Kotimainen vs. Tuontitavara

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
RP

Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja RP »

Siirrytään tuolta ruokatopiikista oikeaan lihaan.

Itse luonnollisesti suosin suomalaista. Sama kieli, sama kulttuuri, miellyttää eniten silmää. Kotimaista siis. Mielestäni suomalaiset naiset on kauniita ja suomalaiset miehet komeita.

Kävin mä nuorena muutamilla treffeillä vietnamilaisen kanssa, mutta kylmäverisesti lemppasi koska oltiin liian erilaisia. En ole vieläkään päässyt tästä yli ;p

Tapasin hänet kyllä sitten hiukan vanhempana kuppilassa ja flirtti lensi siihen malliin että oli lakanan pöllytykset lähellä, mutta olin silloin seurustelusuhteessa joten jäi sitten vain tuhmalle suulliselle asteelle. Oli aikamoinen pahapoika lihapala, kerrassaan. Repäisty vähintään Yakuzan (no kuka näitä etnisiä alkuperiä erottaa ;)) Playgirl painoksesta.

Briteissä treffasin kerran jenkkilästä kotoisin olevaa Britannian kansalaista. Ei yhteistä säveltä, ei edes lihallista kemiaa vaikka olikin makoisan hotti.

Jos pitäisi valita ulkomaalaista lihaa niin varmaankin suuntaisin ausseihin taikka jenkkilään.

No, mites teillä?
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä puhun niin heikkoa englantia ja ruotsia, että suomenkielen käyttö kommunikaatiossa on ehdoton edellytys. Tämä luonnollisesti rajaa tutustumiset lähinnä suomalaisiin. En mä kyllä ole koskaan ollut tosissani kiinnostunutkaan kenestäkään, jonka äidinkieli olisi joku muu kuin Suomi, joten ei ole muodostunut ongelmaksi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei mulla oikein muita syitä ole suosia suomalaista kuin kieli. Suomen kieli on minulle rakas ja niin keskeinen osa identiteettiäni, etten haluaisi luopua siitä parisuhteessa.

Jos fantasiatasolla pitäisi ulkomaalaiseen ryhtyä niin norjalainen voisi olla hyvä. Jos pitää olla exotique niin sitten joku brasilialainen saattaisi vielä tämän ikäistäkin vanhusta värähdyttää. Etniset kiinalaiset jne eivät oikein ikinä ole futanneet.

Toiselta kantilta tämä kaikkihan heti antaa ilmi, että olen rautakangen niellyt epäromanttinen tylsimys, joka ei tajua body languagee ja guumaa energyy.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

elco kirjoitti:Ei mulla oikein muita syitä ole suosia suomalaista kuin kieli. Suomen kieli on minulle rakas ja niin keskeinen osa identiteettiäni, etten haluaisi luopua siitä parisuhteessa.

Jos fantasiatasolla pitäisi ulkomaalaiseen ryhtyä niin norjalainen voisi olla hyvä. Jos pitää olla exotique niin sitten joku brasilialainen saattaisi vielä tämän ikäistäkin vanhusta värähdyttää. Etniset kiinalaiset jne eivät oikein ikinä ole futanneet.

Toiselta kantilta tämä kaikkihan heti antaa ilmi, että olen rautakangen niellyt epäromanttinen tylsimys, joka ei tajua body languagee ja guumaa energyy.
+1 sillä erolla, että, koska olen nöpönenäinen tissiposki, on mun pakko ennen pillunsaantia olla hetki romanttinen ja sävyisä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exsu kirjoitti:Mä puhun niin heikkoa englantia ja ruotsia, että suomenkielen käyttö kommunikaatiossa on ehdoton edellytys. Tämä luonnollisesti rajaa tutustumiset lähinnä suomalaisiin. En mä kyllä ole koskaan ollut tosissani kiinnostunutkaan kenestäkään, jonka äidinkieli olisi joku muu kuin Suomi, joten ei ole muodostunut ongelmaksi.
Ei taida suomikaan sujua. Se on suomen kieli erikseen ja aina pienellä. Ehkä kannattaisi mennä englantia puhuviin maihin, siellä kaikki on isolla ja kieletkin yhdellä sanalla.

Aina pitää jauhaa samaa paskaa, ei ummarra. Olen yrittänyt opettaa dorkia tälläkin palstalla vähintään kaksi (2) kertaa, mutta ei mene oppi päähän. Saatanan tunarit.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti: Saatanan tunarit.
Ketä se täällä mesoaa, pysy aiheessa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Dork is as dork does. See above.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 23.02.2011 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Saatanan tunarit.
Ketä se täällä mesoaa, pysy aiheessa.
Riemikseltä on Aneros hukassa, ei pysty keskittymään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
AngryBird

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Seukkailin joskus hollantilaisen tyypin kanssa. Tai siis, se kyllä oli puoliksi suomalainen ja puhui aika hyvää suomea, että se siitä eksotiikasta.
Se kuunteli Midnight Oilia, joka on snadi miinus. Muuta vikaa siinä ei pahemmin ollut, paitsi että se muutti takaisin Hollantiin ja välimatka oli 17-vuotiaana vähän liikaa.
RP

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja RP »

Riemumieli kirjoitti:Dork is as dork does. See above.
Sä oot hiukan tymä jos et tajua sua kiusattavan. Ketä, ketä, ketä. Ketä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kissa olisi kivempi, eiköstä vaan. Kiusaamisellakin tulisi olla jokin raja. Jos tekee itsestään kiusaamisella dorkan, niin kannattaako se?
Viimeksi muokannut Riemumieli, 23.02.2011 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä mäkin suomalaista suosin näistä jo mainituista syistä. Kommunikoinnin helppous (kun se on muutenkin jo naisten kanssa niin vaikeaa) on ehdoton perusedellytys. Jos taas pitäisi pelkästään pippelifiiliksiä lähteä toteuttamaan, niin sellanen pyöreäpersuuksinen brassi, italiaano tai slaavi tulisi ensimmäisenä kyseeseen ja kumma kyllä nykyään on alkanut vähän jotkin japanialaisetkin naiset näyttämään fantsuilta.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9418
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Periaatteessa kansallisuudella ei ole mulle merkitystä ja voisin ihan sujuvasti muuttaa ulkomaille naisen perässä. Nättejä tyttöjä on riittänyt kaikkialla missä olen kulkenut.

Käytännössä olen sitoutunut yhteen kotimaiseen yksilöön.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:ja kumma kyllä nykyään on alkanut vähän jotkin japanialaisetkin naiset näyttämään fantsuilta.
Pieni suu + mahtikulli = entistä suuremmalta näyttävä mahtikulli
Paras päivä ikinä.
AngryBird

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Niin joo. Ruotsalaiset, norjalaiset ja aussit ovat yleensä aika kelvollisen näköisiä. En tykkää latinotyypeistä :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähän kun vielä lihon niin enköhän vastaa kaikkia sterotypioita thaikkulasta vaimoa hakevasta suomihissukasta.

Todellisuudessa usko mennyt pariutumiseen, vaikka välillä pulpahteleekin ajatus pintaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvin on maistunut Japanin, Italian, Saksan, Ranskan ja USAn liha - siis pohjoismaisten lisäksi. Ja oikein hyvin tulee toimeen kansainvälisellä rakkauden kielellä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hitto vie kun toi pulkkis ehtii aina olemaan niin toteuttaja!
RP

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:Hitto vie kun toi pulkkis ehtii aina olemaan niin toteuttaja!
Jos se on ollut silloin nuorena, aikana ennen klapeja, varsinainen toteuttaja. Muutamassa vuodessa ehtii vaikka mitä.
Boner

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:No, mites teillä?
Kyse elämänkumpparista vai hauskanpidosta?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Jos se on ollut silloin nuorena, aikana ennen klapeja, varsinainen toteuttaja. Muutamassa vuodessa ehtii vaikka mitä.
Jotenkin mulle tuli tästä mieleen Commandon alkukohtaus, jossa eversti Matrix evp kantaa olkapäällä tukkia.

Jälki voi olla samanmoista kuin Val Verdessä konsanaan, jos pulkkis vielä joskus aktivoituu.
RP

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja RP »

Boner kirjoitti:
RP kirjoitti:No, mites teillä?
Kyse elämänkumpparista vai hauskanpidosta?
No ihan molempia tähän voi soveltaa.
RP

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Jos se on ollut silloin nuorena, aikana ennen klapeja, varsinainen toteuttaja. Muutamassa vuodessa ehtii vaikka mitä.
Jotenkin mulle tuli tästä mieleen Commandon alkukohtaus, jossa eversti Matrix evp kantaa olkapäällä tukkia.

Jälki voi olla samanmoista kuin Val Verdessä konsanaan, jos pulkkis vielä joskus aktivoituu.
Höhö. Päivän paras.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
"Kireeseen ratakuntoon"- ohjelma on vielä kesken !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Boner

Re: Kotimainen vs. Tuontitavara

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:
Boner kirjoitti:
RP kirjoitti:No, mites teillä?
Kyse elämänkumpparista vai hauskanpidosta?
No ihan molempia tähän voi soveltaa.
No hauskanpidossa ei mitään väliä, mutta kumpparissa kotimainen on pop. Niin kuin monella muullakin, oma kieli on todella tärkeä juttu. Olis kerrassaa kamalaa yrittää tulla toimeen englannilla.
Vastaa Viestiin