Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
slam

Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Mietin lähinnä baarikulttuurellista käytöstä. Sisään astumisen jykevyys, cooli ilme ja korskee ote tuopista? Mikä purisi tavalliseen keskivertonaiseen, niin hyvin, että hän istuisi tuolissaan minut nähdessään mahan kouristuksen vallassa. :)

Jos nainen pitää vahvoista eleistä, eikä ujoilusta ja kainostelusta? Jos painelisin rintarottingilla teennäisesti saattaisin saada turpaani muilta urhoilta, mutta saattaisi samalla saada suosion. Naisen suosion takia voisi ottaa tosin, vaikka tupaansakin... naur*

Yksi kaveri oli joskus sellainen, että se esitti selkeesti rehvakasta. Saihan se naisiakin kohtuu helposti. :lol:
Feiz

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Jatka vain samaa tyyliä mistä se Par-Skykin tilitti.
Jää takuulla lähtemättömästi mieleen.
slam

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Feiz kirjoitti:Jatka vain samaa tyyliä mistä se Par-Skykin tilitti.
Jää takuulla lähtemättömästi mieleen.
Se on totta. Ei kait minun baarissa tarvitse olla mikään hienosto rouva. En varmasti saa yhtään mitään aikaiseksi. Parempi olla siis oma itsensä.

Jos ei baarissa tee aloitteita on parempi istua kotona. Yhtä turhan kanssa baarissa on vain katsella. Ihte asiassa naisten katselu lisää, vain kiimaa :lol:

tosin ei parane olla liian riehuva, että ei muisteta vaarallisena paskiaisena... kohtuus kaikessa, sanoi pappikin ennen aammenta
tonyjl

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Asialle ei voi tehdä mitään ellei ole

a. Tuhannen komee
b. Tuhannen rikas tai
c. Tuhannen kuuluisa

Ja noissakaan tapauksissa ei ole taattua että kukaan mitään sun eteen tekisi. Itse se on jollakin tavalla osoitettava jos jotain haluaa. Kuten olen aina sanonut, tämän maan naiset on kylmiä lahnoja jollei niille itse mene jutteleen :lol: Ja siinäkään ei saa millään tavalla osoittaa tarvitsevansa jotain.
nypari

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

tonyjl kirjoitti:Asialle ei voi tehdä mitään ellei ole

a. Tuhannen komee
b. Tuhannen rikas tai
c. Tuhannen kuuluisa
Tony, taas ohi ja tällä kertaa taas mahdollisimman kaukaa. Asenne on pirun tärkeä ja itsevarmuus auttaa. Turha tässä on jatkaa, edes kommentoida. Sanotaanko, että asenteesta se lähtee.
slam

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti:
tonyjl kirjoitti:Asialle ei voi tehdä mitään ellei ole

a. Tuhannen komee
b. Tuhannen rikas tai
c. Tuhannen kuuluisa
Tony, taas ohi ja tällä kertaa taas mahdollisimman kaukaa. Asenne on pirun tärkeä ja itsevarmuus auttaa. Turha tässä on jatkaa, edes kommentoida. Sanotaanko, että asenteesta se lähtee.
onhan naisiakin enemmän kuin se yksi... vaikka se yksi ainoa on niin lututunen :oops:

verän kaljaa ajan kuluksi... palaillaan :D
AarneAnkka

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nypari kirjoitti:
tonyjl kirjoitti:Asialle ei voi tehdä mitään ellei ole

a. Tuhannen komee
b. Tuhannen rikas tai
c. Tuhannen kuuluisa
Asenne on pirun tärkeä ja itsevarmuus auttaa. Turha tässä on jatkaa, edes kommentoida. Sanotaanko, että asenteesta se lähtee.
Eli: Asialle ei voi mitään ellei ole

a. Tuhannen komee
b. Tuhannen rikas
c. Tuhannen kuuluisa tai
d. Tuhannen itsevarma

:)
Exsat

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Minuun tekee vaikutuksen kohtelias, huomaavainen ja muiltakin osin sosiaalisesti lahjakas mies. Ulkonäöt ja muut ovat sitten plussaa, tosin liiallinen itseriittoisuus tai tulotasolla lehukiminen miinusta.
HellBell

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ei sille voi mitään, joko toisessa on sitä Jotain, joka saa kiinnostumaan tai sitten siinä toisessa ei ole sitä. Tällä ei ole mitään tekoa kuuluisuuden, statuksien ja sen sellaisten kanssa.
tonyjl

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

nypari kirjoitti:
Tony, taas ohi ja tällä kertaa taas mahdollisimman kaukaa. Asenne on pirun tärkeä ja itsevarmuus auttaa. Turha tässä on jatkaa, edes kommentoida. Sanotaanko, että asenteesta se lähtee.
No, vaihdetaanpa kolmen kohdan tilalle vaikkapa:

a: Hyväsydämisyys
b: Mukavuus ja
c: Rehellisyys

Tuskin tulee silti mitään jonoa kysymään puhelinnumeroa.. Hoosee featureja tänäpänä on juuri look, feel'n' money. kukaan sitä ei tietenkään myönnä :lol:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja saira »

tonyjl kirjoitti:Asialle ei voi tehdä mitään ellei ole

a. Tuhannen komee
b. Tuhannen rikas tai
c. Tuhannen kuuluisa

Ja noissakaan tapauksissa ei ole taattua että kukaan mitään sun eteen tekisi. Itse se on jollakin tavalla osoitettava jos jotain haluaa. Kuten olen aina sanonut, tämän maan naiset on kylmiä lahnoja jollei niille itse mene jutteleen :lol: Ja siinäkään ei saa millään tavalla osoittaa tarvitsevansa jotain.
Tolla sun katkeruudella et ainakaan saa ketään. Mene nyt kiireellä hakemaan se naaras ulkomailta kun kerran suomalaiset naiset on niiiin ilkeitä ja kylmiä...
Nimitz

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja Nimitz »

HellBell kirjoitti:Ei sille voi mitään, joko toisessa on sitä Jotain, joka saa kiinnostumaan tai sitten siinä toisessa ei ole sitä. Tällä ei ole mitään tekoa kuuluisuuden, statuksien ja sen sellaisten kanssa.
Aamen :hail:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

tonyjl kirjoitti:Hoosee featureja tänäpänä on juuri look, feel'n' money. kukaan sitä ei tietenkään myönnä :lol:
Miulla ei ole noista mitään, mutta silti olen seurustellut 10/25 vuotta elämästäni noin öbaut, paria ~ 6kk taukoa lukuunottamatta.
Oonko mie sitten vaan joku friikki?
Vai olisikohan, että jos vaatii toiselta osapuolelta tiettyjä asioita niin ne ihmiset vaativat taas sitten juuri noita?
Ei naisissa mitään vikaa ole, jos vain osaa keskittyä oikeisiin naisiin.
Pinnalliset ihmiset nyt ovat vain pinnallisia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Nimitz kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Ei sille voi mitään, joko toisessa on sitä Jotain, joka saa kiinnostumaan tai sitten siinä toisessa ei ole sitä. Tällä ei ole mitään tekoa kuuluisuuden, statuksien ja sen sellaisten kanssa.
Aamen :hail:
Näinhän se on. Mietin vain täsä, että kuinka asiaa saisi hieman vahvistettua, että naisella kurnisi maha kunnolla, että hän ei heti lähtisi pakenemaan muualle.
AarneAnkka

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

HellBell kirjoitti:Ei sille voi mitään, joko toisessa on sitä Jotain, joka saa kiinnostumaan tai sitten siinä toisessa ei ole sitä. Tällä ei ole mitään tekoa kuuluisuuden, statuksien ja sen sellaisten kanssa.
... mutta silti huomio ei jakaudu tasaisesti, vaan toisilla on aina enemmän sitä Jotain kuin toisilla. Mistä sitä Jotainta saa ja mikä on sen metrihinta?
AarneAnkka

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

slam kirjoitti:Mietin vain täsä, että kuinka asiaa saisi hieman vahvistettua, että naisella kurnisi maha kunnolla, että hän ei heti lähtisi pakenemaan muualle.
Sun pitää varmaan vähän pihdata. :jouden:
nojoojust

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Sitä jotainta saa treenaamalla, kuten jo olet tainnut huomata. Ei sinulla varsinaisesti mitään ole pielessä, olet vain aloittanut myöhemmin kuin suuri osa muista. Jos kerran virheistä oppii, niin niitä virheitä kannattaa tehdä aina kun vain on tilaisuus.
AarneAnkka

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nojoojust kirjoitti:Sitä jotainta saa treenaamalla, kuten jo olet tainnut huomata.
Olen huomannut treenattujen miesten joskus häviävän treenaamattomille, koska jälkimmäisillä on ollut enemmän sitä Jotain.

Otikkonää jotain henkilökohtaisesti? Newsflash: Vedän rooliani huvin ja urheilun vuoksi, joten kerro mulle mieluummin sellaisia juttuja joita en vielä tiedä.
Tiikeriankka

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

tonyjl kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Tony, taas ohi ja tällä kertaa taas mahdollisimman kaukaa. Asenne on pirun tärkeä ja itsevarmuus auttaa. Turha tässä on jatkaa, edes kommentoida. Sanotaanko, että asenteesta se lähtee.
No, vaihdetaanpa kolmen kohdan tilalle vaikkapa:

a: Hyväsydämisyys
b: Mukavuus ja
c: Rehellisyys
Juu. Ei toimi. Se joka puhuu parhaiten paskaa, saa. Ei tosin välttämättä kestä mutta ainakin saa. Tuohon kun yhdistää vähintään kohtuullisesti ulkonäköä, riittävästi toimeentuloa jostain seksikkäästä ammatista, se on siinä. Jos on joku vitun superstar, voi olla lähes kuinka perseestä tahansa, aina joku epäjumalanpalvoja on valmis nuolemaan kengänpohjia.
Exsat

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tonyn ja Tikruankan kanssa olen samaa mieltä siitä, että maailmasta varmasti löytyy niitäkin naisia, jotka lämpenevät vain maineesta ja mammonasta. Sitä taas en ymmärrä, miksi haluaisitte omaksenne juuri sellaisen naisen, kun niitä (meitä) toisenlaisiakin on kuitenkin olemassa?
(Ja jos ette halua sellaista, niin miksi teitä harmittaa, että omaisuudellaan ja maineellaan paistattelevat miehet saavat niiltä helpommin?)
nypari

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Tonylle ja muillekin tiukkapipoille: Mieli on kuin laskuvarjo, mitä enemmän sitä aukaiset, sitä paremmin se kantaa.
RolloTomasi

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

AarneAnkka kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Ei sille voi mitään, joko toisessa on sitä Jotain, joka saa kiinnostumaan tai sitten siinä toisessa ei ole sitä. Tällä ei ole mitään tekoa kuuluisuuden, statuksien ja sen sellaisten kanssa.
... mutta silti huomio ei jakaudu tasaisesti, vaan toisilla on aina enemmän sitä Jotain kuin toisilla. Mistä sitä Jotainta saa ja mikä on sen metrihinta?
Ei mistaan. Ihmiset eivat vain yksinkertaisesti koskaan voi olla yhta arvokkaita.
Tiikeriankka

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Exsat kirjoitti:Tonyn ja Tikruankan kanssa olen samaa mieltä siitä, että maailmasta varmasti löytyy niitäkin naisia, jotka lämpenevät vain maineesta ja mammonasta. Sitä taas en ymmärrä, miksi haluaisitte omaksenne juuri sellaisen naisen, kun niitä (meitä) toisenlaisiakin on kuitenkin olemassa?
(Ja jos ette halua sellaista, niin miksi teitä harmittaa, että omaisuudellaan ja maineellaan paistattelevat miehet saavat niiltä helpommin?)
Ääh... Yleisesti ottaen minua ei kiinnosta paskaakaan. Olen vain tehnyt huomion. Minä en jaksa pillun perässä juosta eikä minua harmita toisten saamiset. Jos joku asia harmittaa, ne ovat ihan toisia asioita..
Enthu

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tiikeriankka kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Tonyn ja Tikruankan kanssa olen samaa mieltä siitä, että maailmasta varmasti löytyy niitäkin naisia, jotka lämpenevät vain maineesta ja mammonasta. Sitä taas en ymmärrä, miksi haluaisitte omaksenne juuri sellaisen naisen, kun niitä (meitä) toisenlaisiakin on kuitenkin olemassa?
(Ja jos ette halua sellaista, niin miksi teitä harmittaa, että omaisuudellaan ja maineellaan paistattelevat miehet saavat niiltä helpommin?)
Ääh... Yleisesti ottaen minua ei kiinnosta paskaakaan. Olen vain tehnyt huomion. Minä en jaksa pillun perässä juosta eikä minua harmita toisten saamiset. Jos joku asia harmittaa, ne ovat ihan toisia asioita..
oho Tikru puhuu asiaa... saanko tulla oppipojaksesi,koska minulla on realistisesta elämästä jumalattoman paljon opittavaa...
slam

Re: Miten tehdä lähtemätön vaikutus naarakseen?

Viesti Kirjoittaja slam »

nojoojust kirjoitti:Sitä jotainta saa treenaamalla...
Kait se jonkinlaisen treenaamisen varmaan tarvinee.

Kaikkein tärkeintä on pyrkiä pelipaikalle ja olemaan siellä yksin tai muiden kanssa, mutta näytillä kuitenkin, jos vaikka jotain saisi aikaiseksi....

En aio ensi perjantaina jäädä kotiin, niin monesti olen jäänyt tänne narisemaan. Eikä nainen ole tänne tullut ilmaiseksi. :P Olen tehnyt jos suunnitelmani valmiiksi, miten lähden mestoille ja miten poistun. Pientä hieontaa vielä kaipaa. :) En aio vetää liian kovia humaloita, katselen ja etsin... + pelkästään istun paikkoihin, jossa naiset ärsyyntyvät minusta. :lol:

Tyyliin kommenttia naisilta (keskenään) tulee; "heittäisin tämän aika äkkiä pois, jollei se olisi ns. "kohtuu ulkoisesti" XD...
Vastaa Viestiin