Kuinka usein sanot mrs?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Kuinka usein sanot mrs?

Joka päivä
5
24%
Vähintään kerran viikossa
2
10%
Vähintään kerran kuukaudessa
3
14%
Vähintään kerran vuodessa
3
14%
harvemmin kuin kerran vuodessa
4
19%
En koskaan
3
14%
Toivon ihmiskunnan kuolemaa
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 21

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suomessa rakkauden tunnustaminen on niin kuin minkä tahansa sanominen, totinen paikka. Sitä ei sanota etelänihmeiden tapaan, vaan silloin kun sitä todellisuudessa tarkoitetaan.

Jos siltä tuntuu, sen pystyy sanomaan. Hyvänä esimerkkinä Suvinen, joka ilmeisesti lähestyy juuri sitä kohtaa tai sitten ei. Mutta ei sanota ennen kuin siltä tuntuu, ei tosiaankaan sen takia, että niin tarvitsee tehdä tai että toinen haluaa sitä.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 25.05.2011 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Tota olen kai tunnevammainen mutta voitteko vielä selittää miksi se pitää sanoa? Eikö riitä että se näkyy tekojen kautta?
Millasia ne semmoset teot sitten on?
Ne on niitä mitä tekee elämässä, mitä tekee toiselle ja toisen puolesta.

Vastakysymyksenä heitän että jos sanoo niin riittääkö se, eikö tarvitse tehdä mitään muuta. Jos sanoo niin riittääkö se riippumatta siitä mitä tekee muuten?
No ei suuret sanat suuta halkaise, kyllä mäkin olen enemmän sitä toteuttajaporrasta noissa asioissa. Mut kyllä siitä vaan silti tulee hyvä mieli kuullessaan, ja vielä parempi mieli kun sen saa itse sanoa, aidosti ja teeskentelemättä mitään.
küllküll

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ollaan vaimon kanssa tehty sinunkaupat toisen lapsen syntymän jälkeen, ei tarvitse kutsua enää "rouvaksi", "teidän armoksenne" tai "mrs":ksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Entäs huudatko huorrrrrra silleen rakastavasti esim. petipuuhissa?
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi se on niin vaikea sanoa mrs, jos tuntee niin?
En tiedä. Kuten sanoin, en tiedä tunnenko niin. Olen tässä tämän ketjun myötä analysoinut.
Manaaja kirjoitti: No ei suuret sanat suuta halkaise, kyllä mäkin olen enemmän sitä toteuttajaporrasta noissa asioissa. Mut kyllä siitä vaan silti tulee hyvä mieli kuullessaan, ja vielä parempi mieli kun sen saa itse sanoa, aidosti ja teeskentelemättä mitään.
Uskon.

Ehkä mulla on joku blokki päällä kun toinen hoki kauan aikaa että "en mä oo ikinä rakastanu ketään" eikä ole itse sitä sanonut. No doh, miksi se sit hengaa mun kans ja osti kämpänkin. En tajua. Toisaalta tällaisessa tilanteessa ei pitäisi odottaa että "sanon sit ku toiki sanoo".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja RP »

^^KK, mieti tarkkaan mitä vastaat tuohon, ettei tule vahinkolaukauksia mun kitinäuniini.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

annepa kirjoitti: Uskon.

Ehkä mulla on joku blokki päällä kun toinen hoki kauan aikaa että "en mä oo ikinä rakastanu ketään" eikä ole itse sitä sanonut. No doh, miksi se sit hengaa mun kans ja osti kämpänkin. En tajua. Toisaalta tällaisessa tilanteessa ei pitäisi odottaa että "sanon sit ku toiki sanoo".
Tuli vähän :( -olo tätä lukiessa annepan puolesta, vaikka tuskin itse kokee asiaa niin.

On tässä kyynikossa vaan sen verran romantikkoa jäljellä, etten sittenkään haluais saman katon alle ihmisen kanssa joka sanois että tykkää, muttei rakasta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Lilo kirjoitti:
annepa kirjoitti: Uskon.

Ehkä mulla on joku blokki päällä kun toinen hoki kauan aikaa että "en mä oo ikinä rakastanu ketään" eikä ole itse sitä sanonut. No doh, miksi se sit hengaa mun kans ja osti kämpänkin. En tajua. Toisaalta tällaisessa tilanteessa ei pitäisi odottaa että "sanon sit ku toiki sanoo".
Tuli vähän :( -olo tätä lukiessa annepan puolesta, vaikka tuskin itse kokee asiaa niin.

On tässä kyynikossa vaan sen verran romantikkoa jäljellä, etten sittenkään haluais saman katon alle ihmisen kanssa joka sanois että tykkää, muttei rakasta.
No en koe asiaa noin. Ehkä se, että en koskaan kuullut äidin ja isän sanovan mrs, vaikuttaa. Ja vaikuttaa moni muukin. Tässä on nyt 10v oltu yhessä, ois se kyllä vähän teennäistä alkaa tässä vaiheessa hokeen mrs. Minusta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
küllküll

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RP kirjoitti:^^KK, mieti tarkkaan mitä vastaat tuohon, ettei tule vahinkolaukauksia mun kitinäuniini.
Huulesi ovat sinetöidyt ;)

Kuva
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Tänä vuonna olen sanonut kerran. Vastauksena tuli: "Ai oikeasti?". Mietin asiaa tarkemmin ja lievensin rakastamisen johonkin "no välitän ainakin tosi paljon" -tyyliseen diipadaapaan. Koska ei toinenkaan sanonut rakastavansa.

Kännissä se kyllä hokee miten paljon rakastaa, viimeksi la-su -yönä pukkas tekstaria jossa rakkauttaan tunnusti. Ah miten romanttista. Not.

Edellisestä kerrasta kun itse ton sanoin on kulunut jo yli vuosi, joten pallotin "harvemmin kuin kerran vuodessa". Ellen sitten ole jollekin perheenjäsenelle tai kaverille tms sanonut, mutta ei niitä nyt lasketa.
RP

Re: Kuinka usein sanot mrs?

Viesti Kirjoittaja RP »

küllküll kirjoitti:
RP kirjoitti:^^KK, mieti tarkkaan mitä vastaat tuohon, ettei tule vahinkolaukauksia mun kitinäuniini.
Huulesi ovat sinetöidyt ;)

Kuva
Grrrr. Wuf. Wuf. Meni juuri virtapiirit sekaisin.
Vastaa Viestiin