Porsche ja skorettaminen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Porsche ja skorettaminen

Ei mitään vaikutusta
9
50%
Ehkä rajatapauksessa vaikuttaisi
5
28%
Vaikuttaa
4
22%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.eurekalert.org/pub_releases/ ... 061511.php

Miten on?

Ongelmana naisten kantaa kysyttäessä on tietysti se että, naisten kuuluu sanoa, että heille kallis auto on evvk, koska muun väittäminen vihjaisi promiskuiteettiin, mikä taas laskee naisen markkina-arvoa. Mutta uskon, että kitinänaiset ovat tämän ongelman yläpuolella.

Äänestys ensisijaisesti naisille. Keskustelu sukupuolineutraali.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hmm.
Toisaalta ja toisaalta. Voisin kyllä ihastella sitä autoa, mutta varsinainen skorettaminen ratkaistaan kuitenkin lopulta muilla spekseillä.

Ehkä enemmän niin, että jos skorettaisi muutenkin, niin se Porsche voi olla kiva lisäbonus. Tai mieluummin Aston Martin, vähän Bond-henkisyyttä, junou poks zäp.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yhtä kohtaa en tajuu: According to the researchers, women found a man who chose to purchase a flashy luxury product (such as a Porsche) more desirable than the same man who purchased a non-luxury item (such as a Honda Civic). However, there was a catch: Although women found the flashy guys more desirable for a date, the man with the Porsche was not preferred as a marriage partner. Women inferred from a man's flashy spending that he was interested in uncommitted sex.

"When women considered him for a long-term relationship, owning the sports car held no advantage relative to owning an economy car," said co-author Daniel Beal, assistant professor of psychology at Rice. "People may feel that owning flashy things makes them more attractive as a relationship partner, but in truth, many men might be sending women the wrong message


????
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Yhtä kohtaa en tajuu
Kysytkö vitsillä (miten valmius irtosuhteisiin voisi koskaan olla väärä signaali?) vai tosissasi? Jos tosissasi, niin eikö Elco ole vastaus tähän kohtaan: hän korostaa eksplisiittisillä viesteillään sitoutuneisuuttaan yksiavioiseen parisuhteeseen, mutta autovalinnallaan lähettää signaalia valmiudestaan irtosuhteisiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ei onnista Porchella. Kyllä se miehestä riippuu, lykästääkö. Aivan sama sitten, vaikka ajaisi ikälopulla trabantilla :D

(eikä ole muakaan lykästäny auton avulla. Vai päteekö tää nyt vaan miehiin?)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Yhtä kohtaa en tajuu
Kysytkö vitsillä.
No vitsillä, daah!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pillua jakaessaan, eli tekohetkellä, vaikuttaako avioliittopotentiaali millään muotoa itse pillun jakopäätökseen?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Ei onnista Porchella. Kyllä se miehestä riippuu, lykästääkö. Aivan sama sitten, vaikka ajaisi ikälopulla trabantilla :D

(eikä ole muakaan lykästäny auton avulla. Vai päteekö tää nyt vaan miehiin?)
Mä en nyt ihan usko, että jos olisi sellainen 50-60 tapaus, etteikö autolla olisi mitään vaikutusta.

Ps. Trabanthan olisi überkolee. Mitä sanoo Punavuoren kirjeenvaihtajamme Urpiainen? Eikö huippurendikäs mainosgraafikko voisi hyvin ajaa Trabantilla?
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 17.06.2011 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja swirl »

Porsche ei kyllä vaikuttaisi, jotenkin mauton mielestäni. Mutta esimerkiksi joku vintage Mustang voisi saada sukat pyörimään jaloissa. Toki sillä, millainen otus autosta nousee, on huomattavasti suurempi vaikutus.

Ja pyöräilijöistä tykkään kans :D
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Yhtä kohtaa en tajuu: According to the researchers, women found a man who chose to purchase a flashy luxury product (such as a Porsche) more desirable than the same man who purchased a non-luxury item (such as a Honda Civic). However, there was a catch: Although women found the flashy guys more desirable for a date, the man with the Porsche was not preferred as a marriage partner. Women inferred from a man's flashy spending that he was interested in uncommitted sex.

"When women considered him for a long-term relationship, owning the sports car held no advantage relative to owning an economy car," said co-author Daniel Beal, assistant professor of psychology at Rice. "People may feel that owning flashy things makes them more attractive as a relationship partner, but in truth, many men might be sending women the wrong message


????
Eihän tuossa mitään järkeä olekaan. Autolla siis pääsee treffeille ja petiin, mutta naimisiin menoon se ei vaikuta. Tutkijan omituinen oletus ilmeisesti on, että miehen päätavoite on päästä naimisiin. Omien havaintojeni mukaan nuoret miehet ovat ihan tyytyväisinä ilman sormusta, jos vain auto kulkee ja pimppaa heruu.

Etsikää siitä dominantti strategia:

Koodi: Valitse kaikki

         Petiin   Naimisiin
Porsche  +         0
Toyota	-	      0
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 17.06.2011 10:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti: Mä en nyt ihan usko, että jos olisi sellainen 50-60 tapaus, etteikö autolla olisi mitään vaikutusta.
Ei mulla ainakaan ole olemassa mitään 50-60 tapauksia.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pillua jakaessaan, eli tekohetkellä, vaikuttaako avioliittopotentiaali millään muotoa itse pillun jakopäätökseen?
Tuohan riippuu täysin iästä.
CeDell Davis

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

swirl kirjoitti:Ja pyöräilijöistä tykkään kans :D
:jouden: :jouden:
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

sivustahuutaja kirjoitti:Omien havaintojeni mukaan nuoret miehet ovat ihan tyytyväisinä ilman sormusta, jos vain auto kulkee ja pimppaa heruu.
Missä vaiheessa sitten tuo "nuoruus" loppuu ja mies alkaa haluamaan jotain muutakin kuin piNppiä? Kokemukseni mukaan myös miehet haluavat parisuhdetta & muutakin kuin PiNperoa :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Yhtä kohtaa en tajuu
Kysytkö vitsillä.
No vitsillä, daah!
Ah, no mä ajattelinkin, mutta mulla on vähän vaikeuksia tällaisen huumorin tajuamisen kanssa. Lisäksi mulla on tässä sellainen oma idiosynkratia, että olen jotenkin aika kiinnostunut tällaisista sosiaaliseen kommunikaatioon liittyvistä implisiittisistä viesteistä, ja erityisesti vaikeuksista, joita liittyy niiden eksplikoimiseen. Tässä Porsche-asiassakin minua hämmästyttää vähän se, että oletusarvona tässä tuntuu olevan, että Porschen ostaisi tyypillisesti sinkkumies, joka haluaa viestiä tätä tai tuota suhdemarkkinoilla. Oman epätieteellisen otokseni perusteella Porsche-miehiä ovat keski-ikäiset viidenkympinvilliintyjät (ja nimenomaan miehet), jotka nimenomaan eivät ole suhdemarkkinoille suuntautumassa. Pikemminkin järjetön imago-auto on jonkinlainen tapa viestiä tiettyä identiteettiä miehelle itselleen.

Lisäksi mä olen sikäli kiinnostunut tällaisista asioista, että nykyisin mä suhtaudun aika kriittisesti sellaiseen yhä yleisempään subjektimetafysiikkaan, jonka mukaan kaikkien tekemisten ja olemisten tapojen takana olisi jokin aito minuus, joka näkyy tai ei näy näissä todellisissa teoissa. Mun mielestä niinkin silmiinpistävä teko kuin Porschen ostaminen on niin selkeä signaali, että sen huomioonottaminen muodostettaessa kuvaa auton omistajasta ei ole pinnallista vaan nimenomaan sitä oleellista. Mistä signaali kertoo, on sitten eri asia, mutta ei sen vaikutuksen tunnustaminen siis ole mielestäni pinnallista.
NuoriDaavid kirjoitti:Ps. Trabanthan olisi überkolee. Mitä sanoo Punavuoren kirjeenvaihtajamme Urpiainen? Eikö huippurendikäs mainosgraafikko voisi hyvin ajaa Trabantilla?
No kyllä minullekin tämä tuli heti mieleen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pillua jakaessaan, eli tekohetkellä, vaikuttaako avioliittopotentiaali millään muotoa itse pillun jakopäätökseen?
Ei kai avioliittopotentiaalia voi alkaa punnita ennen kun koeajoa on edes suoritettu?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Kysytkö vitsillä.
No vitsillä, daah!
Ah, no mä ajattelinkin, mutta mulla on vähän vaikeuksia tällaisen huumorin tajuamisen kanssa. Lisäksi mulla on tässä sellainen oma idiosynkratia, että olen jotenkin aika kiinnostunut tällaisista sosiaaliseen kommunikaatioon liittyvistä implisiittisistä viesteistä, ja erityisesti vaikeuksista, joita liittyy niiden eksplikoimiseen. Tässä Porsche-asiassakin minua hämmästyttää vähän se, että oletusarvona tässä tuntuu olevan, että Porschen ostaisi tyypillisesti sinkkumies, joka haluaa viestiä tätä tai tuota suhdemarkkinoilla. Oman epätieteellisen otokseni perusteella Porsche-miehiä ovat keski-ikäiset viidenkympinvilliintyjät (ja nimenomaan miehet), jotka nimenomaan eivät ole suhdemarkkinoille suuntautumassa. Pikemminkin järjetön imago-auto on jonkinlainen tapa viestiä tiettyä identiteettiä miehelle itselleen.

Lisäksi mä olen sikäli kiinnostunut tällaisista asioista, että nykyisin mä suhtaudun aika kriittisesti sellaiseen yhä yleisempään subjektimetafysiikkaan, jonka mukaan kaikkien tekemisten ja olemisten tapojen takana olisi jokin aito minuus, joka näkyy tai ei näy näissä todellisissa teoissa. Mun mielestä niinkin silmiinpistävä teko kuin Porschen ostaminen on niin selkeä signaali, että sen huomioonottaminen muodostettaessa kuvaa auton omistajasta ei ole pinnallista vaan nimenomaan sitä oleellista. Mistä signaali kertoo, on sitten eri asia, mutta ei sen vaikutuksen tunnustaminen siis ole mielestäni pinnallista.
Kalliin auton voi ostaa monista syistä.

Toki sillä voi yrittää parantaa skorettamismahdollisuuksia, mutta sillä voi myös pyrkiä esim. viestittämään itselleen ja muille, että on menestynyt taloudellisesti.

Itse kait hankin kalliin auton nimenomaan jälkimmäisestä syystä.

Moottoripyörän puolestaan hankin, koska ajattelin, että sillä ajaminen olisi kivaa. Ja onhan se.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Mirkku kirjoitti:Missä vaiheessa sitten tuo "nuoruus" loppuu ja mies alkaa haluamaan jotain muutakin kuin piNppiä? Kokemukseni mukaan myös miehet haluavat parisuhdetta & muutakin kuin PiNperoa
Tuo parisuhteen haluhan riippuu ihan miehestä. Tyypillisestihän monet B-segementin miehet haluaisivat parisuhteen, mutta saavat sen vasta 30-kympin tienoilla kun heitä hieman nuoremmat naiset saavuttavat iän jossa parisuhdepotentiaalin merkitys kasvaa.

Tyyppiesimerkkihän on teekkarinörtti, joka ei todellakaan skoraa opiskeluaikanaan, eikä vielä muutaman vuoden duunin jälkeen, mutta maagisesti rengastuvat 30:n kieppeillä.

Suomessa parisuhde on muutakin kuin avioliitto ja myös avioliiton ulkopuolinen seksi on ihan normaalia. En siis pitäisi parisuhteeseen sitoutumista oikein minkään arvoisena ja vetäisin mieluummin rajan lapsiin. Väitän, että hyvin skoraava nuori porsche-mies on vähemmän kiinnostunut lapsien hankkimisesta lähitulevaisuudessa kuin huonosti skoraava porscheton.
RP

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Porssukka ei hivele mun simpukkaa, on nimittäin kokemusta. Ensirakkauteni (oltiin niin nuoria että oltiin jo erottu melkein kolme vuotta kestäneestä suhteesta, joten ei sillä autoa meidän suhteen aikana ollut, kevytmoottoripyörä vain) ensimmäinen auto oli ökybemari ja sen takapenkillä veresteltiin joskus muistoja. Intohimo kun ei koskaan laantunut vaikka rakkaus näin tekikin.

Ei oltu varmaan vuoteen nähty kun pyysin kyytiä soittamalla kun olin todella pahassa paikassa ja se tuli paikalle porssukan kanssa. En tuntenut seksuaalista vetovoimaa, nada. Ja tämä häiskä oli, ja on edelleen, yksi seksikkäimmistä ja komeimmista miehistä mitä olen nähnyt. Ei paneskeltu porssukassa.

Vuosia myöhemmin näin uudelleen ja sillä oli tuunattu ökyaudi, ja taas olisi takapenkillä tapahtunut kyseenalaista toimintaa jos olisin ollut vapaa, mutta silloin olin jo tavannut mieheni eikä kiinnostusta ollut kyseiseen aktiviteettiin, mutta oli taas silmissäni luokkaa mega pantava.

Muutamilla hoidoillani on ollut ns. raha-autoja, mutta yleensä olen tietänyt niistä vasta jälkikäteen kun on ollut menoa jonnekin, meinaten kyydin (höhö) tarvetta. Mutta olen aina rakastunut miehiin joilla on se ruosteinen rämisevä kuolemaa huutava nelipyöräinen peltipurkki.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tuskin Granlund hankki autoa skoretusta parantaakseen. Jos hankki, niin rahat menivät hukkaan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Mä en tunnistaisi mitään Granlundia naamasta, jos vastaan tulisi. Voipa olla, etten ehkä ihan heti "tunnistaisi" nimestäkään :oops: (kiinnostus urheiluun 0?).
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
RP

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tuskin Granlund hankki autoa skoretusta parantaakseen. Jos hankki, niin rahat menivät hukkaan.
Totta. Kyllä sillä ilmaveivillä luulisi irtoavan tarpeeksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

RP kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tuskin Granlund hankki autoa skoretusta parantaakseen. Jos hankki, niin rahat menivät hukkaan.
Totta. Kyllä sillä ilmaveivillä luulisi irtoavan tarpeeksi.
Niin. Granlundin skoretuspotentiaali on tällä hetkellä niin korkea, että Mercedes-Benz C Coupén ei muuta sitä miksikään.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti:Mä en tunnistaisi mitään Granlundia naamasta, jos vastaan tulisi. Voipa olla, etten ehkä ihan heti "tunnistaisi" nimestäkään :oops: (kiinnostus urheiluun 0?).
Miten tämän nyt sanoisi... et taida olla Granlundinkaan kohderyhmässä.
Vastaa Viestiin