Porsche ja skorettaminen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Porsche ja skorettaminen

Ei mitään vaikutusta
9
50%
Ehkä rajatapauksessa vaikuttaisi
5
28%
Vaikuttaa
4
22%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja elco »

Luuletteko te, että Teemu Selänne on hommannut Lambot, Ferrarit ja Viperit ilman skorausajatuksia? En minäkään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mä en nyt ihan usko, että jos olisi sellainen 50-60 tapaus, etteikö autolla olisi mitään vaikutusta.
Ei mulla ainakaan ole olemassa mitään 50-60 tapauksia.
Mielenkiintoista. Miksi se on näin? Eikö kaikessa päätöksenteossa ole harmaa alue?
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:Miten tämän nyt sanoisi... et taida olla Granlundinkaan kohderyhmässä.
No Shit, Sherlock! :lol:
Mut pointtina vaan se, että jos MÄ en välttis tiedä, kuka se on, voi olla muitakin tietämättömiä. NIH!

(ja miten niin GranlundinKAAN?!?! :lol: )
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16659
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Luuletteko te, että Teemu Selänne on hommannut Lambot, Ferrarit ja Viperit ilman skorausajatuksia? En minäkään.
Mä olen joskus osunut kesäiselle Kaivohuoneelle samaan aikaan Selänteen kanssa. Ulkopuolelta näytti siltä, että ihan logistisista syistä Selänteellä olisi lähinnä tarvetta kaikelle sellaiselle rekvisiitalle, joka edes vähän pienentäisi skorausvaihtoehtojen tyrmäävää määrää.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
CeDell Davis

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

urpiainen kirjoitti:Mä olen joskus osunut kesäiselle Kaivohuoneelle samaan aikaan Selänteen kanssa. Ulkopuolelta näytti siltä, että ihan logistisista syistä Selänteellä olisi lähinnä tarvetta kaikelle sellaiselle rekvisiitalle, joka edes vähän pienentäisi skorausvaihtoehtojen tyrmäävää määrää.
Selänteestä viis, mutta nyt mua alkoi kiinnostamaan, että mitä siellä kesäisellä Kaivohuoneella teit?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16659
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

CeDell Davis kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä olen joskus osunut kesäiselle Kaivohuoneelle samaan aikaan Selänteen kanssa. Ulkopuolelta näytti siltä, että ihan logistisista syistä Selänteellä olisi lähinnä tarvetta kaikelle sellaiselle rekvisiitalle, joka edes vähän pienentäisi skorausvaihtoehtojen tyrmäävää määrää.
Selänteestä viis, mutta nyt mua alkoi kiinnostamaan, että mitä siellä kesäisellä Kaivohuoneella teit?
Kuule, mietin silloin itsekin ihan samaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mirkku kirjoitti: (ja miten niin GranlundinKAAN?!?! :lol: )
Tarkoitin vaan, että Grandlund ei kosketa sun simpukkaa ja sä et väräytä Granlundin viisaria, eli niinQ win-win.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä olen joskus osunut kesäiselle Kaivohuoneelle samaan aikaan Selänteen kanssa. Ulkopuolelta näytti siltä, että ihan logistisista syistä Selänteellä olisi lähinnä tarvetta kaikelle sellaiselle rekvisiitalle, joka edes vähän pienentäisi skorausvaihtoehtojen tyrmäävää määrää.
Selänteestä viis, mutta nyt mua alkoi kiinnostamaan, että mitä siellä kesäisellä Kaivohuoneella teit?
Kuule, mietin silloin itsekin ihan samaa.
Teemu vei kaikki naiset? Mikset kertonut, että oot filosofian tohtori??!
RP

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mä olen joskus osunut kesäiselle Kaivohuoneelle samaan aikaan Selänteen kanssa. Ulkopuolelta näytti siltä, että ihan logistisista syistä Selänteellä olisi lähinnä tarvetta kaikelle sellaiselle rekvisiitalle, joka edes vähän pienentäisi skorausvaihtoehtojen tyrmäävää määrää.
Selänteestä viis, mutta nyt mua alkoi kiinnostamaan, että mitä siellä kesäisellä Kaivohuoneella teit?
Kuule, mietin silloin itsekin ihan samaa.
Olit skorettamassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Urppis on Teemun wingman.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti: Mielenkiintoista. Miksi se on näin? Eikö kaikessa päätöksenteossa ole harmaa alue?
No kyl se näissä skorauksissa tuppaa olemaan vähän niin, että joko kolahtaa tai sitten ei. Jos ei sukat pyöri jaloissa, niin turha lähteä edes kokeilemaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
CeDell Davis

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

^^ ja ^^^ Musta tuntuu, että olitte molemmat oikeassa. Urpsu oli siellä skorettamassa Temen poliittisena neuvonantajana.
Manaaja

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:(eikä ole muakaan lykästäny auton avulla. Vai päteekö tää nyt vaan miehiin?)
Ei kun se pätee Aston Martineihin.
NuoriDaavid kirjoitti:
RP kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tuskin Granlund hankki autoa skoretusta parantaakseen. Jos hankki, niin rahat menivät hukkaan.
Totta. Kyllä sillä ilmaveivillä luulisi irtoavan tarpeeksi.
Niin. Granlundin skoretuspotentiaali on tällä hetkellä niin korkea, että Mercedes-Benz C Coupén ei muuta sitä miksikään.
Mua vähän huvittaa että tota hehkutetaan punaisena urheiluautona. Ihan yhtä paljon urheiluauto kuin se mun pappa-jaguar. Toi Granlundin auto vaan on vieläkin pienemmällä dieselkoneella varustettu. Todellinen sportscar.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun mielestä on vähän turn off, jos kundi alkaa siinä heti ensimetreillä hoisemaan jotain autostaan. Ja mielellään ei vielä edes takasuoralla. On sit niinq jänskempää aamulla, kun ei jo etukäteen tiedä millä saa kyydin kotiin. Useimmiten oon kyllä luottanut Mersuihin ja Volvoihin, niillä saa aina takuuvarman kyydin kotiin. Yölläkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Luuletteko te, että Teemu Selänne on hommannut Lambot, Ferrarit ja Viperit ilman skorausajatuksia? En minäkään.
Jos se vaan esim. tykkää autoista ja niillä ajamisesta, tuntee hallitsevansa sen homman, eikä koe oloaan epävarmaksi ratin takana?

Jos mulla olis paalua kuin Selänteellä, mulla olisi varmasti samantyylinen autotalli ilman että sillä olisi mitään tekemistä skorausajatuksien kanssa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Mun mielestä on vähän turn off, jos kundi alkaa siinä heti ensimetreillä hoisemaan jotain autostaan. Ja mielellään ei vielä edes takasuoralla. On sit niinq jänskempää aamulla, kun ei jo etukäteen tiedä millä saa kyydin kotiin. Useimmiten oon kyllä luottanut Mersuihin ja Volvoihin, niillä saa aina takuuvarman kyydin kotiin. Yölläkin.
Mietin, että miten se homma oikeis kannattais hoitaa. Jos just ajattelee sellaista tavallista pokaustilannetta jossain baarissa, niin miten sen auton vois tuoda silleen luontevasti esille.

Pitäiskö pitää niitä Porschen avaimia siinä baaritiskillä vai kenties Porsche-lippistä tai paitaa tms? Vai jotenkin ohimennen mainita, että kävin tuossa juuri äsken tarkistuttamassa Porscheni ventiilien ajoituksen??1
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Mietin, että miten se homma oikeis kannattais hoitaa. Jos just ajattelee sellaista tavallista pokaustilannetta jossain baarissa, niin miten sen auton vois tuoda silleen luontevasti esille.

Pitäiskö pitää niitä Porschen avaimia siinä baaritiskillä vai kenties Porsche-lippistä tai paitaa tms? Vai jotenkin ohimennen mainita, että kävin tuossa juuri äsken tarkistuttamassa Porscheni ventiilien ajoituksen??1
Eh? P-mies ottaa daamin suhteen julmetun etukenon auton tuomalla itsevarmuudella. Se auto sitten vain viimeistelee jossain vaiheessa sen, että miestä ei voi pitää paskan puhujana. Ei siitä autosta mainita mitään ellei nainen varta vasten kysy tai osoita jotain ymmärrystä aiheesta tyyliin 'ai, sulla on keraamiset jarrut? Käytkö useinkin radalla?'.

Samahan se tietenkin on, millä sen asemansa signaloi, mutta auto on kaikkein helpoiten mukana kulkeva jos halutaan konkreettinen ja tunnistettava symboli. Auto on myös eräs vaikeimpia feikata. Särmät vaatteethan voi olla H&M:stä onnistuneesti poimittuja ja kello tietenkin turkista.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Viimeisten kommenttien valossa tää ketju koskeekin lähinnä hattarapäisten bimbojen kellistämistä, joten ei tää kysely lopulta oikeen koske Kitinän naaraita ollenkaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lilo kirjoitti:Viimeisten kommenttien valossa tää ketju koskeekin lähinnä hattarapäisten bimbojen kellistämistä, joten ei tää kysely lopulta oikeen koske Kitinän naaraita ollenkaan.
Sun äijillä ei siis ole ollut mitään asemasta tai kyvyistä kertovia signaaleja? Ei lihaksia kertomassa fyysisestä kelpoisuudesta tai asemaa yhteisössä kertomassa sosiaalisesta pärjäämisestä?

Seuraavaksi joku nainen tulee kertomaan, että huulten punaaminen ei mitenkään liity terveydestä ja hedelmällisyydestä viestimiseen.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Jos se vaan esim. tykkää autoista ja niillä ajamisesta, tuntee hallitsevansa sen homman, eikä koe oloaan epävarmaksi ratin takana?

Jos mulla olis paalua kuin Selänteellä, mulla olisi varmasti samantyylinen autotalli ilman että sillä olisi mitään tekemistä skorausajatuksien kanssa.
Sä siis postailit kuvia jaguaaristasi tännekin ihan vaan siksi, että tunsit hallitsevasi homman ja koska et tuntenut oloasi epävarmaksi ratin takana?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4288
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Bhven »

elco kirjoitti:Luuletteko te, että Teemu Selänne on hommannut Lambot, Ferrarit ja Viperit ilman skorausajatuksia? En minäkään.
Veikkaan, että se vaan tykkää kauniista esineistä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kalliilla urheiluautoilla ei tee mitään. Konepellillä ei voi sekstailla, kun tulee kalliita naarmuja. Takapenkillä ei voi sekstailla, kun ei ole takapenkkiä. Ihan turhia kapistuksia, sanon minä. :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Varis »

urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:Luuletteko te, että Teemu Selänne on hommannut Lambot, Ferrarit ja Viperit ilman skorausajatuksia? En minäkään.
Mä olen joskus osunut kesäiselle Kaivohuoneelle samaan aikaan Selänteen kanssa. Ulkopuolelta näytti siltä, että ihan logistisista syistä Selänteellä olisi lähinnä tarvetta kaikelle sellaiselle rekvisiitalle, joka edes vähän pienentäisi skorausvaihtoehtojen tyrmäävää määrää.
Nopeilla autoilla pääsee nopeammin ihailijalaumoja karkuun?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sivustahuutaja kirjoitti: Sun äijillä ei siis ole ollut mitään asemasta tai kyvyistä kertovia signaaleja? Ei lihaksia kertomassa fyysisestä kelpoisuudesta tai asemaa yhteisössä kertomassa sosiaalisesta pärjäämisestä?
No, sanotaan nyt vaikka niin, että jos ajatellaan sellaista pullistelijamielikuvaa, joka tästä lauseesta syntyi, niin eipä kyllä ole.
sivustahuutaja kirjoitti: Eh? P-mies ottaa daamin suhteen julmetun etukenon auton tuomalla itsevarmuudella.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Porsche ja skorettaminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Lilo kirjoitti:No, sanotaan nyt vaikka niin, että jos ajatellaan sellaista pullistelijamielikuvaa, joka tästä lauseesta syntyi, niin eipä kyllä ole.
Ei se auto ketään muuta pullistelijaksi. Pitää verrata tilanteeseen jossa sillä ihan samalla mukavalla miehellä joko on se porsche tai ei ole.

Minä väitän, että muiden seikkojen pysyessä ennallaan tietyt signaalit lisäävät miehen haluttavuutta. Auto on eräs helpoimpia tapoja signaloida menestyneitä geenejä, sekä hieman myöhemmässä vaiheessa kykyä huolehtia naisesta ja lapsesta.

(Luonnollisesti lasten jälkeen vaimo haluaa auton vaihtuvan edullisempaan ja turvallisemman tuntuiseen)
Vastaa Viestiin