Litinää ja lotinaa?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko liika liikaa?

On
7
58%
Mitä märempi sen parempi
5
42%
 
Ääniä yhteensä: 12

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Litinää ja lotinaa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CeDell Davis kirjoitti:Märempi parempi. Ex-vaimo oli kokolailla kuiva ja se aiheutti turhan monta keskeytettyä yhdyntää ilman että olin edes siinä korvilla. Ihan aina ei sitä liukkaria ollut taskussa.
Selviskö syy? Eli eikö hän ollut kiihottunut, vai eikö vain kastunut siitä huolimatta?
CeDell Davis

Re: Litinää ja lotinaa?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

NuoriDaavid kirjoitti:Eli eikö hän ollut kiihottunut, vai eikö vain kastunut siitä huolimatta?
Ei kostunut siitä huolimatta. Ei koskaan käynyt lääkärissä asian tiimoilta, mutta meidän välisestä seksistä sanoi pitävänsä suuresti. Ei myöskään saanut orgasmeja yhdynnässä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Litinää ja lotinaa?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Liika on aina liikaa. Homma menee vähänikäänkuin saippuapalan kanssa pelaamiseksi jossain vaiheessa jos sessiot kestää liian kauan ja kaikki erittävät minkä ehtivät. Ja kyllä mä voin tunnustaa että kun iso O on kunnolla ohi niin ehkä sitä hetkeksi hieman lerpahtaa luontojaan, vaatii hieman lihaspanostusta asian korjaamiseksi!

(ei helvetti tämä erotiikan kitinöinti töissä vaatii vähän harjoittelua ettei tarvi joka risausta säikähtää :D Kuka nyt tuli ovesta? Näkeekö se mun naamasta mitä mä kirjoitan :D)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RP

Re: Litinää ja lotinaa?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla menee toosa kramppiin orgasmin jälkeen jolloin lykkiminen on kohtuu vaikeaa, mutta ukkeli tuntuu tykkäävään siitä haasteesta.
ninnithequeen

Re: Litinää ja lotinaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:Mulla menee toosa kramppiin orgasmin jälkeen jolloin lykkiminen on kohtuu vaikeaa, mutta ukkeli tuntuu tykkäävään siitä haasteesta.
Näinhä se menee.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Litinää ja lotinaa?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Oon kylli huomannut että nainen joskus menee kramppiin O:n jälkeen/aikaan, mutta että vain toosa menee. That was new.
Vastaa Viestiin