Tantra

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
killkill

Tantra

Viesti Kirjoittaja killkill »

Etenkin akkainlehdessä tuntuvat kovasti ylistävän tämmöistä juttua kuin ta-ta-tant-tantra-raa eli TANTRA-seksi. Luvataan mm. multippeleitä pippeliorkkuja ynnä muuta mukavaa.

Onkos kellään kokemusta / tarkempia tietoja siitä, liekö homma humboogieta vai piileekö hypen takana muinaisen idän viisautta?
Filovirus

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Olen jonkin verran lueskellut eroottisesta tantrasta, en kuitenkaan kattavasti.

Uskon kyllä, että se "toimii" jo ihan sen vuoksi, että nykyisessä suhteessani olen ensimmäistä kertaa kokenut ns. kunnon henkisen seksuaalisen yhteyden ja tämä on selvästi vaikuttanut fyysisesti samoin tavoin kuin tantran annetaan ymmärtää tekevän. Tätä ei tietenkään aina tapahdu, vaan nimenomaan sellaisissa henkisissä olotiloissa? joita tantraseksistä lukiessa tulee vastaan? Ja hyvä niin, joskus liika fyysinen nautinto on kestämätöntä.

Olen myös lukenut, että tantraseksistä 90%? on rakkautta, joten tämä ei siis kai kaikilta pareilta edes onnistuisi, kenties?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Eiköhän tantra uppoa lähinnä 'henkisyytensä' vuoksi tähän jooga/feng-shui/väriterapia-porukkaan. Toisaalta touhu voi saada kokeilemaan jotain uutta kohtuullisen verkkaisesti ja tämä puoli toiminee useimmille, vaikkei mitään tantroja mukaan sotkettaisikaan.

Muistaakseni tantra-orkuissa ei mieheltä lennä mälli, joten mitään sarjatulta ei ole oletettavissa. Itse olen pariin otteeseen saanut kuivaa orkkua muistuttavan ja täytyy sanoa, ettei tuosta ole mihinkään perinteisen rinnalla. Asia voi olla toisin niillä, jotka samalla kokevat 'kosmisen yhteyden'.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Monilla on se käsitys, että tantrassa ollaan yhtäjaksoisesti yhdynnässä saaden peräkkäisiä orgasmeja. Totuus on lähinnä sitä, että tantrassa on kyse läheisyydestä, hyväilystä, ajoittaisesta yhdynnästä, nautinnon pitkittämisestä, kiusailusta ja toisistaan nauttimisesta: eli ihan normaali sunnuntaipäivä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:Monilla on se käsitys, että tantrassa ollaan yhtäjaksoisesti yhdynnässä saaden peräkkäisiä orgasmeja. Totuus on lähinnä sitä, että tantrassa on kyse läheisyydestä, hyväilystä, ajoittaisesta yhdynnästä, nautinnon pitkittämisestä, kiusailusta ja toisistaan nauttimisesta: eli ihan normaali sunnuntaipäivä.
Muuten *nyöks* mutta olen yhä niin malttamaton, etten kykene pitkittämään omaa nautintoa tantramaisesti. Jo muutama "huipulle mutta ei sittenkään ja taas alusta" saa kropan voimaan huonosti ja äristen muristen pakkolaukeamus. ;] Rakastujan tekstejä kaipaan juuri nyt, muistan citystä parikin oikein kivaa ketjua, joissa hän kertoo tantrarunkkailustaan. :]

Kun ei vie kaikkea "liian pitkälle" niin tuohan toimii täydellisesti. Pitkitetty nautinto, kiiman herättely ja kiusaaminen vievät joskus niihin ihan erilaisiin tuntemuksiin, tantraseksistä en kyllä itse puhu kun nyt näitä pitkitettyjä leikkejä tarkoitan. Ei meillä mitään kuivaorkkuja kaivata. :p
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti:paljon täyttä asiaa...
Totta pöriset. Mulla menee vähän samanlailla, montaa kertaa ei uskalla kiusata, kun tulee lähes väkivaltainen tarve saada, kokonaan. Nyt siis puhutaan pidemmästä kiusauksesta kun 5 min. Monta kertaa just ennen huippua lopetus ja taas kerran aloitus, pakkaa veren yhteen paikkaan ja voi jopa jollain oudolla tyylillä sattuakin. Tiettyyn pisteeseen voi kiusata, mutta joskus ei tarvitse itse kun koskea oikeaan paikkaan, ja laukeaa vaistomaisesti. (oma sormi sekaan jos/kun ahdistaa- meininkiä).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Joskus kattelin jotain dokkaria aiheesta ja ihan jänskältähän se tuntui vaikuttavan ja hienoltakin. Itse vain epäilen, että multa ei onnistuis kun varmaan alkasin vaan nauramaan ja pelleilemään jossain kohti missä mitäs olla vakava ja tuntea syvästi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
killkill

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rupesi vaan koko touhu epäilyttämään siinä vaiheessa, kun joku "#¤"#¤% Laura "#¤"#¤ Voutilainen selittää silmät suurena, miten ta-ta-tant-ta-ta-tantra on pelastanut hänen avioliittonsa. Palstauteloille notepadiin merkittäväksi, että tämä ei ole se syy miksi aihe kiinnostaa...

Kai ihan kotikonstein päästään hyvään tulokseen, kun hommaan varataan RIITTÄVÄSTI aikaa eikä mäntämoottorivaiheeseen suotta kiirehditä. Se pumppauspuoli kun on jo kokolailla tuttua.
ninnithequeen

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin kans jonkun dokkarin aiheesta, ja siinä joku mamma esitti miehensä kanssa muille alastomille pareille alkeita, ja se oli todella koomista.

Mitään tantroja tarvita, pyh. Nussitaan sitten kun vaan pystytään, hitto soikoon!
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja alja »

luulisinpas minä tuota, siis sen käsityksen olen saanut, että tantrassa olisi hienoa se, että se lisää energiaa kun taas perinteinen seksi vie sitä. niinku että mies aina nukahtaa panon jälkeen ni tantran jälkeen se oiskin täynnä uutta elämänvoimaa, samoin kait nainen. sen takia on kiinnostanu paljonkii.
elppis kirjoitti: Monta kertaa just ennen huippua lopetus ja taas kerran aloitus, pakkaa veren yhteen paikkaan ja voi jopa jollain oudolla tyylillä sattuakin.
juu näin on. orgasmin saaminen tuntuu muutenkin joskus tosi hankalalta... kai liikaa paineita tai jotain, mutta se menee niin helposti ohi, jos aletaan liiaksi kikkaileen tai silleen. ja kyllä sattuu, eikä sit mitään saakaan.
nimimerkki ujo orgasmi
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tantra

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tantrajutuissa ottaa eniten päähän se, että kun katsot jotain SexTV:tä tai muuta eroottisesti latautunutta makasiiniohjelmaa (joskus vaihtanut kanavan vahingossa sellaiselle mistä tuollaista tulee) niin jokaisessa jaksossa on aina joku 50+ papparainen joka kertoo tantrajutuista ja hipelöi parikymppisiä tyttöjä. Kipeimpiä ovat ne tantraseksiryhmät. Jos ei muuten saa seksistä kiksejä kuin menemällä rinkiin ja hipelöimällä pissavehkeitään niin vot sentään.
Ja en mie muutenkaan tuommoiseen ryhtyisi.
"Irma ja Pertti kertovat, kuinka ihanaa on rakastella vielä 70-vuotiaana vaikka pili ei seiso!" Joo, sensuellia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin