Huumoria peliin

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Kid

Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eli mitä kaikkee hauskaa on pelehtimisen tiimoilla sattunut?

Rupesin tossa miettiin et omat hassut ja nolot kokemukset on jääny vähiin.. Mitä nyt sänky hajonnu ja vastapäisen talon naapurit nähny actionii ko illalla (ulkona pimeetä, sisällä valot) oli jääny verhot auki.

Jatkan listaa jos mieleen tulee muuta :)
Kertokaa, ootte ennenki kertonu.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

No semmotinen hommeli heitellään äkkiseltään tähän, kun siis jos ja kun olin tuol Ibizalla (muuten missä on Doktrine,me amigo?) v. 88, no hupsista heijaa kun se aika rientääkin välillä aikasta nopsastiki..tästä tuleekin mieleen semmottinen sivustoori jonko olen kertonutkin varmaan teille kun siis mulla semmonen tosi namu tytsi yötä luonani ja ei ollut redi zexuaalisiin toimintoihin nii sis vaan nuksuttiin. Ja aamul sit vein hänet kotionsa ja mulla kauhee kiire enkä voinut millään myöhästyä, no eikö tämä pimuzaikka sit ruvennut mua autos kiusii ja otti mun munastakin kiinni ja sanoi että ohhoh onpa se upea ja kova...ja kyllä tekis mieli..voi vidu kun runkkas hvvinkäälle saakka ja mä mä vaan ajelin rauhaliisesti autoo enkä antanut orkun tulla..no niin siis aika oli kultaakin jne.

..ja siis sinne Ibizzalle..elikästä eli kun sielläkin sattumoisin tapasin yhen plikan suomalaisen ja sitä sitten muutamana yönä tuli naituu ja sitten vielä viimesenä ehtoona panin sitä hotellihuoneessa kun muut odotti onnikkaa siin aulassa. No heitin spermat daamin suuhun ja tykkäsi selvästi kun oikein provosi ja maiskutteli nams ja nuoli sitä kyrvän päätä oikein kiusottelevasti ja siten että sperma valui siellä suussa oikien nätisti.

No ei siin mitään mutku mentiin sitten session jälkeen sinne respaan ja siellä jenki jo venaili ja oli siella yksi Tommi-niminen kaveri Rovaniemeltä jota en tuntenut aikaisemmin, nii eikös tämä sitten jo kohta tätä tytsiä lirttaillut taas ja kun olivat vähän huppelissakin niin eikös kohta jo suutelleet..hah kyllä mulla oli hauskaa kun katoin kun vetivät kielareita oikein kunnolla..ja just noin viis minuuttia aikasemmin olin heittänyt spermat sinne kulkkuun ja nyt Tommi-poi jo maisteli mua nams..tykkäsi varmaan koska olen kuullut että maistun hyvältä.
killkill

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tämä oli minusta hauskaa. Muut osallistuneet saattavat olla eri mieltä..

Joskus hulvattomina poikamiesvuosinani soittelin levyjä työkseni. Sattuipa sitten keikkapaikalle saman firman vapaalla oleva kollega, sekä samassa firmassa työskentelevän lätynkääntäjän epävirallinen tyttöystävä. Mimmi aloitti älyttömän silmäpelin ja teki kaikin keinoin selväksi, notta jortikkaa pitää saada. Mietin tovin, mutta sitten hiipi pieni piru mieleen. Mimmin häipyessä vessaan vinkkasin kollegan paikalle, ja supatin että "tuu meille yöksi, ajellaan kolmestaan". Tämähän ei aiheuttanut vastaväitteitä.

Esitimme asian gimmalle jotennii niin, että kaveri tulee meille vain nukkumaan , toispaikkakuntalainen kun oli. Olimme kuitenkin sopineet, että lämmittelyn edettyä sopivaan vaiheeseen pyydän kundin kolmanneksi.

No, keikka päättyy, pari rentouttavaa lonkeroa ja kämpille. Yöpuullekin asetuttiin, kundi lattialle ja minä mimmin kanssa parisänkyyn. Alkoi sitten joltisenkinmoinen stealth-pelehtiminen. Aina välillä kuului lattialta "kröhön". Siinä vaiheessa meni pieni piru mieleen, ja olin kun en olis mitään kuullutkaan. Touhun muuttuessa kuumemmaksi ei naapurillekaan jäänyt varmasti epäselväksi, mitä seinän takana oli meneillään.. mitä nyt litinän ja voihkinnan väliin kuuluu tasaisin väliajoin voimistuva "KRÖHÖM! KRÖHÖM!"

Hommat saatiin hoidettua ja naisyövieras vessaan pesulle. Sillä siunaamalla kun vessan ovi menee lukkoon, raivosta punainen kollega pomppaa lattialta kuin vieteriukko helvetistä tivaamaan syytä siihen, miksi näyttämöllekutsua kuulunutkaan. Pistin marlboron palamaan, vedin nautinnolliset henkoset ja totesin viattomasti: "ei tullut oikein sopivaa tilaisuutta".

Että tuntui hyvältä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1. Kerran vuosia sitten oli niin kova meno päällä, että vaihtaessamme asentoa löin pääni seinään ja olin tajuttomana lähes minuutin. Päivystyksessä keskin selityksenä aivotärähdyselleni suunnilleen tämän: Kompastuin kylpyammeessa ja löin otsani kaakeliseinään. Hyvä! :D

2. Saunassa köyriessä kipua ei huomannut, mutta noustessa selässäni oli selkärankaa pitkin menevä n. 10 cm pitkä ihorikko, joka oli vuotanut verta pitkin ja poikin tädin lauteita. Selitä nyt sitten tädille, ettei "mihinkään satu".
The great club outshines the individual, always and forever.
gullible

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja gullible »

Eipä sitä oikein mitään ole sattunut. Ranskassa asuessani lomailin kuukauden kesäisessä Helsingissä asuen Don Johnsonina faijan veneessä Kaivarissa. Kaikenlaista pientä siinä kesän aikana taisi tapahtua. Kesän ollessa lopuillaan faijan vaimon sisko, jota en tietenkään tunnistanut, tuli Kallessa pauhaamaan, että faijan vaimo oli ollut aika karheana, kun veneestä oli löytynyt käytettyjä ja käyttämättömiä kondomeja ja veneen sänky oli "nussittu" rikki. (EDIT: ätiipuolen sisko ei liity tarinaan muuten paitsi päivittelijänä) Että kiitos lainasta, vaan. Tätä edellisen kerran olin onnistunut hankkiutumaan äitipuolen suvun suursuosioon pokaamalla faijan häistä morsiamen 23 vuotiaan serkun.
Viimeksi muokannut gullible, 09.11.2005 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gullible

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja gullible »

Elppis kirjoitti:1. Kerran vuosia sitten oli niin kova meno päällä, että vaihtaessamme asentoa löin pääni seinään ja olin tajuttomana lähes minuutin. Päivystyksessä keskin selityksenä aivotärähdyselleni suunnilleen tämän:
Missä vaiheessa kaveri lopetti? Vai oliko vielä selässä päivystyksessäkin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

gullible kirjoitti:
Elppis kirjoitti:1. Kerran vuosia sitten oli niin kova meno päällä, että vaihtaessamme asentoa löin pääni seinään ja olin tajuttomana lähes minuutin. Päivystyksessä keskin selityksenä aivotärähdyselleni suunnilleen tämän:
Missä vaiheessa kaveri lopetti? Vai oliko vielä selässä päivystyksessäkin?
Eipä juuri asentoa vaihtaessamme ollut penetraatio käynnissä. Toivottavasti lopetti kun rupesi läpsimään mua poskille. Jos ei, niin paskaaks siinä, en mä ainakaan traumoja saanut ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:Eipä juuri asentoa vaihtaessamme ollut penetraatio käynnissä. Toivottavasti lopetti kun rupesi läpsimään mua poskille. Jos ei, niin paskaaks siinä, en mä ainakaan traumoja saanut ;)
Persposkille? Huutaen "sano mua rehtoriks!!!"???
Leilah

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Eipä mitään älyttömän noloja sattumuksia ole tainnut olla. Joskus nuorena ja kiimaisena tuli sekstailtua niin kuuluvasti, että kumppanin kämppiset olivat hyvin tietoisia asiasta, mutta ne tekivät sillä lailla kuulemma itsekin. Ai niin, tämä oli kyllä hyvä. Mies hieroi illalla kylmägeeliä kipeisiin hartioihini. Menimme sitten nukkumaan, mutta samainen mies alkoi kuitenkin lämmitellä minua zexuaalisesti ja eipä aikakaan kun hän hieroi kylmägeeliä minun jalkoväliini. Vahingossa tietysti. Se tuntui hyvin epämiellyttävältä. Ihan kuin olisi ollut mynttoneita pimpsassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Eipä juuri asentoa vaihtaessamme ollut penetraatio käynnissä. Toivottavasti lopetti kun rupesi läpsimään mua poskille. Jos ei, niin paskaaks siinä, en mä ainakaan traumoja saanut ;)
Persposkille? Huutaen "sano mua rehtoriks!!!"???
Sen jätkän tuntien en pois-sulje mitään... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Yönmustaritari

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

1108 kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Eipä juuri asentoa vaihtaessamme ollut penetraatio käynnissä. Toivottavasti lopetti kun rupesi läpsimään mua poskille. Jos ei, niin paskaaks siinä, en mä ainakaan traumoja saanut ;)
Persposkille? Huutaen "sano mua rehtoriks!!!"???
Ja huuda mun IP-osoitetta

Se on sitten ©
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Naurattaa teidän jutut.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mä nauran aina sängyssä, koska mä olen yksinkertaisesti paras. Mua nopeempaa laukeajaa ei ole vielä tullut vastaan. Ei ne naiset ikinä oopi.
killkill

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja killkill »

FatLeilah kirjoitti:Se tuntui hyvin epämiellyttävältä. Ihan kuin olisi ollut mynttoneita pimpsassa.
Tiikeribalsami tekee kanssa hyvää, kun sitä hieraisee kiveksiin. Joskus ennen treenejä hieroin sitä reisilihaksiin kun oli paikat todella jumissa. Vermeitä pukiessa tuli sitten hieraistua kasseja vahingossa. Jumalauta! Luulin että munat syttyvät tuleen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

killkill kirjoitti:
FatLeilah kirjoitti:Se tuntui hyvin epämiellyttävältä. Ihan kuin olisi ollut mynttoneita pimpsassa.
Tiikeribalsami tekee kanssa hyvää, kun sitä hieraisee kiveksiin. Joskus ennen treenejä hieroin sitä reisilihaksiin kun oli paikat todella jumissa. Vermeitä pukiessa tuli sitten hieraistua kasseja vahingossa. Jumalauta! Luulin että munat syttyvät tuleen!
Great Balls on Fire!
Kikkelis kokkelis.
Hebuli

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Huumoria (pip)peliin saa vaikka maalaamalle siitä Kaksisilmäisen Kostajan huulipunalla.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12349
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Marraskuun alku 2000, eli noin 5 v. sitten.

Vedin käteen kotona. Ikkunan verhot oli auki ja naapuritalo n. 30-50 metrin päässä. Poliisit (3 kpl) tuli käymään ja sanoivat että naapurien mukaan olin "paljastellut itseäni." Selitin asian. He naureskelivat ja painoivat asian villaisella. Sanoivat että ensi kerralla täytyy verhot kuitenkin vetää eteen... :D :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja slam »

Sitten ne näki, kun mä pussaan tyttöö. Oli tosi noloo ja me naurettiin.. joo-o
Patz

Re: Huumoria peliin

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mieleen tulee ainakin yksi kotibileissä hajonnut poreallas liiallisen "rynkytyksen" voimasta ja eräät jatkot, joiden päätteeksi päädyin erään saksalaisen baarimikon kanssa kattohuoneiston soralla peitetylle katolle. Oli seuraavana päivänä kotona selittelemistä, miksi selkä ja polvet on verisillä ruhjeilla.
Vastaa Viestiin