Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon ehkä saattanut esittää tyhmempää kuin oikeasti olen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti:- kuunnellut mitä nainen puhuu ilman, että samalla ratkon jotain it-ongelmaa mielessäni)
Äärimmäistä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
exsu kirjoitti:^ Skorettamisen toivossa nekin?
No daah. Selvennettäköön siis, että deittivaihto käytiin molemmissa tapauksissa hetikohta eron jälkeen.
:D

Eli ensin ero, sitten vastaat exän deitti-ilmoon: täällä dynaaminen tietokonemies, junous pox zäp?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Oon ehkä saattanut esittää tyhmempää kuin oikeasti olen.
:lol:

Miksi? Tai siis tietysti skorettamisen toivossa, mutta mutta minkä takia ajattelit, että toi parantaa tsäänssejä?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14915
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi? Tai siis tietysti skorettamisen toivossa, mutta mutta minkä takia ajattelit, että toi parantaa tsäänssejä?
Mulla on yksi naiskollega, joka kertoo miehiä tavatessaan olevansa "toimistotyöläinen" ettei näillä tule alemmuskompleksilerpahdusta.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Miksi? Tai siis tietysti skorettamisen toivossa, mutta mutta minkä takia ajattelit, että toi parantaa tsäänssejä?
Mulla on yksi naiskollega, joka kertoo miehiä tavatessaan olevansa "toimistotyöläinen" ettei näillä tule alemmuskompleksilerpahdusta.
Njoo. Ymmärrän ehkä miehen näkökulmasta, että jollakin saattaa lerpahtaa, jos nainen on fiksumpi/tienaa enemmän, mutta en ymmärrä, miksi joku nainen haluaisi panna jonkun tuollaisen miehen kanssa. Tietysti, jos se on riittävän hyvännäköinen..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Eli ensin ero, sitten vastaat exän deitti-ilmoon: täällä dynaaminen tietokonemies, junous pox zäp?
Jotakuinkin. Paitsi että standardivastaus oli ennemminkin kaipauksensävyttämää oravansyöttöosastoa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Eli ensin ero, sitten vastaat exän deitti-ilmoon: täällä dynaaminen tietokonemies, junous pox zäp?
Jotakuinkin. Paitsi että standardivastaus oli ennemminkin kaipauksensävyttämää oravansyöttöosastoa.
Tomiix tollainen herkkäkaipaavaoravansyöttäjä matsku niinku yleensä?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tomiix tollainen herkkäkaipaavaoravansyöttäjä matsku niinku yleensä?
Aika hyvin muistaakseni. En nyt mitenkään erityisesti vetänyt sitä yli.

Mutta kyllä siinä vähän nolotti kuunnella pilkkapuhelua exältä. Siis ekalta. Toka puhelu meni jo rutiinilla, että niinpä tietysti - se ikäänkuin antoi tukea eroprosessissa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Vesper kirjoitti:Oon ehkä saattanut esittää tyhmempää kuin oikeasti olen.
niin minäkin :oops:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Tomiix tollainen herkkäkaipaavaoravansyöttäjä matsku niinku yleensä?
Aika hyvin muistaakseni. En nyt mitenkään erityisesti vetänyt sitä yli.

Mutta kyllä siinä vähän nolotti kuunnella pilkkapuhelua exältä. Siis ekalta. Toka puhelu meni jo rutiinilla, että niinpä tietysti - se ikäänkuin antoi tukea eroprosessissa.
Oon vähän hidas, mutta siis tiesitkö jättäessäsi oravansyöttäjävastuksen, että ilmot olivat exien jättämiä?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti: Oon vähän hidas, mutta siis tiesitkö jättäessäsi oravansyöttäjävastuksen, että ilmot olivat exien jättämiä?
En tietenkään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Oon vähän hidas, mutta siis tiesitkö jättäessäsi oravansyöttäjävastuksen, että ilmot olivat exien jättämiä?
En tietenkään.
No sitten tämä menee enemmän komiikan kuin munakkuuden puolelle :wink:
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja exsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
No sitten tämä menee enemmän komiikan kuin munakkuuden puolelle :wink:
Joo, ei voida laskea.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Laskenut riman naurettavan epätoivoisen alas. Onko sitä joskus ollutkaan?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Oon vähän hidas, mutta siis tiesitkö jättäessäsi oravansyöttäjävastuksen, että ilmot olivat exien jättämiä?
En tietenkään.
Ymmärsinkö oikein että olet siis copypastennut jotain bulkkistandardiviestiä deittipalstoille jopa kuvattomille ilmoituksille pillunsaannin toivossa?

Oon eri mieltä kuin exsu, kyllähän tällainen lasketaan ja menee heittämällä kärkeen ainakin yhdellä mittarilla mitattuna.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Ymmärsinkö oikein että olet siis copypastennut jotain bulkkistandardiviestiä deittipalstoille jopa kuvattomille ilmoituksille pillunsaannin toivossa?
Niin siis luku- ja ymmärtämistaidossasi on edelleen ne peruspuutteet. Enköhän minä tuossa yllä sanonut, että viesti oli personoitu. Vähänniinq duuninhaussa: sama peruspohja jota sitten räätälöidään vastaanottajalle sopivaksi.

Kahdeksisen vuotta on siis aikaa siitä kun olin geimeissä mukana, joten varmaan itse tiedät paremmin miten peli on sinä aikana muuttunut - sullahan ei vissiin taida olla juuri muita ollutkaan kuin nettituttutyttöystäviä eikä niitäkään hirveästi? 2000-luvun alussa ainakaan kuvia ei hirveästi ollut enkä itse oikein ikinä pitänyt nettiä muuna kuin kontaktivälineenä, jonka välityksellä mahdollisimman pikainen IRL-tsekkaus päihitti anaalit kuvanpenäämiset. Edelleen, kahvittelu jonkun vähän kykloopimmankin kanssa ei ollut mikään suunnaton menetys.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Njoo. Ymmärrän ehkä miehen näkökulmasta, että jollakin saattaa lerpahtaa, jos nainen on fiksumpi/tienaa enemmän, mutta en ymmärrä, miksi joku nainen haluaisi panna jonkun tuollaisen miehen kanssa. Tietysti, jos se on riittävän hyvännäköinen..
Ai panetko säkin vaan älykköjä? Erotetaanpa nyt Dave heti alkuun skoraaminen mahdollisista parisuhdevirityksistä, niillä kun ei välttämättä ole mitään tekemistä keskenään.
Valitettavasti sellainen avuton blondi hädässä tuntuu tehoavan tiettyyn miestyyppiin parhaiten. Ja se miestyyppi on joskus oikein hyvää sänkyseuraa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Valitettavasti sellainen avuton blondi hädässä tuntuu tehoavan tiettyyn miestyyppiin parhaiten. Ja se miestyyppi on joskus oikein hyvää sänkyseuraa.
Tästä mä kyllä tunnistan itseni.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Valitettavasti sellainen avuton blondi hädässä tuntuu tehoavan tiettyyn miestyyppiin parhaiten. Ja se miestyyppi on joskus oikein hyvää sänkyseuraa.
Tästä mä kyllä tunnistan itseni.
Kummasta?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Kummasta?
Kyllä. Teeskenteletkö sä nyt vaan tyhmempää?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Kummasta?
Kyllä. Teeskenteletkö sä nyt vaan tyhmempää?
Täh?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^ & ^^ :lollero:
get a room!
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ymmärsinkö oikein että olet siis copypastennut jotain bulkkistandardiviestiä deittipalstoille jopa kuvattomille ilmoituksille pillunsaannin toivossa?
Niin siis luku- ja ymmärtämistaidossasi on edelleen ne peruspuutteet. Enköhän minä tuossa yllä sanonut, että viesti oli personoitu. Vähänniinq duuninhaussa: sama peruspohja jota sitten räätälöidään vastaanottajalle sopivaksi.
Tota täytyy koittaa joskus. Kannattaako muuten siihen pohjaan merkitä __________ tyyliin ne personoitavat kohdat ettei unohda täyttää niitä, voi näyttää vammaselta sit lauserakenteen kannalta?
sullahan ei vissiin taida olla juuri muita ollutkaan kuin nettituttutyttöystäviä eikä niitäkään hirveästi?
Oletpas herkällä päällä tänään. Mulla on tähän mennessä ollut 6 tyttöystävää, joista puolet ovat itse asiassa olleet alunperin nettituttuja. Montako tyttöystävää tarviin lisää että oon taas geimeissä?
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Mitä olet tehnyt skorettamisen toivossa?

Viesti Kirjoittaja Varis »

Olen syönyt kasvisruokaa ja teeskennellyt että pidän siitä.
Vastaa Viestiin