Bastujyystö

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Saunazexi

Kyllä kiitos!
12
80%
Ei pysty, pää kipeä.
3
20%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Bastujyystö

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Mulla on muistikuva, että mä olin viime viikolla miettinyt valmiiksi jotain omasta mielestäni nasevaa tähän vastaukseenkin, mutta enää ei muistu mieleen!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Bastujyystö

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:^ Mulla on muistikuva, että mä olin viime viikolla miettinyt valmiiksi jotain omasta mielestäni nasevaa tähän vastaukseenkin, mutta enää ei muistu mieleen!
Ehkä sä olit postannut sen vastauksen ja sitten deletoinut sen?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Bastujyystö

Viesti Kirjoittaja Georgina »

urpiainen kirjoitti:^ Mulla on muistikuva, että mä olin viime viikolla miettinyt valmiiksi jotain omasta mielestäni nasevaa tähän vastaukseenkin, mutta enää ei muistu mieleen!
Kerro heti ko hoksaat! :D Yritän miettiä valmiiksi jo kaikenlaisia sopivia vasta-argumentteja.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Bastujyystö

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sipsukka kirjoitti:Ei niin kuumaa miestä, joka ylittäisi saunan lämmön.
Eli tosi epäeroottinen paikka, jossa mikään ei yllätä. Alaston mieskin on ihan tuttu näky. Epämukavat lauteet. No, jos mies on alla, niin voisi olla satasesta... sateesta siis sateessa kyllä ja luonnossa, metsässä, sammaleitten päällä ja alla.
No mikä siellä sammalen päällä sitten on niin eroottista? Kun risu rasahtaa selän alla ja miehellä on vain pili esille, ettei tarvi katsoa koko alastonta äijää? :P

Vai onko se jännää, kun joku voi tulla ja nähdä? Eiks sit kannattais mennä seksimessuille panemaan action-lavalle?
RP

Re: Bastujyystö

Viesti Kirjoittaja RP »

Voihan metsässäkin olla ihan alasti, harvemmin sinne kukaan eksyykään. Mökkeilevänä ihmisenä tuota on tullut ihan riittämiin harrastettua ja ainoastaan kerran eräs sienestäjä on eksynyt paikalle kesken kuumien leikkien.

Sienestys taisi loppua siihen osaltaan, mutta me pantiin menoksi kahta enemmän tämän yllättävän kohtaamisen seurauksena vaikka ei siitä hirveästi kiksejä tullut, ei ainakaan siinä määrin mitä voisi olettaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Bastujyystö

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Pointti oli siinä, että alaston mies on jo niin nähty ;)
juoksija
Kitisijä
Viestit: 12
Liittynyt: 23.09.2011 14:45
Paikkakunta: Porvoo

Re: Bastujyystö

Viesti Kirjoittaja juoksija »

kaveri sano ettei kannata. tulee kuuma nii oon sit jättäny suosiol välii. tosin ei toi parempi osapuolikaa ni innossaa siit oo
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Bastujyystö

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

^ salaa tuikkaat takaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Vastaa Viestiin