Cheerleaderin sopiva ikä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Sopiva ikä gogo-tytölle

alle 15
0
Ei ääniä
15-17
2
29%
18-20
4
57%
yli 20
1
14%
 
Ääniä yhteensä: 7

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin eilen tapani mukaan lehtoparvella väijymässä säbää. Sattumalta aivan vieressäni keikisteli enemmän tai vähemmän seksikkäästi arvioltani 15-18-vuotiaita gogo-tyttöjä enemmän tai vähemmän seksikkäissä asuissaan enemmän tai vähemmän seksiviritteisen eurodance-musaiikin voimalla.

Jäin miettimään, miksi nykyään nämä cheerleaderit ovat usein alaikäisiä? Tarkoitus olisi kai seurata heidän keikutteluansa, mutta rehellisesti ottaen tulee välillä loiva puolirikollinen olo siitä, kehtaako heitä silmäystä pidempään väijyä.

Ajatuksia, pitkävetovihjeitä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mistä tiedät, että ne oli alaikäisiä? Sullakin alkaa "parasta ennen" päivä jo etääntyä ja 18 v näyttää kovin nuorilta. Voi olla, että olivat esim 18v.

Ehdotan, että ensi kerralla meet kysymään siltä nuorimman näköiseltä, minkä ikäinen on!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mistä tiedät, että ne oli alaikäisiä? Sullakin alkaa "parasta ennen" päivä jo etääntyä ja 18 v näyttää kovin nuorilta. Voi olla, että olivat esim 18v.

Ehdotan, että ensi kerralla meet kysymään siltä nuorimman näköiseltä, minkä ikäinen on!
Kyllä ainakin koripallossa tapaavat olla suorastaan huolestuttavan nuoria keikuttaakseen etumustaan musiikin tahtiin. Moralisoi.
No sähän oot vielä vanhempi kuin Ylermi!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mistä tiedät, että ne oli alaikäisiä?
Eivät nämä olleet edes nuorimmasta päästä. Muilla seuroilla ja lajeilla on ollut nuorempiakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Itse kysymykseen: mielestäni 16v on sopiva ikäraja.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä en ehkä kutsuis noita lätkämatsien perseen keikuttajia cheerleadereiks, ja koen, että näiden "eroottisten tanssijoiden" ja "glamourmallien" tulisi olla täysikäisiä. Cheerleading on sitten asia erikseen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En haluaisi, että omat tyttöni menisivät cheerleadereiksi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse kysymykseen: mielestäni 16v on sopiva ikäraja.
Kyllä cheerleader-tyttö yritetään useimmiten näyttää myös seksuaalisessa valossa ellei kyse ole pelkästä pyramidijumppailusta. Siinä sitten toljotat heitä ja huomaat hetken päästä mukana olevan likkoja, joiden rinnat eivät vaadi edes liivejä.

Siis eihän tämä iso ongelma ole, mutta jonkin sortin kaksinaismoralismia tässä ajoittain on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Siis eihän tämä iso ongelma ole, mutta jonkin sortin kaksinaismoralismia tässä ajoittain on.
Kaksinaismoralismi kait tarkoittaa sitä, että tehdään yhtä ja sanotaan toista?

Miten sitä tässä esiintyy?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:Mä en ehkä kutsuis noita lätkämatsien perseen keikuttajia cheerleadereiks, ja koen, että näiden "eroottisten tanssijoiden" ja "glamourmallien" tulisi olla täysikäisiä. Cheerleading on sitten asia erikseen.
Mua valistettiin naamassa että ne ovat tanssijalutkia!!1

Oikea ikä olis 18-20, ihan omasta puolestani.
Ja IFK:lla on kyllä håteimmat ihan ilman värilasejakin!!1
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Kaksinaismoralismi kait tarkoittaa sitä, että tehdään yhtä ja sanotaan toista?

Miten sitä tässä esiintyy?
Lähtökohtaisesti on kaksinaismoralistista pistää alaikäiset tytöt vatkaamaan hanureita keski-ikäisten miesten eteen sen varjolla, että kyse olisi puhtaasti perinteisestä urheilutapahtumaan kuuluvasta viihteestä, jossa seksi ja seksikkyys olisi vain mukamas välttämätön ja vieno paha. Jopa siten, että on katsojan oma ongelma, jos kokee tanssissa jotain seksikästä. Näin itse asian välillä koen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Joo-o. Selvähän se on, että jos laitetaan 16v tyttöjä tanssimaan minihameessa, niin vanhat sedät kuolaa katsomossa. Elämä on.

Mutta kenelle tämä nyt sitten tarkalleen on ongelma? Tytöille vai sedille vai jollekin muulle?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

mäkin halusin 13-vuotiaana cheerleadaamaan. Ikäraja oli 16. Iskä sanoi, että jos vielä 16-vuotiaana haluan mennä, voin niin tehdä, vaikka ei mitenkään innosta kiljunut ajatuksen kuultuaan. sen iän saavutettuani halusin kuitenkin tehdä vallankumouksen, en heilutella huiskia minihamosessa setien edessä. Tuli ikävästi mieleen american beautyn kohtaus jossa kevin spacey näkee mena suvarin eka kertaa. Voi ällö. No, kriisissä ihmiset käyttäytyy hassusti

. Imo se ikä voi hyvin olla 16. Kyllä tytön kuin pojankin tulis siinä vaiheessa tietää, mikä on homman nimi..toki huipputasolla kyse on tosiaan rankasta urheilusta, eikä pelkästä pyllynheilutuksesta.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Cheerleaderin sopiva ikä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mites sitten missit? Miksi 30-60 -vuotiaan miehen on "ok" kuolata 17-vuotiasta missiehdokasta ja pitää tätä ihanteena naiskauneudesta, mutta saman ikäisen deittaaminen siviilissä on yleisen moraalikoodiston mukaan paheksuttavaa?

Mun henkilökohtainen mielipiteeni on että missien alaikäraja tulisi olla 20 vuotta!
Vastaa Viestiin