Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oletko tyytyväinen kyrpä- taikka pillulukuusi? Entä onko sinulla joitain raja-arvoja sille, mikä olisi ehdottomasti liian vähän tai mikä liian paljon, siis juuri sinulle juuri nyt?

Mä olen tyytyväinen omaan lukuuni. Lähinnä tyytyväisyyteni kumpuaa kokemuksesta, että tullut tuokin nähtyä, voin ainakin toistaiseksi nukkua yöni hyvin haaveilematta irtopanoista yms. Määräni toki voisi olla jonkun verran isompi, muttei kovin paljoa pienempi. Mitään siittokonetta minusta ei luonteeni huomioiden saa millään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Yleensä olen samanaikaisesti sekä sitä mieltä että on jo puolet liikaa että sitä mieltä että oon saanut aivan liian vähän.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Ihan sopivasti. 0 olisi liian vähän, 20 tällä sinkkuhistorialla olis jo aika paljon.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jos Saisin edes yhden kerran ilmaiseksi, se riittäisi. Siis mitä sitä minun asemassani enempää? Kerran ilmaiseksi Saanti ja naisen Halulla antamana siirtäisi minutkin Ihmisten kastiin, eikä minun enää tarvitsisi katsoa teitä muita Yliolentoina, aina häveten itseäni.

No OK, voidaan perustellusti spekuloida, että elämässäni on ollut tilanteita, joissa minullekin olisi voinut lohjeta. Nyt jälkiviisaana ehkä uskaltaisin Toimia. Mutta nekin tilaisuudet olivat vuosien välein ja nyt vanhetessani ja elämänmuotoni takia niitä tulee jatkossa tuskin enää yhtään.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Emt. Luku sinällään on tietysti ihan yksi ja sama, muutama homma on jäänyt ehkä vaivaamaan, kun ei riittänyt rohkeus oikealla hetkellä katsoa loppuun. Vastavuoroisesti muutama olisi saanut jäädä väliin. Kokonaisuudessa siis varmaan ihan optimi!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun on näin umpisurkeat sosiaaliset taidot niin nykyinen lukumäärä on odotukset ylittävä. Toki tasan yksi lisää olisi toivottavaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eipä ou valittamista. Oon yleensä jättänyt antamatta, jos oon epäilly että jälkikäteen saattais kaduttaa. Se yks mexikaani ois tosin saanu jäädä väliin, käyttäytyi sen verran ilkeästi kun ilmoitin etten ole kiinnostunut uusinnasta. Mutta noin niinku kulttuurintutkimukseksillisessa mielessä en kadu.

Viimeisimmän potentiaalisen randomin kohdalla olen ihan hitsin tyytyväinen, että jätin tilanteen hyödyntämättä ts. päästin vain ykköspesälle. Tihihi :D Luulen, että siinä oli vahvasti kyse oman sexuaalisen jonkun typeryyden testaamisesta tyyliin kiinnostava mies-> saisinko sen-> saisin-> en viitsikään kun haluunki naikkariin ja vauvoja.

Better luck next year ;)

(hyi, nää mun jutut kuulostaa taatusti roisimmalta kuin on tarkoitus)
Prepare for the worstest.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Alle viisi on liian vähän. Pitäähän jotain vertailupohjaa olla!

Oma saldoni on kyllä moninkertainen. Vähemmänkin olis voinut olla, toisella tapaa ajatellen sitten enemmänkin. Kaikesta on jotain oppinut.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hah, muistin juuri yhden!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
(hyi, nää mun jutut kuulostaa taatusti roisimmalta kuin on tarkoitus)
Voi ei! :) sua ihan oikeasti vaivaa se mun 50+ veikkaus. Kyllä mä uskon, että oot kunniallinen nainen ;)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ai niin, kysymykseen: määrä ei vaivaa, vaan laatu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

NuoriDaavid kirjoitti:Ai niin, kysymykseen: määrä ei vaivaa, vaan laatu.
Otetaan tää sama.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ja sille laadulle voit itse tehdä ainakin jotain. Ota nyt projektiksesi että selvität mikä tekis sun vaimon oikein iloiseksi(ei seksimielessä), teet sen ja sitten pyritkin yllättäen tahi parin päivän viiveellä sen böxyihin. Juota sille ensin pari lasia laadukasta samppanjaa, tuskin haittaa ainakaan. Ei lihasrelaksanttia samalla kertaa!111
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Ja sille laadulle voit itse tehdä ainakin jotain. Ota nyt projektiksesi että selvität mikä tekis sun vaimon oikein iloiseksi(ei seksimielessä), teet sen ja sitten pyritkin yllättäen tahi parin päivän viiveellä sen böxyihin. Juota sille ensin pari lasia laadukasta samppanjaa, tuskin haittaa ainakaan. Ei lihasrelaksanttia samalla kertaa!111
Me so konfutsealainen. Mitäs tämä niitä vanhoja pokia parantaisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

All that matters is now :paavi:
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Te olette hulluja! Eikö se enää riitä, että saa? Ja kuka tuon tason määrittää ja sitten jotenkin vertailee muiden tasoihin? Liian syvällistä. Mut toisaalta onhan se kiva ajatella, että oma panotaso on jotenkin parempi kuin jonkun toisen eli oma pokan kerroin on vaikka viisi naapurin Markun yhteen nähden. Tällä ne jotkut sitten ilmeisesti itseään huiputtaakin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ja kuka tuon tason määrittää ja sitten jotenkin vertailee muiden tasoihin?
Taso on siis tietenkin oman mittapuun ja mieltymysten mukaan. Paska pano on paska pano ja jos seuraava on parempi niin siinähän sitä on asteikkoa alkuun.
Ei kai kukaan toisten saamisiin vertaile? :lol:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kiukkutipu kirjoitti: Paska pano on paska pano
"Kyllä pano on aina pano." Olkoon tämä miehinen näkökulma.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuten kiukkis sanoikin "laatu" viittaa tietysti omaan asteikkoon.

Jos kaato on sellainen, että jälkikäteen hävettää, niin ei siitä voi ylpeillä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Jos kaato on sellainen, että jälkikäteen hävettää, niin ei siitä voi ylpeillä.
Parempi mälli lennossa kuin kymmenen pussissa.

Laadun heikkous ei kaduta, vaan kohde itsessään. Joihinkin tapauksiin olisi vain pitänyt jättää mulkku työntämättä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Montako partneria ollut vs. sopivin määrä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Liian vähän voi olla, liikaa ei koskaan. Sama rahan kanssa, ja sillä puolestaan saa kasvatettua pillulukua.

Olisin mielelläni Victor Ziegler.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin