Kamelinvarvas

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kamelinvarvas

Olen mies, ei minun teekuppini
1
6%
Olen mies, kiihottaa
12
71%
Olen nainen, haluan myös äänestää
4
24%
 
Ääniä yhteensä: 17

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ei minun teekuppini
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sä oot kyllä kertakaikkisen omituinen kaveri. Kitinän ainoa d00d joka ei huomaa syökö karkkia paperit päällä ja jota kamelinvarvas ei kiinnosta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Sä oot kyllä kertakaikkisen omituinen kaveri. Kitinän ainoa d00d joka ei huomaa syökö karkkia paperit päällä ja jota kamelinvarvas ei kiinnosta.
Ei voi mitään. Jotenkin se ei vaan näytä hyvältä. Sen sijaan paidan läpi nöpöttäjät nännit kyllä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiihoittaisi jos moisia näkisin. Kannatan.

Tässä on sama efekti kuten haluaisin hyväpystytisuisten naisten kulkevan ilman rintsikoita. Ja paidassa, jonka läpi tisujen muoto erottuu ja nännitkin söpösti töröttävät. Ideana siis, että nainen voi olla yhtäikaa sekä "siweästi" ja "peittävästi" vaatetettu, että silti melkein paljastaa intiimiosiaan silleen muka "viattoman" hyveellisesti. Mikäs sen parempaa, jos tisujen lisäksi Pillukin "melkein" näkyisi!

Koska otan näihin keskusteluihin aina esimerkiksi Äitini, niin täytyypä myöntää etten ole kamelinvarvasta livenä nähnyt kuin Äiteellenäni. Yli kymmenen vuotta sitten Äiti sovitti vanhaa kokouimapukuaan, ja Isäni kielsi näyttäytymästä siinä. Isä perusteli: "Sinä syöt sitä sissääs!". Mutta äiti ei ymmärtänyt.

No ei minua niin huvittanut nähdä taas tuo KotiVäyläni, mutta nuorilla hottismisuilla olisi varsin viehättävää, jos naiset eivät yleensäkään itse huomaa, milloin heillä näkyy kamelinvarvas-efekti!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:ei minun teekuppini
Kontrollikysymykset ovat turhia, menetetty tapaus.
Viimeksi muokannut Bluntly, 27.01.2012 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Daven latentti homonskuukkelius alkaa versoa ja puhkeaa varmaan jo tän kevään aikana kukkaan äkillisenä tomoffinlandistumisena. Siinä ei jää kuin riekale preppyä roikkumaan lahkeeseen kun Nahka-Dave sanoo vaimolle, että nyt mennään etsimään molemmille uusi mies.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mun (naispuolinen)kaveri meinas pyörtyä, kun näki siitä ottamani kuvan. Hänellä oli joogahousut ja kamelinvarvas näkyi! Piti photoshopata se piiloon, koska kyseessä oli ns. "myyntihousut" :D

Kamelinvarvas on NO NO!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kamelinvarvas

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Mun (naispuolinen)kaveri meinas pyörtyä, kun näki siitä ottamani kuvan. Hänellä oli joogahousut ja kamelinvarvas näkyi! Piti photoshopata se piiloon, koska kyseessä oli ns. "myyntihousut" :D

Kamelinvarvas on NO NO!
Onhan se aika roisin ja rivon näköistä, mutta toisaalta nainenhan on silloin kuitenkin vaatetettu, eli periaatteessa Siweellinen. Ei teoriassa pitäisi olla sen kummempi, kuin että sinä kuulemma et useinkaan käytä rintsikoita, jolloin nännisi erottuisivat paidan läpi. Silloin kerran en muuten niitä erottanut, ylävartalosi tuijottelusta huolimatta.

Muuten tekstisi ýllä kiihoittaa... tai surkeaa, että noin vähästä joutuu kiihoittumaan. Olet siis Photoshopannut toisen naisen haaroväliä ja häpyhuulia? Mutta en tiedä, mitä ovat joogahousut. Voisitko postata alkuperäisen, käsittelemättömän kuvan kaveristasi, ehkä kasvot kätkien? Vain että oppisin, mitä ovat "joogahousut", tietenkin.

Ja mitä tarkoittaa "myyntihousut"?
Kauppaa itseään miehille vai joku virallinen työkuva piti olla?
Vastaa Viestiin