Panisin naispoliitikkoamme

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:^ Jäätävät silmäpussit, en panis!!
Ei hätää, lainaisin sille peräpukamavoidettani. Toimii silmäpusseihin, hollywoodtähdetkin käyttää.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:

Tulevaa ministeriainesta! Olisiko minulla mahdollisuuksia insertoida, kun kerran jo rakastan?
Valitan, enpä usko, tapasin viime kesänä muutaman kerran ja hän vaikutti ihan tervejärkiseltä nuorelta naiselta.

Katselin samaa ohjelmaa ja minun huomioni kiintyi siihen demarimimmiin minihameessan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti: Tulevaa ministeriainesta! Olisiko minulla mahdollisuuksia insertoida, kun kerran jo rakastan?
Valitan, enpä usko, tapasin viime kesänä muutaman kerran ja hän vaikutti ihan tervejärkiseltä nuorelta naiselta..
Vihaan sinua. Kerro vielä: Antoiko?
BrianW kirjoitti: Katselin samaa ohjelmaa ja minun huomioni kiintyi siihen demarimimmiin minihameessan.
Joku Sanna Marin?
Noteerasin. Varasijalla, ei niin rakastuttanut.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

:shock: Taitaa olla asialla perheenisit & Gat. Ei voi muuta kuin :shock:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti: Tulevaa ministeriainesta! Olisiko minulla mahdollisuuksia insertoida, kun kerran jo rakastan?
Valitan, enpä usko, tapasin viime kesänä muutaman kerran ja hän vaikutti ihan tervejärkiseltä nuorelta naiselta..
Vihaan sinua. Kerro vielä: Antoiko?
BrianW kirjoitti: Katselin samaa ohjelmaa ja minun huomioni kiintyi siihen demarimimmiin minihameessan.
Joku Sanna Marin?
Noteerasin. Varasijalla, ei niin rakastuttanut.
En edes pyrkinyt, tapaaminen liittyi erääseen toimeksiantooni. Toki se olisi antanut hyvät mahdollisuudet jos olisi kiinnostanut. Kuten tuolla toisessa vastasin, tietyt tyyppiset purevat paremmin ja minulla on ollut se onni, että niitä on kohtuullisesti riittänyt.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mirkku kirjoitti::shock: Taitaa olla asialla perheenisit & Gat. Ei voi muuta kuin :shock:
Kyl säkin oot ihan ok, kai. Pitäis eka nähdä tissikuva, et vois niinku rintaäänellä luvata kyydit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gat kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Katselin samaa ohjelmaa ja minun huomioni kiintyi siihen demarimimmiin minihameessan.
Joku Sanna Marin?
Noteerasin. Varasijalla, ei niin rakastuttanut.
Tarkemmin katsoen panisin tuota 26-vuotiasta demariakin.
Mutta koska sinä haluat hänet, niin sehän menee luontevaksi jaoksi että sinä pidät Sannan ja minä otan vasurien Lin joka ei sinua onneksi niin sillai kiinnosta.

Sanna Marin, Demarinuorten varapuheenjohtaja:

Kuva
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Tämähän meni sitten ihan hyvin.
Viimeksi muokannut BrianW, 09.02.2012 5:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Niba »

case closed.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Olen jo aiemmin tehnyt havainnon, että monet ihan mielenkiintoiset ketjut katkeavat Niban omituiseen kommenttiin, jonka jälkeen kukaan ei enää viitsi kirjoittaa mitään.

Voihan olla, että tässäkin tuli jo kaikki käsiteltyä mutta ei sitä koskaan tiedä.

Pari juttua vielä. Noista mainituista Urpsua lukuunottamatta on minusta ihan viehättäviä. Ehdoton suosikkini on Gutzenina, jota muistan hartaasti aikoja sitten Tavastialla ihailleeni.

Toinen asia on sitten nuo muutamat ikäkommentit. Mitäs väliä sillä on minkä ikäinen on kunhan vaan on timmissä kunnossa ja puoleensavetävä?

Vielä minua hiukan ihmetytti tuo Mirkun kommentti/ihmettely, johon hän kyllä sai hyvän vastauksenkin. Minusta tämä on ollut hyvä ketju.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Mirkku kirjoitti::shock: Taitaa olla asialla perheenisit & Gat. Ei voi muuta kuin :shock:
Olen kyllä kepeästi kopplakkimme linjoilla, että tästä ketjusta voisi irrota sinullekin (huomiota vaikka jos ei muuta). Mutta kuva olisi kiva jne. :)
Onx Mirkku poliitikko? Mistä puolueesta? Joku tunnettukin???

Veikkaan Päivi Räsästä!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Onx Mirkku poliitikko? Mistä puolueesta? Joku tunnettukin???
Mirkku ei ole saanut viime aikoina positiivista miespuolista huomiota. Kun sitten täällä hehkutamme ikäisiään, ilmeisesti hänen mielestään alempitasoisia panokkaita, aikaansaa tämä katkeroituneen purkauksen, jossa dissataan niin kriitikoita kuin kriitikoiden kohteita. Klassinen tapaus. Keskustelun voi lopettaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Panisin Pelkosta, KusiNiinaa (no ainakin jos aikakoneesta tulis), ehkä Toiveahoa, tuota Demari 26-veetä ja kaikista tärkein... tietysti Mirkkua!
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mihin on unohtunut Elina Lepomäki? ;)

Kuva
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Loistavaa. Kun vaan sitkeästi ohitin Niban katkaisun niin kommenttejahan on tullut ja nyt vielä KTkin muistutti yhdestä.

Taitaa olla niin, että tuo ikäjuttu vaikuttaa kun ei kukaan muista Kike Elomaan myös olevan poliitikko. Näin viime kesänä Turussa kesäteatterissa ja ihan näytti olevan hyvässä kunnossa. Tosin tietysti maskit ym tekee ihmeitä.

Oli muuten se Blondi-juttu ihan hauska ja yllättävän hyvä produktio se pääblond (Eeva Vilkkumaa)i tosi vetävä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onx Mirkku poliitikko? Mistä puolueesta? Joku tunnettukin???
Mirkku ei ole saanut viime aikoina positiivista miespuolista huomiota. Kun sitten täällä hehkutamme ikäisiään, ilmeisesti hänen mielestään alempitasoisia panokkaita, aikaansaa tämä katkeroituneen purkauksen, jossa dissataan niin kriitikoita kuin kriitikoiden kohteita. Klassinen tapaus. Keskustelun voi lopettaa.
No en ole saanu mitään, mutta kummastelu ei johdu siitä... :lol: . On hämmentävää, että katselette noita poliitikkoja "sillä silmällä". Aivan yhtä paljon mua hämmästytti iltapulun "uutinen" siitä, että naiset on viimeaikoina nähneet kuumottavia unia Niinistöstä :shock: . Eikö tässä maassa ole muita kosteiden unien kohteita kuin ikikuivat poliitikot?!?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Aivan yhtä paljon mua hämmästytti iltapulun "uutinen" siitä, että naiset on viimeaikoina nähneet kuumottavia unia Niinistöstä :shock: . Eikö tässä maassa ole muita kosteiden unien kohteita kuin ikikuivat poliitikot?!?
Raha ja vaikutusvalta. Kaksi tärkeintä katalyyttia naisten reisien yhteenliimaamiseksi.
Benjamin
Kitinä paheena
Viestit: 40
Liittynyt: 12.02.2012 17:39
Paikkakunta: Helsinki

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Benjamin »

Eija-Riitta Korhola kelpaisi hyvin, ulkonäön perusteella! :D
Jaana Pelkonen ainakin myös.

Jos Silvia Modig olisi vielä Rakel Liekin kanssa niin valitsisin hänet! Sillä ehdolla tietysti että pääsisin pitämään kimppakivaa, jossa Rakel olisi mukana. ;) Muuten Silvia ei nappaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Gat »

KIUKKUTIPU:
Ei noin leveitä kuvia Kitinään! Ei ainakaan ennen kuin Aasi varastaa jostain
koodin, toka tekee automaattisesti vierityspalkin ylileveisiin kuviin.
Nyt nimittäin noin leveä kuva levittää täällä sivun tekstinkin lähes
lukukelvottomaksi ellei sitä itse kirjoittaessa katko.
Sitäpaitsi eihän tuossa näy kuin Elinan naaman ihohuokosia ja sormukset (äh) liian läheltä.
Vaihdä pienempään kuvaan, jossa näkyy tissit tai perse!

Ketjun uudelleenpolkaisemikseksi täytyy kai sitten minun laittaa se Anni
Sinnemäen tissipaitakuva, lantio antavasti tyrkyllä:

Kuva

Lisään kuitenkin vielä yhden eikun kaksi kuvaa ihanasta nuorpoliitikosta Li Anderssonista.

Kuva

Kuva
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Gat »

Edellisten lisäksi jos entiset kansanedustajatkin sallitaan, niin onhan KIRSI PIHA
oikeastaan se kaikkein pantavin, ainakin oli silloin kun oli eduskunnan
nuorin ja nätein.

Kuvia siltä ajalta en löytänyt, mutta tässä tuoreemmassakin kuvassa on kiinnostavaa,
miten kuuma kuvauspäivänä on täytynyt olla, että paidankauluksen pitää olla noin tuuletusasennossa?

Kuva
Vastaa Viestiin