Panisin naispoliitikkoamme

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aloitan:

Helpoin heti:
Kuva

Satu on kans kohtuu nam:

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi!!!!11 Nyt muutat heti ton otsikon!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Jaana Pelkonen on ainoa joka kelpaisi. Kaikki muut ovat liian rumia, vanhoja, lihavia, kepulaisia, vihreitä tai muuten vaan tyhmiä.

Kai joku postaa tähän Kiviniemen ja Sinnemäen vaalitissipaidoissaan, jos Virkkunenkin jollain ilveellä pääsee listalle?
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:Jaana Pelkonen on ainoa joka kelpaisi. Kaikki muut ovat liian ... tyhmiä.
Nyt putki poikki siellä, kunnen unet ja kahvia ennen kuin lukitset vastauksesi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Jaana Pelkonen on ainoa joka kelpaisi. Kaikki muut ovat liian rumia, vanhoja, lihavia, kepulaisia, vihreitä tai muuten vaan tyhmiä.

Kai joku postaa tähän Kiviniemen ja Sinnemäen vaalitissipaidoissaan, jos Virkkunenkin jollain ilveellä pääsee listalle?
Sä oot gattacan kanssa vähän samaa maata. Oot myös jämähtänyt jonnekin teinipillufantasia-asteelle.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Jaana Pelkonen on ainoa joka kelpaisi. Kaikki muut ovat liian ... tyhmiä.
Nyt putki poikki siellä, kunnen unet ja kahvia ennen kuin lukitset vastauksesi.
Lue konteksti: "kepulaisia, vihreitä tai muuten vaan tyhmiä."
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Jaana Pelkonen on ainoa joka kelpaisi. Kaikki muut ovat liian rumia, vanhoja, lihavia, kepulaisia, vihreitä tai muuten vaan tyhmiä.

Kai joku postaa tähän Kiviniemen ja Sinnemäen vaalitissipaidoissaan, jos Virkkunenkin jollain ilveellä pääsee listalle?
Sä oot gattacan kanssa vähän samaa maata. Oot myös jämähtänyt jonnekin teinipillufantasia-asteelle.
Jaana on mua 2 vuotta nuorempi ja taitaa olla naiskansanedustajista nuorin. En mä sitä nyt ihan teiniksi alkaisi kutsumaan.

En ymmärrä miksi laskisin tasoani sen vuoksi, että joku on poliitikko.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Jaana Pelkonen on ainoa joka kelpaisi. Kaikki muut ovat liian ... tyhmiä.
Nyt putki poikki siellä, kunnen unet ja kahvia ennen kuin lukitset vastauksesi.
Lue konteksti: "kepulaisia, vihreitä tai muuten vaan tyhmiä."
Kyllä mä olin ajatellut, että tuo "tai muuten vaan tyhmiä" osuisi ikäänkuin täydellä painollaan just tähän keissiin. Mut ehkä mä olen vain ennakkoluuloinen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Kyllä mä olin ajatellut, että tuo "tai muuten vaan tyhmiä" osuisi ikäänkuin täydellä painollaan just tähän keissiin. Mut ehkä mä olen vain ennakkoluuloinen.
En mä nyt Pelkosen osalta ole törmännyt mitenkään tavattomiin typeryyksiin poliitikoksi. On sentään sen verran fiksu, että on valinnut oikean puolueen.
Universaali disclaimer.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:On sentään sen verran fiksu, että on valinnut oikean puolueen.
No tällä kriteerillä toki valtaosa mallimissijääkiekkoilijaprjuontajista on toki riittävän fiksuja. Kykypuolue. Mä vaan olin ymmärtävinäni, että sä olit tässä huolissasi tason laskemisasioista.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:En ymmärrä miksi laskisin tasoani
Ymmärrätkö miksi Gattiksen olisi syytä?
No minulla ja Gattacalla on se merkittävä ero, että minun nirsoiluni eivät ole koskaan estäneet minua pariutumasta normaalillta tavalla.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:On sentään sen verran fiksu, että on valinnut oikean puolueen.
No tällä kriteerillä toki valtaosa mallimissijääkiekkoilijaprjuontajista on toki riittävän fiksuja. Kykypuolue. Mä vaan olin ymmärtävinäni, että sä olit tässä huolissasi tason laskemisasioista.
Mahtaa sulla olla kovatasoinen kumppanihistoria, jos Jaanan skorettaminen laskisi tasoasi merkittävästi - ei kai tässä elämänkumppania oltu valitsemassa?
Universaali disclaimer.
masa

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja masa »

Mä jatkan MILF osastolla:

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16630
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:On sentään sen verran fiksu, että on valinnut oikean puolueen.
No tällä kriteerillä toki valtaosa mallimissijääkiekkoilijaprjuontajista on toki riittävän fiksuja. Kykypuolue. Mä vaan olin ymmärtävinäni, että sä olit tässä huolissasi tason laskemisasioista.
Mahtaa sulla olla kovatasoinen kumppanihistoria, jos Jaanan skorettaminen laskisi tasoasi merkittävästi - ei kai tässä elämänkumppania oltu valitsemassa?
Sinähän sen "muuten vaan tyhmyyden" toit kriteeriksi, en minä. Sen kriteerin valossa mä kyllä pitäisin mahdollisena, että Jaana painaisi minun tapauksessani keskiarvoa alaspäin. Eri asia, pitäisinkö kriteeriä Jaanan tapauksessa merkittävänä, mutta se olikin sun kriteerisi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Sinähän sen "muuten vaan tyhmyyden" toit kriteeriksi, en minä. Sen kriteerin valossa mä kyllä pitäisin mahdollisena, että Jaana painaisi minun tapauksessani keskiarvoa alaspäin. Eri asia, pitäisinkö kriteeriä Jaanan tapauksessa merkittävänä, mutta se olikin sun kriteerisi.
Kokonaisarvio ratkaisee. Jaanan efekteillä ei tartte olla laatikon kirkkain lamppu, ehkä saisi vihreydenkin anteeksi - tilapäisesti.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti:minun nirsoiluni
Sul on vaan laimea libido.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:minun nirsoiluni
Sul on vaan laimea libido.
Olisko mitään vinkkiä, millä kohottaa se Virkkustasolle?
Universaali disclaimer.
masa

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
So Hard kirjoitti:minun nirsoiluni
Sul on vaan laimea libido.
Olisko mitään vinkkiä, millä kohottaa se Virkkustasolle?

Kysy PetriFB:ltä vinkkejä eheytymiseesi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja elco »

Maria Lindell-Guzenina-Richardson. Onhan se vähän vanha kanttura, mutta jos joku pitää valita.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja masa »

Kukahan on niin kova sarvi, että valitsee Urpilaisen?

Kuva

Toi vaatis jos aika kasan sinisiä pillereitä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14904
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kyllä Urpilainen olisi helppo tapaus verrattuna äitiäni 5 vuotta nuorempaan Korholaan.
Universaali disclaimer.
masa

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja masa »

So Hard kirjoitti:Kyllä Urpilainen olisi helppo tapaus verrattuna äitiäni 5 vuotta nuorempaan Korholaan.
Ootsä tosissas? Korholassa on tyyliä, naisellisuutta ja näyttävyyttä miljoonasti enemmän kuin tossa verkkosukkahousussa.

Ikä? Mitä se on?
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

No Jaana on tietty liiankin helppo. Mut pressatenteissä katsoin, että Biaudet on itse asiassa aika hyvännäkönen nainen. Ainakin ressaksi!

Kuva
Pröötprööt
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Jaana Pelkonen on ainoa joka kelpaisi. Kaikki muut ovat liian rumia, vanhoja, lihavia, kepulaisia, vihreitä tai muuten vaan tyhmiä.

Kai joku postaa tähän Kiviniemen ja Sinnemäen vaalitissipaidoissaan, jos Virkkunenkin jollain ilveellä pääsee listalle?
Ikä ja rumuuskarsinta on toki itsestäänselvää. Mutta minusta sinä Tix olet aivan liian nirso valikoidessasi puoluekannan mukaan! Tässä kysytään ketä panisit, ei ketä äänestäisit.

Kiviniemeä en panisi ellen olisi puutteessa tai siis..
Varmasti joku postaa kohta sen Anni Sinnemäen ihkun tissikuvan. Jos ei muut niin minä, vaikken Vihreitä äänestäisikään. Mutta Annia panisin. En vielä "laita" Annia vaan ensin..

En myöskään äänestäisi Vasemmistoliittoa, mutta eilen olleessa ja tänään uusitussa TV-2:n "Suomi-illassa" tuijotin aina kun Hän näkyi ... rrrrakastuneesti Vasemmistonuorten puheenjohtajaa Li Anderssonia! 24 vee.
http://www.liandersson.net/li/

Telkussa näkyi vielä paremmin runko, tissit ja tiukkojen farkkujen verhoamat reidet. Erityisesti ihastuin poskipäihinsä ja sanoisinko kreikkalaistyyliseen nenäänsä!

Tulevaa ministeriainesta! Olisiko minulla mahdollisuuksia insertoida, kun kerran jo rakastan?

Kuva


Kuva


Kuva

Edit: Tässä on reidet silleen asennossa..

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Panisin naispoliitikkoamme

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Jäätävät silmäpussit, en panis!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin