Seksikäs pukeutuminen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Sarjakuvakalsarit eivät kuulu tän otsikon alle sitten mitenkään :shock:
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Kiukkutipu kirjoitti:Sarjakuvakalsarit eivät kuulu tän otsikon alle sitten mitenkään :shock:
Niinhän sä luulet. Noi tuotemerkit kalsareineen on niin kopioitu Kiinassa, että tuskin edes Kimillä on aitoa resoria näyttää. Mulla on.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Täytyy toistaa itseäni "ketä sitten panisit"- ketjusta, nyt pukeutumiseen liittyen.

Nyt olen rrrrakastunut erroottisesti Doctor Who -uusintojen Amy Pondiin (Karen Gillan).
Jonkinasteinen nörtti-ikoni.

Minusta ei ole edes mahdollista olla tuota söpömpi ja seksympi. Tuo nassu, punainen tukka, hoikka varsi, pikkupystytisut, peppu, sääret, silmät, huulet ja tietenkin Nenä.

Mutta tämän ketjun puitteissa mitä runkuuserinörtit sanovat Amy/Karenin pukeutumisesta:

It’s a safe bet that any girl sporting combat boots means business. Amy is best known for her miniskirts, leather jackets, and tights and boots combo. She always wears an outfit that shows off her legs, (i.e. miniskirts, shorts and dresses), but she balances it out by wearing her leather jacket or a fuller top. Amy has successfully mastered the layered look. She always wears apparel that looks comfortable yet undeniably stylish. She is also easily recognized by her bright orange hair (as pointed out by Van Gogh in ‘Vincent and The Doctor’), as well as her porcelain skin and natural makeup. Amy often wears the color red, especially in the form of flannel shirts, and she often accessories with a long scarf. One of our favorite Amy Pond looks is her shorts, tights and cowboy boots outfit which is pictured below.

Huomioikaa bootsit, harkitsemattoman oloinen kerrospukeutuminen, pilottinahkarotsi, joskus pitkä kaulaliina ja eritoten yleensä ruudullinen flanellipaita! Punainen kuten avatarissani!

Minä en ole noin kaunis, en nainen enkä punatukkainen, en käytä minihametta tai shortseja. Mutta muuten vaatetuksessa selvästi juuri minä olen trendsetter!

Kuva


Kuva
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No huh huh, onko tämä oikeasti mun laittama vai onko joku hakkeroinut tunnukseni?! Vai olenko ehkä ollut noin sadan promillen humalassa/huumorimielellä? :shock:

Kreitsu kirjoitti:Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21362
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ toi on miesten malli?
Vastaa Viestiin