Seksikäs pukeutuminen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Alustusta:

http://kitina.net/viewtopic.php?t=3378& ... tart=22775

Mikä saa simpukan kostumaan ja jopon keulimaan? Ei puhuta ihmisistä vaan tyylistä.

Voi laittaa myös seksikkääksi tarkoitettua, mutta lerpahduksen/kuivahtamisen aiheuttamaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Suits me Sir!

Kuva


Nooooooooo:


Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eiks Pritnin punainen + lateksinen asu ookkaan enää mitään ??!11?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:^
Eiks Pritnin punainen + lateksinen asu ookkaan enää mitään ??!11?
No kyllä sekin käy :D
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ehdin jo melkein pelästyä !1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä olen Daven kaa tässä vakavassa kysymyksessä. Toivottavasti tuo ei tee minustakin homoa?

Mutta joo.... seksikkään näköinen nainen on seksikäs vaikka vanhassa säkissä. Eduksi tietenkin, jos naiselliset paikkansa kuten vartalonmuotonsa ja tisunsa ja peppunsa silti erottuvat, esimerkiksi riittävän tiukoissa farkuissa ja rintsikat kotiin unohtaen. Mutta silti siweellisesti, koska seksyä on, jos nainen on kuin ei tiedostaisi hottiuttaan ja pukeutuu käytännöllisesti. (Tosin minihameet takaisin, kiitos). Juuri minulle sitten riisuisi kokonakuksi.

Mutta tuollainen pukeutuminen, jossa poseerataan näyttämällä puolipaljasta tissiä ja persettä julkisesti, tai privanakin käytetään jotain seksialusvaatteita, on minulle epäseksikästä. Rihkamaa eikä himottavaa naarautta.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Yleensä mulle kuuminta hottia on sellainen pukeutuminen joka vihjaa tarpeeksi mutta ei näytä kaikkea. Pääasia on toki se, että valitaan kokonaisuus joka sopii kantajalleen.
Universaali disclaimer.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mikään pukeutuminen ei ole seksikästä jos tyyppi vaatteiden sisällä aiheuttaa negatiivisia väristyksiä.

Kukkahattumielipidekiintiö täytetty. Jatkakaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
masa

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:Mikään pukeutuminen ei ole seksikästä jos tyyppi vaatteiden sisällä aiheuttaa negatiivisia väristyksiä.

Olin juuri kommentoimassa samaa. IMO Angelina Jolie on seksikäs turkishaalarissakin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jos ihminen vetää kovin tyylittömät vaatteet tosissaan päälle, niin kyllä se pudottaa pisteitä mun silmissäni.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Mikään pukeutuminen ei ole seksikästä jos tyyppi vaatteiden sisällä aiheuttaa negatiivisia väristyksiä.

Kukkahattumielipidekiintiö täytetty. Jatkakaa.
Mutta miten tosinpäin? Jos muuten ok tyyppi pukeutuisi vyölaukkuun ja leijonakaulakoruun, niin haittaisko se ensivaikutelmassa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos muuten ok tyyppi pukeutuisi vyölaukkuun ja leijonakaulakoruun, niin haittaisko se ensivaikutelmassa?
Taatusti. Ei ehtisi syntyä minkäänlaista mielenkiintoa.
Liekkihihoihin, olutlippikseen ja leijonakaulakoruihin sonnustautuva tyyppi ei voi olla kiinnostava. Ei_vaan_voi.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ehkä merkittävin seikka seksikkyydessä tai seksikkäässä pukeutumisessa on tyylikkyys. Eli pitää ensin olla tyylikäs että voi olla myös seksikäs. Ei se nyt välttämättä näin aina tarvitse olla, mutta suunnilleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Kyllä tosiaan ihminen pukeutumisellaan jonkin verran viestii viiteryhmästään, joka voi olla turn off. Helppo esimerkki on todella hottis nainen mustalaismekossa.
:nuts:
LMGTFY.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kyllä tosiaan ihminen pukeutumisellaan jonkin verran viestii viiteryhmästään, joka voi olla turn off. Helppo esimerkki on todella hottis nainen mustalaismekossa.
:nuts:
LMGTFY.
Että innostuisit suomalaisesta mustalaisnaisesta?
plot thickens (sorry sola!)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jakku ueber alles.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:(sorry sola!)
Äh. Pitäisi lukea tarkemmin Kitinää eikä varsinkaan luistaa mustan kirjan päivittämisestä - multa kesti tavattoman kauan ymmärtää, mihin tämä lisäkaneetti viittaa. Ja siinä lampun syttymistä odotellessa kehittelin jo aikamoisia teorioita!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:(sorry sola!)
Äh. Pitäisi lukea tarkemmin Kitinää eikä varsinkaan luistaa mustan kirjan päivittämisestä - multa kesti tavattoman kauan ymmärtää, mihin tämä lisäkaneetti viittaa. Ja siinä lampun syttymistä odotellessa kehittelin jo aikamoisia teorioita!
Kertokee ootte ennenkin kertoneet. Lamppu lienee palanut tai sitten ei tule virtaa.
Ikävää pilata hyvät fantasiat, mutta selitys löytyy torstai ketjusta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vähän glamouria olla pitää.

Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Väärä ketju Horseperse Manalalla taas..

Edellistä kuvaa en lainaa..

Yleensä känniset tiput ei oo seksikkäitä vaikka kuinka yrittäisivät pukeutua..

Käy se näinkin, yleensä naiset ei avoimesti tappele kuin kehässä tai humalassa.. :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Cameraman! WTF you have do?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Puuttuu naisten kommentteja, millaista on miesten seksikäs pukeutuminen vai onko sellaista. Ainakaan miehet eivät yleensä pukeudu eivätkä kai naisetkaan halua heidän pukeutuvan kuten naisten "seksikkäässä pukeutumisessa". Eli että miehet vaatteillaan puolipaljastelisivat vaikkapa persettään, rintakehäänsä ja reisiään. Tai käyttäisivät topattua kalukukkaroa.

Joten millainen on naisten mielestä miesten "seksikäs pukeutuminen"? Pukumiehistä minulla oli kerran ketjukin, ja joidenkin mukaan puku kuulemma toimii. Mutta on muutakin kummallista. Esim. vuosia sitten netin treffipalstoilta kontaktoimani ilmeinen lutkamisu kertoi, että hän "menee ihan veteläksi kun näkee miehen jolla on reisitaskuhousut". No, minulla on kahdet hyvinistuvat reisitaskuhousut: Khakinväriset ja maastokuvioiset. Mutta tuskin ne minun tapauksessani olisivat auttaneet enkä lopulta sitä misua päässyt tapaamaankaan. Silti mitä seksikästä niissä housuissa on?
masa

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja masa »

^


Tää on nyt kuuminta hottia:


Kuva

Kuva

Kuva

http://www.iltalehti.fi/muoti/201202230145347_mu.shtml#


Trololo
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Gat kirjoitti:Puuttuu naisten kommentteja, millaista on miesten seksikäs pukeutuminen vai onko sellaista.
Hyvä puku toimii aina.

Mutta edelleen: ei ne vaatteet vaan se, kenen päällä ne ovat.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Seksikäs pukeutuminen

Viesti Kirjoittaja huima »

Wanhat miehet ihmettelevät muotia kuin siinä pitäisi olla jotain järkeä.
Vastaa Viestiin