Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Herra Manala

Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kerro, kuinka pitkä kätesi on kyynärtaipeesta mitattuna ranteeseen saakka käsi 90 asteen koukussa.

Entä mikä on ranteesi paksuus leveyssuunnassa (kämmenselän suuntaisesti ranteen kohdalta).

Jos olet nainen, minkä kokoista penistä preferoit (pituus ja paksuus)?
tonttu8

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Herra Manala kirjoitti: Jos olet nainen, minkä kokoista penistä preferoit (pituus ja paksuus)?
No, sellaista sopivaa ihQa. ;)


Mä mitään mittoja ala tässä kertomaan, niih.
Geetzu

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

23 cm ja ympärys 14 cm.
Niin ja preferoin... Hieman lyhyempää ja paksumpaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

29 cm ja 6 cm. Kuinka iso mun pippeli olisi, kerro oi Manala?

Preferoin sellaista sopivan pitkää ja paksua pippeliä, joka on miellyttävässä miehessä kiinni. Senteistä ei ole mitään tietoa, koska en ole koskaan ollut kiinnostunut pippeleitä mittailemaan. Koen mittailun aika typeränä.

Mutta missä viipyy miesten vastaukset tähän gallupiin? Hopi hopi!

Edit: mittasin kuulemma väärin, pitää mitata kyynärvarren sisäpuolelta. Tulos on silloin vain 22,5 cm.
Viimeksi muokannut Lolita, 13.11.2005 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huima

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja huima »

Lolita kirjoitti:Mutta missä viipyy miesten vastaukset tähän gallupiin? Hopi hopi![/color]
Tissit!

Eikö riitä vastaukseksi? No sitten lisään, että Kanada.
Hebuli

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kyynärvarsi 43 cm ja ranteen paksuus (läpimitta) 15 cm. Saatoin lisätä muutaman internet-sentin mukaan, kuten tapoihin kuuluu.
slam

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja slam »

43/150
Herra Manala

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:43/150
Slam ystäväiseni, ei nyt kysytty painoasi eikä pituuttasi.
Herra Manala

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:29 cm ja 6 cm. Kuinka iso mun pippeli olisi, kerro oi Manala?
Sitä minä en valitettavasti voi tietää. Ei tässä edes haeta mitään käden mittojen korrelaatiota peniksen kokoon. Ei niillä pitäisi olla mitään tekemistä keskenään.
Mutta missä viipyy miesten vastaukset tähän gallupiin? Hopi hopi![/color]
Näyttäisi olevan noin 24cm ja 6.5cm. Onko ranteesi varmasti noin paksu, vai olenko minä vain riisiranne?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Herra Manala kirjoitti:
Lolita kirjoitti:29 cm ja 6 cm. Kuinka iso mun pippeli olisi, kerro oi Manala?
Sitä minä en valitettavasti voi tietää. Ei tässä edes haeta mitään käden mittojen korrelaatiota peniksen kokoon. Ei niillä pitäisi olla mitään tekemistä keskenään.
Mitä näillä tiedoilla sitten tekee? Onko tässä mitään eroottista takana? Onko erotiikka vain siinä, että kenellä kityläismiehellä on parhaimmat käsivarret naisen syleilyyn?
Onko ranteesi varmasti noin paksu, vai olenko minä vain riisiranne?
Tarkastusmittauksen jälkeen kyllä, 6 cm heti kämmenen juuresta ja 5,5 cm hieman ylempää käsivarresta ohuimmasta kohtaa.
AarneAnkka

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kuva

Mahtoi olla aika parru.
nokkaelain

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Käsimitat: 24 cm ja 5,5 cm.
HellBell

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Nämä sentithän voi heittää vaikka miten. Jos ranteen mittaa mittanauhan kanssa tai viivoittimella etc.
Edith

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Edith »

HellBell kirjoitti:Nämä sentithän voi heittää vaikka miten. Jos ranteen mittaa mittanauhan kanssa tai viivoittimella etc.
Nii-i, mä oon aamusta asti pähkäillyt jo pelkästään oikean mittauskohdan kanssa!
SingleMalt

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

HellBell kirjoitti:Nämä sentithän voi heittää vaikka miten. Jos ranteen mittaa mittanauhan kanssa tai viivoittimella etc.
Onko mittanauhan sentti eripituinen kuin viivoittimen?
HellBell

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Edith kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Nämä sentithän voi heittää vaikka miten. Jos ranteen mittaa mittanauhan kanssa tai viivoittimella etc.
Nii-i, mä oon aamusta asti pähkäillyt jo pelkästään oikean mittauskohdan kanssa!
Samikset!
SingleMalt kirjoitti:
Onko mittanauhan sentti eripituinen kuin viivoittimen?
Smartass, sä et voi pistää viivotinta ranteesi ympärille mutta mittanauhan voit, jolloin muutamat 'sivusentit' jäävät huomioitta tuossa viivoitin-mittauksessa. Tarkoittaen sitä että jos saa mittanauhalla ympärystulokseksi vaikka 50 cm (joku jättiranteinen), voisi luulla että viivoittimella läpimitaksi on silloin tullut 25 cm, mutta niin ei sivusenttiseikasta johtuen välttämäti olekaan vaan mitä luultavimmin on saanut viivoittimella silloin tulokseksi jotain 22 cm tms eli muutaman sentin vähemmän kuin ympärysmitan perusteella voisi halkaisijaksi ajatella.
SingleMalt

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

HellBell kirjoitti:Smartass,
Kultaseni. Leveyttä siinä kysyttiinkin, eikä ympärysmittaa.
HellBell

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

SingleMalt kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Smartass,
Kultaseni. Leveyttä siinä kysyttiinkin, eikä ympärysmittaa.
Hemmetin sisälukija!1

No, viivoittimella sitten pistetään mitaten.. Ranne: 4 cm, käsihomma: 17, 5 cm.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Ann »

6/24.. Voitte arvailla kumpi on kammessa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Edith

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mäpä olen pieni. Suurin piirtein notta 22,5 ja 5,5 cm noin puolen sentin tarkkuudella, voipi olla, että molemmat mitat ovat 2 mm vajaa noista tasapuolikkaista.

Ja sit vielä pitäis tietää, oliko tällä kyselyllä muuta virkaa kuin saada ihmiset vääntelehtimään viivottimiensa kanssa. (Hassua, mihin kaikkeen sitä ryhtyykin, kun oikein Internetissä kehoitetaan). Ja joo, loppuosaan: yhtää penistä en vielä eläissäni oo mitannut.
HellBell

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Edith kirjoitti:.. Ja joo, loppuosaan: yhtää penistä en vielä eläissäni oo mitannut.
Pakko yhtyä tähänkin! Samiksia samisten perään.

Ehtiihän tätä puutetta vielä korjaamaan.. Mittanauha käsilaukussa, mittanauha kikulissa - pieni operaatio ihmiselle, suuri edistys tieteelle.
Olkaamme kehityksen eturintamassa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Jos mun pikkusormi ja peukalo osuu yhteen, kun puristan käteni ranteeni ympärille ja sormeni ovat tavanomaista lyhyemmät, kertooko se jotain pimppini mahdollisesta kireydestä? :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Herra Manala

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Edith kirjoitti:Mäpä olen pieni. Suurin piirtein notta 22,5 ja 5,5 cm noin puolen sentin tarkkuudella, voipi olla, että molemmat mitat ovat 2 mm vajaa noista tasapuolikkaista.

Ja sit vielä pitäis tietää, oliko tällä kyselyllä muuta virkaa kuin saada ihmiset vääntelehtimään viivottimiensa kanssa. (Hassua, mihin kaikkeen sitä ryhtyykin, kun oikein Internetissä kehoitetaan). Ja joo, loppuosaan: yhtää penistä en vielä eläissäni oo mitannut.
No ei tällä oikein muuta virkaa ole, kuin saada ehkä ihmiset miettimään näiden "virtuaalisenttien" merkitystä. "Ihanteellinen peniksen koko" -gallupissa muistaakseni useampikin nainen valitsi ihanteelliseksi penikseksi tuollaisen 22,5cm tai yli peniksen, mikä siis tarkottaisi suurempaa jötkälettä kuin mitä sinun koko käsivartesi on. Tämän tiedostaen voimmekin kysyä uudelleen: Ajattelisitko itse käsivartesi kokoista miehuutta suoritusteknisesti optimaalisena?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mulla on kivan kokoiset käsivarret.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Kätesi pituus ja ranteesi paksuus

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Mittasin nämä uudestaan ja nyt siten, että rannehommassa pidin rannetta valoa vasten, jolloin näin paremmin viivottimen alku ja loppukohdan rannetta vasten. Käsihommassa tsekkasin tarkemmin 90 asteen kulman ja otin mitan aivan kämmenen alarajasta.

Uudet, paremmat, viimeistellymmät tulokset: ranne: 4,5 cm, käsihomma : 19 cm.

Näin se homma etenee.
Vastaa Viestiin