Rumin ihminen, jota voisit panna?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä en edes katso niitä patomursujen kuvia.

Mutta narsistina huolehdin, että selvitykseni kysymyksestä jäi kun sivu vaihtui. UUdestaan:
par-sky kirjoitti:
Gat kirjoitti:Miinuspuolella toisinpäin, että minä olen virheellisesti kokenut mielestäni rumat ja etenkin lihavat naiset (et sinä Georgina) jotenkin epäseksuaalisina ihan sisäisestikin.
Mites, yhtyykö muut Gatin näkemykseen? Että lihavat naiset ovat automaagisesti epäseksikkäitä? Ohessa kuvia lihavista naisista
Omat suosikit on sivut 8 ja 47.
En tarkoittanut, että olivat epäseksikkäitä, onhan sitä lihavuusfetissejä pervoja miehiä, jotka niitä haluaa. Tarkoitin, että olen luullut väärin, että rumilla ja lihavilla naisilla ei itsellään olisi seksuaalisia haluja. Ja tajunnut, että niin kai minustä kukkakeppihyönteismutantistakin muut väärin luulee.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2449
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ei noi kaksi esimerkkiä minusta ole edes mitenkään mahdottoman lihavia. Tarakalla toki kokoa, mutta perhana siitähän saa vaan paremmin kiinni :D

Toisia daameja pieni ylipaino pukee paremmin kuin toisia. Paljon vaikuttaa myös se, miten kissa kilonsa kantaa, ylpeänä vai häpeillen.
Amazing shit happens!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Koska olen joka toisessa lainauksessa täällä rumin ihminen jota voisit panna ketjussa niin tuomitsen nuo kaikki esimerkin naiset lihaviksi. Toki tyylikkäiksi lihaviksi mutta läski mikä läski. Sehän taas on ihan makukysymys kuinka paljon se itse kutakin häiritsee, mua häiritsee jo kauan ennen tuota kokoa. Muutenkin oon huomannut että miehessä semmoset kuikelot viehättää kaappeja enemmän. (poislukien gattaga, ole ystävällinen ja älä edes mainitse minua enää)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Georgina kirjoitti: (poislukien gattaga, ole ystävällinen ja älä edes mainitse minua enää)
Ja varmasti mainitsen. Nyt olen tajuavinani, että käsitit kännilauseeni väärin päin. Täytyisi kai skarpata lauserakenteita.

Kun sanoin:
"Miinuspuolella toisinpäin, että minä olen virheellisesti kokenut mielestäni rumat ja etenkin lihavat naiset (et sinä Georgina) jotenkin epäseksuaalisina ihan sisäisestikin."
En tarkoittanut että sinä olet niitä rumia ja lihavia naisia jotka koen epäseksuaalisiksina sisältäpäinkin, vaan että juuri sinä ET ole ruma tai lihava vaikka sinua kommentoinkin. Miten minä sinua rumana ja lihavana voisin pitää, en ollenkaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ymmärsin oikein, ärsyynnyin tulleeni mainituksi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä glamour malli, Kuban Tukiainen varmaan kelpaisi, hänellä vaan huulet leikattu pilalle, vähän kuin tukiasella..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja masa »

Maailman seksikkäin nainen putosi tähän ketjuun tällä kuvalla:

Kuva
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Niin, kauheen yllättävää, että ihmisiä ne tähtösetkin vain ovat esiintymisasujen ja meikkien alla :)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kiukkutipu kirjoitti:Niin, kauheen yllättävää, että ihmisiä ne tähtösetkin vain ovat esiintymisasujen ja meikkien alla :)
:shock:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja MrM »

exPertti kirjoitti:Odotukset olivat hieman korkeammalla.
Ja taas yksi yhdyntä joka jää toteuttamatta, voi änkeröinen!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

MrM kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Odotukset olivat hieman korkeammalla.
Ja taas yksi yhdyntä joka jää toteuttamatta, voi änkeröinen!
Ei olis kuitenkaan varmaan niellytkään, eli aivan sama.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:Niin, kauheen yllättävää, että ihmisiä ne tähtösetkin vain ovat esiintymisasujen ja meikkien alla :)

Yllättävintä on se miten paljon meikeillä voikaan tehdä. Ei mikään ihmekään että aamulla on joskus pelästynyt herättyään yhdenillan kaverin vierestä..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Näinhän se on julkkiksillakin...

Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Niin ruma, että ei näy mitään!

Edit: vika taitaa olla täällä päästä. Tämä puulaaki, jossa nyt olen, rajoittaa noiden linkkien näkyvyyttä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Niin, kauheen yllättävää, että ihmisiä ne tähtösetkin vain ovat esiintymisasujen ja meikkien alla :)

Yllättävintä on se miten paljon meikeillä voikaan tehdä. Ei mikään ihmekään että aamulla on joskus pelästynyt herättyään yhdenillan kaverin vierestä..
http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 112332&c=5
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Piti kuvasta koettaa tarkistaa kuka hän on. Arvelin olevan joku viidakon tähtösistä.
Kukas tuo sitten on?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Piti kuvasta koettaa tarkistaa kuka hän on. Arvelin olevan joku viidakon tähtösistä.
Kukas tuo sitten on?
Kati Sidukka
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja MrM »

NuoriDaavid kirjoitti:Kati Sidukka
Ei ei ei! Perry ei ole sidukkaa, se on perryä! Siideri on aina tehty omenoista, ettät tiedät, sinä alkoholikulinaristisesti sivistymätön lantajaakko!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

:(

Taas paljastuin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin