Rumin ihminen, jota voisit panna?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Etkö sä Gat koskaan kyllästy tohon ruikuttamiseen ja itsesihäpäisyyn?
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:Etkö sä Gat koskaan kyllästy tohon ruikuttamiseen ja itsesihäpäisyyn?
No tuossahan oli itsetunnustusta, että olen ollut väärässä, että mielestäni rumat ja lihavat naiset eivät haluakaan seksiä. Mun moka, vaikkeivat mulle antaisi, vaan persjalkajässiköille. Ja viimein käsittäminen, että niinhän naiset ja miehetkin mut mutantin näkee.

Ja semipiilovihjailu, etta olisin joskus saattanut saada nätiltäkin kitinämisulta. (useammaltakin toki) Mun moka että taisin mokata nekin.

Olkoon sitten vaikka itsehäpäisyä, entäs sitten? Raadollinen realismi on taidemuoto, tiäksä?
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

No juu., sinä ainakin olet tehnyt siitä todellakin taidemuodon. Sääli vaan että se on niin ristiriidassa toiveittesi kanssa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:No juu., sinä ainakin olet tehnyt siitä todellakin taidemuodon. Sääli vaan että se on niin ristiriidassa toiveittesi kanssa.
Idolini Bukowski ja kuka se kirjoitti Juoppohullun päiväkirjan saa pillua. Tosin saivat pillua jo ennen julkisuuttaankin, ne yliolennot.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Bukowski saattoi ehkä vaan leuhkia, näin on väitetty. Juha Vuorinen on raitistunut aika päiviä ja on perheellinen mies, joka mm esiintyy radion terveysohjelmassa.

Minun kokemukseni ja havaintojeni mukaan paljon paremmin saa mieluisaa seuraa kun on selvä ja siisti ja omaa hyvät käytöstavat. Jostain luin myös tutkimuksen, että itsevarmuus on tekijä, joka vetää naisia puoleensa.

Vaikka tiesithän sinä tämän. On se niin monta kertaa esitetty mutta uudellee, koska olen pirteällä tuulella tänään havaittuani, että saan veronpalautusta enkä kovia mätkyjä kuten kuvittelin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:En ole ulkonäkörajoitteinen.
Korjaan lausahdustani: ihan sama, pimeässä ne on kaikki samannäköisiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:Minun kokemukseni ja havaintojeni mukaan paljon paremmin saa mieluisaa seuraa kun on selvä ja siisti ja omaa hyvät käytöstavat. Jostain luin myös tutkimuksen, että itsevarmuus on tekijä, joka vetää naisia puoleensa.

Vaikka tiesithän sinä tämän. On se niin monta kertaa esitetty mutta uudellee, koska olen pirteällä tuulella tänään havaittuani, että saan veronpalautusta enkä kovia mätkyjä kuten kuvittelin.
Whaat? Tuohan on itsestään selvää, ja treffeillä olen ollut selvä ja siisti esinahan altakin, mutta en tärkein eli varmaan itsevarma. Pystyn kirjoittamalla jujuttamaan naisia treffeille, mutta livenä se romahtaa. Vastassahan on oikea ihminen, kokonainen toinen maailma, ei vain kuva! Ujostelen.

Mulla muuten on käyttötililläkin grandeina tässä sentteinä mitaten sentin lyhyempi kuin pituuteni. Ei kyrpäni. Paska homma jos joku muu vie sen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti: Whaat? Tuohan on itsestään selvää, ja treffeillä olen ollut selvä ja siisti esinahan altakin, mutta en tärkein eli varmaan itsevarma. Pystyn kirjoittamalla jujuttamaan naisia treffeille, mutta livenä se romahtaa. Vastassahan on oikea ihminen, kokonainen toinen maailma, ei vain kuva! Ujostelen.

Mulla muuten on käyttötililläkin grandeina tässä sentteinä mitaten sentin lyhyempi kuin pituuteni. Ei kyrpäni. Paska homma jos joku muu vie sen.
No, lähinnäajattelin sitä, että Bukowski on ihanteesi. Itseasiassa minäkin olin nuorena kamalan ujo mutta kun kovasti teki mieli, niin sitä aina silloin tällöin rohkaistui ja tuli yritettyä ja sain huomata, että aina joku joskus tykkäskin.

Mitä tuolla tili/senttijutulla meinaat en nyt hiffaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Mitä tuolla tili/senttijutulla meinaat en nyt hiffaa.
Tahallani juridista syistä sanoin tuon hämärästi, enkä edes sanonut sijoituksista saati metsistä.

Muuten sinulla tuo "rohkaistua".
Olkoon ny viimeinen kerta, vaikka monesti olen selittänyt.
"Rohkaistuminen" tuossa asiassa on kuin kiipeisin saarnastuoliin, paljastaisni perseeni ja kertoisin olevani Jumala. Tai tunkisin Eduskunnan istuntoon ja moikkaisin Käteistä kuin kamua.

Se ei ole naisten pelkoa yksilöinä tai naisten kunnioitusta, pelkoa pakeista tai muista seurauksista. Osa on oman kelvottomuutení ja psykofyysisen epäihmisyyteni realistista ymmärtämistä, Tai toinen puoli että jopa jos olen uskonut kelpaavani, itse Asia (kelpaaminen toiselle olennolle paitsi psyykkisesti myös seksuaalisesti) on niin Valtava, ettei sen naisenkaan sopisi siinä olla.

Mielenvika, jolle on epävirallinen diagnoosikin, "Love Shyness"- Googlaa ite.

Kaunotaiteissa sen parhaiten kuvaili tietenkin Kate Bush, tosin nainen ja jo tuolloin Saanut ja nykyään vaimo ja äiti.

Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

No enhän minä kuvitellut sinun yhtäkkiä jostain kirjoittamastani valaistuvan ja muuttuvan kun ei lukemattomat muidenkaan valistukset ole mitään vaikuttaneet. Sanotaan, että ihminen on siellä missä hänen ajatuksensa on ja kun sinun uskosi on se mitä on, niin siellähän olet.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:No enhän minä kuvitellut sinun yhtäkkiä jostain kirjoittamastani valaistuvan ja muuttuvan kun ei lukemattomat muidenkaan valistukset ole mitään vaikuttaneet. Sanotaan, että ihminen on siellä missä hänen ajatuksensa on ja kun sinun uskosi on se mitä on, niin siellähän olet.
Eikun te yliolennot ette vaan tajuu, koska yliolentomaisuus on teille selviö.
Tai.. minulla ei kyse ole oikeastaan edes ujoudesta eikä huonosta itsetunnosta. Tiedättehän tekin, että olen mielestäni fiksu ja besserwisser mulkero, ylimielinen. Ja olen uhmannut auktoriteetteja tasolla, johon teillä ei ikinä olisi kiviä. Mikä on mystistä, koska olette minuun verraten niin ylivoimaisia joten teillä ei ole mitään pelättävää tai kumartettavaa.

Kyse on siitä, että totta kai voin kaveerata ihmisten kanssa. Voin tehdä työtä ihmisten kanssa. Voin tapella ihmisiä vastaan, edes tappaminen ei olisi minulle omantunnon ongelma. Mutta olisi aivan líian röyhkeää uskoa KELPAAVANSA ihmiselle, saati sitten niin intiimisti, että tuo haluaisi pippelini pimppiinsä. Aivan yliluonnollisen valtavaa ja röyhkeää.

Huorien panemisessa sitä rajapintaa ei tietenkään ole. Koska se ei ole henkilökohtaista kelpaavuutta, jonka voisi laskea poikuuden menetykseksi. Vaan se on rahallinen transaktio pllvelualan kliinisen yrittäjän kanssa.

Kun kuitenkin tiedän, että jopa rumat vajaamieliset puolimetriset mutanttikääpiöt Sitä ilmaiseksi ja partnerin halulla tekevät (vaikka sitten keskenäänkin), jotenkin niin helposti, arkisesti, pikkuasiana.. ja muu voi olla niille pelottavampaa.. looginen päätelmäni on, että te ihan kaikki muut olette selittämättömästi lähes jumalolentoja. Rohkeita ja vahvoja yli ymmärrykseni. Jos tuota ajattelen, minua pelottaa ja hävettää edes kävellä kadulla oikeiden Ihmisten seassa.
Viimeksi muokannut Gat, 09.10.2012 0:24. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kottarainen kirjoitti:Surffipoika ja Karhumies vääntävät seksikysymyksistä part 10579. Tästä on erotiikka erittäin kaukana.
Hei editoin huoristakin ylle jotain! :D
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kottarainen kirjoitti:Surffipoika ja Karhumies vääntävät seksikysymyksistä part 10579. Tästä on erotiikka erittäin kaukana.
Äläs nyt. Minä ainakin tunnistin selkeää eroottista värinää heidän välillään. Surffipojan ainoa kommunikointihalut herättävä vastakappale kitinässä on Karhumies, joten jotainhan sen on merkattava. Rakkaudeksi veikkaan!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

prosessi kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Surffipoika ja Karhumies vääntävät seksikysymyksistä part 10579. Tästä on erotiikka erittäin kaukana.
Äläs nyt. Minä ainakin tunnistin selkeää eroottista värinää heidän välillään. Surffipojan ainoa kommunikointihalut herättävä vastakappale kitinässä on Karhumies, joten jotainhan sen on merkattava. Rakkaudeksi veikkaan!
Kyllä tässä sikäli on perää, että vaikka mulla menisi mielestäni kuinka huonosti, niin ei tarvitse kuin lukea Gatin kitinöitä, niin taas huomaa, että onhan mun elämäni ihan mukavaa vaikkei nyt olisi niin kivaa niin ainakin hyvät muistot ja toivoa paremmasta. Olen minä sillointällöin muutakin kommentoinut mutta aika harvakseen kun Turskakin on poistunut enkä halua näihin itsarijuttuihin puuttua.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:Surffipoika ja Karhumies vääntävät seksikysymyksistä part 10579. Tästä on erotiikka erittäin kaukana.
Äläs nyt. Minä ainakin tunnistin selkeää eroottista värinää heidän välillään. Surffipojan ainoa kommunikointihalut herättävä vastakappale kitinässä on Karhumies, joten jotainhan sen on merkattava. Rakkaudeksi veikkaan!
On viimeaikainen tutkimus (en viiti googlettaa) että homofobit ovatkin itse kaappihomoja. No tuohan on ollut selvää tutkimattakin.

Briania en epäile homoskuukkeliksi, mutta psykologiaa kyökkisoveltaen:
BrianW, vaikka saakin paljon naista ilmaiseksi, näkee minussa juurikin omia pelkojaan ja häpeöitään. Jotka yrittää ulkoistaa targetoimalla juuri minut. Halipusi!
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

HEH, no pusi pusi vaan ja onhan me jo puhelimessa puhutukin mutta eiköhän jätetä tää ketju alkuperäiselle aiheelle. Minä en nyt vaan osaa keksiä mitään aiheeseen liittyvää esimerkkiä, koska jos minä jotakuta panen niin pitäähän minun hänet myös kokea puoleensavetäväksi.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Manaaja

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi pahus Niba, kyllä Annaa nyt varmaan harmittaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Voi pahus Niba, kyllä Annaa nyt varmaan harmittaa.
Joo, toivotaan parasta, säkin miellytät mua enemmän seksuaalisesti kuin Anna, älä pelkää..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Gat kirjoitti:Miinuspuolella toisinpäin, että minä olen virheellisesti kokenut mielestäni rumat ja etenkin lihavat naiset (et sinä Georgina) jotenkin epäseksuaalisina ihan sisäisestikin.
Mites, yhtyykö muut Gatin näkemykseen? Että lihavat naiset ovat automaagisesti epäseksikkäitä? Ohessa kuvia lihavista naisista
Omat suosikit on sivut 8 ja 47.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Manaaja

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:Mites, yhtyykö muut Gatin näkemykseen? Että lihavat naiset ovat automaagisesti epäseksikkäitä? Ohessa kuvia lihavista naisista
Omat suosikit on sivut 8 ja 47.
Ei välttämättä epäseksikkäitä, mutta kyllä noista molemmat olisivat seksikkäämpiä 15 kilon painonpudotuksen jälkeen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Gat »

par-sky kirjoitti:
Gat kirjoitti:Miinuspuolella toisinpäin, että minä olen virheellisesti kokenut mielestäni rumat ja etenkin lihavat naiset (et sinä Georgina) jotenkin epäseksuaalisina ihan sisäisestikin.
Mites, yhtyykö muut Gatin näkemykseen? Että lihavat naiset ovat automaagisesti epäseksikkäitä? Ohessa kuvia lihavista naisista
Omat suosikit on sivut 8 ja 47.
En tarkoittanut, että olivat epäseksikkäitä, onhan sitä lihavuusfetissejä pervoja miehiä, jota niitä haluaa. Tarkoitin, että olen luullut väärin, että rumilla ja lihavilla naisilla ei itsellään olisi seksuaalisia haluja. Ja tajunnut, että niin kai minustä kukkakeppihyönteismutantistakin muut väärin luulee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En edes pidä noita lihavina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja masa »

par-sky kirjoitti:? Että lihavat naiset ovat automaagisesti epäseksikkäitä? Ohessa kuvia lihavista naisista
Omat suosikit on sivut 8 ja 47.

No läskejähän noi on, eikä todellakaan seksikkäitä.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Rumin ihminen, jota voisit panna?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Kyllä minustakin lihavia ovat, ei tulisi minun tyttöystävääni vaikka olisi minkälaista sisäistä kauneutta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin