Sopisko sulle kaksi kumppania.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kumppanien määrä

Yksi partneri on mun juttu.
43
74%
Kaksi toimis mulla
11
19%
Yksikin on liikaa
4
7%
 
Ääniä yhteensä: 58

nypari

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja nypari »

Exsat kirjoitti:Ihan koemielessä voisi jonkun nätin tytön (naisen) ottaa kolmanneksi, toinen mies varmaan olisi tuolle omalle vähän liikaa.
Kokototuuspistekom. Tämä on yksi elämän erikoisista totuuksista. Tai oikeastaan ihan hyvä totuus, loistava totuus...
Mulli75

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

FatLeilah kirjoitti:Yhdessä on ihan tarpeeksi. Ei hyvää päivää jos olisi kahden ukon pyykit ja ruokahuolto pyöritettävänä...
Meillä miehillä olisi helvetti^2 joka viikonloppu tyydyttää kahden naisen mieltymykset rättikauppa-, huonekalu- ja ruokakauppareissuilla.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja mölli »

Kyllä kelpaisi, mutta en ehkä ottaisi kun ei välttämättä olisi yleisesti hyväksyttyä. Olisi varma että vaimot voisivat keskenään hoitaa kodinhoidon yms niin mun ei tarvis sitä tehdä niin ja vielä parempi jos ne vielä tappelisivat keskenään niin mun ei sitten tarvi :lol:
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Ihan turhaa hommaa. Ei mun Stanley kuitenkaan mene kuin yhteen mestaan kerralla. Tietenkin sitä toista vaimoa vois pitää pelkästään kodinhoitajana. Voin melkein kuvitella meidän keskustelut: "Menet karoliina nyt laittamaan ruokaa kun minä ja Mirva mennään naimaan"
Runkkis

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Voisinko pitää hauskaa kolmisin? Ehkäpä voisinkin.

Ihan koemielessä voisi jonkun nätin tytön (naisen) ottaa kolmanneksi, toinen mies varmaan olisi tuolle omalle vähän liikaa.
Mikseivät kaikki naiset ajattele tuolla tavalla?!?
Gina

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Voisinko pitää hauskaa kolmisin? Ehkäpä voisinkin.
Tämä vaihtoehto ei jotekin tässä yhteydessä käynyt mielessäkään..

Ihan koemielessä voisi jonkun nätin tytön (naisen) ottaa kolmanneksi, toinen mies varmaan olisi tuolle omalle vähän liikaa.
Pitäydyin oulunaisten virallisessa linjassa. parisuhteeni nautin kaksin kiitos, mutta seksiin ottaisin mieluusti useamman, ainakin silloin tällöin ;)
Runkkis

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Voisinko pitää hauskaa kolmisin? Ehkäpä voisinkin.

Pitäydyin oulunaisten virallisessa linjassa. parisuhteeni nautin kaksin kiitos, mutta seksiin ottaisin mieluusti useamman, ainakin silloin tällöin ;)
Pitäisikö lähteä käymään Oulussa? Blue1 lentäisi sinne 39 € suunta...
HellBell

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

.. yhden yhden naisen miehen nainen.

Tunnustaudun yhden miehen naiseksi ja tämä mahdollinen yksi mies saanee olla myös yhden naisen mies. En pystyisi jakamaan miestä kolmannen kanssa neljänsistä ja sitä seuraavista puhumatikaan, haluan toisen itselleni ja haluan toisen haluavan minut itselleen. Mustasukkaisuus muusta ajatuskuviosta on suotavaa.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Olen kyllä kokenut kolmen kimpan, mutta kyllä yhden kanssa on parempaa. Mun mielipide on tämä.
Truth fears no trial
Bigmama

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Sopisi jos olisin sinkkuna satunnaisena panona, nykyiseen parisuhteeseen en ole missään tapauksessa valmis ottamaan muita mukaan.
Vastaa Viestiin