Sopisko sulle kaksi kumppania.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kumppanien määrä

Yksi partneri on mun juttu.
43
74%
Kaksi toimis mulla
11
19%
Yksikin on liikaa
4
7%
 
Ääniä yhteensä: 58

Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Eli tossa eilen yönä ei uni tullut joten kuuntelin tv chat keskuselua.

jäin miettimään et sopisiko minulle 2 kumppania samaan aikaan.

Yhden kumppanin mallihan on ollut jonkin aikaa normi.
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Filovirus

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Yhden miehen nainen. Mitä kahdella kun on yksi paras.
AarneAnkka

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mitä jos kaikille ei riitä kahta? Alkaax porukka oleen niiq ristiin?
hermine

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mun mielestä tuon tulisi mennä niin, että näillä kolmella olisi keskenään ihan oikea suhde, ei mitään jalkavaimosysteemiä tai seksijärjestelyä. Tuntuu epätodennäköiseltä, että kolme ihmistä rakastuisivat kaikki toisiinsa niin ettei kukaan jäisi yhtään ulkopuoliseksi tai muodostu klikkejä, kun jo kahdenkin toisissaan toisistaan tykkäävän kohtaaminen voi vaatia pitkää odotusta. Mut jos näin käy, niin miksipä ei, eihän se ihan mahdotonta olisi vaikka omalle kohdallekin tapahtuisi näin kummallinen sattuma.

Tosin ainakin seksi kolmenkesken on aika turhaa ja sikäli typerä lähtökohta lähteä hakemaan moista...
MarthaFocker

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Ei sopisi. Yhdessäkin on kestämistä. (no vitsi vitsi)

Mutta jos leikitään ajatuksella, niin aika sopeutuvia niitten miesten pitäisi olla. Ja nöyriä. Miehillä kun tuo omistuksenhalu on yleensä pahempi kuin naisilla.
Yönmustaritari

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nuuuh! Nuuuuuuh!!!

Toimii ihan kuinka monta kumppania vaan. Siementä riittää jaettavaksi. Ei muuta kuin jonoon vaan niin alan linkoamaan loppuun asti hiottua lantioliikettä.

Roimii poimii reisille peisille.

Nuuuuuh!
Hebuli

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Tuskin riittäisi vapaa-aika ja keskittymiskyky kahteen, edes pelkässä hoitosuhteessa.
ninnithequeen

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti:Nuuuh! Nuuuuuuh!!! Nuuuuuh!
Tulihan se sieltä.
tonttu8

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Filovirus kirjoitti:Yhden miehen nainen. Mitä kahdella kun on yksi paras.
:komp:
RolloTomasi

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Hebuli kirjoitti:Tuskin riittäisi vapaa-aika ja keskittymiskyky kahteen, edes pelkässä hoitosuhteessa.
Mulla ei vapaa-aika ja keskittymiskyky riita edes yhteen. :yo:
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joskus olen sanonut, että tarvitsisin kolme kumppania; yhden nussittavaksi, toisen ystäväksi ja puhekumppaniksi, ja kolmannen, jonka kanssa asuisin ja eläisin käytännön elämääni.

Mutta koska tuo ei ole mitenkään realistinen mahdollisuus kohdallani, vastasin kyselyyn, että yksi kumppani.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yksi riittänee. Välillä kyllä käy mielessä, että voishan tuolla kaapissa olla joku intohimoinen nuorimies :wink:
1108

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Asiahan on niin että yksi on hyvä. Ja yksi on paras.
tuulenpuiska

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

1108 kirjoitti:Asiahan on niin että yksi on hyvä. Ja yksi on paras.
One Ring To Rule Them All?
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Yksi kumppani suhteessa, kiitos. Haluan näyttää, että se yksi on se tärkein juttu maailmassa, ainakin kumppanina, eikä suhteeseen muuta kaivata.

Eri asia on leikkia ajatuksella, josko suhteeseen ottaisi jonkun yhteisen elävän leikkikalun noin niinkun molempien yhteiseksi leikkikaluksi/seksiorjaksi... Mutta toistaiseksi noin niinkun ajatustasolla erotiikka-alanliikkeiden tarjonta tuntuu kyllin tyydyttävältä. Mutta... jos joku kolmas joskus olisikin mukana, ei se (esineellistävä pronomini?!) kuitenkaan tulisi tulisi saamaan sellaista huomiota, mitä kumppanini saa, eikä olisi sillai osana parisuhetta. (Kyllä, saatan valitettavasti välineellistää ihmisiä, mutta kukapa sitä ei fantasioissaan tekisi...). :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Yksi on aina riittänyt, miksei riittäisi vastedeskin.

En ennalta tuomitse muuta mahdollisuutta, mutta sellaisen ilmeneminen on suuresti epätodennäköistä ja sopisiko se minulle, en tiedä.
Leilah

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Yhdessä on ihan tarpeeksi. Ei hyvää päivää jos olisi kahden ukon pyykit ja ruokahuolto pyöritettävänä...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja martza »

Kyllä yksi riittää. Hänessäkin on tekemistä, jotta pitää hänet 100 %:sti tyydytettynä, henkisesti ja seksuaalisesti. Kai sitä tuo hormoonitoimintakin on sen verran rauhoittunut itselläni ja muutenkin parempi keskittyä yhteen suhteeseen täysin kuin hajauttaa himonsa kahdelle.
Tästä tulikin mieleen, miten sopisi Suomessa moniavioisuus?
Itse en tätä etua käyttäisi, jos tällaiseen olisi mahhdollisuus. Pitäisihän siinä silloin kestää kummankin naisen marmatukset ja oikut tuplana, joten ei hyvä juttu.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kyllähän sitä poikamiesvuosina saattoi olla parhaimillaan (ja pahimmillaan) 3-4 hoitoa/ viritystä samanaikaisesti menossa, mutta ei sitä normaali ihminen kyllä kahteen samanaikaisen vakavaan suhteeseen pysty. Eli kun kohdalle sattuu mimmi, joka todella kolahtaa ne muut hoidot jää kyllä.
Sänkyhommissa kaksi naista mun kanssa peuhaamassa oli mukava kokemus, mutta kyllä se seksikin on parhaimmillaan ihan perinteisesti kahden kesken.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Yhdessäkin on tekemistä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Exsat

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mylwin kirjoitti:Yhdessäkin on tekemistä.
Komppaan tätä. En edes halua tietää, miten hankalaa on sovittaa kolmannen ihmisen toiveita ja tapoja arkeen, kun kahdestaankin saa tehdä töitä ihan toisissaan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tämä argumenttihan on sijoitettu nimenomaan erotiikkaosastolle, joten en lähtisi ensisijaisesti spekuloimaan kolmannen osapuolen jouhevaa sopivuutta arkielämään ja roskienviemisprosessiin, vaan ajattelisin lähinnä tämän soveltuvuutta eroottisiin hetkiin makuukammarin puolella. Voisinko pitää hauskaa kolmisin? Ehkäpä voisinkin. Ehkäpä olen pitänytkin. Omaan kiinteään parisuhteeseeni, jos sellaisen vielä saan, en tosin ottaisi kolmatta pyörää, edes tilapäisesti käymään. Enää.
Exsat

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti: Voisinko pitää hauskaa kolmisin? Ehkäpä voisinkin.
Tämä vaihtoehto ei jotekin tässä yhteydessä käynyt mielessäkään..

Ihan koemielessä voisi jonkun nätin tytön (naisen) ottaa kolmanneksi, toinen mies varmaan olisi tuolle omalle vähän liikaa.
slam

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja slam »

Jotenkin tuli heti vain, että Ei. Yksin ennemmin.

Ehkä kahta naista voisi vähän kouluttaa parin viikon ajan ja unohtaa molemmat seksi-suhteen päätyttyä. Mut ei omaksi kuihtenkaan kahta...

Toista miestä en ottaisi jakaamaan seurustelusuhdetta, jos toinen mies nussii jotakin huoraa takhaa samalla, kun se ottaa minulta suihin, niin aivan sama. Kerran tehtynä saattaisi olla, ns jees, Suhteeseen/ tai edes pidempään seksisuhteeseen en ottaisi toista miestä, en helvatassa.

Laittaisi jotenkin vain, niin vihaksi, että mielummin luovutan, vaikkapa itselleni hieman rakkaan naisen toiselle, jota hän haluaisi enemmän nussia tai hommatkoon toisen ihmisen kolmanneksi. Minä en.

Seksisuhteet pelkässä "harrastusmielessä" tehtynä kuullostaa, jotenkin vittumaisilta minun korviini, kyllä pitää olla tunnetta naista kohtaan, että viitsii pidempään olla yhden kanssa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sopisko sulle kaksi kumppania.

Viesti Kirjoittaja Ann »

Too much for one man, but not enough for two.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin