Oletko viuhahtanut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Oletko viuhahtanut?

Olen nainen ja olen viuhahtanut täysnakuna
1
8%
Olen nainen ja vähän tissiä tai peppua ym vilautellut
0
Ei ääniä
Olen mies ja olen viuhahtanut kokonakuna
8
62%
Olen mies ja vähän mulkkua tai persettä paljastellut
0
Ei ääniä
Nainen ja herrajumala en
0
Ei ääniä
Mies ja herrajumala en
4
31%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tuossa 70-luvun nostalgiaohjelmassa oli myös viuhahtelusta. Engl. "Streaking". Siis nakuna juoksentelemisesta vieraiden ihmisten nähden. Siitä ohjelmassa esitti poliittista analyysiä jopa Harri Holkeri.

70-luvun muoti, Irwinillä oli siitä biisikin.Mutta oletko sinä viuhahtanut?
Minä en tietenkään ole enkä haluaisi.

Viuhahteluksi en tässä laske sekasauna-alastomuutta tai tuttujen kanssa nakuilua, en edes nudistirantoja, vaan ventovieraille alasti näyttäytymistä julkisella paikalla, tarkoituksella ja kenties huumorimielellä. Mikä erottanee pervojen exhibitionismista tai sitten ei?

Kyselyssä saa olla sentään kengät jalassa täysnaku-vaihtoehdossakin.

Vaihtoehdot:

Olen nainen ja olen viuhahtanut täysnakuna
Olen nainen ja vähän tissiä tai peppua ym vilautellut
Olen mies ja olen viuhahtanut kokonakuna
Olen mies ja vähän mulkkua tai persettä paljastellut
Nainen ja herrajumala en
Mies ja herrajumala en
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olen tietenkin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Olen tietenkin.
Kerro tarkemmin!
Ja varsinkin viuhahtaneilta naisilta yksityiskohtia.
McJannella oli joku housut kintuissa Varkauden läpi -juttu, mutta se ei 130% kiihoita muuten kuin makaaberiudesssaan.

Edit: Toistan, että kokonakuudessakin saa olla kengät jalassa, ja toinen vaihtoehto on lähes vaatteet päällä, mutta tissien, pepun, kullin tai pillun vilauttelua julkisesti. Edit 2: Julkikusemista ei lasketa. Edit 3: Eikä kyykkytryffeliä. Vaikee olla eksakti näin tärkeässä asiassa.
Viimeksi muokannut Gat, 06.08.2013 21:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Opiskelija-asuntolan ympäri juostu. Kengät jalassa, koska oli talvi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole. En tiedä miksi, mutta sen tyyppistä toimintaa en ole edes gänässä harkinnut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En ole. En tiedä miksi, mutta sen tyyppistä toimintaa en ole edes gänässä harkinnut.
Kyttä kun olet, voinet kertoa onko viuhahtelu nykylaissa rikos ja millaiset sakot saa?
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Tietysti.
Vuokramökillä juostiin joku vuosi sitten vuokranantajan talon tienhaaraan, eli kylätietä tuli juostua noin 500m*2 ja mökkitien osuus noin 300m*2 lisäksi.
Pakkasta 25C. Takaisin saunan pukuhuoneeseen palattua jalkapohjia kuumotti ja hiki pukkasi pintaan. Pakkasesta muistutti ainoastaan osanottajien kurttupallit.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Useamman kerran tuli haahuiltua Kotkassa nakupellenä eri vuokrasaunojen läheisyydessä, välillä vähän kauempanakin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:En ole. En tiedä miksi, mutta sen tyyppistä toimintaa en ole edes gänässä harkinnut.
Kyttä kun olet, voinet kertoa onko viuhahtelu nykylaissa rikos ja millaiset sakot saa?
Jos joku pahastuu, niin sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen. En ole varma, ei ole oikein mun rootelia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos joku pahastuu, niin sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen. En ole varma, ei ole oikein mun rootelia.
Tampereella todistettu skenaario: joukko veijareita vilistää munasillaan villisti ympäriinsä. Ohi ajaa miekkamobiili, konsta rullaa ikkunan auki ja näyttää kysymysmerkiltä. Yksi vilistäjä huikkaa "me ollaan insinööriopiskelijoita", konsta nyökkää, rullaa ikkunan kiinni ja jatkaa matkaansa. Villisti vilistäminen jatkuu kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Opiskelijaelämässä viuhahdus + iso känni tuntui kuuluvan monenkin repertuaariin, ennätys jonka olen kuullut oli metrolla itäkeskukseen ja takaisin.
Universaali disclaimer.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Never.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Lasketaanko viuhahtamiseksi Hotelli Tammerin edessä olevassa lammessa uiminen nakuna jonka tuloksena päästiin kaverin kanssa Tamperelaiseen aikoinaa? Tuntu kovin hyvältä idealta kännissä opiskeluaikana.

EDIT: Niin joo, luin nyt vasta loppuun ja joo. Sorin saunasta sipulikirkon pihaan kieriin lumihangessa Tutoreiden saunaillasta opiskelu aikana (joo joo, olin tutor). Ei sillon todellakaan poliisit sanunu mitää vaan kuriittaan ajovat meidät vilauttamalla valoja ja äänimerkkiä saunaan takas. Muistaakseni huusivat vielä mökäfonilla perään että "Menkäähän nyt ettette vilustu"

Ja Sorillahan on tampereen poliisien kotikoppi, aika hyvä vaihtoehto menn' pyöriin hankeen.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt vain yksi nainen on pallottanut viuhahtaneensa kokonakuna. Kiinnostaisi varmaan kaikkia tietää kuka hän on ja yksityiskohtia tapahtumasta. Kaunis asia varmasti.

Sen sijaan peräti seitsemän miestä on ruksannut viuhahtaneensa ihan alasti. :shock:
Siis ovatko Kitinän miehet perverssejä exhibitionisteja, munamikkoja jotka väijyvät pikkutyttöjä koulutiellä, vain popliinitakki päällä? Siis (söpön) naisen tekemänä kokonakuviuhahdus on erittäin viehättävää, miehen tekemänä taas sairasta. Koska kukaan ei halua nähdä miehiä munasillaan kadulla, tuskin homotkaan, naisista vain harva. Onko miesten selitys perversiolleen siis joku opiskelijapila tai känni että pääsee tuulettelemaan riettaita roikuttimiaan? Homoa sen ainakin täytyy olla, miesporukassa.

Kukaan ei ole ruksannut osittaispaljastelua, vaikka takuudella tissinvilauttelijoita on keskuudessamme. Miehistä eikös Sikamikakin alvariinsa näytä persettä ja ehkä pyörittää "helikopteriakin"? McJannella oli joku pingviinikäynti Varkauden halki? Siinäkään ei ole mitään eroottista kuten hyvien misutisujen vilautuksella on.

Opiskelijapiirit mainittiin, ja amerikoissa taitaa olla opiskelijaperinne "Naked Mile". Joka sekin on naisten puolelta kannatettava toki. Opiskelijapoikien osallistumisen ymmärrän sen kautta, että silloin näkevät nakuja misuja.

Minulla oli selaimen Suosikeissa filmi sellaisesta, mutta valitettavasti se on poistunut tai virusteltu.

Sen sijaan laitan nettimuodin, jossa naiset ihan pokkana kulkevat alasti kaupungilla ja sitä kuvataan. Jimillä tai Foxilla tai Subilla oli näistä dokumenttikin. Naiset kertovat tuon julkisen alastomuuden "Vahvistavan itsetuntoaan". (????) No, ei naisia voi ymmärtää. Pääasia, että tissit ja peppu ja pimpero näkyy, kannatan!

http://xhamster.com/movies/2063105/hot_ ... art_2.html
http://xhamster.com/movies/1558928/soph ... shoot.html
http://xhamster.com/movies/64742/sabrin ... rmany.html
http://xhamster.com/movies/63247/sandra ... rmany.html

(ei tauteja, huono kuvanlaatu. Mutta ovat NAKUNA!!!!)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti:
Gat kirjoitti:McJannella oli joku pingviinikäynti Varkauden halki? Siinäkään ei ole mitään eroottista kuten hyvien misutisujen vilautuksella on.
Päinvastoin, kyseisestä marssista johtuen nk. tavarasta ei ollut puutetta, ei ehkä suoraan, mutta välillisesti kuitenkin (pun intented).
Hmmmm.... saatan siis olla väärässä. Kyseessä voikin olla ihmislajin atavistinen soidinmenoriitti? Ehkä ihmisnaaraat salaa kiihoittuvat munasillaan kirmaavista viriileistä miehistä, vaikka eivät koskaan tunnusta?

Muuten Janne siitä sun tempauksesta sopisi saada yksityiskohtaisempaa tietoa. Ja jos se oli housut kintúissa mutta muuten vaatetettuna, ruksi kuuluisi tuohon osittaispaljasteluun, ei kokonakuviuhahdukseen. Muistaakseni laitoin että pallotuksen paikkaa saa tässä vaihtaa. Joten vähän tieteellistä tarkkuutta nyt!

Ja naisten tulisi tunnustaa ja kertoa omista nakuviuhahduksistaan ja vilautteluistaan. Yksityiskohtaisesti, kiitos.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: Heh, sehän on vain yksi tapaus, mie luulin että jokainen Varkautelaismies on vähintään kerran mennyt miesporukalla housut kintuissa ja ilman paitaa elefanttimarssia Päiviönsaaresta Taulumäen torille keskellä päivää..
Ikään kuullutkaan. Vaikka sentään asuin Varkaudessa viisivuotiaasta kaksikymmenvuotiaaksi ja jakson myöhemminkin. Ehkä tuo oli juoppojen alkuasukas-savolaisduunarien tapoja, ei oikeiden ihmisten parista muuttaneiden siirtolaisten, kuten me valkokaulusköyhälistö?

Hmmm... Ilman paitaa tuo on jo lähellä kokonakuviuhahdusta. Määritelmäkysymys ja makuasia miten luokittelee. Luulisi housujen nilkoissa hankaloittavan, mutta ehkä siinä pyrittiin tuohon "humoristiseen" pingviiniefektiin.

Mainitsinko jo, että lisää naisten viuhahdus- ja vilauttelutunnustuksia ja tapahtumain kuvauksia tänne! Olis vielä kuvagalleria niin kuviakin sopisi laittaa!
Viimeksi muokannut Gat, 12.08.2013 9:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat! Haluaisin vielä kysyä, että oliko tarkoitus, että naiset kertoisivat tässä ketjussa yksityiskohtaisesti viuhahtelustaan??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Gat! Haluaisin vielä kysyä, että oliko tarkoitus, että naiset kertoisivat tässä ketjussa yksityiskohtaisesti viuhahtelustaan??
Hyvänen aika, unohdinko sanoa tuon?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Gat! Haluaisin vielä kysyä, että oliko tarkoitus, että naiset kertoisivat tässä ketjussa yksityiskohtaisesti viuhahtelustaan??
Gattis varmaan ehti jo elätellä tatti kourassa mielikuvia siitä, miten neiti X kuvailee A4:n verran yksityiskohtaisesti ujoa mutta samanaikaisesti tuhmaa alasti kirmaamistaan, mutta lopputulos onkin se, että karvapyllyt ne vaan kirmailevat kännisesti.

*liittäkää tähän mielessänne se kuva joulupukkiasuisesta finnmonstasta*
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:*liittäkää tähän mielessänne se kuva joulupukkiasuisesta finnmonstasta*
Onko pakko jos ei halua? Tosin se vahinko taisi jo tapahtua...
What has been seen cannot be unseen. Mwahahahahahaa!
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ketju pitää lukita ja polttaa!!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näin normaali toiminta on pelkästään epäkiinostavaa, herttonimenrannassa jotkut Arhin kaveriporukat teki pitkän juoksun.. Olen kai joskus itsekin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minua itseäni nyt kaikkein vähiten kiinnostaa, missä joku Niba on tuuletellut muniaan. Silti miestenkin kuuluu vastata ketjun kysymyksen mukaan, väliikö etten niistä kehitä kiimatippaa.

Ehkä mahdollisesti muutaman kerran yritin ilmentää tämän ketjun tarkoitusta, mutta sitten So Hard ilmaisi sen selkeästi.
So Hard kirjoitti:Gattis varmaan ehti jo elätellä tatti kourassa mielikuvia siitä, miten neiti X kuvailee A4:n verran yksityiskohtaisesti ujoa mutta samanaikaisesti tuhmaa alasti kirmaamistaan, mutta lopputulos onkin se, että karvapyllyt ne vaan kirmailevat kännisesti.
Tuolla "ujous" ja "tuhmuus" -yhdistelmällä So Hard todella ymmärtää minua.

Nytkin vain yksi nainen on mitään ruksannut. Koska kukaan nainen ei ole ruksannut "Herrajumala en", se saattaa viitata että joko Kitinästä on naiset loppuneet, tai sitten jäljellejääneet eivät viehättävää ujouttaan uskalla sanoa niin tai näin. Tai sitten vetoavat känni-amnesiaan kuten Suvinen teki.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Tai sitten vetoavat känni-amnesiaan kuten Suvinen teki.
Se on just suomalainen versio ujosta mutta tuhmasta - ensin porsastellaan ja sitten sanotaan pokkana, että eivittumäolinkännissä ja mitään en muista.
Universaali disclaimer.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Oletko viuhahtanut?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kyllä hulluudet pitää tehdä selvinpäin koska känni vain veruke ja peruke siimaan.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin