Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja

antaisin noille neekereille
3
75%
en antaisi noille neekereille
1
25%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Musta Barbaari: Salil eka salil vika.

Niin että Kitinän naiset antaisitteko noille neekereille? Pillua siis.

Minä veikkaan, että antaisitte kuitenkin, nekin jotka sanovat etteivät antaisi.

Jos nuo neekerit päästetään vapaaksi Suomen yöelämään, siinä naisilta unohtuvat jopa poikaystävät ja aviomiehet. Valkoisilla pojilla ei ole toivoákaan.

Sivístyneet ja "Siweät" naiset voivat aina perustella itselleen että nuo neekerit ovat mielenkiintoisia persoonallisuuksia. Ja sitäpaitsi antamatta jättäminen olisi suvaitsevalle naiselle tietenkin rasismia.

Joten vaihtohdot:

Olen nainen ja
antaisin noille neekereille
en antaisi noille neekereille

Ne naiset, jotka muka eivät antaisi (antaisivat kumminkin), perustelkoot miksei.
Ne jotka antaisivat, perustelkoot myös.
Niin ja eihän noille kaikille tarvitsisi antaa. Voitte yrittää eristää sen neekerin, jolle mieluiten antaisitte. Minusta tosin kaikki neekerit ovat saman näköisiä.

Kateellisena jään odottamaan kommenttejanne.

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Juuri nyt piilottamatta sisäänkirjautuneista päättelen, että eka antava on joko Georgina tai Suvinen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Oho, Gattiksella on man crush :shock:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti:Oho, Gattiksella on man crush :shock:
:? Kaikenlaisia oletuksia sitä!

Kunhan spekuloin, että nuo lihaksikkaat neekerit saattavat aiheuttaa naisissa eroottisia tuntemuksia. Mitä toki itse heteroseksuaalisena mutta kalpeana vanhana kynäniskana kadehdin. Varsinkin kohdasta 2:16 ilmeisesti eroottisesti paljasta ylävartaloaan keikuttavat ja lantiotaan työntelevät neekerit tuovat minulle mielikuvia lihaksikkaan neekerin käsivarsista hellästi mutta vaativasti ympärille kietoutumassa ja hikisen neekerin ihon tuoksusta. Varsinkin se kuvassa oikeanpuoleinen, isompi neekeri.

Mutta tuolla ei tietenkään ole niin mitään tekemistä edes latentin homoseksuaalisuuden kanssa!! Kunhan herkkänä heteromiehenä osaan samaistua naisten tuntemuksiin! !!!!
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Gat kirjoitti: Mutta tuolla ei tietenkään ole niin mitään tekemistä edes latentin homoseksuaalisuuden kanssa!! Kunhan herkkänä heteromiehenä osaan samaistua naisten tuntemuksiin! !!!!
No niinhän mä sanoin :mrgreen:

http://www.urbandictionary.com/define.p ... an%20Crush
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Seuraavaksi G herkästi samaistuu naisiin verkkosukissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vagabondo kirjoitti:
Gat kirjoitti: Mutta tuolla ei tietenkään ole niin mitään tekemistä edes latentin homoseksuaalisuuden kanssa!! Kunhan herkkänä heteromiehenä osaan samaistua naisten tuntemuksiin! !!!!
No niinhän mä sanoin :mrgreen:

http://www.urbandictionary.com/define.p ... an%20Crush
No sitten ei hätää. Mieluummin toki mancrushaan vaikkapa Indiana Jones -hahmoa.
Hyvä tietää, ettei sellaisessa ole mitään homoa. Tosin yllä käsittäessäni termin väärin saatoin vastineessani hieman ylireagoida tavalla, joka saattaa käänteisesti tulkiten aiheuttaa täysin vääriä tulkintoja seksuaalisista taipumuksistani. :oops:

Krrhhmm... asiaan.
Vasta kolme (toivoakseni) naista on ruksannut.
Kolme antaisi, yksi ei.
Lisää pallotuksia ja perusteluja nimenomaan myös, että saadaan keskustelua! Luulenpa että tällä kertaa en kiihoittuisi naisten vastauksista.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Hetkonen. Tein laskuvirheen. Noin huono olen matikassa.
Siis vasta kolme naista on ruksannut. Kaksi antaisi, yksi ei.
Silti ei ollut paha virhe minun laskea että kolme antaisi, antaisivathan he kumminkin.

Eli siis exPertin plagiaattiketjusta huolimatta tähän tarvittaisiin lisää naisten pallotuksia.
Ja perusteluja, miksi (muka) eivät antaisi videon neekereille.
Ja ketkä antaisivat, varsinkin heiltä perusteluja kiitos. Sellaisia yksityiskohtaisia, että mitä kaikkea "jännää" Naisten Unelmissa tapahtuisi noiden neekerien kanssa.

EDIT: Tosin koska nuo neekerit voivat valita parasta päältä, jo vanhettuneet Kitinähemulit tuskin heille kelpaisivat. Mutta ainahan voitte unelmoida.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No jaa, voi olla että olisin joskus nuorempana saattanut antaakin. Sillonhan tuli tuota tavaraa melko huolettomasti jaeltua. Enää ei kyllä lohkeis edes noille.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No koska sä oikein nimeltä olet täällä mun antamisia spekuloinut niin vastaan että ehkä antasin tolla laulajalle ja yhelle toiselle tyypille tossa videon aika lopussa. Muille en. Kukaan ei ollu oikein superhotti. Että jos noissa on 2 vahvaa ehkää niin kumpi pitää pallottaa???

(ääliö)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suominainen: Antaisitko näille neekereille?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Georgina kirjoitti:No koska sä oikein nimeltä olet täällä mun antamisia spekuloinut niin
No äläs nyt. Eka ja siis "antaisin" -pallotus ilmaantui kun piilotettuja käyttäjiä oli vähän ja näkyvillä vain Suvinen ja sinä Georgina. Koska oletan, että kaikki suominaiset antaisivat noille neekereille, oletin siis että jompikumpi teistä oli eka pallottaja.

Voitte naiset tietysti myös eritellä kenelle noista neekereistä mieluiten antaisitte vai kimppaako haluatte. Tai jos väitätte ettette muka antaisi, niin ruksi siitäkin ja selityksiä. Mutta antaisitte kaikki kuitenkin!
Vastaa Viestiin