Fetisismi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Fetisismi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onko sinulla minkäänlaista?

Itse olen tässäkin valitettavan tylsä. Naisten nahkasaappaat kuitenkin jonkinlaista signaalia antavat. Jos kadulla kävelevästä naisjoukosta jollakin on pitkävartiset nahkasaappaat, katse kyllä yleensä hakeutuu ensimmäisenä häneen.

Myöskin kahvihuone/sosiaalitilan lattialla olevat naisten nahkasaappaat kiinnittävät huomattavasti enemmän huomiota kuin muut kengät.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei ole. Loivemman teonkuvauksen täyttää esmes naisten pitkät hiukset kiinni ylhäällä tai renesanssin ajan vaatetus naisella. Jos naisella on isot kannut, niin tekis mieli vedellä rintojen väliin - tämä myös :D
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:renesanssin ajan vaatetus naisella.
Tämä kuulostaa persoonalliselta. Voitko laittaa jonkin kuvan esimerkiksi, että saan paremman idean siitä, mitä tarkoitat.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko sinulla minkäänlaista?
Luultavasti kaikki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:renesanssin ajan vaatetus naisella.
Tämä kuulostaa persoonalliselta. Voitko laittaa jonkin kuvan esimerkiksi, että saan paremman idean siitä, mitä tarkoitat.
Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kuva

En ole taidehistorioitsija, mutta mahtaako tuo aivan renesanssiaikaista olla? :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

No kyllä tuo Renesanssin ajan vaatetusta voi ollakin, ko. albumi kun julkaistiin marraskuussa 2000.

Sillä tuplaässäversiolla sanasta ei kyllä ole mitään tekemistä tuon dirndahtavan hepeneen kanssa.
Universaali disclaimer.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulla on ehkä jonkinlainen kulmakarvafetissi. Tietynlaiset kulmakarvat vaan on sexikkäitä. Ei silleen yksittäisinä yksilöinä, kuten irronneina kulmakarvoina, vaan silleen hyvinmuodostuneina ja pareittain esiintyvinä. Ja sit erityisesti sellanen kulmakarvojen kohottelu, se vasta sexikästä onkin.
Prepare for the worstest.
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^^Ehdin ekana: :jouden:

Ontopic: jos sivuutetaan tissiperse-osastot yms. itsestäänselvät anaalivaiheet, pitkähiuksisen ponnaripään niskassa on jotain mystistä. Samoin litteässä vatsassa; ei siis tarvitse olla mikään treenattu kuusipäkki vaan sellainen normitasainen preeria, jolla desparadon on lysti ratsastaa kukkuloiden ja lähteen välimaastossa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Hans Jörgen kirjoitti:pitkähiuksisen ponnaripään niskassa on jotain mystistä
Külla.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja exsu »

Näkyvät solisluut on mun juttu, tekee heti mieli juoksuttaa sormia tai huulia sellaista pitkin. Ei se nyt ehkä ihan fetissi ole, mutta menee nyt varmasti samantyyppiseen kiinnostusryhmään kun pitkät hiukset ponnarilla.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Saparot ennemmin kuin ponnari.
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Olen aina tykännyt, ja tykkään edelleen esineellistää kaunista naista sopivassa mitassa. Köysi-hommien myötä olen löytänyt myös uusia ulottuvuuksia tuohon toimintaan. Kun erosin edellisestä niin vähän laitoin tuon diggailun tauolle, kunnes löytää neidin joka tykkää olla esineellistettynä. Onneksi niin kävi heti seuraavaksi

Pidän pitkistä hiuksista joista saa hyvin otettua kiinni, onneksi nykyisellä neidillä riittää tuota tukkaa. Polvisukat kauniita jalkoja korostamassa on kans jotain mikä laittaa vibaa punttiin.

Tossa nyt jotain mitä nopeasti tuli mieleen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Näkyvät solisluut on mun juttu, tekee heti mieli juoksuttaa sormia tai huulia sellaista pitkin. Ei se nyt ehkä ihan fetissi ole, mutta menee nyt varmasti samantyyppiseen kiinnostusryhmään kun pitkät hiukset ponnarilla.
Meinasin juuri kirjoittaa lähes samaa, se alue ylipäätään on mielenkiintoinen. Simpukka viehättyy myös niskan näykkimisestä ja kevyestä tukistuksesta. Ylipäätään sellaisista määrätietoisista otteista, joskaan ei nyt ehkä ihan "nyt otat sitä rubiininpunaista kyrpää, narttu!"-tasolla asti. Spontaaniudesta plussaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lisää pukkaa: tänään ilahduin positiivisesti sellaisesta hyvin muodostuneesta ajopukumiehestä. Univormut mun listalta jo löytyikin, että ehkä toi ajopuku menee samaan osastoon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kun oikein haukutaan ja vittuillaan, niin tekisi mieli survoa mulkkua perseeseen. Toisaalta mukavasti elellen tekee mieli lemmiskellä hellästi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja huima »

^Jokohan Homie on laittanut tilaukseen?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
huima kirjoitti:^Jokohan Homie on laittanut tilaukseen?
Sinulla tuntuu olevan selkeä fetissi Homeboysta naisten vaatteissa. Jo useampi maininta muistissa.

:on:
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja huima »

exPertti kirjoitti:
huima kirjoitti:^Jokohan Homie on laittanut tilaukseen?
Sinulla tuntuu olevan selkeä fetissi Homeboysta naisten vaatteissa. Jo useampi maininta muistissa.
Tää oli oikeasti onnistunut comeback.

Selkeästi kahvikone on toiminut.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sopivan epäsovinnainen röyhkeys. Ei mitään vihjailuja tai tunnelman luomista kynttilöin vaan toimintaa kiitos. Suoraan, määrätietoisesti ja intensiivisesti. Eikä ainakaan kysytä että sopiiko näin tehdä! Jos pitää kysyä niin ei sovi. Noin asenteesta tämä, ei kai suoranainen fetissi mutta vankka mieltymys.

Fyysiseltä puolelta muistelen joskus aiemminkin maininneeni miehen käsivarret. Sopivasti maskuliiniset, sellaiset joilla on tehty muutakin kuin nosteltu teekuppia. Ah!
Elämä kantaa, jos sen antaa
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Aika lailla normaaleista jutuista tykkään, niissä tuskin on mitään fetisismia. Tietyn tyyliset verkkarit, collaget tai mitkä lie pomppaavat kuitenkin esiin. Alla oleva kuva kertoo ehkä parhaiten. Ehkä laiskaa miestä houkuttaa noissa helppo riisuttavuus. Samoin tuollainen asu viestii tietynlaisesta rentoudesta ja läheisyydestä.

Kuva
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tuo on ehkä enemmän pyllistys kun pyllyfarkut.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^^ Sivustahuutaja on tähän mennessä lyönyt pervoimman kortin pöytään! Ei toki ollut yllätys :)

Crocsit vielä jalkaan, niin kuti on puntissa heti!
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 15.10.2013 9:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harmi kun noilta kuvan typsyiltä puuttuu peppu, muuten voisin innostua minäkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Fetisismi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:^^^ Sivustahuutaja on tähän mennessä lyönyt pervoimman kortin pöytään! Ei toki ollut yllätys :)
Tais lähteä mopo käsistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin