Nouseeko naisille vittu päähän?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja:

Minulle on noussut vittu(ni) päähän
2
67%
Tässä väitän ettei vittu(ni) ole noussut päähäni (perusteluja!!)
1
33%
 
Ääniä yhteensä: 3

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Gat »

"Nousee vittu päähän" on nykysuomen ilmaisuja, jota harvemmin jos koskaan näkee ihan fyysisesti sovellettavan naisten ihan fyysiseen vittuun.

Nouseeko naisilla vittu päähän?

Minä väitän, että lähes kaikilla naisilla nousee oma vittu päähän, naisesta riippumatta. Ei ole niin rumaa tai läskiä naista, joka ei käsittäisi miesten haluavan insertoida hänenkin vittuunsa. Ja saavat ainakin joiltakin miehiltä kyrpää, miehet oikein jonottavat ja vonkaavat. Jopa niitä vähemmän edustavia naisia, heilläkin kun on vittu. Sitten naiset halveksivat, jopa pilkkaavat useimpia vittuaan haluavia miehiä. Kaikki naiset ovat kuin ylensyöneitä tässä asiassa. Sitten on varaa olla henkistynyt ja sivistynyt, kun tietää että kumminkin SAA, kunhan vaikoi. Ja kuitenkin useimmat haluavat valikoitua kyrpää vittuunsa ja saavatkin. Toista se on miehillä, joilla on vaikka kaikilla on pippeli, muttei se mies muuten kelvottomana kelpaa vitun saantiin ehkä ollenkaan tai koskaan.

Vaihtoehdot:

Olen nainen ja:
Minulle on noussut vittu(ni) päähän
Tässä väitän ettei vittu(ni) ole noussut päähäni (perusteluja!!)
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En ole koskaan kuullut tätä ilmausta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:Minä väitän, että lähes kaikilla naisilla nousee oma vittu päähän, naisesta riippumatta. Ei ole niin rumaa tai läskiä naista, joka ei käsittäisi miesten haluavan insertoida hänenkin vittuunsa. Ja saavat ainakin joiltakin miehiltä kyrpää, miehet oikein jonottavat ja vonkaa
Itsestään epävarmoja, huomionkipeitä, heikkoitsetuntoisia ja epätoivoisia naisia on siinä missä miehiäkin. Ja melkoisen moni nainen kyllä tietää, että on paljon miehiä joille seksi kyllä kelpaa mutta muuten kohdellaan kuin koiraa, tai vähän huonommin. Aika harva nainen on kiinnostunut "kyrvästä" jos sen kantaja on mulkku. Ihan kummallinen keskustelunavaus.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: Ihan kummallinen keskustelunavaus.
No tuli näin ajokelvottomissa promilleissa tuo sanonta mieleen, ja että mitä se naisten elämään ja ihan fyysiseen vittuun soveltaen tarkoittaa.

Kuulemani mukaan useimmat naiset haluavat vittuunsa kyrpää. Vaikka miten runolle rupeavat, sitähän ne oikeasti tarttee. Toki on epävarmojakin naisia kuten sanot, mutta eiköhän heillekin liene selvä perusoletus, että heidän vittuaan halutaan. Kunhan nirsoilevat. Täytyyhän sen perusoletuksen vaikuttaa koko elämänasenteeseen. Että nousee vittu päähän. Se olen minä, joka en saa vittuakaan, ja sillä alemmuuden oikeudella kyselen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tuollaiset pano- ja saantipohdinnat liittynevät enemmänkin teini-ikään. Ei tosin ihan tuossa muodossa. Siis aikaan, jolloin ihminen on epävarma itsestään ja omasta ulkonäöstään jne. Sitä ei turhaan kutsuta murrosiäksi. Siinä iässä ajatukset usein pyörivät paljon vastakkaisessa sukupuolessa ja tietty itsessä ja siinä, kelpaako jne.

Sulla on jäänyt levy päälle ja se soi samasta kohdasta alati ja iäti - ja sitten koko homma on vuosikymmenten saatossa paisunut kuin juhlakuntoon nouseva kyrpä, jolle karhulerpahdus on ihan tuntematon käsite. Se vain seisoo ja seisoo ja sinne on pakkautunut aivotkin vuosien vierähtäessä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen kuullut kusen nousemisesta päähän ja kaikilla lienee ureaa aivoissa, mutta vitun nouseminen on ihan uusi juttu. Naiset ovat usein vittumaisia ja aina käsittämättömiä, ehkä Gattis tarkoitti tätä?
Paras päivä ikinä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Taitaa Gattiksella olla vittu päässä? Eikös hänen isänsä joskus tällaista esittänyt?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:^Taitaa Gattiksella olla vittu päässä? Eikös hänen isänsä joskus tällaista esittänyt?
Vitulla päähän ja kyrvällä takaraivoon sanoi vanha kansa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti:^Taitaa Gattiksella olla vittu päässä? Eikös hänen isänsä joskus tällaista esittänyt?
Niin onkin, Musta Kirjasi on oikeassa. Taitaa olla pohjois-pohjalainen sanonta, jota olen luullut yleistiedoksi. Viitannee miehiin, jotka ajattelevat vittua koko ajan, jopa vaikka saavatkin. "Pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin". Isäni on myös sanonut, että jos päästäni otettaisiin röntgenkuva, siinä näkyisi vain märkä sykkivä vittu.

Mutta voihan sen sanonnan kääntää naisiinkin. Vaikka millainen nainen ja vaikka ei miehiä edes huolisi, kaikille naisille lienee selviö, että heidän vittuaan halutaan. Siitä ovat loukkaantuneita ja tympääntyneitä vonkaajamiehiin. Mutta onhan se ylellisyydestä, runsaudenpulasta ja vitullisesta ylemmyydestä tulevaa "kärsimystä", johon saamaton mies ei osaa eikä jaksa samaistua Eikä hänen kyrpäänsäkään kukaan halua, toisin kuin lähes naisen kuin naisen vittua..

Vaikka nainen ei seksikeskeinen olisikaan, täytyyhän tuollaisen vaikuttaa maailmankuvaan ja itsetuntoon. Että on vittu.

Kreitsukin tuossa yllä jotain selitti, vaikka juurikin hänelläkin olisi ollut vuosia sitten mahdollisuus päästää minut tästä ongelmasta!!!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ei nouse. En usko alkuunkaan, että naiset kuljevat ympäriinsä omaa alapäätään ajatellen. Ei vittu niin ihmeellinen asia ole kuin sinä Gat kuvittelet. Se on vaan semmonen, juttu, joka nyt naisilla sattuu olemaan.
Äiti ei tiedä
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:http://aamulehdenblogit.ning.com/profil ... %3A1262108

Jotenkin tuli tämä mieleen.
Mistähän ihmeen enemmistöstä tuo puhuu?
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä luulen, että suurin osa miehistä ei tiedä ketkä on niitä tyyppejä, jotka perseilee noilla deittipalstoilla ja vastaavissa. Luulen, että on aika yksinäistä puuhaa se, ei kauheasti kerrota kavereille, että "Uhkasin raiskata ämmän kun ei lähettänyt tissikuvaa". Livetilanteessa on kyllä (itselle vieraatkin) miehet blokkailleet joidenkin ällöpuristelijoiden käsiä ennen kun on itse ehtinyt reagoimaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja elco »

Tyypillinen vihakirjoitus. Jullikuvakeken ja sen kamun kanssa kirjoittelun (no, viestien vaihodn?) pohjalta ei fiksumpi lähtisi leimaamaan koko vastakkaista sukupuolta. Ei minulla ole mitään velvollisuutta todistaa mitään hullulle ämmälle, joka hengaa kahjojen kanssa netissä.

Ainoa kerta kun on tullut mieleen lähettää rubiininpunainen kuva jollekin tuli tuota lukiessa
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun mielestä on ihan järkyttävää että joku saa raiskausuhkauksia deitti-ilmoituksensa perusteella. Mutta mua kyllä järkyttää vähän kans se, että joku jatkaa sen deitti-ilmoituksen aktiivisena pitämistä senkin jälkeen, kun on todennut edes jonkun yleistettävissä olevan joukon ko. treffipalvelussa olevan tuota sorttia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Raiskausuhkauksia ja ehkä jopa kikkelikuviakin varten on varmaan olemassa joku laki, jota residentti aasinajaja tai farkkukyttä voi luonnehtia. Vaikea nähdä Lopullisena Ratkaisuna vihakirjoituksen pupeltamista. Jollei rikosilmoitusta ole tehty niin suhtaudun kirjoitukseen sepityksenä - ja jos on niin jullikuvakeke lienee helppo poiminta nettipoliisille.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mun mielestäni tässä on kaksi eri asiaa.

Elliot Rodgerhan oli mielenterveysongelmainen tyyppi ja IMO aika naurettavaa ehdottaa, että kaikkien miesten pitäisi irtisanoutua hullun teoista vain sen takia, että hänellä sattuu olemaan Y-kromosomi. Tämä kysymys on ehkä sama kuin maltillisille mustimeille esitetty vaatimus, että heidän pitäisi sanoutua irti itsemurhapommittajien teoista ja olen ehkä joskus ollut jotain sellaista itsekin mielessäni vaatimassa. Mutta ehkä he kokevat, että heillä (maltillisilla muslimeilla) ei ole sen enempää yhteistä itsemurhapommittajien kanssa, kuin tavallisilla miehillä elliot rodgerien kanssa.

IMO Elliot Rodgerin kohdalla ei ole puhe tasa-arvokysymyksestä vaan psykiatrisesta ongelmasta. Elliot Rodgerin ajatusmaailmaa en edes yritä ymmärtää. Piuhat oli kytketty väärin ja savun hälvettyä voitiin todeta, että vihtavuoren burana auttoi (ehkä olisi auttanut joku muukin, mutta mieshän jättäytyi pois hoidosta).

Mutta sitten toinen juttu on nämä ilmeisen tavalliset pippelikuvien lähettäjät ja raiskauksella uhkaajat. He todennäköisesti kulkevat terveen kirjoissa (tietenkään terveitä ihmisiä ei ole olemassa, ainoastaan huonosti tutkittuja, mutta tässä tapauksessa voidaan sanoa, että he ovat "terveitä"). Heidänkään ajatusmaailmaansa en ymmärrä. Mutta pitäisikö minun tuntea siitä kollektiivista syyllisyyttä ja sanoutua siitä irti? Mielestäni ei. En ole vastuussa tuntemattomien teoista.

Mutta on kyllä yllättävää, miten yleistä tämä pippelikuvien pyytämättä ja yllätyksenä lähettäminen on. Jo toinen kolumni samasta aiheesta.

http://www.hs.fi/blogi/yhariaitijaunelm ... 5824516496
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Mutta sitten toinen juttu on nämä ilmeisen tavalliset pippelikuvien lähettäjät ja raiskauksella uhkaajat. He todennäköisesti kulkevat terveen kirjoissa (tietenkään terveitä ihmisiä ei ole olemassa, ainoastaan huonosti tutkittuja, mutta tässä tapauksessa voidaan sanoa, että he ovat "terveitä"). Heidänkään ajatusmaailmaansa en ymmärrä. Mutta pitäisikö minun tuntea siitä kollektiivista syyllisyyttä ja sanoutua siitä irti? Mielestäni ei. En ole vastuussa tuntemattomien teoista.
Tästä (kuten jo varmaan kaikesta) olemme toki jo veivanneet Kitinässä ad nauseam aiemminkin, mutta silloin olit kieltämättä hataran muistini mukaan päinvastaisella kannalla: nimenomaan argumentoit, että Vagabondon vähän autistinen keskittyminen siihen, onko joku eettinen ongelma hänen aiheuttamansa ja tiukasti ottaen hänen vastuullaan, latistaa eettistä ajattelua aika paljon, vaikka Vagis oikeassa vastuukysymyksessä pitkälti olikin. Vastaavasti tässä: et tietenkään ole vastuussa törkyviestittelijöiden teoista, kun (jos!) et heidän iloiseen joukkoonsa kuulu

Mutta kuitenkin tilanne on se, jossa tunnistat lähes rakenteellisen mittakaavan ongelman, joka liittyy arvatenkin jotenkin siihen, että tietyt vähän vinksahtaneet ja onnettomat tyypit tulkitsevat sukupuoli-idntiteetteihin liittyviä käyttäytymisnormeja aika luotaantyöntävällä tavalla. Voisi kai ajatella, että kun - halusit tai et - itse kuitenkin kaikilla toimilalsi osallistut sukupuoli-identiteetteihin liittyvien käyttäytymisnormien uusintamiseen ja sisällön määrittämiseen, ei jonkinlainen näkyväkin vastalause näille vinoumille olisi ainakaan eettisesti paheksuttava tai edes neutraali siirto, vaikka et siis vastuussa pervojen toilailuista olekaan tai sinulla ei kai oikein myöskään voi katsoa olevan velvollisuutta tällaiseen vastalauseeseen.

Siitä olen toki samaa mieltä, että tämä tällainen valitettavan muodikas irtisanoutumisvaade erinäisitä tuntemattomien urpojen hommista, sekä myös yhtä muodikas into nähdä erilaisten yksilöurpojen tunaroinnit jonkin kollektiivin (johon urpo halutaan luokitella) kollektiivisina ominaisuuksina, ovat vähän vastenmielisä, ja siksi ei ole mitenkään selvää, että irtisanoutuminen on se oikea tapa taistela dorkuutta vastaan, koska samalla siinä tulee osaltaan osallistuneeksi tämän uuskollektivismin ja sen hölmöjen rintamalinjojen uusintamiseen. Mutta asia on siis mielestäni kuitenkin ihan kiinnostava ja sen verran monitahoinen, että pelkkä henkilökohtaisen vastuun kieltäminen ei vielä riitä viemään keskustelua tyydyttävään lopputulokseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onko naiset tosiaan niin herkkiä nykyään, että pippelikuvat loukkaa? Ei mulle kukaan vaan lähetä, sais lähettää!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vesper kirjoitti:Onko naiset tosiaan niin herkkiä nykyään, että pippelikuvat loukkaa? Ei mulle kukaan vaan lähetä, sais lähettää!!
Mulla ei oo sun numeroa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kyllä mua kuvottais, jos joku täysin vieras ihminen lähettelis mulle kuvia pippelistään tai vaikka perseestään. Ei se herättäis mussa sellaista fiilistä, että tähän tyyppiin pitää tutustua paremmin. En tiedä minkä tyyppinen em. naisen deitti-ilmoitus on, mutta jos se ei ole mitään suorastaan tuollaista kerjäävää (tyyliin haetaan todistetusti isokyrpäistä sonnia), niin intiimikuvia ei pitäisi pyytämättä toimittaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Kyllä mua kuvottais, jos joku täysin vieras ihminen lähettelis mulle kuvia pippelistään tai vaikka perseestään. Ei se herättäis mussa sellaista fiilistä, että tähän tyyppiin pitää tutustua paremmin. En tiedä minkä tyyppinen em. naisen deitti-ilmoitus on, mutta jos se ei ole mitään suorastaan tuollaista kerjäävää (tyyliin haetaan todistetusti isokyrpäistä sonnia), niin intiimikuvia ei pitäisi pyytämättä toimittaa.
No ei se mullakaan (ehkä!!) mitään tutustumishaluja nostata, mutta ei se mua loukkaakaan. Enemmän mua ärsyttää tyypit, jotka ei osaa edes alkeellisesti kirjoittaa suomea.
Viimeksi muokannut Vesper, 02.06.2014 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Mutta sitten toinen juttu on nämä ilmeisen tavalliset pippelikuvien lähettäjät ja raiskauksella uhkaajat. He todennäköisesti kulkevat terveen kirjoissa (tietenkään terveitä ihmisiä ei ole olemassa, ainoastaan huonosti tutkittuja, mutta tässä tapauksessa voidaan sanoa, että he ovat "terveitä"). Heidänkään ajatusmaailmaansa en ymmärrä. Mutta pitäisikö minun tuntea siitä kollektiivista syyllisyyttä ja sanoutua siitä irti? Mielestäni ei. En ole vastuussa tuntemattomien teoista.
Tästä (kuten jo varmaan kaikesta) olemme toki jo veivanneet Kitinässä ad nauseam aiemminkin, mutta silloin olit kieltämättä hataran muistini mukaan päinvastaisella kannalla: nimenomaan argumentoit, että Vagabondon vähän autistinen keskittyminen siihen, onko joku eettinen ongelma hänen aiheuttamansa ja tiukasti ottaen hänen vastuullaan, latistaa eettistä ajattelua aika paljon, vaikka Vagis oikeassa vastuukysymyksessä pitkälti olikin. Vastaavasti tässä: et tietenkään ole vastuussa törkyviestittelijöiden teoista, kun (jos!) et heidän iloiseen joukkoonsa kuulu
Jostain syystä (en osaa tarkemmin eritellä) koen, että M'bokon kuoleminen nälkään ja pyytämättä lähetetty pippelikuva ovat kollektiivisen syyllisyyden näkökulmasta eri asioita.

Ehkä ajatuskulku menee niin, että meillä ihmisillä on jonkinlainen kollektiivinen vastuu siitä, että kukaan ei kuolisi nälkään, kun ruokaa kuitenkin on riittävästi. Pippelikuvakysymyksestä en koe, että miehillä olisi kollektiivista vastuuta yksittäisten miesten käytöksestä. Toki voidaan kysyä, ovatko miehet kollektiivisesti luoneet kulttuurin, joka tuottaa tällaista käytöstä. Ovatko nämä sitten eri asioita. En tiedä. Musta tuntuu siltä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Jostain syystä (en osaa tarkemmin eritellä) koen, että M'bokon kuoleminen nälkään ja pyytämättä lähetetty pippelikuva ovat kollektiivisen syyllisyyden näkökulmasta eri asioita.
Ei tämä kuitenkaan mitään Kitinä-analogioiden pohjasakkaa ole!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Nouseeko naisille vittu päähän?

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin