Runkkariunet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Nowaysis

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

No mä olin kuulemma Geetsun unessa kenkäostoksilla mut sit paikalle tuli, yllätys yllätys, Alja tisseineen ja kenkäasia jäi(valitettavasti) ko. unen näkijälle toissijaiseksi.

Niin ja sit kuulemma Huiman unessa olin Geen kans syömässä jätskiä ja se jäde valu johonkin. Tähän onkin hyvä lopettaa, uskoisin.
Exsat

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä näin joku yö unta, jossa olin Killkillin ja hänen äitinsä(!!) kanssa mökillä, ja yritin auttaa KK:iä etsimään tavan, jolla kertoisi äidilleen olevansa homo. Lopulta hän päätti vain sanoa suoraa, mutta äiti ei uskonut vaan alkoi inttämään vastaan.
Nowaysis

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Viime yönä sitten keskustelimme netissä HellBellin ja Annan kans barbeista. Paikkana oli City ennen tuhoisaa "remonttia".
hermine

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja hermine »

Luin parvisängyssä tenttiin susien myyttisistä merkityksistä. Alhaalta Ann ja Mylwin tarjoilivat makaronia. Tehtiin lähtöä uimahalliin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

hermine kirjoitti:Luin parvisängyssä tenttiin susien myyttisistä merkityksistä. Alhaalta Ann ja Mylwin tarjoilivat makaronia. Tehtiin lähtöä uimahalliin.
Hei, eka kerta kun mie seikkailen jonkun unessa! Viime viikolla syötiin vielä makaroonilaatikkoa. Yhteensattumaa? Tuskin. Uimassa en kyllä ole käynyt, paitsi omassa hiessäni kun hytissä oli laivalla kuuma.

OT: Mie näin joku aika sitten Tixistä unen, missä se oli vanha ja harmaantunut ja asui hienossa talossa jossain meren rannalla kalliolla.
Siellä oli jotkut pippalot ja muistaakseni Manalakin asui siinä samassa rakennuksessa. Tosin mie taisin tästä unesta kertoa jo kertaalleen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä näin sellaista unta tässä taannoin, että Gattaca oli presidentinlinnan aidan sisäpuolella, kalterien takana, ja mä hölisin sille jotain ulkopuolelta. Oiskohan se ollut töissä siellä.
Kikkelis kokkelis.
HellBell

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Nowaysis kirjoitti:Viime yönä sitten keskustelimme netissä HellBellin ja Annan kans barbeista. Paikkana oli City ennen tuhoisaa "remonttia".
;D Hauska uni. Tulee mieleen se Aquan "I'm a Barbie Girl.."-kappale, jonka videopätkässä siltä barbilta putosi vahingossa sen käsi. Hulvatonta.
Ihan kuin Täydellisistä naisista tämä linkki..:
http://photos1.blogger.com/img/103/4530 ... arbies.jpg
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin tässä taannoin unta, että Ninni oli työpaikkani lähellä olevassa baarissa töissä ja rahasti multa 18,90 kahdesta kupista teetä hunajan kera. Karu ämmä. Tosin unessa Ninni oli jotenkin lihavampi kuin mitä se on.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nyt oli pitkästä aikaa kitymiehiä unissani. Tutusti SingleMalt ja Tix keskustelemassa nasta- ja kitkarenkaiden eroista Helsingin alueen talviolosuhteissa. Että sellasta erotiikkaa. Olin kyllä kostea herätessäni.
Kid

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en varsinaisesti nähnyt unta Elpasta, mutta unessa se käveli mun ohi punasissa kumisaappaissa :shock:
SingleMalt

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Geetzu kirjoitti:SingleMalt ja Tix keskustelemassa nasta- ja kitkarenkaiden eroista Helsingin alueen talviolosuhteissa.
Kummat renkaat oli paremmat?
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SingleMalt kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:SingleMalt ja Tix keskustelemassa nasta- ja kitkarenkaiden eroista Helsingin alueen talviolosuhteissa.
Kummat renkaat oli paremmat?
Kumi ku kumi. Ilman paras.
hermine

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mulla oli unessa mielettömän isot synttäribileet. Jostain syystä myös koko Kityn väki oli paikalla. Miespuoliset henkilöt, erityisesti Janne kiusasivat kaikkia naisia lähentelyillään. Lepäillessäni hetken sängyllä juhlimisesta väsyneenä Janne ilmestyi huoneeseen ja pahaa-aavistamattomana haukotellessani laittoi salamannopeasti munansa hetkeksi suuhuni ja juoksi sitten karkuun. :shock:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja alja »

näin unta että yönmustaritari oli äitini asunnossa yöpymässä jonkun festareitten takia tms. menin sinne ja se ponppas heti alasti ja alkoi hiplaamaan mun oikeaa tissiä, puhu jotain hämärää siitä samalla. sitten mokoma vei mut äitini sänkyyn ja minua hirveästi ahdisti kiinnijäämisen mahdollisuus kun siinä tuo upea uroo yritti minua riisua.... taisin herätä tai vaihtaa unta tässä vaiheessa :?
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tässä unessa ei ollut erotiikan häivääkään.

Geetzu oli synnyttämässä toista pikkuistaan (valitettavasti en muista kumpi tuli) ja minä siivosin ja laittelin paikkoja sillä aikaa Geetzun kotona. Keitin synnyttämästä tulleelle pariskunnalle ruuaksi lihakeittoa. Suurin osa unesta keskittyi lihakeiton keittelemiseen ja maustamiseen.
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita :rofl: (sainpas ihq-hymiötä aidosti käyttää)

Lihakeitto ei oo muuten mitään lemppariani. Toisaalt kyllähän mä synnytyksen jälkeen syön mitä tahansa, kunhan sitä saa vetää napaansa 24/7, joten jatketaan vaan näillä unilla!
killkill

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja killkill »

Näin ensimmäistä kertaa elämässäni unen, jossa oli tämän palstan naispuolinen vaikuttaja. Uni oli jopa varsin kesäisen eroottinen. Ei näemmä kannata mennä tyhjällä mahalla nukkumaan iltaisin..
Avatar
Ruthlessboy
Kitinäaddikti
Viestit: 93
Liittynyt: 20.11.2005 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Ruthlessboy »

Mä oon varmaan tylsä ja mielikuvitukseton, mutta mun erååttiset unet liittyy melkein aina mun omaan naiseen. Mitäs on niin kaunis ja ihana :ohyeah:
Excuse me sir, but you have mistaken me for someone who gives a fuck.
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ruthlessboy kirjoitti:Mä oon varmaan tylsä ja mielikuvitukseton, mutta mun erååttiset unet liittyy melkein aina mun omaan naiseen. Mitäs on niin kaunis ja ihana :ohyeah:
Naises selkeesti lukee tätä palstaa. ;)

Ei vaan, kyllä mullakin on joskus ollut aikoja kun uniin tulee ainoastaan oma kulta. Hitsi se kävi ihan tylsäks jo (ei pahalla honey)! Lähiaikoina ei paljoa kityläisiä ole unimaailmassa vilissyt (aljan vähäisellä kityilyllä on varmasti tähän osuutta), mut joskus chat-keskustelut nousee unissa pääaiheiks. Claylle annoin litsarin tossa joku hetki sitten kun se ei suostunu pussaamaan mua, höpötti vaan viinaksistaan ja aikaisesta herätyksestä.

Yleensäkin jos päivän vikat höpöttelyt tulee käytyä chatin puolella, on melko todennäköistä, että ne eksyvät uniin. Iltasurffailun vähentäminen voisi olla jees juttu, mutta kun ei tää tilanne mua yhtään haittaakaan... Eikä mieskään oo vielä heränny siihen, että huudan kityläisten nimiä. Mä oon sillon joskus.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti: Claylle annoin litsarin tossa joku hetki sitten kun se ei suostunu pussaamaan mua, höpötti vaan viinaksistaan ja aikaisesta herätyksestä.
Näin vähän aikaa sitten unta, että puhuin kanssasi pitkään mesessä. En kyllä muista mitä, mutta sellainen arkinen olo oli sen jälkeen. Sä oot tylsä. Vähän sellanen kutina, että ehkä olisit pullauttanut ulos tuon toisenkin toukan jo siinä unessa. Ehkä se oli fläspäk eräästä toisesta nettituttavuudesta sinun persoonalla höystettynä..

Tuodakseni hitusen realismia Geessukan uneen, tänään Alkoon!! Eikä mitään pusuja! En ole vielä vakuuttunut, ettei sikiöt tartu syljen välityksellä..
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Haa!

Gee seikkaili miun unessa aika pitkään. Mie olin jossain helsinkiläisessä ravintolassa ja Gee istui siellä tupakka suussa ja esitteli miulle synnytyskuvia.
Selitti, että koska sillä on niin levelä pylly niin sen peittämiseen tarvitaan paljon tuhkaa! Se oli jostain syystä tärkeä asia.
Geen isällä oli tupakkafirma ja se halusi että mie tulen johonkin tilaisuuteen 1½ tunniksi seisomaan ja kertomaan, miksi tupakka on hyvä asia. Sitten Gee katsoi jotain GPS-tyyppistä paikannuslaitetta ja huomasi, että sen mies on tulossa juuri ovesta sisään (siinä näkyi niinQ nimi ja sitten piste että missä se oli tulossa)
Samaan aikaan Anna soitti ja ilmoitti, että miun tilille jäi vaan pari kruunua rahaa laskunmaksujen jälkeen. Jouduin lopettamaan jalkapalloseuran jäsenyyteni sen takia kun ei ollut varaa maksaa laskua.

Öö, mitähän muuta siinä tapahtui .. päivitän jos ja kun tulee mieleen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

*rebz* Että ihan selväpäinen oot sinäkin niinq. Unissas. Minäkö polttaisin tupakkaa tai haluaisin sen puolesta puhuttavan, hyi!!111 *jää pohtimaan pyllyä ja tuhkia*
SingleMalt

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

iik
Viimeksi muokannut SingleMalt, 11.12.2005 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Jo toisen runkkariuneni kunniaksi joudun raottamaan öistä sielunmaisemaani:

Unessani minut oli valittu Suomen Big Brother 2:een. Kämppiksekseni ohjelmaan oli valittu bedlam ja hyvän tahdon osoituksena kutsuin hänet luokseni yöksi kuvausten alkua edeltävänä päivänä. Aamulla heräsimme ja keitin meille kahvit. Bedlamilla oli raivostuttava tapa jättää puoliksi juotuja kahvi- ja maitokuppeja joka paikkaan ja kaatelin niitä aina bedlamin huomaamatta lavuaariin. Bedlam yski asunnossani koko ajan ja sanoin, että hänellä on varmaankin pölyallergia, mistä bedlam meni hämilleen; hän ei ilmiselvästi kehdannut sanoa, että asunnossani oli varsin paskaista.

Menimme kuvauspaikalle ja odotellessa kuvausten alkamista istuin Exsatin viereen. Osallistujien joukossa oli myös Geetzu, jonka Exsat tunsi entuudestaan. Geetzu kertoi Exsatille ruotsiksi, että joku heidän yhteinen ystävänsä oli soittanut hänelle, jolloin Exsat kehotti Geetzua puhumaan suomea. Exsat kertoi mulle meheviä juoruja Geetzusta ja myös hänen oikean nimensä, joka oli Rakel Rigell-Lehtonen-Kaihonen. Tämä oli mielestäni oikein mehevä paljastus ja vannotin itseäni muistamaan tämän nimen myös herättyäni... Geetzu oli kuulemma itse valinnut tämän nimen, joten naureskelimme molemmat tälle erikoisuuden tavoittelulle ja muutenkin dissasimme häntä.

Kuvaukset alkoivat, jolloin Exsat alkoi flirttailla ja lähennellä minua. Koin tämän epämiellyttäväksi, koska mielestäni ei ollut hyvä idea pelehtiä BB-kämppikseni naisen kanssa. Exsat antoi minulle pusun, jolloin Mari Kakko ja kuvausryhmä pölähtivät välittömästi paikalle haastattelemaan minua! Päättelin tämän olevan halpamainen temppu jännitteiden luomiseksi ja bedlam tulikin raivoamaan minulle ja kysyi, lyökö hän minua naamaan. Koska en mielestäni ollut tehnyt mitään pahaa, sanoin että antaa tulla vaan. Tilanne kuitenkin laukesi, mutta itse petyin tähän halpamaiseen yritykseen niin, että päätin lähteä BB:stä. Moni muukin näki tämän läpi, koska BB:n järkkäreillä oli täysi työ pitää mieltään osoittavat massat kurissa. Kävellessäni sporapysäkille tapasin taas bedlamin ja Exsatin ja teimme sovinnon.

Spora vei meidät newyorkilaisen talon katolle. Exsatin tilalle oli tullut joku kundi, joka tuntui kiusallisen tutulle mutta jonka nimeä en muistanut. Katsoimme katolta, kun palomiehet tunkeutuivat yhteen vastapäisen tornitalon asunnoista parvekkeen kautta, mutta kyseessä olikin mainoksen kuvaaminen. Päätimme lähteä baariin ja menimme alas kadulle. Kadulla vasta huomasin, että Bedlamilla ja sillä toisella kundilla oli yllään vain teepaita ja kalsarit, minulla pelkkä teepaita. Peittelin häpeissäni muniani, koska tiesin, että amerikassa tästä voi joutua putkaan. Autot tööttäilivät ja ihmiset katsoivat paheksuen. Matkalla baariin jouduimme vielä kävelemään erittäin vilkkaan turistikadun läpi, mikä hävetti minua entistä enemmän... Onneksemme löysimme turistikrääsäkaupan, josta saimme ostettua vaatteet.

Tähän sitten heräsinkin, loppu hyvin ja kaikki hyvin.
Loppuiko data & argumentit?
Geetzu

Re: Runkkariunet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hih, BB kakkosen odottelu on sitten hurjaa joillekin...
Vastaa Viestiin