Selluliittigallup Kityn eukoille

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko sinulla selluliittia perseessä?

Kyllä
31
70%
Ei
13
30%
 
Ääniä yhteensä: 44

Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia, pliis... 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Chap

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Chap »

Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia, pliis... 8)
Hyvä gallupi! Eikä sovi unohtaa sit perusteluita kun vastaa!!

EDIT: Niin ja foto ois kiva!!
Viimeksi muokannut Chap, 24.11.2005 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Riittääks se jos on niitä kihomatoja sielää?+
nypari

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja nypari »

Näyttäkää mulle nainen, jolla ei ole berbeerissä sellaria, niin näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän.

Läskiä pitääkin olla, varsinkin takaapäin rouhiessa on ihQua, kun bebaliitti hyllyy sillee ihQusti.
Mida

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Mida »

ei pepus, mut reisis kyl, lällällällälläää....
Geetzu

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei mullakaan pepussa, mutta toisesta reidestä löysin jo vuosi sitten. Pitkä on ollut tämä vuosi, päivittäistä reiden rasvausta ja hierontaa, jatkuvaa masennuksessa möyrimistä jne jne...
Nowaysis

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

No täytyy sanoa että peppuni suosio on kasvanut huimasti sen saadessa hieman naisellisempaa ja pyöreämpää muotoa. Ei sitä tarvi ajatella selluliittinä :jouden:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Aloittajalle tiedoksi että melkein kaikilla naisilla sitä on! Ainakin jossain vaiheessa.. no tietenkään niillä mainosten photoshopatuilla tytsyillä ei ole!
huima

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja huima »

Nowaysis kirjoitti:huimasti ..... saadessa :jouden:
Jep jep.

Montas päivää olikaan pikkujouluihin?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Camilla kirjoitti:Aloittajalle tiedoksi että melkein kaikilla naisilla sitä on! Ainakin jossain vaiheessa.. no tietenkään niillä mainosten photoshopatuilla tytsyillä ei ole!
Kateellisten panetteluu.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
hermine

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja hermine »

Läskiä ei kyllä oo, mutta inhaa appelsiini-ihoa löytyy yläreidestäni. Tosin tuo ei vielä toistaiseksi näy kuin leikkaussalitasoisessa valaistuksessa tietyssä asennossa, vaikka näillä elämäntavoilla pikaista kasvua odotettavissa. Oikeastaan ihmettelen miten siloinen peppuni vielä on vaikka istun kaikki päivät tietokoneella rasvasuolasokeri-ruokaa mässyttäen, ottaen huomioon minkälaiset selliskerrostumat oon havainnut joidenkin ikäisteni himoliikkujienkin pehvoissa.
Geetzu

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

hermine kirjoitti:-- Oikeastaan ihmettelen miten siloinen peppuni vielä on vaikka istun kaikki päivät tietokoneella rasvasuolasokeri-ruokaa mässyttäen, ottaen huomioon minkälaiset selliskerrostumat oon havainnut joidenkin ikäisteni himoliikkujienkin pehvoissa.
Geegeegeeneillä kuulema kovastikin virkaa.
Täytyykin tarkastaa oman äiskän pakarat, pari vuotta sit olivat oikein sileät.
Filovirus

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Totta pepussa on.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Camilla »

RAM13 kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Aloittajalle tiedoksi että melkein kaikilla naisilla sitä on! Ainakin jossain vaiheessa.. no tietenkään niillä mainosten photoshopatuilla tytsyillä ei ole!
Kateellisten panetteluu.
Nojaa.. en mä tiedä muuttuisiko mun elämänlaatu paremmaksi ilman selluliittia. Talvella varmaan peppua ainakin palelis ja muutenkin olis inha semmonen luinen takapuoli :D
Geetzu

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Camilla kirjoitti:-- Talvella varmaan peppua ainakin palelis ja muutenkin olis inha semmonen luinen takapuoli :D
Äläs nyt! Mulla on kuulema nykyään oikein ihQ palloperse, istuminenkin on kaikkea muuta kuin inhottavan kovaa! *ei pidä luisista mistään* Talvella kyl vähän palelee, täytyy pukeutua paremmin...
ninnithequeen

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On perseessä, ja mahassaki. Mies sano että lopeta jo, soot ihana eikä noi mihinkään näy. Uskonko häntä vai teitä, jääköön salaisuudeksi.
Patz

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Patz »

Osastosta päätelle Homie taitaa pitää selluliittiä jotenkin eroottisena?

Ja vastaus: On.

...ja luulenpa että jopa Jack Bauerin tyttärelläkin on...
Geetzu

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Patz kirjoitti:...ja luulenpa että jopa Jack Bauerin tyttärelläkin on...
"Kiistän. Pistän Jackin perääsi... "

(alkoks SE jo?)
Leilah

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kyllä minulla on selluliittia perseessä. Raskausarpia löytyy myös. Perseeni pinta on kuin pakanamaan kartta. Asiaa yritän parantaa sillä, että teen askelkyykkyjä painojen kanssa. Perseeni onkin muotoutunut nyt isommaksi, pyöreämmäksi ja kiinteämmäksi ja näyttää farkuissa oikein buenolta, vaikka itse kehaisenkin. En minä enää jaksa stressata sellusta, miestäkään ei vielä inhota niin olen tyytyväinen.
safi

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja safi »

Kjäh minähän olen hyvin säilynyt, kun kerran noin monella minua nuoremmallakin näyttää sitä olevan. Ei siis ole eikä tule, jos minulla on asiaan jotain sanomista ja tässä tapauksessa on.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onpa uskaliaita juttuja teillä taas.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Lolita »

On tai ei, en ole jaksanut tutkia ja rutistella. Todennäköisesti on. Miltä selluliitti näyttää? Oikeasti on väärin puhua jostain "selluliitista", se on vain naistenlehtien keksintö. Kyseessä on ihan normaalia rasvakudosta, jota on kaikilla naisilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hebuli

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Joo, olen ihmetellyt samaa kuin Lolita, mitä se legendaarinen "selluliitti" on? Miten se eroaa muusta kehon rasvasta, vai onko se edes rasvaa?

Joku hoikka nainen joskus valitti että selluliitti sattuu (?), ja väitti että se olisi yleisempää juuri hoikilla kuin lihavilla naisilla. Ota tuosta nyt selvää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Joo, olen ihmetellyt samaa kuin Lolita, mitä se legendaarinen "selluliitti" on? Miten se eroaa muusta kehon rasvasta, vai onko se edes rasvaa?

Joku hoikka nainen joskus valitti että selluliitti sattuu (?), ja väitti että se olisi yleisempää juuri hoikilla kuin lihavilla naisilla. Ota tuosta nyt selvää.
Joo, kyllä se sattuu, kun sitä puristelee kovaa. Jos sua oikeasti kiinnostaa tietää, mitä selluliitti on, googleta hyvä mies.
Kikkelis kokkelis.
Kid

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Joo, kyllä se sattuu, kun sitä puristelee kovaa.
Niinpä, sattuu jos puristelee (kovaa) ja mulle tulee vie mustelmiakin hemmetin helposti reisiin...
Eli täältäkin löytyy ja selluliittivoiteet on kovassa käytössä. Ei auta, mutta tulee parempi miäli :)
Vastaa Viestiin