Selluliittigallup Kityn eukoille

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Onko sinulla selluliittia perseessä?

Kyllä
31
70%
Ei
13
30%
 
Ääniä yhteensä: 44

Hebuli

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kas kun en kekannut googlettaa. Ehkä sen takia koska luulin sen olevan samanlainen ilmasta keksitty ei-mitään tarkoittava termi kuten "body toning".

http://www.kutri.net/selluliitti.html

Pikaisella lukemisella, oikeasti selluliitti ei varsinaisesti edes liity kehon rasvaan, vaan on ihon sidekudoskerroksen tulehdustila. Kyseinen termi on ilmeisesti kuitenkin omittu naisten toimesta ihan muuhun käyttöön.
tonttu8

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Pepussa ei oo, reisissä hippasen. Ei se tosin haittaa yhtään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hebuli kirjoitti: http://www.kutri.net/selluliitti.html

Pikaisella lukemisella, oikeasti selluliitti ei varsinaisesti edes liity kehon rasvaan, vaan on ihon sidekudoskerroksen tulehdustila. Kyseinen termi on ilmeisesti kuitenkin omittu naisten toimesta ihan muuhun käyttöön.
Selluliitilla tarkoitetaan kai "muussa käytössä" sitä appelsiini-ihoa joka on kyllä läskiä mutta muhkuraisempaa. Kaikille sitä ei tule, joillakin on sit sileää valkoista lihaa. Hyvä keino appelsiini-ihon välttämiseen on läskin välttäminen ja jos sitä appelsiinia jo on, niin läskin poistaminen. Nypari vaati selluliittia naisten persiisiin mutta väitän että läskiperse on herkullisemman näköinen kuin selluliittiperse.

Ja kyllä, omistan monta kiloa tätä paljon parjattua selluliittia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nypari

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja nypari »

Selluliitti, siis mitä se on? Mielestäni sama asia kuin läski, läskiä ollessa enemmän kuin ei juuri mitään. Näin olen asian käyttötarkoituksen mieltänyt nyky arkikielessämme. Koska, jos läskiä pusertaa vasten läskiä esim. reidessä, niin muhkurapahkuramaiseksisihan tuo reisi-iho menee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja annepa »

nypari kirjoitti:Selluliitti, siis mitä se on?
Epäesteettistä läskiä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nypari

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja nypari »

annepa kirjoitti:
nypari kirjoitti:Selluliitti, siis mitä se on?
Epäesteettistä läskiä.
Rajanvetoa: kun iho pusertuu tiiviimmäksi esim. raajan liikuttamisen yhteydessä muuttuu raajan ihon pinta muhkuraiseksi vaikkei se sitä raajan ollessa lepotilassa ole. Onko kyseisessä raajassa selluliittia vai ei? Eikö se nyt vähintäänkin ole epäesteettistä, jos siihen vedotaan?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja annepa »

nypari kirjoitti:
Rajanvetoa: kun iho pusertuu tiiviimmäksi esim. raajan liikuttamisen yhteydessä muuttuu raajan ihon pinta muhkuraiseksi vaikkei se sitä raajan ollessa lepotilassa ole. Onko kyseisessä raajassa selluliittia vai ei? Eikö se nyt vähintäänkin ole epäesteettistä, jos siihen vedotaan?
Jos läski puristettaessa muhkuroituu, on kyseessä ensimmäisen asteen selluliitti. Jos näkyy joissain asennoissa on toisen asteen ja jos näkyy aina on kolmannen asteen. Tosta sidekudostulehduksesta en sitten tiedä, että onko se täysin eri asia kuin tämä ihana appelsiini-iho. Kaikilla ei (missään paikassa oleva) läski edes puristettaessa muhkuroidu joten kyseessä ei silloin ole selluliitti. Esim mun tisseissä on läskiä (eli rasvakudosta) runsain määrin mutta se ei ole selluliittia. Niitä on kyllä puristeltu eikä ne muhkuroidu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nypari

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja nypari »

annepa kirjoitti: Jos läski puristettaessa muhkuroituu, on kyseessä ensimmäisen asteen selluliitti. Jos näkyy joissain asennoissa on toisen asteen ja jos näkyy aina on kolmannen asteen. Tosta sidekudostulehduksesta en sitten tiedä, että onko se täysin eri asia kuin tämä ihana appelsiini-iho. Kaikilla ei (missään paikassa oleva) läski edes puristettaessa muhkuroidu joten kyseessä ei silloin ole selluliitti. Esim mun tisseissä on läskiä (eli rasvakudosta) runsain määrin mutta se ei ole selluliittia. Niitä on kyllä puristeltu eikä ne muhkuroidu.
Tämä selvä.
Hebuli

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

nypari kirjoitti:Selluliitti, siis mitä se on? Mielestäni sama asia kuin läski, läskiä ollessa enemmän kuin ei juuri mitään.
Lues toi artikkeli http://www.kutri.net/selluliitti.html se on aika valaiseva. Ymmärrykseni taso nousi sen ansiosta toiseen potenssiin, ja pidänkin itseäni nykyään selluliittieksperttinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hebuli kirjoitti:Lues toi artikkeli http://www.kutri.net/selluliitti.html se on aika valaiseva. Ymmärrykseni taso nousi sen ansiosta toiseen potenssiin, ja pidänkin itseäni nykyään selluliittieksperttinä.
Voisitkohan sä tarjota selluliitinhierontapalveluksiasi sitten meille ongelmasta kärsiville (tosin en kauheasti kärsi)?
Kikkelis kokkelis.
Bliss

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei taida olla ylimääräistä ihrakertymää. Jos geeneihin on luottamista, sitä ei tulekaan. Äitini, 60 v, on ihan sileäpyllyinen samoin kuin muutkin suvun naiset.
Toisaalta tuskinpa tekisin itsemurhaa vaikka p*erseessäni läskiä olisikin.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Canine »

Muistaisin että mulla oli selluliittia jo teini-iässä, jolloin en ottanut siitä ressiä kun luulin että se on normaalia. Ai niin mutta sehän on!

Miks tää galluppi on erotiikka-osastossa.. :think:
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Paheksun syvästi tämän ketjun esineellistävää asennetta, vaikka Homeboy onkin ottanut idean minun vanhasta City-kyselystäni. Pahaminä. Tuhmatuhma.
MarthaFocker

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Paheksun syvästi tämän ketjun esineellistävää asennetta, vaikka Homeboy onkin ottanut idean minun vanhasta City-kyselystäni. Pahaminä. Tuhmatuhma.
Jopas jotain. On maailman kirjat nyt pahasti sekaisin, kun Letku on rakastunut kaikkiin maailman naisiin, jotka ovat kaikki kauniita jumalattaria ja Gattaca paheksuu naisen esineellistämistä.
Mitä NYT ja mitä seuraavaksi?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Yritin olla sarkastinen... :lol:
MarthaFocker

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Yritin olla sarkastinen... :lol:
Tiedän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Filovirus kirjoitti:Totta pepussa on.
On. Ja jos joku sano ettei ole, mä tuun testaamaan. Raejuustoa löytyy pakaroista ja reisistä, ei tosin onneksi vielä paljoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Pikku-Akka

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ei taida pepussa olla, mutta reisissä on jotain muhkuraa... Jaiks.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Kaikki vartalooni kertyvä läski varastoituu perseeseen!

Olen hämmentynyt.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lucky Luciano kirjoitti:Kaikki vartalooni kertyvä läski varastoituu perseeseen!

Olen hämmentynyt.
Sydän- ja verisuonitautiriskin kannalta noin on hyvä.
Viimeksi muokannut Keikaus, 19.12.2006 1:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Lucky Luciano kirjoitti:Kaikki vartalooni kertyvä läski varastoituu perseeseen!

Olen hämmentynyt.
No sitten olen minäkin, koska pienempää pyllyä kuin sinulla saa hakea.
Kyllä, katsoin.
Eli jos kaikki sinussa oleva rasva on perseessä, niin olisiko sinulla persettä olenkaan, jos läskiä ei olisi?
Olisit ihan perseetön nainen eli jalkaperse.
huima

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja huima »

MarthaFocker kirjoitti:Olen hämmentynyt.
Kun kerran Martta uskalsi tunnustaa, niin kyllä minäkin.

Katsoin. :oops:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lucky Luciano kirjoitti:Kaikki vartalooni kertyvä läski varastoituu perseeseen!

Olen hämmentynyt.
Vaihdetaanko? Mun kertyy mahaan.

Myös joku, jonka ylimääräinen rasva kertyy tisseihin, voi ilmoittautua vaihtariksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti: Myös joku, jonka ylimääräinen rasva kertyy tisseihin, voi ilmoittautua vaihtariksi.[/color]

o/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Re: Selluliittigallup Kityn eukoille

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Kaikki vartalooni kertyvä läski varastoituu perseeseen!

Olen hämmentynyt.
Vaihdetaanko? Mun kertyy mahaan.

Myös joku, jonka ylimääräinen rasva kertyy tisseihin, voi ilmoittautua vaihtariksi.
*Ilmoittautuu vaihtariksi*
En kyllä huoli mahaan kertyvää läskiä vaihdossa, mutta tissiläskit luovutan ihan ilmaiseksi :D!! Tätä täsmäläskiytymistä on tapahtunut niin kauan kuin olen jotain tisseiksi kutsuttavaa kropassani kantanut. :?
A/B -kokoa isommat on h*lvetin pahasti tiellä harrastuksissa :P
Vastaa Viestiin