Mikä on seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Edith

Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tässä "kaksi vuotta ainakin kuta kuinkin ilman seksiä"-päivämääräni koko ajan sen kuin lähestyessä olen alkanut aprikoida, olenko sittenkään ollut ilman sitä niin kauaa. Tai olinko itse asiasa edes vuotta ilman sitä. Eli missä se raja niin kuin menee? Ajattelematta seksuaalisia ajatuksiahan en ole tietenkään minäkään ollut. En edes täysin koskematta toiseen ihmiseen seksuaalisväritteisessä tilanteesssa. Olenko mä tehnyt sitä vai en? Voinko pitää bileet?

Tarkemmin en teille määrittele, mitä olen ja en ole tehnyt. Kertokaa vain ystävällisesti, missä raja teidän mielestänne menee.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jos penetroiduit miesseurassa, naisseurassa riittää laukeemus.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ilman tai kevennetyissä vaatteissa, intohimoista/intiimiä koskettelua ja rutistelua, suutelointia ja erogeenisten alueiden hyväilyä tai kopelointia. Siinä oltaisi jo aikalailla seksissä kiinni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ann kirjoitti:Jos penetroiduit miesseurassa, naisseurassa riittää laukeemus.
Juu, tuo olisi yksinkertainen määrittely. Mutta kun toisaalta mä olen sitä vastaan, että seksiksi (eri sukupuolten välillä) laskettaisiin lähinnä pelkkä yhdyntä ja koko yhdyntäkeskeistä seksuaalisuuskäsitystä vastaan olen siis tietysti yleisestikin. Ja bileet teemalla "kaksi vuotta ilman yhdyntää" olisi jotenkin liian groteskia. Siis tuo hävytön sana tuossa jo bileiden nimessäkin. Yhhyhhyi. Ei minun kaltaiset tytöt.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Edith kirjoitti: Juu, tuo olisi yksinkertainen määrittely.
No tätä yksinkertaisuutta mä tässä ikäänkuin hain.. Yhdyntä on yhdyntä, ei illan vika hidas ilman vaatteita.

Kyllä se nyt silleen menee, että perushetsku-jyystö on sellaista, jonka tuloksena menee neitsyys ja tulee raskaaksi. (Huom. katolinen lähestymistapa: ei ehkäisyä!)
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:Kyllä se nyt silleen menee, että perushetsku-jyystö on sellaista, jonka tuloksena menee neitsyys ja tulee raskaaksi. (Huom. katolinen lähestymistapa: ei ehkäisyä!)
Tässä kohtaa haluaisin viitata Volkkari1976:n galleriassa olevaan turvaseksimainokseen. Sopii myös katolilaisille.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SingleMalt

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ann kirjoitti:(Huom. katolinen lähestymistapa: ei ehkäisyä!)
Katolilainen ehkäisytapa on perseseksiä. Siitä ei tule raskaaksi.

Jos pari vuotta on ollut ilman penetraatiota, voidaan jo kiihkeä suutelokin laskea seksiksi. Ainakin se tuntuu yhtä mukavalta.
RolloTomasi

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ei kaksi vuotta ole kovin pitka aika.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Lolita kirjoitti:Ilman tai kevennetyissä vaatteissa, intohimoista/intiimiä koskettelua ja rutistelua, suutelointia ja erogeenisten alueiden hyväilyä tai kopelointia. Siinä oltaisi jo aikalailla seksissä kiinni.
Sitä sanotaan hevipettingiksi. Joo, aika hyvä määritelmä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Lolita kirjoitti:
Ann kirjoitti:Kyllä se nyt silleen menee, että perushetsku-jyystö on sellaista, jonka tuloksena menee neitsyys ja tulee raskaaksi. (Huom. katolinen lähestymistapa: ei ehkäisyä!)
Tässä kohtaa haluaisin viitata Volkkari1976:n galleriassa olevaan turvaseksimainokseen. Sopii myös katolilaisille.
Se mainos kyllä kiteyttää asian mielestäni oikein hyvin ja antaa paljon ajattelemisen aihetta
1108

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Seksi on sitä että miehen puhuttua paskaa ja valmisteltua naista about 3 h niin "se yks juttu" menee "sinne toiseen juttuun".
9 sek. myöhemmin mies miettii tupakointia ja olutta. Nainen hyväilyä ja perhettä.
hermine

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä oon mietiskellyt vähän samaa. Tässä olis kohta vuosi ilman yhdyntää -juhlat edessä mutta ittestäkin tuo tuntuu ihan sopimattomalta ilmaisulta. Emmä seksittömyydestäkään voi puhua, kun arkikielessä puhun kuitenkin heavy pettingistä (karsea sana!) seksinä ja mielestäni ihmisellä joka harrastaa sitä suhteellisen usein ei ole oikeutta sanoa elävänsä ilman seksiä. Seksittä eläminen on sellaista, että kaikki haluaa olla vain kavereita ja sylkee päälle jos yrittää ehdottaa muuta ja joka ilta saa käydä itkien yksin nukkumaan.

Mulla on menkkapanetus, en mä muuten näin positiivisessa hengessä tästä juttelisi. Parempi ehkä olla kokonaan hiljaa, kun ei ole sanojakaan.
HoundDog

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Sitä kun joskus pitkässä parisuhteessa tottui saamaan säännöllisesti, sitten se kuihtui ja suhteen lopullisesti kuivuttua on oppinut olemaan ilman, sitä vääjäämättä ajattelee; Ain’t nothin’ ’bout it. Liioiteltua touhua minusta. Ravitsen sieluani nykyään, kyllä toi pikku kaveri pärjää ilmankin tovin.
nokkaelain

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

1108 kirjoitti:Seksi on sitä että miehen puhuttua paskaa ja valmisteltua naista about 3 h niin "se yks juttu" menee "sinne toiseen juttuun".
9 sek. myöhemmin mies miettii tupakointia ja olutta. Nainen hyväilyä ja perhettä.
*ei ole mies* (liekö huono juttu) Mutta voisihan tässä tuon mukaan alkaa pitää vuosi ilman -bileitä, vaikka se aika naurettavaa olisikin.
1108

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nokkaelain kirjoitti:
1108 kirjoitti:Seksi on sitä että miehen puhuttua paskaa ja valmisteltua naista about 3 h niin "se yks juttu" menee "sinne toiseen juttuun".
9 sek. myöhemmin mies miettii tupakointia ja olutta. Nainen hyväilyä ja perhettä.
*ei ole mies* (liekö huono juttu) Mutta voisihan tässä tuon mukaan alkaa pitää vuosi ilman -bileitä, vaikka se aika naurettavaa olisikin.
Teen kasikkien tapojeni vastoin ja vastdaan koko vitun lainauksella.

Siis WTF? Täh ja Hä.
Edith

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Ilman tai kevennetyissä vaatteissa, intohimoista/intiimiä koskettelua ja rutistelua, suutelointia ja erogeenisten alueiden hyväilyä tai kopelointia. Siinä oltaisi jo aikalailla seksissä kiinni.
Tuo on hyvä määrittely, mutta entä jos se ei ole lainkaan intohimoista? Jos sen tekee lähinnä siksi, että ajattelee, että niin kuuluu tehdä tai että sitä ainakin kuuluu haluta ja voisihan sitä kai kokeilla. Sitä se on aina mulla ollut. Kaikki. Olenko mä siis harrastanut seksiä koskaan? En haluaisi sanoa ihan noinkaan, mutta kallistun kyllä sille kannalle, että tunne- tai ehkä paremmin sanottuna tuntuma-aspektillakin on oltava jotain tekemistä jo määrittelynkin kanssa.

(Miksi mä toimin niin kuin toimin? Jatkuu Shrinkissä joku toinen uneton yö, pelkään pahoin. Hmm. Luen vielä pari kertaa Trendi-lehden aseksuaalisuusjutun.)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Tuo on hyvä määrittely, mutta entä jos se ei ole lainkaan intohimoista? Jos sen tekee lähinnä siksi, että ajattelee, että niin kuuluu tehdä tai että sitä ainakin kuuluu haluta ja voisihan sitä kai kokeilla. Sitä se on aina mulla ollut. Kaikki. Olenko mä siis harrastanut seksiä koskaan? En haluaisi sanoa ihan noinkaan, mutta kallistun kyllä sille kannalle, että tunne- tai ehkä paremmin sanottuna tuntuma-aspektillakin on oltava jotain tekemistä jo määrittelynkin kanssa.

(Miksi mä toimin niin kuin toimin? Jatkuu Shrinkissä joku toinen uneton yö, pelkään pahoin. Hmm. Luen vielä pari kertaa Trendi-lehden aseksuaalisuusjutun.)
Kyllä suoritus on täysin intohimottomanakin seksiä. Teot ne teot.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:Mä oon mietiskellyt vähän samaa.
En ole miettinyt samaa, olen vain pyrkinyt pääseen pukille...

Ei sellaista oikein enää jaksa, jota ei himoitse... Lopetan sellaiset touhut.

Kaikenlaisia ihmisiä nähneenä ja renttuporukan kanssa lähinnä ylöjärvellä eläneenä voin kertoa, että melki jokaiselle sopiva löytyy... :) Kunhan ihte jaksaa olla skarppina... Kity porukka on ihan asiallista sakkia peräti...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Viimeviikolla luennollamme, kun puhuttiin seksistä huusi sieltä takarivistä miesääni (luokkamme ainoa poika): "Siis seksiksihän määritellään vain se, kun tapahtuu yhdyntä!". Itse tuon jälkeen repesin nauramaan (kuten muutama muukin nainen) ja hiljaa mielessäni totesin, että mikäli tätä omaa seksuaalielämääni sitten todella kutsutaan selibaatiksi, niin elän tässä hyvin mielelläni... :wink:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
HellBell

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Seksi on eräänlainen aktiviteetti, jossa elimet hakeutuvat liki toisiaan ja tapahtuu ns. intiimi kohtaaminen. Ennen elinten kohtaamisia voi olla hyvä sanoa käsipäivää elimistön kantajalle - tämä ei ole pakollista.. mutta suotavaa. Ja niin edelleen.

Minulla ei juuri nyt ole näppituntumaa tähän asiaan, että väärältä henkilöltä kysytään, jos minulta tätä kysyttäisiin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En menisi määrittelemään mitään tiukkaa linjaa siihen, että mitä seksi sitten oikeastaan onkaan. Jokainen tietää kyllä onko sitä harrastanut vai ei. Minulle itselleni seksi on niin paljon muutakin kuin muna pildessä tai orgasmit. Seksiä on joskus vaikka vain toisen käden koskettelu. Kaikki riippuu kohdallani siitä, miltä tuntuu. Onpa joskus ollut seksiä harrastanut olo senkin jälkeen, kun niskaani on hengitetty.
Toki seksi on seksiä, vaikka se ei miltään tuntuisikaan. Tällaisissa tapauksissa minun rajani on se pippeli pimpassa tai muu sukupuolielinten tökkiminen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Seksi on sitä kun saa...... nukahtaa...
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kun sitä on saanut, sen tietää.
Kun sitä ei saa, senkin tietää.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Mikä on seksiä?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Lolita kirjoitti:Ilman tai kevennetyissä vaatteissa, intohimoista/intiimiä koskettelua ja rutistelua, suutelointia ja erogeenisten alueiden hyväilyä tai kopelointia. Siinä oltaisi jo aikalailla seksissä kiinni.
Kyllä se on tuohon aikas lailla hyvin kiteytetty.
Truth fears no trial
Vastaa Viestiin