Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos kotipojalla kävikin niin, että mälli lensi sen 50 metriä ohikulkijan silmään, ja siitä suivaantuneena se soitti poliisille ja käski selvittämään sopivan jälkijäykän peeniksen lähistöltä. Eihän näistä voi tietää...toisille vaan sattuu kaikkee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos kotipojalla kävikin niin, että mälli lensi sen 50 metriä ohikulkijan silmään, ja siitä suivaantuneena se soitti poliisille ja käski selvittämään sopivan jälkijäykän peeniksen lähistöltä. Eihän näistä voi tietää...toisille vaan sattuu kaikkee.
Eiköhän tämä Homien mollaaminen jo riitä. Melkein jo kaduttaa, että ketjun vauhdittamiseksi kehoitin Homieta toistamaan tuon jo paljon aikaisemmin täällä kertomansa traagisen tapahtuman.

Offtopic: Sinä Ylermi kun olet ammatiltasi poliisisika, niin mitä mieltä olet uuden poliisiylijohtajan uutisoidusta toivomuksesta, että kansalaiset ilmoittaisivat pienimmistäkin rikkeistä poliisille? Minulle tulee mieleen Stasi ja 80-90 luvulla näkyneet raitiovaunujen penkkeihin liimatut pilailutarrat: "Tarkkailkaa naapureitanne ja raportoikaa poikkeavuuksista."

Mutta eikös Homien kämppä kuitenkin ollut yksityisaluetta? Joissa saa vielä edes runkata eikä taida olla lakia ikkunaverhoistakaan?
Vesper kirjoitti:Viime viikolla naapurille tissit. Ihan silleen kunnolla. Tokaisi ohi mennessään, että eikö oo ikävää kun ei omalla pihallaankaan saa olla rauhassa. Niinpä.
No nyt viimein päästiin ketjun tarkoitettuun aiheeseen!! Lisää vastaavia tahattomana tekijänä tai näkijänä! Tämän ketjun alkuun laittamani Demin ketjun
http://www.demi.fi/keskustelut/keho/nol ... cA3-lryX3h
tapaan voisi tosin kertoa yksityiskohtaisemmin mitä tapahtui ja miten.

(Nuorilla naisilla taitaa olla vaikeuksia varsinkin bikinien yläosan kanssa, ja välllä vilahtelee peppu ja pimperokin. Vahingossa, mutta taitavat salaa nauttia näistä. Kaikki pojat näkee, iiiiiik!)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti: Eiköhän tämä Homien mollaaminen jo riitä. Melkein jo kaduttaa, että ketjun vauhdittamiseksi kehoitin Homieta toistamaan tuon jo paljon aikaisemmin täällä kertomansa traagisen tapahtuman.

Offtopic: Sinä Ylermi kun olet ammatiltasi poliisisika, niin mitä mieltä olet uuden poliisiylijohtajan uutisoidusta toivomuksesta, että kansalaiset ilmoittaisivat pienimmistäkin rikkeistä poliisille? Minulle tulee mieleen Stasi ja 80-90 luvulla näkyneet raitiovaunujen penkkeihin liimatut pilailutarrat: "Tarkkailkaa naapureitanne ja raportoikaa poikkeavuuksista."
Kiitos vain noista sanoista, paroni.
Tuosta jälkimmäisestä kappaleesta olen kyllä vähän eri mieltä. Verrataanpa:
1) Kansalainen ilmoittaa poliisille että kellarikomeroon murtauduttu/fillari nyysitty/spray-maalilla töhritty/kirpparilla myydään piraatti-CD:itä. Poliisi tutkii asiaa, jos syylliset jäävät kiinni saavat lieviä, lainmukaisia tuomioita.
2) Itä-Saksan salainen poliisi tulee kello kolme yöllä hakemaan toisinajattelijan joka on puhunut pahaa Valtiosta/jakanut sopimattomia lentolehtisiä/laittanut nimensä adressiin jossa vaaditaan ihmis-ja kansalaisoikeuksia. Myöhemmin ko. toisinajattelija saa kome vuotta ei-sokerileipurin-tekemää kakkua.

Kyllä sinun täytyy tajuta että nämä ovat eri asioita.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin viime viikonloppuna Kangasalan Kuohu uimahallissa. Lastenaltaassa seisoskellessani, samalla poikaani vahtien tapahtui jotakin odottamatonta. Nimittäin suoraan edestäni altaasta nousi lapsensa perään lähtenyt äiti. Noustessaan bikiniensä yläosa jäi vasemmalta puolen lirputtamaan ja nänni tiluksineen jäi kaiken kansan nähtäville. Nainen ei huomannut eikä jostain syystä tuntenut hieman liian löysän yläosansa temppuilua, vaan jatkoi matkaansa hieronta-altaiden suuntaan.

Itse hämmennyin. En seksuaalisessa mielessä, vaan myötänolotuksesta. Yritin kääntää katseeni toiseen suuntaan, mutta uteliaisuuttani seurasin naisen poistumista aina niin pitkälle, kunnes hän poistui näkyvistä. Tarina jäi osaltani kesken, enkä ehkä koskaan saa tietää, koska nainen huomasi vahinkonsa, kuinka monta uhria nänni itselleen haali tai elääkö kovan onnen vilauttelija edes kaiken häpeänsä jälkeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kauhean epäeroottinen tarina!? Missä oli jöpötys ja siveä, mutta vihjaileva katse?
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 20.10.2020 15:53 Itse hämmennyin. En seksuaalisessa mielessä, vaan myötänolotuksesta. Yritin kääntää katseeni toiseen suuntaan, mutta uteliaisuuttani seurasin naisen poistumista aina niin pitkälle, kunnes hän poistui näkyvistä. Tarina jäi osaltani kesken, enkä ehkä koskaan saa tietää, koska nainen huomasi vahinkonsa, kuinka monta uhria nänni itselleen haali tai elääkö kovan onnen vilauttelija edes kaiken häpeänsä jälkeen.
Kyllä älästömyys onkin noloa. Varsinkin nännit! Pukeutukaa burkhaan!
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Nolostuminen on teinien hommaa. Yksi aikuisuuden mittari on, ettei häpeä mitään.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vahinkovilautuksenne tai sellaisten näkemisenne?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Reissussa muutama viikko sitten moni saattoi nähdä alastoman ruhoni, koska hotellin parveke ei ollut riittävän hyvin suojattu eikä minulla tosiaankaan ollut uikkaria mukana hypätessäni hot tubeen. Eli siinä saattoi tissit ja perse vilahdella, kukaan ei ole kuitenkaan tietääkseni valittanut minnekään.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Vastaa Viestiin