Kityn naisperseiden ympärys.

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olen nainen ja perseeni ympärys on:

alle 75 cm
1
3%
75-80 cm
1
3%
75-80 cm
1
3%
80-85 cm
1
3%
85-90 cm
5
17%
90-95 cm
4
13%
95-100 cm
4
13%
100-105 cm
3
10%
105-110 cm
2
7%
110-115 cm
1
3%
115-120 cm
0
Ei ääniä
120-125 cm
1
3%
125-130 cm
0
Ei ääniä
130-135 cm
0
Ei ääniä
yli 135 cm
6
20%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus kirjoitti:Rinnanympärys 99 Vyötärö 79 Lantio 104. Sellainen tiimalasi-päärynä.
Mittaa vielä Perse eli alalantio, jotain kai 10-15 cm lantion alapuolelta tai siis perseen paksuimmalta kohdalta. En osaa pukeutua, mutta sinä saattaisit näyttää hyvältä minun päälläni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Rinnanympärys 99 Vyötärö 79 Lantio 104. Sellainen tiimalasi-päärynä.
Mittaa vielä Perse eli alalantio, jotain kai 10-15 cm lantion alapuolelta tai siis perseen paksuimmalta kohdalta. En osaa pukeutua, mutta sinä saattaisit näyttää hyvältä minun päälläni.

Kulta! Tuo 104 on siitä lantion leveimmältä kohdalta, sieltä alempaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mulla on luultavasti Kityn levein perse, enkä edes ymmärrä hävetä asiaa.
(se voi olla vaikeaa uskoa mutta elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin perseen tai peniksen koko)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Geetzu

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

KisSandra kirjoitti:(se voi olla vaikeaa uskoa mutta elämässä tärkeämpiäkin asioita kuin perseen tai peniksen koko)
Tietenkin on!
(tämmöinen voisi olla vaikkapa maailman pelastaminen, kuten Jack Bauer tietää)
Leilah

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Ooh miun bärsse! Mikä ihana aihe. Kai se on jotain 95 cm. Gattacan arvion mukaan siis olen baksubärsse. Mut hei, ei se mitään, vielä löytyy sopivia housuja ja mieheni koskettelee pakaroitani joka päivä. Lucky me!

Edit: Kiitti Geetzu, näin sen piti olla!
Viimeksi muokannut Leilah, 29.11.2005 9:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

FatLeilah kirjoitti:-- ja mieheni ei koskettelee pakaroitani joka päivä.
Hmmh :]

edit: Bauer Bauer Bauer.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

FatLeilah kirjoitti:Kai se on jotain 95 cm. Gattacan arvion mukaan siis olen baksubärsse.
Et toki ole paksuperse. Lähellä vanhaa klassista naisihannetta, 90 cm lantiota. Peppu toki heilläkin laajempi kuin ylälantio. Mittasitko peppu paljaana? *kuvittelee*
SingleMalt

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti:Et toki ole paksuperse. Lähellä vanhaa klassista naisihannetta, 90 cm lantiota. Peppu toki heilläkin laajempi kuin ylälantio. Mittasitko peppu paljaana? *kuvittelee*
Ootsä vaan aika velmu. Ensin kysellään nännien väriä, sitten häpykarvojen väriä ja nyt perseen kokoa. Minkälaiset profiilit sulla oikein on notepadilla tallessa? Kysytkö seuraavksi sääärien pituutta tai tissien riippuvuusastetta?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:Ootsä vaan aika velmu. Ensin kysellään nännien väriä, sitten häpykarvojen väriä ja nyt perseen kokoa. Minkälaiset profiilit sulla oikein on notepadilla tallessa? Kysytkö seuraavksi sääärien pituutta tai tissien riippuvuusastetta?
Miten olis sellainen häpyhuulikysely: piilopillu ilman ulkonevia sisempiä häpyhuulia versus teurasjätemallin hörpäkelörpäkepillu?

Ei vaan, onhan tänne moni muu laittanut ihan "asiallisia" kuppikoko-, kikulinmitta- ja selluliittigallupeja, ei perse kyselyn aiheena niistä asiallisesti poikkea. Paitsi tietysti että kaikenkokoisille rinnoille löytyy ihailjoita, perseensä koosta naiset saattavat itse tuntea jonkinasteista noloutta.

Niin, ja EN ota näitä talteen mihinkään omaan tilastoon..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti: Miten olis sellainen häpyhuulikysely: piilopillu ilman ulkonevia sisempiä häpyhuulia versus teurasjätemallin hörpäkelörpäkepillu?

Jälkimmäinen.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Olen muuten huomannut, että monesti sellaset "lörppöpillut" tuntuvat eri tavalla pehmeämmille kuin piukeat poseerauspillut. Luojalle kiitos kaikenlaisista erilaisista pilluista!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:Olen muuten huomannut, että monesti sellaset "lörppöpillut" tuntuvat eri tavalla pehmeämmille kuin piukeat poseerauspillut. Luojalle kiitos kaikenlaisista erilaisista pilluista!
Hihhih. Jenkeissä ainakin monet poseerauspilluista saattavat olla leikattuja. Siellähän noita häpyhuulia nipsaistaan ihan tavallistenkin naisten parissa, koska naiset tuntevat itsensä "epähaluttaviksi ja epänormaaleiksi" ja ties miksi.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ääh. ei mitään..
Viimeksi muokannut SingleMalt, 29.11.2005 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo, voisko joku tehdä sellaisen äänestyksen. En viitsi, kun voi mennä pieleen. Vaihtoehtoina:

1) pienet uloimmat ja sisemmät häpyhuulet
2) pienet uloimmat, suuret sisemmät
3) suuret kummatkin häppärit
4) suuret uloimmat, pienet sisemmät
5) en tiedä, miltä tavarani näyttää
Kikkelis kokkelis.
Leilah

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Gattaca kirjoitti:
FatLeilah kirjoitti:Kai se on jotain 95 cm. Gattacan arvion mukaan siis olen baksubärsse.
Et toki ole paksuperse. Lähellä vanhaa klassista naisihannetta, 90 cm lantiota. Peppu toki heilläkin laajempi kuin ylälantio. Mittasitko peppu paljaana? *kuvittelee*
Sorge, muistin väärin ne sinun antamat ihannemitat. En mitannut peppu paljaana, vaan pyöreitä pakaroitani verhosi valkeat Siveän Naisen puuvillapöksyt.

Minkähän takia Gattacalle on niin helppo kertoa näitä perseenpaksuus- ja nänninvärijuttuja? Se tuntuu jopa ihan velvollisuudelta, vaikka G onkin haukkunut kitynaiset mennen tullen ja palaten. Ehkäpä Gattacaan ei suhtaudu kuten miehiin normaalisti? Ehkäpä muut miehet eivät näitä asioita kyselisi, koska se voisi haitata palstasaantia? *arvailee*
Viimeksi muokannut Leilah, 29.11.2005 13:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leilah

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Keikaus kirjoitti:Joo, voisko joku tehdä sellaisen äänestyksen. En viitsi, kun voi mennä pieleen. Vaihtoehtoina:

1) pienet uloimmat ja sisemmät häpyhuulet
2) pienet uloimmat, suuret sisemmät
3) suuret kummatkin häppärit
4) suuret uloimmat, pienet sisemmät
5) en tiedä, miltä tavarani näyttää
Tässä tulee minun mielestä se ongelma, että pitäisi olla jokin standardi, johon omia härpäkkeitään vertaisi. Vai riittäisikö ihan karkea arviointi? Minulla on ainakin niin vähän kokemusta eri pimpsoista, että en millään pysty sijoittamaan omaani mihinkään yllä olevista vaihtoehdoista. Nimim. Kerran oon Pay TV:tä kattonu
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ÄRHH.. huomautan, että IRL olen päässyt treffeille juuri niiden naisten kanssa, joilta olen pillunkarvojen väriä meiliflirttinä kysynyt. Yksi kutsui minut keskellä yötä syömään leipomaansa blondinmuotoista kakkua, jolla oli kuorrutuksesta vaalea tuhero. Nuolin lusikan vaan en arkuuttani emännän haarukkaa, vaikka mahdollisuus olisi saattanut olla. Tykkäävät sellaisesta kyselystä, kai siksi että väri on väri eikä mikään niin arvosteltava asia kuin tissi- tai persekoko. Lisäksi pillunkarvoista leikillään kysely kai on sellaista ihan ihQua pikkutuhmistelua. Toimii. Oikeasti.
Lilo

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Gattaca kirjoitti:Toimii. Oikeasti.
Jos se toimisi, oikeasti,olisit jo saanut.

Jotkut ihmiset ovat valmiita kertomaan itsestään kysyttäessä mitä tahansa... :roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lilo kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Toimii. Oikeasti.
Jos se toimisi, oikeasti,olisit jo saanut.

Jotkut ihmiset ovat valmiita kertomaan itsestään kysyttäessä mitä tahansa... :roll:
Minähän olisin saanut tuolla ja arvioin 5/10 treffeistäni, jos olisin uskaltanut tehdä pienimmänkin aloitteen, sen sijaan että kauhusta kankeana tuijottelin naisten kirjahyllyä ja rapsuttelin heidän kotieläimiään. Hirveä kontrasti "hassuun" meiliflirttiminääni. Aina kahdeksi yöksi mankuivat jäämään kuitenkin. Rumuuteni lisäksi tuo lähestymisen pelko on saamattomuuteni tärkein syy. Sen naisen sisälle pääsin joka itse teki aloitteen.
SingleMalt

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti: Rumuuteni lisäksi tuo lähestymisen pelko on saamattomuuteni tärkein syy.
Kummalle ongelmalle sä olet oikeasti yrittänyt tehdä jotain?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ulkomuoto tai pukeutuminen ei kuitenkaan koskaan riitä, nyt varmaan jo rohkeus riittäisi, mutta KOHDETTA ei löydy mistään. Tämä seutu on kaukana ruuhka-suomen naisvalikoimista.
SingleMalt

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti: nyt varmaan jo rohkeus riittäisi, mutta KOHDETTA ei löydy mistään.
Höpö höpö. Jos olisit yhtä itsevarma ja kova naisasioissa kuin eläimiin liittyvissä asioissa, sinulla olisi naisia joka kylä täynnä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Mä olen niin kranttu..ihan henkisissäkin yhteensopivuuksissa.. ja yhteistä puheenaihetta ja mieltymyksiä pitää olla paljon, että saan oikean kulman heruttamiseen, sukupuoliyhdyntään pyrkien.

Esim. deittipalstoilta en ole aikoihin nähnyt 200 km säteellä ketään, jonka kanssa olisi edes siemen jostain alkaa meilaamaan, jotta sitten saisin pilluaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Muistikuvani Martan ilmoittamista persesenteistä lisätty. Niin koska Martta väärensi oman ruksauksensa yläkanttiin tilastointia häiritäkseen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn naisperseiden ympärys.

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Otanta ei ole vielä riittävän edustava. Kitymisut perse paljaaksi ja mittanauha ympärille!!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin