Kityn paras naisperse

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kellä on perse mitä parahin?

Aydemir
11
18%
Lilo / Nexie
4
7%
Elppis
2
3%
Patz
3
5%
Lucky Luciano
5
8%
Exsat
3
5%
KGrilli
0
Ei ääniä
Rautavittu
7
11%
Geetzu
7
11%
Tonttu8
3
5%
Vaola
3
5%
ninnithequeen
2
3%
Joku muu, jonka kerron tässä ketjussa
11
18%
 
Ääniä yhteensä: 61

AarneAnkka

Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tuohon vähän aikaa sitten perustettuun galluppiin mitenkään liittymättä, sain Tukholman rieteilyllä sattuneesta syystä idean pistää pystyyn Kityn Paras Perse -gallupin. Eli kenellä on mielestänne Kityn paras naisperse?

Koska oman nussumussuni äänestäminen olisi puolueellista, oma ääneni menee Aydemirille. Onnistun katsomaan häntä silmiin ainoastaan siksi että silloin hänen perseensä on minusta poispäin.

Tämä kaikki siitä huolimatta että tissimiehen pitäisi periaatteessa olla jäävi arvostelemaan kenenkään perseitä.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 30.11.2005 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

TIEDÄN mutten sano. Privatieto, joita en enää möläytä. Puuttuu listasta. Kehoitan laittamaan galleriaansa peppukuvan. Et sinä Gina :D
Exsat

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nyt pitäisi tietysti kilpailuhenkisenä laittaa pyllykuva galleriaan, mutta taitaa olla taktisesti järkevämpi veto jättää laittamatta. :muu:
ninnithequeen

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elpan tietty.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Olette kaikki väärässä *tietää*
AarneAnkka

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vielä pahoittelen jos olen jättänyt listasta pois jonkun joka siinä ansaitsisi olla. En ole tavannut teitä kaikkia, ja jos olenkin, en ole ehkä kohteliaisuuttani / peittävän vaatetuksen takia pystynyt suorittamaan perstarkastusta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Aarne: harmi ettet voi lisätä vaihtoehtoja ekan viestin jälkeen.. ehkä privana olisin antanut ehdotuksen.. nyt myöhäistä.. aivan täydellinen pyöreä kolmiulotteinen pikkupeppu, kaunis erottuvuus vyötäröstä ja reisistä..
SingleMalt

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Vaikea sanoa, kun en ole nähnyt kaikkia.

Täytyypä pikkujouluissa keskittyä pepputirkistelyyn. Jos tunnet puristuksen pakarallasi, se en ollut minä. Se oli mun vierustoveri.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joku muu: MarthaFocker. Ja olen oikeassa senkin räkänokat, sillä on myös parhaat tissit. Mä taidan olla rakastunut.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elppis kirjoitti:Joku muu: MarthaFocker. Ja olen oikeassa senkin räkänokat, sillä on myös parhaat tissit. .
Martha = Rautavittu, etkö tiennyt?? Ja ootko nähnyt ne ?
Viimeksi muokannut Gattaca, 29.11.2005 14:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lilo

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hauska huomata että meillä on Nexien kanssa nykyisin jopa yhteinen takamus...... :roll:
Lasketaanko meidän mitat yhteen vai otetaanko niistä keskiarvo? :shock:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gattaca kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Joku muu: MarthaFocker. Ja olen oikeassa senkin räkänokat, sillä on myös parhaat tissit. .
Martha = Rautavittu, etkö tiennyt?? Ja ootko nähnyt ne ?
Olen, ja Rautavittu does not exist here. Sama kun laittais sinne Poikuus41:n tai jonkun muun entisen nickin.

Protestoin!
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lilo kirjoitti:Hauska huomata että meillä on Nexien kanssa nykyisin jopa yhteinen takamus...... :roll: Lasketaanko meidän mitat yhteen vai otetaanko niistä keskiarvo? :shock:
Mitä mitä, muuten teitä ei erotella mutta perseet kyllä? Koettakaas nyt vetää yhtenäistä linjaa hei. Teitä äänestävät varmasti tietävät kumpaa kollektiivisen perseenne pakaroista he tarkoittavat.
AarneAnkka

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elppis kirjoitti:Olen, ja Rautavittu does not exist here.
:doh: Sorgen!
T3000

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Poisto.
Viimeksi muokannut T3000, 27.01.2006 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Aarne: harmi ettet voi lisätä vaihtoehtoja ekan viestin jälkeen.. ehkä privana olisin antanut ehdotuksen.. nyt myöhäistä.. aivan täydellinen pyöreä kolmiulotteinen pikkupeppu, kaunis erottuvuus vyötäröstä ja reisistä..
Monta vihjailevaa viestiä ja karhua vaatiikaan kunnes paljastat taas miten paljon tiedätkään vakkarinaisista?

:joikuus:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miun on ihan pakko kompata täysillä. Kityläisen perse on kyllä paras perse.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä oikeastaan huokasin helpotuksesta, kun mun nimeäni ei listalta löytynyt. Alkaa ärsyttää nämä "kuka on paras ja kenen ulokkeet on parhaat". Mun ulokkeet eivät kaipaa huomiota ja mä olen ihan vaan tavallinen kaikin puolin.
Lilo

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Lilo »

AarneAnkka kirjoitti: Teitä äänestävät varmasti tietävät kumpaa kollektiivisen perseenne pakaroista he tarkoittavat.
Mä ajattelin ennemmin sellasta yhteisarsea, yksi pakara kummaltakin... 8)
(ei siitä kovin toispuolinen tulis.)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PerttiMakimaa kirjoitti:Monta vihjailevaa viestiä ja karhua vaatiikaan kunnes paljastat taas miten paljon tiedätkään vakkarinaisista?

:joikuus:
En muuten kerro. Katselen sitä mustavalkokuvaa nyt ja nautin. Esteettisesti, en runkkaile. Hän tietää itse tuosta vinkistä. Se riittää. Respect perseelleen, parempaa ei voi ollakaan.
AarneAnkka

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lilo kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti: Teitä äänestävät varmasti tietävät kumpaa kollektiivisen perseenne pakaroista he tarkoittavat.
Mä ajattelin ennemmin sellasta yhteisarsea, yksi pakara kummaltakin... 8) (ei siitä kovin toispuolinen tulis.)
Juuri sitä minä tuolla "kumpaa kollektiivisen perseenne pakaroista" -ilmaisulla tarkoitinkin. Yksikkö/monikkomuodon takia ilmaisu jäi näemmä tulkinnanvaraiseksi. Pahoittelen.
AarneAnkka

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Mun ulokkeet eivät kaipaa huomiota ja mä olen ihan vaan tavallinen kaikin puolin.
Tekstisi värikin on ihan vaan tavallinen kaikin puolin eikä kaipaa huomiota. :wink:

Mutta kyllä, aloitin tämän ketjun vaikka ympärilläni ärähtelivätkin kauhuista kauhukuvat loukkaantuvista tai ärtyvistä ihmisistä. Nyt täytyy vain kestää kuin mies. Tai livahtaa tefloninliukkaasti muualle.
safi

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja safi »

SingleMalt kirjoitti: Täytyypä pikkujouluissa keskittyä pepputirkistelyyn.
No tasapuolisuuden nimissä me naiset sitten tiirailemme miesten perseet ja laitamme niistä oman äänestyksen pystyyn pikkareiden jälkeen... Sopiiko arvon naiset?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

safi kirjoitti:No tasapuolisuuden nimissä me naiset sitten tiirailemme miesten perseet ja laitamme niistä oman äänestyksen pystyyn pikkareiden jälkeen... Sopiiko arvon naiset?
Merkityksetöntä kun minä 89.4 cm kiinteän pyöreän peppuni kanssa en siellä ole, kapea lantio naisten reisien väliin tarjolla.
Lilo

Re: Kityn paras naisperse

Viesti Kirjoittaja Lilo »

safi kirjoitti: No tasapuolisuuden nimissä me naiset sitten tiirailemme miesten perseet ja laitamme niistä oman äänestyksen pystyyn pikkareiden jälkeen... Sopiiko arvon naiset?
No tämähän on sanomattakin selvää. Kireitä pöksyjä jalkaan, pojat! Ja kun nyt kerran vauhtiin päästiin niin pistetään saman tien etumuksetkin järjestykseen... :twisted:
Vastaa Viestiin