53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

(Sori jo etukäteen floodista. Olisi vielä monta tarinaa kerrottavana.)
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 05.08.2019 18:53 Kyllä hyväksynnän puute ja yksinäisyys varmasti ovat kipeitä tuntemuksia, vaikka ilman seksiä elelisikin.
Tähänkin asiaan olisi kommentoitavaa, mutta ehkä paremmin paremmalla ajalla. Kun lähdetään... miten sen sanoisi.. seksiin, helposti joku vähintään polttaa näppinsä. Olen elätellyt ajatusta, että olisi jonkun naisen kanssa jotain läheistyyttä vaikka ilman seksiä. Toisaalta oman ikäisistä naisista ei varmaan moni enää lähde sellaiseen peliin, vaan tietävät mitä haluavat.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.08.2019 14:03
nokkaelain kirjoitti: 03.08.2019 19:30
James Potkukelkka kirjoitti: 01.08.2019 12:28 Uskoakseni aivan muuten funktionaalisia täydellisen love shyness tyyppejä ei juuri ole? Voin tietysti olla väärässä.
Minä?
Mutta sähän oletkin skorettanut.
Voi kai sitä vahingossa.

Täydellistä love shynessia vastaan ehkä puhuvat jotkin kokemukset. Kerran tuppauduin Börsin tanssilattialla tanssimaan kiinnostavan näköisen naisen kanssa. Biisin loputtua suutelin suulle. (En oikeastaan voi käsittää miten näin taphtui, jokin mielenhäiriiö, joka poisti estot.) Myöhemmin illan aikana hän tuli vastaan ja juteltiin jotain. Hän oli jo ulkonäöltäänkin sellainen ettei minun kannattaisi kuvitella mitään. Ja tohtorin tutkinnon suorittanut. Jatkoille taksilla mennessä hän sanoi, että siltä varalta jos alkaisimme seurustelemaan, hän kertoi heti että hänellä tulee olemaan aina naisia. (Varmaan jonkun fantasia, mutta voisin kuvitella ongelmiakin.) Hän tosin huomasi nopeasti, että minulla on vielä tunteita jotakuta muuta kohtaan. Ei se estänyt... no jotain. Loppuillan kulku olisi pidempi tarina, mutta oli vain sattuman kauppaa, etten mokannut ihan koko hommaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Vagabondo kirjoitti: 07.08.2019 12:22
Gat kirjoitti: 07.08.2019 12:13 Mutta joo, jos sivu tällä mitättömällä foorumilla vaihtuu, ei juuri kukaan huomaa edellisen sivun viimeistä postausta.
Kyllä huomataan. Tai siis muut kuin sinä huomaa, koska osataan mennä viestiketjuun painamalla ensimmäiseen lukemattomaan viestiin vievää kuvaketta. Tämmöinen toiminto on ihan oikeasti siis olemassa ja nussivan maailman menestyneet moniosaajat sitä taitavasti käyttävät, joten moinen viestien kopioiminen on ihan turhaa puuhaa.
Olen vasta viime aikoina käyttänyt tuota toimintoa (en varmaan ole nussivan maailman moniosaaja.) Mutta tuohan siis edellyttää, että on kirjautuneena. Itse yleensä luen viestejä kirjautumatta ja kirjoitan salasanan vasta tarvittaessa. (Teknisesti osaavammille on tietysti tarjolla tapoja tallentaa salasanoja.)
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Pitäisi kai kommentoida muittenkin juttuja välillä, jos haluaisi saada edes yhden vastauksen, sen sijaan että minä-minä-minä -keskeisesti selittäisi jotain omituista.

Kirvoittaisiko tämä jonkin kommentin: Olen 100% hetero.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

nokkaelain kirjoitti: 28.08.2019 23:46 Pitäisi kai kommentoida muittenkin juttuja välillä, jos haluaisi saada edes yhden vastauksen, sen sijaan että minä-minä-minä -keskeisesti selittäisi jotain omituista.

Kirvoittaisiko tämä jonkin kommentin: Olen 100% hetero.
Mä.olen 130%.
Universaali disclaimer.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

So Hard kirjoitti: 29.08.2019 0:07
nokkaelain kirjoitti: 28.08.2019 23:46 Pitäisi kai kommentoida muittenkin juttuja välillä, jos haluaisi saada edes yhden vastauksen, sen sijaan että minä-minä-minä -keskeisesti selittäisi jotain omituista.

Kirvoittaisiko tämä jonkin kommentin: Olen 100% hetero.
Mä.olen 130%.
Tätä tarkoitin. Yhdellä yökehoreissulla mokasin jonkin naisjutun. Sulkemisaikaan joku mies tuli ehdottamaan jotain, ja miksi ei, kaikkea pitää kokeilla (kännissä voi tehdä huonojakin päätöksiä.)

Otin ilmeisen huonosti suihin (kiitos jollekin korkeammalle olennolle ettei lauennut) ja mies lähti jotain saaneena menemään. Itselläni ei ottanut eteen, joten olen varmaan kuitenkin hetero. En edes lyönyt lopuksi (jos joku lukee myöhemmin, tämä on eräänlainen kitinäjuttu.)
Viimeksi muokannut nokkaelain, 29.08.2019 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 26.08.2019 22:51
James Potkukelkka kirjoitti: 21.08.2019 8:54 Panoseuran saaminen on erittäin helppoa, jos vain yrittää. Jopa kaltaiselleni miehimykselle se oli. Oleellista on vain laittaa rima riittävän alas ja yrittää. Tietysti pakkeja tuli paljon, mutta uutta matoa koukkuun vaan. Tosin, jos nokkaeläin ei lainkaan yrittänyt, se on tietysti toinen juttu.

Seurustelusuhteen saaminen on yhtä helppoa. Ihmiset haluavat kumpparin itselleen. Tietysti sellaisen seurustelu- tai panosuhteen, johon itse on tyytyväinen, saaminen jo paria kertaluokkaa vaikeampaa.
Riman korkeudella ei ole mitään merkitystä
Tämä nyt on niin erikoinen kommentti, että en tiedä, mitä vastaisi. Onhan se nyt _itsestään selvää_, että sillä on. Jos menet ottamaan kontaktia paikan harmaavarpuseen, johon kukaan ei kiinnitä huomiota, saat varmasti parempaa vastakaikua kuin jos menet ottamaan kontaktia yön kuningattareen, jonka ympärillä pyörii kiimaisia miehiä niin, että joutuu kepillä tökkimään kauemmas.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ jos pelkästä panemisesta on kyse, niin kyllä yli puolet miehistä voi olla auttamattomasti riman alla.

Parisuhteen osalta riman lasku toimii, jos ei kuulu alimpaan viidennekseen. Toki löytäminen on helpompaa, jos on lähempänä puoliväliä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 29.08.2019 9:09 ^ jos pelkästä panemisesta on kyse, niin kyllä yli puolet miehistä voi olla auttamattomasti riman alla.

Ei ne hottismiehet ole harmaavarpusista kiinnostuneita. Edes random-panona. Tietysti ne voi tyytyä random panona omaa tasoa alempaan, mutta jos puolestaan betamies vastaa race to the bottom -tyyppisesti, pohjalla on tilaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 8:35
nokkaelain kirjoitti: 26.08.2019 22:51 Riman korkeudella ei ole mitään merkitystä
Tämä nyt on niin erikoinen kommentti, että en tiedä, mitä vastaisi. Onhan se nyt _itsestään selvää_, että sillä on. Jos menet ottamaan kontaktia paikan harmaavarpuseen, johon kukaan ei kiinnitä huomiota, saat varmasti parempaa vastakaikua kuin jos menet ottamaan kontaktia yön kuningattareen, jonka ympärillä pyörii kiimaisia miehiä niin, että joutuu kepillä tökkimään kauemmas.
Olen taas näemmä kirjoittanut sen verran perustelematta, ettei voikaan ymmärtää mitä tarkoitin. Tarkoitin taas ehkä taas itseäni: ei sillä riman korkeudella ole paljon merkitystä jos se kontaktin ottaminen on se varsinainen ongelma.

Tietysti yön kuningattaret kannattaa jättää väliin. Mutta ajatuksena oli myös, että ne "harmaavarpuset" saattavat olla varautuneempia (mitä tuo haluaa..), kun taas joku ihan tavallinen on tottuneempi siihen että otetaan kontaktia.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

nokkaelain kirjoitti: 29.08.2019 11:42 ei sillä riman korkeudella ole paljon merkitystä jos se kontaktin ottaminen on se varsinainen ongelma.
Tämä on tietysti totta.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuten sanottu, se, että baareista panoseuraa sain (vaikka käsi on huono, pun not intended) perustui siihen, että yritin aina. Esim. muistan tapauksen, jossa olimme työkavereiden kanssa Kaarlessa. Innostuin hyppäämään tuolin selkänojalle seisomaan sillä seurauksella, että kaaduin naama pyötää vasten ja huuli halki. Silti ehdotin naama veressä työkaverille, että tulisinko yökylään :mrgreen:

Pakkasta tuli. Kehtasi nauraa päin naamaa :lol:

Vielä selvyyden vuoksi, että K/D ratio ei ollut hyvä, mutta kuitenkin aktiivisimpaan aikaan varmaan kerran viikossa skoretti eri naisen kanssa. Eo. tietysti edellytti lähes joka iltaista yrittämistä.

Kuva

Ps. vaikea sanoa, kuinka hyvin tuota K/D ratiota ja kaatofrekvenssiä enää 30 vuoden jälkeen muistaa, mutta kuten eräs suuri ajattelija kerran totesi " Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan"
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 11:59Vielä selvyyden vuoksi, että K/D ratio ei ollut hyvä, mutta kuitenkin aktiivisimpaan aikaan varmaan kerran viikossa skoretti eri naisen kanssa. Eo. tietysti edellytti lähes joka iltaista yrittämistä.
Oliko sinulla silloin sellainen mentaliteetti, että metsästys on tärkempää kuin saaliin saanti, vai miksi ylipäänsä tavoitteena on ollut skorettaa eri naisilta? Minusta itsensä tykö tekeminen tuntemattomille ihmisille on niin epämiellyttävää, että sitä on vaikea tehdä edes työn saamiseksi, saati sitten irtopimpsan.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 29.08.2019 12:16
James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 11:59Vielä selvyyden vuoksi, että K/D ratio ei ollut hyvä, mutta kuitenkin aktiivisimpaan aikaan varmaan kerran viikossa skoretti eri naisen kanssa. Eo. tietysti edellytti lähes joka iltaista yrittämistä.
Oliko sinulla silloin sellainen mentaliteetti, että metsästys on tärkempää kuin saaliin saanti, vai miksi ylipäänsä tavoitteena on ollut skorettaa eri naisilta? Minusta itsensä tykö tekeminen tuntemattomille ihmisille on niin epämiellyttävää, että sitä on vaikea tehdä edes työn saamiseksi, saati sitten irtopimpsan.
Juu, kyllä nimenomaan se skorettaminen oli se juttu an sich.
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 29.08.2019 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nokkaelain kirjoitti: 28.08.2019 23:29Itse yleensä luen viestejä kirjautumatta ja kirjoitan salasanan vasta tarvittaessa. (Teknisesti osaavammille on tietysti tarjolla tapoja tallentaa salasanoja.)
Mulla on selain vuosia muistanut omatoimisesti kuka mä oon. En mä mitään sisään- tai uloskirjautumisia harrasta kun tietokone on salasanan takana pelkästään omassa käytössä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 11:59 Kuten sanottu, se, että baareista panoseuraa sain (vaikka käsi on huono, pun not intended) perustui siihen, että yritin aina.
Yrittäminen on ihan liian vaivalloista ja ikävää puuhaa. Ei ole mun juttu. Paljon mukavampi valkata niistä jotka omatoimisesti ui kainaloon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 11:59
Vielä selvyyden vuoksi, että K/D ratio ei ollut hyvä, mutta kuitenkin aktiivisimpaan aikaan varmaan kerran viikossa skoretti eri naisen kanssa. Eo. tietysti edellytti lähes joka iltaista yrittämistä.
Lekuri on naisille halutuin kumppani, jos nyt jotkut superstarat jätetään huomiotta. Kuuluit ihan heittämällä kuumimpaan 10%, ellet ole susiruma.

Sinä olit just se nuori sanavalmis hottipanomies, jolle kelpasi kaikki. Ne vähemmän supliikit amisviikset katselivat vierestä, että miten toikin sika kehtaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 29.08.2019 12:45
James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 11:59
Vielä selvyyden vuoksi, että K/D ratio ei ollut hyvä, mutta kuitenkin aktiivisimpaan aikaan varmaan kerran viikossa skoretti eri naisen kanssa. Eo. tietysti edellytti lähes joka iltaista yrittämistä.
Lekuri on naisille halutuin kumppani, jos nyt jotkut superstarat jätetään huomiotta. Kuuluit ihan heittämällä kuumimpaan 10%, ellet ole susiruma.

Sinä olit just se nuori sanavalmis hottipanomies, jolle kelpasi kaikki. Ne vähemmän supliikit amisviikset katselivat vierestä, että miten toikin sika kehtaa.
Hotiksi mua nyt ei voinut varmasti sanoa kukaan, jolla on ajokortti :D

Mutta tietysti olin opiskelemassa lääkiksessä, kait se jotain on, ja lisäksi olen hyvä puhumaan paskaa humalassa. Viimeksi mainittu on uskoakseni aika tärkeää.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 12:48 Mutta tietysti olin opiskelemassa lääkiksessä, kait se jotain on, ja lisäksi olen hyvä puhumaan paskaa humalassa. Viimeksi mainittu on uskoakseni aika tärkeää.
Luulisin, että asenteesi ja itseluottamuksesi oli riittävän korkealla eli korkealla tasolla. On urbaanilegendaa, että skorettamiseen tarvitsee olla erityisen hyvännäköinen. Ei tarvitse. Riittää, kun on sosiaalisia kykyjä, itseluottamusta ja riittävästi motivaatiota irtorimputtimeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 29.08.2019 12:57
James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 12:48 Mutta tietysti olin opiskelemassa lääkiksessä, kait se jotain on, ja lisäksi olen hyvä puhumaan paskaa humalassa. Viimeksi mainittu on uskoakseni aika tärkeää.
Luulisin, että asenteesi ja itseluottamuksesi oli riittävän korkealla eli korkealla tasolla. On urbaanilegendaa, että skorettamiseen tarvitsee olla erityisen hyvännäköinen. Ei tarvitse. Riittää, kun on sosiaalisia kykyjä, itseluottamusta ja riittävästi motivaatiota irtorimputtimeen.
En halua esiintyä panomiehenä. Haluan korostaa sitä, että oleellista oli, että yritin nussia kaikkea mikä hengitti :oops:

Kuva

En pidä eo:ta erityisenä saavutuksena, vaan ennemmin nolona asiana, mutta tulipahan kokeiltua.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

James Potkukelkka kirjoitti: 29.08.2019 13:03
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 29.08.2019 12:57 Luulisin, että asenteesi ja itseluottamuksesi oli riittävän korkealla eli korkealla tasolla. On urbaanilegendaa, että skorettamiseen tarvitsee olla erityisen hyvännäköinen. Ei tarvitse. Riittää, kun on sosiaalisia kykyjä, itseluottamusta ja riittävästi motivaatiota irtorimputtimeen.
En halua esiintyä panomiehenä. Haluan korostaa sitä, että oleellista oli, että yritin nussia kaikkea mikä hengitti :oops:
...
En pidä eo:ta erityisenä saavutuksena, vaan ennemmin nolona asiana, mutta tulipahan kokeiltua.
Oma K/D-rationi oli varmasti todella huono. Mutta kävin välillä 1-5 kertaa viikossa yökerhoissa, joten väkisinkin tuli "onnistumisia", vaikka kuinka yritti muuta.

Toinen juttu mikä tuli mieleen: Tarvitseeko naisilta sietää mitä vaan paskaa. Tämä yksi lääkäri selitti, ettei hänellä tule koskaan olemaan yhtä hyvää seksiä kuin ex-miehensä kanssa. (Minun kanssa kuulemma kannatti ehkä odottaa vielä.) Mies oli vaatesuunnittelija ja nainen esitteli takkia, jonka tämä on hänelle tehnyt. Kun hän yöllä laskuhumalassa selititti että ehkä haluan lähteä, ja sanoin ehkä, hän sanoi että suuttuu jos lähden. No en ollut lähdössä mihinkään 25 asteen pakkasessa 20 km päässä Turusta keskellä yötä.

Edit: ja pidän siis nolona asiana itsekin että koitin nussia kaikkea mikä liikkuu (ja lähtee mukaan.) Syytän Kitinää! Muutenhan nörtin olisi vain oletattavaa olla "neitsyt".
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hyvää Päivää. Tässä on Stadinarska.

Minun niin piti panna (ja tässä vaiheessa pitäisi käyttää askelpalautinta vai mikä se suomalainen sana on backspacella)

...siis eikä. En korjaa. Minun piti niin panna tähän nasevia kommentteja Homeboy-juttuihin ja mielipiteitä ja taisin luvata niin Homeellekin, mutta nyt vain tää on paisunut niin etten enää tiedä mistä aloittaa tai mihin lopettaa.

Jos nyt sanoisin jotain todella syvällistä niin kehotan miehiä laittamaan sen syvälle eikä muita ihmettelyjä. Kiitos

JOS MINULTA on tässä joku kysynyt jotain suoraan niin please, pankaa tähän se kyssäri!

SYYSARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen ajatellut, että ehkä minulle olisi ollut eduksi, jos en olisi ainoa lapsi ja sukulaisetkin kaukana.
Vaan että minulla olisi sisaruksia. Jopa siskoja, joilla tyttöpuolisia kavereita. Se olisi saanut minut käsittämään naaraspuoliset jotenkin verrokkina, ei mystisinä pelottavina ihmeolentoina.

Kuitenkaan kavereillanikaan (joita joskus oli), ei kellään ollut sisaria. JoIllakin ehkä veli.

No, minua vanhempi kaukana asuva Ulla-serkku oli, kuoli nuorena.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: 53 v. "mies" joka ei ole koskaan saanut pillua

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ on ihan loogista, että mielestäsi juuri sinulla meni sukulaisetkin just silleen väärin päin. Jos ois menny toisinpäin, niin asiat ois varmasti paremmin! Mut ku ei menny, ni nyt ei voi mitään.
Vastaa Viestiin