Suihinotto

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Jos olisit niin notkea, että voisit ottaa itseltäsi suihin, ottaisitko itseltäsi suihin?

Kyllä
32
68%
En
15
32%
 
Ääniä yhteensä: 47

Exsat

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: Niin, siis tännepäinkö se loma suuntautuu? hmm. Mistähän me löydetään tarpeeksi iso sänky... :roll:
Me? Ai me? :ohyeah:

Mä luulen, että jos sun olohuoneen pöytää siirtää vähän siitä syrjempään, niin ei siinä mitään sänkyjä enää muista kaivata. Varsinkin jos on perhentynyt sun yksipuoliseen mutta mittavaan viinivarastoon etukäteen..
Exsat

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

MarthaFocker kirjoitti: Mutta että mitä vittua exsat ja kumppanit? Miten joku voi vihata omaa lemmenlientään noin paljon? pläh?
Ihan hyvälle se maistuu kun uskaltautuu. Ajatus vain tuntuu vieraalta, joten välttelen.
Gina

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti: Niin, siis tännepäinkö se loma suuntautuu? hmm. Mistähän me löydetään tarpeeksi iso sänky... :roll:
Me? Ai me? :ohyeah:

Mä luulen, että jos sun olohuoneen pöytää siirtää vähän siitä syrjempään, niin ei siinä mitään sänkyjä enää muista kaivata. Varsinkin jos on perhentynyt sun yksipuoliseen mutta mittavaan viinivarastoon etukäteen..
No huimahan tuntuu lämmittävän kaikkia yhtäaikaa joten luotan siihen että hoitaa käytännössäkin kaikki yhtäaikaa ;)

Joo, mun lattialla on kyllä aika hyvät tilat... Hmm. Pitäisköhän tänne kaavailla jotain rekvisiittaa? Ja sitä viinibileiden osallistujalistaa pitää alkaa tutkailemaan vähän kriittisemmin... :vihelt:
huima

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja huima »

Gina kirjoitti:No huimahan tuntuu lämmittävän kaikkia yhtäaikaa joten luotan siihen että hoitaa käytännössäkin kaikki yhtäaikaa ;)
Love on vähän niin kuin hyvä suklaa, parasta nautittuna hyvässä seurassa. Mutta enhän minä oleketään lämpännyt, se on vaan tuo iso :h: joka täällä hehkuu...
Gina kirjoitti:Pitäisköhän tänne kaavailla jotain rekvisiittaa? Ja sitä viinibileiden osallistujalistaa pitää alkaa tutkailemaan vähän kriittisemmin... :vihelt:
Mulla olisi sellaiset kivat kahleet... :vihelt:
Gina

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Gina »

huima kirjoitti: Mulla olisi sellaiset kivat kahleet... :vihelt:
Huh, hani sä luet mun ajatuksia! :h:

Ja jätä ne pehmusteet niistä kotiin...
Exsat

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ginalta luulisi omasta takaa löytyvän jos minkälaista raippaa. :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:Ginalta luulisi omasta takaa löytyvän jos minkälaista raippaa. :wink:
Näen Huiman jo joukseva liinassa 5.5 m pitkän raipan johdatuksella. Ravia ruoja, ravia!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Pikku-Akka

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ajatus tuntuu hieman vieraalta, kun en ole asiaa testannut. Mutta jos se olisi ihan "normaali" tapa hoidella asioita niin mikäpä siinä..
Kid

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Kid »

En mää.. Mies on sitä varten että se saapi maistella ja nauttia.
Angita

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Angita »

No totta munassa.
Bigmama

Re: Suihinotto

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Pitäisihän sitä kokeilla, mutta ei tosta runksimisesta viitsi kovin proota tehdä, onhan se kaksin aina kivempaa
Vastaa Viestiin