40 päivää ja 40 yötä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Nowaysis

40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

"Hieman" Joshista "inspiroituneena" (lue:kiihottuneena)julistan sen alkaneeksi nyt. Vituttaa jo valmiiksi, mutta tässä otetaan mittaa naisesta. Siis selibaatin. Juu, 20 euron arvoisen orkidean kanssa harrastettu "rakastelukohtaus" jossa nainen tulee miehen puhaltaessa tämän pikkupöksyihin oli viimeinen tikki.

Uskon selviäväni tästä haasteesta. Vetoa saa ja pitääkin lyödä. Päätän vedonvälittäjästä kunhan ajatukseni tästä hieman selkiytyvät. Ensimmäiset päivät ovat kuulemma pahimpia, apteekista kai saa jotain purkkaa jonka pitäis auttaa. Kuka uskaltaa ottaa haasteen vastaan? Voisimme vertailla kiukkuisuusleveleitä vaikka päivittäin tässä ketjussa.
RolloTomasi

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Saako runkata selibaatin aikana?
Kittys

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Kittys »

RolloTomasi kirjoitti:Saako runkata selibaatin aikana?
Reeepppsss :lol:
Nowaysis

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

RolloTomasi kirjoitti:Saako runkata selibaatin aikana?
Saa kai, mutta ei siis omansa.
RolloTomasi

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nowaysis kirjoitti: Saa kai, mutta ei siis omansa.
Sittenhan tama on mahdotonta!
Nowaysis

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

RolloTomasi kirjoitti: Sittenhan tama on mahdotonta!
No, kuuleman mukaan meitä on paskanjauhajia ja toteuttajia, kuNpaan ryhmään sinä haluat kuulua?
nokkaelain

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

RolloTomasi kirjoitti: Sittenhan tama on mahdotonta!
Ei ole. :vihelt:
RolloTomasi

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Nowaysis kirjoitti: No, kuuleman mukaan meitä on paskanjauhajia ja toteuttajia, kuNpaan ryhmään sinä haluat kuulua?
Tapauksesta riippuen, mutta tassa tapauksessa paskanjauhajilla on hauskempaa eli heihin.
Yönmustaritari

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nowaysis kirjoitti:Kuka uskaltaa ottaa haasteen vastaan? Voisimme vertailla kiukkuisuusleveleitä vaikka päivittäin tässä ketjussa.
Ei juma. Allekirjoittanut olisi melkoisen varma, ellei voitosta niin vähintäänkin kohtuullisesta tuloksesta.
Exsat

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tuolla saisi mukavasti joulun, uudenvuoden ja synttärit pilattua. :wink: Mä luulen, että ei tule kannatusta meidän perheestä, mutta onnea yritykselle! Mä voin kannustaa teitä parhaani mukaan kaivamalla koulutyttökuvia ja muuta virikemateriaalia näytille. :bunny:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Minä tartun haastetta munista.

Brahmacharya (celibacy)

Brahmacharya is absolute freedom from sexual thoughts and desires. It is the vow of celibacy. It is control of all the senses in thought, word and deed.

Brahmacharya is not mere bachelorhood. There should be strict abstinence not merely from sexual intercourse but also from auto-erotic manifestations, from masturbation, from homosexual acts and from all perverse sexual practices. It must further involve a permanent abstention from indulgence in erotic imagination and voluptuous reverie.

In a narrow sense, Brahmacharya is celibacy. In a broad sense, it is absolute control of all the senses. The door of Nirvana (liberation) or perfection is complete Brahmacharya.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Koska seksin määrän tulee pysyä häilyväisyyden teoriaa noudattaen maailmankaikkeudessa vakiona, tunnen olevani velvoitettu kaivamaan nakettini naftaliinista jos täällä ruvetaan massaselibaattiin.
Apinamies on kuoriutunut, uga-buga!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja slam »

Kun ei anna ajatuksiin astua synnillisyyden ja täyttää mielensä vain pyhyydellä tai maailmallisilla kiireillä. Pyrkii välttämään tilanteita, joissa saattaa nähdä naisen vilaukselta. Pyrkii ohjaamaan "testoksen uhon" innoittavaan työhönsä, tai henkisiin testoksen katkaisu yrityksiin. Yrittäisin lopettaa seksuaaliset ajatukset? Tukkisin tieni minuuteen. Lukoistaan rakenne tunnetaan. Lukkoja aukaistessa suljetaan toisia takaa. Nussiva maailma saapuu suuressa loistossaan. Panoa riittää parhaimmille. Pienet miehet pyörivät jaloissa, eivätkä ylety pimpsan huumaa haistelemaan.

Nainen "kieltäytyy" jo luonnostaan, joten hänen olisi syytä pitäytyä kauempana miehistä, jotka hänen vartaloaan yrittävät soitella. Nimitys vanha harppu tulee varmasti siitä, kun nainen ei enää soi miesten tahtojen tahtiin. Alistuvana nöyränä rukkasena nainen voi antaa vain rukkaset, ollessaan itse pelkkä kaunis hansikas kukkaloiston keskellä. Mies vetää vain omaan hanskaan, kun ei eloperäiseen koskea saa ruutunsa äärellä istuessaan. Nainen siihen vain toteaa, että "voi, voi" Ärsyyntyy siitä mies ja kiimaan ajelehtii aivoissaan. Viekkaudella saa vieritettyä nutun naisen päältä vittuun sanalla ilmaistuun. Näkymätön vittu kerää suuremman osan turhista sanoista. Poron purija puskee riettaana ilman fiksua järjellisyyttä. Hienostolainen on vain hienonut itselleen kirouksen. Otsa suonet kuumottaa iltaisin ja horokkakaa ei saa, koska ovat menneet menojaan ja heillä oli oma nussiva maailmansa.

Gattagan ja poikuuden ilmestys kertomaan nussivasta maailmasta tekee panijoista loistavia yksilöitä. Nussijoiden esikuvia, kovia karjuja ja kirkuvia ämmiä. Oliko viisaus nussivassa maailmassa, vai sen läytäjässä. "pitäkää nussiva maailmanne, en teistä piittaa!" , vaikka pihdit pitelivät tiukasti Gattagaa otteeseen, hän kiemurteli ja huuteli rivouksia. :roll:

Ilman rakkautta he olisivat vain murmelit nummella. Ilman viehkeempien tunteiden tuulia, he olisivat vain nussivat karitsat kedolla. Kaunis näky kaalimaan laidalla piilossa. He eivät nussi julkisesti, koska häpeävät alastomuutta ja siittimen sisään työntämistä, miksi he pelkäävät? Mitä he pelkäävät? Herran nuhdetta tulta ja tulikiveä. He pelkäävät toistensa ajatuksia. He pelkäävät tulematonta aamua. Heillä on häpeä sieluissaan. Syvällä ajatusten alkeellisissa aakkosissa.
Geetzu

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Nowaysis kirjoitti:Kuka uskaltaa ottaa haasteen vastaan? Voisimme vertailla kiukkuisuusleveleitä vaikka päivittäin tässä ketjussa.
Sori nyt ei pysty. Ehkä tossa keväämmällä (isompana) voisin kokeillakin. Tsemppaan sua tässä ketjussa mahdollisimman usein! Nyt voin esimerkiksi kertoa, että aamun suuseksisessio oli melko mitäänsanomaton: laukesinkin vain pari kertaa ja pystyin oikein hyvin kävelemään itse suihkuun. Suihkussa pimppiin eksynyt pieni shampoopurnukka hoiti sentään hommansa niin, että istun nyt tyynyn päällä. Pusuja ja tsemppiä hei!

Aion katella nauhalta ton pätkän tässä päivän mittaan...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Clay kirjoitti:Brahmacharya (celibacy)

Brahmacharya is absolute freedom from sexual thoughts and desires.
Eihän kukaan normaali ihminen kestäisi edes 40 minuuttia jos tuota tulkitsisi sanatarkasti.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kimmen kirjoitti:
Clay kirjoitti:Brahmacharya (celibacy)

Brahmacharya is absolute freedom from sexual thoughts and desires.
Eihän kukaan normaali ihminen kestäisi edes 40 minuuttia jos tuota tulkitsisi sanatarkasti.
Olet aivan oikeassa.

"Brahmacharya or spotless chastity is the best of all penances; a celibate of such spotless chastity is not a human being, but a god indeed... " - Sri Sankaracharya
Nyt penikseni on fantastinen!
HellBell

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Nowaysis kirjoitti:.. Kuka uskaltaa ottaa haasteen vastaan? Voisimme vertailla kiukkuisuusleveleitä vaikka päivittäin tässä ketjussa.
Voin ottaa, mikäs siinä.. olen Prinssi Rohkea! Mutta ei se oikeasti vaikuta muhun mitenkään, mulla on ja on ollut sama temperamentti (mikä se sitten ikinä onkaan) joka tapauksessa.
Viimeksi muokannut HellBell, 15.12.2005 9:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
T3000

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Ottaisko joku sellaisen haasteen vastaan että harrastaa seksiä varmuudella joka päivä seuraavat 40 päivää (ja yötä)? Siinä olis paljon enemmän joulumieltä, tuota antamisen ja saamisen iloa, ja uusi vuosikin alkaisi iloisella köyrinnällä! Partnerien puuttuessa runkkiminen lasketaan!
Geetzu

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

T3000 kirjoitti:Partnerien puuttuessa runkkiminen lasketaan!
Jos partnerista huolimatta runkkiminen lasketaan niin sopii.
Lilo

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

:shock:
Siis mun waimo pihtaa!11!! Auttakaa!!

Se ei anna vaiks on ennenkin antanu, mitä mä nyt teen?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Hyvä hyvä T3000!
Minä ainakin olen mukana!
Hitto jos muka pitäisi olla ilman... Minä olisin ainakin niin kärttyinen piru, etten viitsi edes yrittää. Mukavampi on runksia.
Hitto jos sattuisi sellainen vahinko, että saisi vielä muutakin kuin sooloseksiä. Noh, siitä ei liene pelkoa :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Patz

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nokitan heti kärkeen ja lupaan pidättäytyä itseni koskettelusta seuraavan 80 päivän ajan. Seksiähän minä en harrasta muutenkaan, eikä tee edes kipeää.

Peeäs: Melkein voisi pistää vedon pystyyn siitä, että tämän luvattuani, elämäni mies astuu kuvioihin jonkin navetan takaa...
T3000

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Lilo kirjoitti::shock:
Siis mun waimo pihtaa!11!! Auttakaa!!

Se ei anna vaiks on ennenkin antanu, mitä mä nyt teen?
Jätä se sika!!!!11!!
T3000

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Geetzu kirjoitti:Jos partnerista huolimatta runkkiminen lasketaan niin sopii.
Orkku on orkku vaikka voissa paistais. Tosin voissa paistettuja juttuja ei kannata laittaa pimppaan.
HoundDog

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Patz kirjoitti:...navetan takaa...
Oho. Olen käsittänyt että sieltä navetan takaa ei tulla enää pois. No niin. Paitsi lahtaaja.
Vastaa Viestiin