40 päivää ja 40 yötä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Patz

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Patz »

HoundDog kirjoitti:Oho. Olen käsittänyt että sieltä navetan takaa ei tulla enää pois. No niin. Paitsi lahtaaja.
Meillä maalla kaikki on toisin.
Nowaysis

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

HellBell kirjoitti: Voin ottaa, mikäs siinä.. olen Prinssi Rohkea! Mutta ei se oikeasti vaikuta muhun mitenkään, mulla on ja on ollut sama temperamentti (mikä se sitten ikinä onkaan) joka tapauksessa.
Heltsu! <3 Mä tein viime yönä hienoja jälkiä lumeen. Siinä oli yhdet jäljet ja ne oli minun. Olo oli hieman Nalle Puhmainen mut aattelin et sinä jos kuka olisit arvostanut sitä hetkeä, valkoista tyyneyttä. Harmi ettei ollu kameraa.
Nowaysis

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

T3000 kirjoitti:Ottaisko joku sellaisen haasteen vastaan että harrastaa seksiä varmuudella joka päivä seuraavat 40 päivää (ja yötä)?
Mulla on jotenkin sellanen mielikuva et oon jotain ton suuntasta tässä aika äskettäin tehnytkin. Vaihtelu virkistänee. 40 päivää sitä ja sit 40 päivää tätä. Balanssia elämään katsos!
Hebuli

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Ihan perseestä tällainen vedonlyönti. Kyllähän monet naiset voivat olla jopa vuosikausia ilman seksiä, eikä tee edes pahaa. Seuraavaksi joku kettutyttö tulee lyömään vetoa kuinka moni pystyy olemaan syömättä lihaa seuraavat kaksi kuukautta.

Olkaapa 40 päivää ilman Kity-kirjoittelua. Jos siihen saataisiin kaikki kityläiset mukaan, voitaisiin välillä käydä tarkistamassa ettei vaan kukaan ole mennyt kirjoittamaan mitään. Sääntöihin voitaisiin laittaa että tunnuksien poisto on fuskua.
Storytuuli

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

T3000 kirjoitti:Ottaisko joku sellaisen haasteen vastaan että harrastaa seksiä varmuudella joka päivä seuraavat 40 päivää (ja yötä)? !
:yo:
HellBell

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Nowaysis kirjoitti: Heltsu! <3 Mä tein viime yönä hienoja jälkiä lumeen. Siinä oli yhdet jäljet ja ne oli minun. Olo oli hieman Nalle Puhmainen mut aattelin et sinä jos kuka olisit arvostanut sitä hetkeä, valkoista tyyneyttä. Harmi ettei ollu kameraa.
Musta tuntuu että täällä on jollain muullakin hyvä intuitio kuin mulla, NovaLova!..;)
Olisin pitänyt.. jo koko sanapari "valkoinen tyyneys".. tykkään. Lumi on vähän kuin satua muutenkin.
Koirakin tykkää, vähän liiaksikin.. hidastelee lenkillä niin ettei mitään rajaa, kun luulee ilmeisesti olevansa joku Doglock Holmes niiden lumijälkien kanssa..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Jos saa laskea aikaa taaksepäin ni mä voitin jo tän vedon, monta kertaa.. jos runkkiminenkin lasketaan niin sitten en ihan vielä mutta ei paljoa aikaa menis siihenkään että täyteen tulee.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Mä voisin ryhtyä tähän, mutta se kyllä edellyttäisi jonkinmoista palkitsemisjärjestelmää. Nowa? Anyone?
Exsat

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Exsat »

vadim kirjoitti:Mä voisin ryhtyä tähän, mutta se kyllä edellyttäisi jonkinmoista palkitsemisjärjestelmää. Nowa? Anyone?
Lopussa kiitos seisoo. Tai ainakin seisoo.
MarthaFocker

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Osallistuisin, mutku jouluun on enää kahdeksan yötä.
Ensi vuoden puolella voitan tämän 6-0.
Geetzu

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Ottaisko joku sellaisen haasteen vastaan että harrastaa seksiä varmuudella joka päivä seuraavat 40 päivää (ja yötä)? Siinä olis paljon enemmän joulumieltä, tuota antamisen ja saamisen iloa, ja uusi vuosikin alkaisi iloisella köyrinnällä! Partnerien puuttuessa runkkiminen lasketaan!
Jos partnerista huolimatta runkkiminen lasketaan niin sopii.
Nyt tipahdin. Tänään ei ole maistunut.
Geetzu

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
T3000 kirjoitti:Ottaisko joku sellaisen haasteen vastaan että harrastaa seksiä varmuudella joka päivä seuraavat 40 päivää (ja yötä)? Siinä olis paljon enemmän joulumieltä, tuota antamisen ja saamisen iloa, ja uusi vuosikin alkaisi iloisella köyrinnällä! Partnerien puuttuessa runkkiminen lasketaan!
Jos partnerista huolimatta runkkiminen lasketaan niin sopii.
Nyt tipahdin. Tänään ei ole maistunut.
GTT tiedottaa: joudun perumaan edellisen lausuntoni, osoittautui virheelliseksi. En tajunnutkaan miten paljon vuorokautta oli vielä jäljellä. Yhä pelissä hei.
Patz

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja Patz »

Putosin.

Uusi hormooniton elämä on saanut kukkanuppumi puhkeamaan uuteen loistoon, saldona jatkuva panetus ja piparin jakaminen random panoille. Voi perkele!
AarneAnkka

Re: 40 päivää ja 40 yötä

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Peeäs: Melkein voisi pistää vedon pystyyn siitä, että tämän luvattuani, elämäni mies astuu kuvioihin jonkin navetan takaa...
Patz kirjoitti:Putosin. Uusi hormooniton elämä on saanut kukkanuppumi puhkeamaan uuteen loistoon, saldona jatkuva panetus ja piparin jakaminen random panoille. Voi perkele!
Se/he varmaan näytti(vät) hämärässä hetken UKK:lta? (Unelmiesi Kaljulta Korstolta) :lol:

Minähän olen voittanut tämän kisan osallistumatta. Sairaalassa ollessani olin kaksi kuukautta saamatta & runkkaamatta koska ei ollut runkkausrauhaa (huonetoveri, huoneessa ramppaavat sairaanhoitajat). Silloin oli aikkast .. rapea olo. Varsinkin kun vielä söpöjä hoitsuja hääräsi koko ajan ympärillä.
Vastaa Viestiin