Kuinka usein

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Bigmama

Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Kuinka usein sinun pitää saada seksiä jotta olet tyytyväinen? Missä vaiheessa puutostautia ilmaiset ääneen tyytymättömyytesi?
ninnithequeen

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaihtelee kyllä.
Mielummin tietysti joka päivä, mutta aika monetkin asiat estävät tämän...Työvuorot ja kolmivuotias nyt lähinnä.
nypari

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja nypari »

Laatu on paljon tärkeämpää. Tämän takia en esim. käy huorissa tai nussi ketä tahansa. Ja todellakin, varmasti kaikilla vaihtelee tuo optimiluku, mikä jo sinänsä on ihan järjetön tavoite. Pitemmässä suhteessa 1-5 kertaa viikossa on riittävä mulle.
Elukka

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mieli tekisi [lähes]1) joka päivä, käytännössä tulee harrastettua n. joka 3. päivä.
Tällä tahdilla ei vielä mene niin paljoa "puutostaudin" puolelle, että kokisin asian ongelmalliseksi.
1) Joinain iltoina sitä vaan on niin väsyksissä, ettei yksinkertaisesti jaksa himoita, vaikka kumppani håttis onkin.
Geetzu

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaihtelee täälläkin. Harvoin kyllä on niin väsynyt, ettei kropassa pieniä värinöitä kulkisi koskiessaan toisen ihoa, ja ihoja kosketellaan kyllä aika pirusti... Ystävän kanssa puheltiin ja pohdittiin sitä millä fiiliksillä ihmiset rakastelevat. Jos on vaikkapa työstressiä, auttaako seksi unohtamaan sen vai onko seksi tuossa tilanteessa ihan mahdoton asia? Voiko seksistä nauttia vain kun on levollisin fiiliksin ja rentoutunut? Meillä on kääntynyt hieman päälaelleen meinaan nämä, ennen mm. työstressi pilasi melko suuren osan suhteesta, nyt sitä on työstetty ja seksi nimenomaan onkin nyt se rentouttava asia. Niin kuin kuuluisikin. Paineen poistaja pikaisesti ja pidemmän kaavan mukaan, mutta paineen poistajista paras.

Sinkkuna kestin hyvin pitkiä aikoja ilman toisen ihmisen kosketusta, ystävien halaukset ja sitten toki kumiset pitkät-paksut ystävät auttoivat, ei tullut tarvetta (sitten jossain vaiheessa enää... ) hakea tuntematonta. Kuten Nypari sanoi, laatu korvaa määrän, ja kun laadusta ei ole välttämättä minkäänlaisia takeita on huomattavasti helpompaa ja laiskalle ihmiselle mukavampaa tyytyä kakkoseen, elikäs leikkikaluihin maustettuna mielikuvituksella. Hmmh, toisaalta olin tuosta puutos-ajastani suurimman osan masentuneena.

Tuohon aloitukseen... Ilmaisen tyytymättömyyteni kyllä mahdollisimman pian. Sitä ennen se kuulema kyllä näkyy päälle oikein hyvin. Puutostila nimittäin. Nykyään se tila iskee päälle kun nukkuu useamman (joskus yhdenkin) yön erossa toisesta, muuten sille ei elämässä tehdä tilaa. Sitäpaitsi lääkäritäti pakotti meidät tekemään 8kk sitten lupauksen, ettei seksi suhteesta lopu, ei töiden, opiskelujen eikä varsinkaan muksu(je)n vuoksi. Lempilekurini. :]
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Kyllä, Kyllä..

Jos on parisuhdeviritelmä kyseessä, taitaa kolmen pvn tauko jo tehdä pahaa (paitsi tietenkin kun mennään jo kuudetta vuotta, silloin saattaa olla jo hieman rauhoittunut tuonkin asian suhteen..), riippuen tietenkin saako nukkua toisen kainalossa joka yö. :jouden:

Jos itseksenin oleilen, ei "selibaatti" tee lainkaan pahaa, itse sitten hoidetaan jos alkaa liikaa kastumaan housut.

Seksin takia yhdenyönjuttuja en hae, kuten jo edellä mainittiin, ikinä ei voi tietää mitä saa, yleensä vain huonoa. Yäh. Niin suurta panetusta mulla ei ole. Tulee vaan käytetty olo.
slam

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja slam »

kai se ihan mukavaa olis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Ann »

No tietty ihan koko ajan!!!111!!!

Sille+e dängdäng, bangbang.. joka reikään. Uuh-aah!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Faghag

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kerran päivässä naiminen riittää, jos nukumme yöt yhdessä. Toisen ihon kosketus. tuoksu ja lämpö tyydyttävät suurelta osin aistilliset ja eroottiset tarpeet. Joka päivä on tosin halattava ja pussattava paljon. Kun ollaan oltu erossa muutama päivä ja yö, niin sitten tulee kyllä nussittua 2-3 krt/vrk, ei voi mitään.

Huomaan kyllä stressin ja tekemättömien töiden vaikuttavan kykyyn antautua hetkeen ja nauttia seksistä. Väsyneenä seksistä saattaa tulla yksi suoritus lisää, joka vähentää haluja. Stressin alaisena en laukea, ajatukset pyörivät ihan muissa asioissa. Parasta seksi on nussun kanssa vapaapäivinä: aamulla aluksi laiskaa puoliksi unissa ja peiton alla harjoitettua kylkimyyyryä, joka saattaa lipsahtaa aika rajuksikin panoksi, jahka molemmat ovat saaneet simmut auki.
nypari

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja nypari »

Faghag kirjoitti:Kerran päivässä naiminen riittää... ... tulee kyllä nussittua 2-3 krt/vrk, ei voi mitään.
Sä taidat olla vakivastaaja naistenlehtien kyselyissä, kun siellä parisuhdeseksifrekvenssikeskiarvot on suhteessa omiin havaintoihin yläkanttiin. :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerran vuosituhannessa pitää mielen virkeänä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
HellBell

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Bigmama kirjoitti:Kuinka usein sinun pitää saada seksiä jotta olet tyytyväinen? Missä vaiheessa puutostautia ilmaiset ääneen tyytymättömyytesi?
En tarvitse seksiä ollakseni tyytyväinen. En koe sitä etten harrasta seksiä ns. puutostautina, koska minulta ei puutu mitään sellaista johon olisin ollut aiemmin fiksoitunut.
Ja tämä ei tarkoita sitä, että olisin epäseksuaalinen tai frigidi tai muutakaan sen tyyppistä. Olen maailman mahtavin lemmen jättiläinen ja minä tiedän sen, joten näin se on! Vaatikaa empiirisiä todisteluja asian tiimoilta rauhassa..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Ann »

nypari kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Kerran päivässä naiminen riittää... ... tulee kyllä nussittua 2-3 krt/vrk, ei voi mitään.
Sä taidat olla vakivastaaja naistenlehtien kyselyissä, kun siellä parisuhdeseksifrekvenssikeskiarvot on suhteessa omiin havaintoihin yläkanttiin. :D
Joo, ja niissä ET-lehden ikäihmisten seksikyselyissä..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Faghag

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Ann kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Kerran päivässä naiminen riittää... ... tulee kyllä nussittua 2-3 krt/vrk, ei voi mitään.
Sä taidat olla vakivastaaja naistenlehtien kyselyissä, kun siellä parisuhdeseksifrekvenssikeskiarvot on suhteessa omiin havaintoihin yläkanttiin. :D
Joo, ja niissä ET-lehden ikäihmisten seksikyselyissä..
*repeilee* Kateellisten panettelua :-D Kyllä me tenaladya käyttävät vanhukset todistettavasti harjoitamme seksuaaliaktiksi kutsuttua ruumiintoimintoa vastakkaista sukupuolta olevan vastakappaleen kanssa :-D Vaikka olisi vittu toinen jalka jo haudassa ja madot kalvaa ruumista.......

BTW mä vastaan vain netissä oleviin tyhmiin kyselyihin... sellaisiin kuin Kityssä.-- *bongas just nypsin uuden utelun* :wink:
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Kyllä se näin vakiintuneessa parisuhteessa tahti on hiukan hillitympää, ehkä keskimäärin n.2-3 kertaa viikossa. Laatu korvaa määrän (niinkuin joku viisas täällä jo aiemmin sanoikin).
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja martza »

Mielihän sitä tekee koko ajan, mutta kun tuo kapistus ei oikein synkkaa mielitekojen mukaan. Johtuukohan se jo iästäni. :wink:
Mulle riittää ihan hyvin pari kertaa viikossa ns. "laatuseksiä". Ei se määrä vaan LAATU.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Edith

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jotain muutosta tähän nykyseen menoon voi funtsia.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Meik »

Vaihtelee. Joskus vartin tauko on liian pitkä. Joskus voi hyvinkin mennä vajaa viikko ilman.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Olen kaniiniluonne, tykkään seksistä ja haluan sitä paljon ja usein. Totta kai on olemassa kausiluonteista vaihtelua ja eri vireystiloja, mutta yleensä haluan "aina", tai sitten halu herää nopeasti ja helposti.
Parisuhteessa päivittäin, näin sinkkuna tulee pitkiäkin "kuivia kausia".
Pisin seksitön aikajakso oli varmaan n. puoli vuotta, ja se kyllä hajotti aika lailla.
Seksi on kiva tapa olla lähellä. En minä jaksaisi pihdata/pihtaria :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:No tietty ihan koko ajan!!!111!!!

Sille+e dängdäng, bangbang.. joka reikään. Uuh-aah!
Hauskaa että välillä näinkin!

Nimim. Vaasan ja Turun matkaaja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuinka usein että pysyy tyytyväisenä? Hmm.. enpä osaa pistää tähän numeroa. Joskus on henkisesti epäsopiva hetki hempeillä ja rakastella, joskus taas tuntuu siltä että nyt vituttaa, pane mua niin että tapetit repeää ja hiukset irtoaa.

Keskimäärin 4-8 viikossa sitä tulee harrastettua, ja tyytyväinen olen. En haluaisi ottaa yhtäkään kertaa pois.

Mä oon vähän pehmo; sen sijaan että mieleni virittäytyy seksuaalisesti alastomuudesta, erotiikasta ja kopeloinnista, saan suurimmat kipinät halailusta, pussailusta ja lempeydestä. Mä olen hali-ihminen. Hauskaa on myös se, että vaikka seksi alkaakin hellällä koskettelulla ja kielellä leikkimisellä, useimmiten se päätyy hikiseen kaksintaisteluun missä miehen pakaroihin jää sormenjälki-mustelmat.

Tiedä häntä... hännänpäätä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Miksei tässä vois olla sellai valmiiks laitettuja vaihtoehtoja josta valita ja joista vois paremmin niinQ tehdä vertailuja omien halujensa määrästä suhteessa toisten halujen määrään..

tyyliin:
elän parisuhteessa ja haluan /tarvitsen seksiä xx-xx krt/vko
harrastan irtonaista haureutta ja haluan /tarvitsen seksiä xx-xx krt/vko
jne
jne

*vaatii uusinta kierrosta kyselylle*

joku reipas toteuttakoon, kiits. :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Turbohaltija

Re: Kuinka usein

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ihan kuin seksi muka olisi jotain ihmisyydestä irrallista. Ei seksiä voi tarvita samalla tapaa kuin tarvitsee ruokaa, unta ja suojaa. Seksi ei liity mitenkään tyytyväisyyteen.
Vastaa Viestiin