Pillunkarvakysely!

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pillunkarvoitukseni on:

luonnonkarvoitus
1
3%
vain bikinirajaa siistitty ettei yli tursu
1
3%
muotoiltu kolmio ja karvaiset häpyhuulet
2
6%
muotoiltu kolmio ja ajellut häpyhuulet
5
16%
soikeahko tupsu ja karvaiset häpyhuulet
0
Ei ääniä
soikeahko tupsu ja ajellut häpyhuulet
2
6%
kapea "kiitorata"
4
13%
täysposliini
4
13%
muu, mikä?
1
3%
kieltäydyn kertomasta
11
35%
 
Ääniä yhteensä: 31

nypari

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Gattaca kirjoitti:Muuten me nerot, kuten Mozart, pidämme persehuumorista, Mozartin kirjeissä paljon. Vain tylsä tavis ei hyväksy nerouden ja pieruhuumorin yhdistelmää.
(Jaa.. no.. en oo itse nero, en en, eiku..,)
Sinäkö nero? Jopa herjana todella huono. Tarviiko sun hakea vertaus jostain 1700-luvun lopulta oikeuttaaksesi toimintasi? Gat, kyllä sä olet ihan omaa luokkaasi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Täyttäkää kansalaisvelvollisuutenne ja äänestäkää, loputkin Kitynaiset! Otos ei ole vielä läheskään riittävä. Positiivista että kertomaan suostuneilla johdossa minun suosikkimallini. Jotain toivoa tässä maailmassa sentään. Ei minulla tosin. Pillusta siis.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tuuraan väliaikaisesti Aito_Johannaa ilmoittamalla että se on pillukarvakysely eikä pilluNkarva. vrt. munakarva ja munaNkarva.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gattaca kirjoitti:Täyttäkää kansalaisvelvollisuutenne ja äänestäkää, loputkin Kitynaiset! Otos ei ole vielä läheskään riittävä. Positiivista että kertomaan suostuneilla johdossa minun suosikkimallini. Jotain toivoa tässä maailmassa sentään. Ei minulla tosin. Pillusta siis.
Sinä olet jo saanut pillua! Seuraavaksi olisi aika saada B-rappua... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
MarthaFocker

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Homeboy65 kirjoitti:
Sinä olet jo saanut pillua! Seuraavaksi olisi aika saada B-rappua... :wink:
Hei, mulla on se bon voyage -fiilis. Se ku tietää, et on nähny tän saman viestin ennenki.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:Hei, mulla on se bon voyage -fiilis. Se ku tietää, et on nähny tän saman viestin ennenki.
Minulla on muistikuva, että Kyypposilla käydessäní ja Martan kannatettavasta posliinipilluvastaisuudesta lyhyesti puhuessamme Martta sanoi, ettei ihan luonnontuherokaan käy, ja piirsi sormillaan ilmaan kuvion, jonka oletin tarkoittavan Martan omien pillunkarvojen muotoilua. Yksityisyys- ja intimiteettisyistä en tässä sano mikä kuvio se oli.
Leilah

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Minä taas haluaisin ennemmin kuulla miesten häpykarvoituksesta. Onko tuuhea? Ulottuvuus (napa, lapaluut)? Väritys? Ajeletko ja jos niin kuinka usein? Mikä malli (kiitorata, kolmio, posliini)?

Edit. Unohdin vastata omasta puolestani. Häpyhuulet ovat karvaiset, muutoin olen ajellut karvat pois kokonaan.
Viimeksi muokannut Leilah, 09.01.2006 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

"Muotoiltu kolmio karvaisilla häpyhuulilla"?

Anteeksi nyt vain, mutta eikö olisi mielekkäämpää jättää sitten vaikka kokonaan sheivaamatta?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lucky Luciano kirjoitti:"Muotoiltu kolmio karvaisilla häpyhuulilla"?

Anteeksi nyt vain, mutta eikö olisi mielekkäämpää jättää sitten vaikka kokonaan sheivaamatta?
Minulle kiitos se pillu muotoillulla kolmiolla ja häpyhuulet ajeltuna.
Mutta joskus muutama nainen Cityssä/Kityssä on puolustanut ymmärtääkseni juuri häpyhuulien karvoitusta perusteella, että ilman niitä saavat helpommin virsatietulehduksia, karvat suojaavat. Häpyhuulet varmaan myös arin ja vaivaloisin alue ajella, liikaa hienostelua välttävät eivät vaivaudu? Onhan siinäkin tapauksessa esteettistä muotoilla se kolmio ylempänä, eihän se reisienvälikarvoitus niin selvästi näy jossain saunassa, uimahallin suihkussa ym... Ja ehkä kaikilla ei ole ne häpyhuulikarvat kovin paksua turkkia alun perinkään?
Viimeksi muokannut Gattaca, 09.01.2006 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Gattaca kirjoitti:Minulle kiitos se pillu muotoillulla kolmiolla ja häpyhuulet ajeltuna
Sinun tilanteessasi ei juuri taida olla naista karvoihin katsoman...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Patz kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minulle kiitos se pillu muotoillulla kolmiolla ja häpyhuulet ajeltuna
Sinun tilanteessasi ei juuri taida olla naista karvoihin katsoman...
On mulle yhtä just tuollaista tyrkytetty ja hyvältä maistui.
MarthaFocker

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Minulla on muistikuva, että Kyypposilla käydessäní ja Martan kannatettavasta posliinipilluvastaisuudesta lyhyesti puhuessamme Martta sanoi, ettei ihan luonnontuherokaan käy, ja piirsi sormillaan ilmaan kuvion, jonka oletin tarkoittavan Martan omien pillunkarvojen muotoilua. Yksityisyys- ja intimiteettisyistä en tässä sano mikä kuvio se oli.
Tämä vain vahvistaa käsitystäni siitä, että olet hullu stalkkeri.
Muistat jokaisen jutun, mitä olen heittänyt palstalla tai livenä.
Hullu mikä hullu.
En pidä siitä, että kerrot täällä juttuja minusta. Sanottakoon sen verran, että en ole koskaan täällä tai livenäkään tunnustautunut täysituheron kannattajaksi. Enempää en jaksa tästä aiheesta jauhaa.
nypari

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja nypari »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:jaadijaadi...
Tämä vain vahvistaa käsitystäni siitä, että olet hullu stalkkeri.
Muistat jokaisen jutun, mitä olen heittänyt palstalla tai livenä.
Hullu mikä hullu.
En pidä siitä, että kerrot täällä juttuja minusta. Sanottakoon sen verran, että en ole koskaan täällä tai livenäkään tunnustautunut täysituheron kannattajaksi. Enempää en jaksa tästä aiheesta jauhaa.
Jos en väärin muista, on Gat kerran vieraillut Kyyppolassa. Jos en väärin muista, tiedän ja muistan tästä vierailusta kyseenalaisen paljon. Siis tästä yksittäisestä tapaamisesta. Onko sinulla Gat jokin erityinen syy palata tähän tapaamiseen aiheesta riippumatta, oliko tapahtuma todellakin niin mullistava? Onko tapaaminen sinulle yhtä kuin 'ässä hihassa', siis se viimeinen keino, kun kaikki muut keinot on jo käytetty?
MarthaFocker

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

pois tämä viesti. Luin ihan väärin ja haukuin jo nyparin apinaksi (vaikka onhan se, muaha), kun luulin sen syyttävän minua asian vatvomisesta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

nypari kirjoitti:Jos en väärin muista, on Gat kerran vieraillut Kyyppolassa.
Kahesti. Lahessa.
Pois se, että Marttaa stalkkaisin. :laatta:
Tyttöraasu vaan tuossa yllä pillittämään, kun tuo kohta pitkään jatkuneessa vastavuoroisessa nälvimisessämme (tuhma martta alko ite ekana kiusaan, niin!) osui johonkin herkkään. En olisi arvannut. Martan posliinipilluvastaisuuskin on neidin itsensä palstoilla jyrkin sanoin ilmoittamaa, mistä plussat :D
MarthaFocker

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
nypari kirjoitti:Jos en väärin muista, on Gat kerran vieraillut Kyyppolassa.
Kahesti. Lahessa.
Pois se, että Marttaa stalkkaisin. :laatta:
Tyttöraasu vaan tuossa yllä pillittämään, kun tuo kohta pitkään jatkuneessa vastavuoroisessa nälvimisessämme (tuhma martta alko ite ekana kiusaan, niin!) osui johonkin herkkään. En olisi arvannut. Martan posliinipilluvastaisuuskin on neidin itsensä palstoilla jyrkin sanoin ilmoittamaa, mistä plussat :D
MIten joku voi olla aina yhtä väärässä? Taito kai sekin...hmmm...

Pillittämään? Voi setä voi setä... kun en minä pillitä. Älä laita sanoja suuhuni kiitos. Mulkku.
NIin, tarvitseeko tästä oikeasti jauhaa. Joskus kauheessa tuubassa kirjoitin vihaavani sänkistä posliinia. Asia ei ole todellakaan minulle mitenkään herkkä. Jos luulet löytäväsi minusta herkän kohdan, niin voit lopettaa yritykset jo nyt. NIITÄ EI NIMITTÄIN OLE. Kaikkeahan sinä olet jo yrittänytkin, mutta aina se menee samalla tavalla; sinä saat nenillesi.

Hullu! Hypi vaikka seinille välillä.

Alan pikku hiljaa oikeasti kyllästyä sinuun.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Gattaca kirjoitti:Minulle kiitos se pillu muotoillulla kolmiolla ja häpyhuulet ajeltuna.
Korjaa jos olen väärässä, mutta etkö ole täällä kovaan ääneen julistanut että kaikenlainen sheivaaminen on trendipelleilyä?

Edit: Sadas postaus, ja puhutaan genitaaleista. Mun elämä rokkaa! :komp:
Viimeksi muokannut Kimmen, 09.01.2006 21:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kittys

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minulle kiitos se pillu muotoillulla kolmiolla ja häpyhuulet ajeltuna.
Korjaa jos olen väärässä, mutta etkö ole täällä kovaan ääneen julistanut että kaikenlainen sheivaaminen on trendipelleilyä?
Joo, ja viel se kaikenmoinen geelihipsiminen. Ihan håmåa.
hebuli

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

K.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

hebuli kirjoitti:K.
Hey, miks sä poistit sen karhuntaljan linkin ja vielä kuvan sun galleriasta? :lol:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kittys kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minulle kiitos se pillu muotoillulla kolmiolla ja häpyhuulet ajeltuna.
Korjaa jos olen väärässä, mutta etkö ole täällä kovaan ääneen julistanut että kaikenlainen sheivaaminen on trendipelleilyä?
Joo, ja viel se kaikenmoinen geelihipsiminen. Ihan håmåa.
Jatkuvaa sanomisieni vääristelyä! :D
Olen soimannut vain MIESTEN geelihipsimistä ja sheivailua.
Naiseuteen sellainen sopii, paitsi tietysti ihan posliinipillu, perkele!
hebuli

Re: Pillunkarvakysely!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kimmen kirjoitti:
hebuli kirjoitti:K.
Hey, miks sä poistit sen karhuntaljan linkin ja vielä kuvan sun galleriasta? :lol:
Kädetti. (2-mielistä?)
Vastaa Viestiin