Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Haiseeko kyrpäsi/vittusi nyt?

Vittuni haisee pahalta
1
5%
Vittuni haisee hyvältä
7
37%
Vittuni ei haise
3
16%
Kyrpäni haisee pahalta
3
16%
Kyrpäni haisee hyvältä
2
11%
Kyrpäni ei haise
3
16%
 
Ääniä yhteensä: 19

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minun kyrpäni yleensä haisee todella pahalta, koska runkkaan joka päivä monta kertaa ja pesen kyrpäni vain perjantaisin saunassa.

Haiseeko sinun kyrpäsi tai vittusi ja miten pahalta?

Entä haiseeko vitussa juuri käynyt kyrpä tarttuneine vitunhajuineen hyvältä vai pahalta?
ninnithequeen

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tällä hetkellä vittuni haisee korkeintaan mansikkasuihkusaippualle, sillä tulin juuri saunasta ja suihkusta.

Minulla ei lisäksi ole tapana haistella tavaraani. Epäilen kuitenkin, ettei se pahalta haise, sillä se pestään aika paljon useammin kuin sinun tavarasi, Gattaca. Yök. (pliis sano et se oli huumoria...)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Ehä sano huumoriksi.
Pesen kyrpäni muuten kuin perjantaisin vain jos luulen saavani pillua.. ja sehän luulo tapahtuu aika harvoin..

Olenhan rappiolla!

No O.K.. TÄNÄÄN torstaina pesin kyrpäni, kun kävin korvakäytävälääkärillä (nainen) vaikka hän ei kyrpääni katsonutkaan.
MarthaFocker

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Suomenruotsalaiset miehet tykkää kyllä koska se tuoksuu ihan hapansilakalle... mutta sitten toisaalta juustolta.
Ja mä en kans pese sitä koskaan.
Voitte vain kuvitella kun siellä on jo monen joulun mällit keräämässä aromiaan.

Ja on siellä toukkia ja banaanikärpäsiäkin. Ekaks olin sillai, etä yök, mut nyt niistä on tullu mun kavereita. Mä puhun niille ja joskus ne vastaa mulle.

Mut musta tollasen sanan ku haisee käyttäminen on vähän loukkaavaa.
Et tota mä käyttäsin tuoksu sanaa mielummin, tota niinku.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

MarthaFocker kirjoitti:Suomenruotsalaiset miehet tykkää kyllä koska se tuoksuu ihan hapansilakalle... mutta sitten toisaalta juustolta.
Sä luet mua kuin avointa kirjaa. :komp:
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tämä klassinen ja eroottinen, mutta liian vähän kommentoitu vanha ketjuni täytyy nostaa ylös nyt, kun nöösipojat kuten Manaaja yrittävät hyppiä Mestarinsa Nenälle pano versus kakka -kyselyillään. Kulttuuriteko minulta.

Mainittakoon, että nyt olen pessyt kyrpäni viimeksi toissa perjantaina. Niin, kun viime perjantaina en mennyt saunaan, koska olin kännissä ja koska aioin maanantaina parturiin jota edellisenä päivänä afroni kannattaisi pestä, etteivät parturihuorat vittuile. Vältän tarpeetonta pesemistä. No, en ole kerinnyt parturiin, siis en ole kyrpäänikään kylvettänyt. Olen myös runkannut joka päivä. Enkä ole vaihtanut kalsareitakaan. Anteeksi mustia boksereita.

Jos joku Kitinämisu haluaa kyrpääni, lupaan pestä sen, erikoistilaisuuteen. Kivempi heidän imeskellä sitten.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Jenny Daa-aah! ling

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Sulla ei käy se mulkun haju enää nenään? Ei varmaan... En ihan muista miltä päivittäin pesemätön kyrpä haisee mutta kuvotun tässä varmuuden vuoks. Et varmaan pese edes spermoja käsistä! Tuleeko ne ällöpöpöt näppiksistä tänne mulle! Kitinä kii!!1
Kai Nalo

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Et varmaan pese edes spermoja käsistä!

Must tuntuu että säästeliäänä miehenä Gattaca joko säilöö spekut tyhjiin karhupulloihin tai sit se nuolee sormensa puhtaaksi. Tai molemmat.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

No ei kyllä varmasti nuole.
Nyt meen pesee hampaat uusiks.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun vittu haisee ihan vehkeelle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Nehemiah James

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mun tuoksuu hunajalle!!
Manaaja

Re: Haiseeko kyrpäsi/vittusi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Tämä ketju tuoksahtaa.
Epätoivolle.
Vastaa Viestiin