Panisitko itseäsi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Panisitko itseäsi?

Kyllä.
48
75%
En.
16
25%
 
Ääniä yhteensä: 64

Starflare

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:En missään tapauksessa, enkä milloinkaan. Ajatuskin puistattaa...

Antaisin kyllä jotakin mutta se olisi niskalaukaus paskatunkiossa, nokkosten keskellä. Tämän jälkeen joisin pullon kossua ja huutaisin isoon ääneen "PERKEEELE" ja paloittelisin raadon ja syöttäisin sioille. Jos siat vaan suostuisivat syömään, epäilen että ei siatkaan paskaa syö.
:shock: Tämähän on kuin minun suustani! :shock: .
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Totta munassa panisin. Jatkuvalla syötöllä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Joo, mut sen jälkeen ois kyl ihan saatanan vaikeeta tyytyy enää mihkään muuhun.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Exsat

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Panisin. Mutta todennäköisesti mua alkais ärsyttään se mun vikinä, joten se jäis siihen yhteen kertaan.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ehdottomasti. Olen saanut alalla sellaisten erotiikan mustan vyön omaaavien naisten koulutuksen, että kyllä kannattaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Todellakin panisin!
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Panisin säälistä. Ja sitten siitä jäisi kamala morkkis enkä haluaisi olla enää itseni kanssa tekemisissä koska pelkäisin että alkaisin luulla meistä liikoja.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Totta kai. Mikä etten. Mutta minä EN KÄÄNTÄISI KYLKEÄ JA NUKAHTAISI samantien sen jälkeen vaan paijailisin itseäni ihanasti ja kuiskailisin korvaani söpöisiä juttusia :h:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
hermine

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Tällä hetkellä tuntuisi kivemmalta tapella itsensä kanssa niinkun silleen että olisi kolmiuloitteinen peilikuva jolla olisi kuitenkin itsenäiset liikkeensä. Mutta jos mun pitäisi kaikista maailman ihmisistä valita kenen kanssa panisin, ottaisin kyllä itteni. Sitten kun olisin harjoitellut tyttöseksimestariksi, valitsisin aina baarin parhaannäköisen tytön ja yrittäisin pokata sen jotenkin tosi kummallisesti.

Oikeasti kyllä tuntuu jotenkin tosi ahdistavalta ajatukselta tavata täydellinen kopio itsestään. Näytän videonauhallakin liikkeessä aina tosi toopelta ja puhun tyhmästi. Kävisi varmasti sääliksi sitä toista.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

hermine kirjoitti:Tällä hetkellä tuntuisi kivemmalta tapella itsensä kanssa niinkun silleen että olisi kolmiuloitteinen peilikuva jolla olisi kuitenkin itsenäiset liikkeensä. Mutta jos mun pitäisi kaikista maailman ihmisistä valita kenen kanssa panisin, ottaisin kyllä itteni. Sitten kun olisin harjoitellut tyttöseksimestariksi, valitsisin aina baarin parhaannäköisen tytön ja yrittäisin pokata sen jotenkin tosi kummallisesti.
Siis mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Ensin harrastat kamppailulajeja, sitten otat itsesi ja ryhdyt tyttöseksimestariksi ja lopuksi pokailet hyvännäköisiä tyttöjä. Siis häh? Etenkin virkettä 2 ja 3 on todella vaikea panna yhteen; joko tämä pitää ymmärtää niin, että harjoittelisit itsesi kanssa tyttöseksimestariksi tai sitten pokailisit näitä tyttöjä, tai sitten niin, että pidät itseäsi aina ja kaikkialla baarin parhaannäköisenä tyttönä ja yrittelisit sitten itseäsi.

Olenko mä vain tyhmä, kun en tajua?
hermine kirjoitti:Oikeasti kyllä tuntuu jotenkin tosi ahdistavalta ajatukselta tavata täydellinen kopio itsestään. Näytän videonauhallakin liikkeessä aina tosi toopelta ja puhun tyhmästi. Kävisi varmasti sääliksi sitä toista.
No näin kaikki näyttelijätkin sanovat. Ja heidän näkemisestään sentään ihmiset maksavat, ajatteles.

Jotenkin tämä tuntui vahvistavan käsitystäni siitä, että naiset noin niinkuin lähtökohtaisesti narsistisesti häiriintyneitä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Panisin, mutta tuskin saisin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
hermine

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

vadim kirjoitti:
hermine kirjoitti:Tällä hetkellä tuntuisi kivemmalta tapella itsensä kanssa niinkun silleen että olisi kolmiuloitteinen peilikuva jolla olisi kuitenkin itsenäiset liikkeensä. Mutta jos mun pitäisi kaikista maailman ihmisistä valita kenen kanssa panisin, ottaisin kyllä itteni. Sitten kun olisin harjoitellut tyttöseksimestariksi, valitsisin aina baarin parhaannäköisen tytön ja yrittäisin pokata sen jotenkin tosi kummallisesti.
Siis mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

Ensin harrastat kamppailulajeja, sitten otat itsesi ja ryhdyt tyttöseksimestariksi ja lopuksi pokailet hyvännäköisiä tyttöjä. Siis häh? Etenkin virkettä 2 ja 3 on todella vaikea panna yhteen; joko tämä pitää ymmärtää niin, että harjoittelisit itsesi kanssa tyttöseksimestariksi tai sitten pokailisit näitä tyttöjä, tai sitten niin, että pidät itseäsi aina ja kaikkialla baarin parhaannäköisenä tyttönä ja yrittelisit sitten itseäsi.

Olenko mä vain tyhmä, kun en tajua?
hermine kirjoitti:Oikeasti kyllä tuntuu jotenkin tosi ahdistavalta ajatukselta tavata täydellinen kopio itsestään. Näytän videonauhallakin liikkeessä aina tosi toopelta ja puhun tyhmästi. Kävisi varmasti sääliksi sitä toista.
No näin kaikki näyttelijätkin sanovat. Ja heidän näkemisestään sentään ihmiset maksavat, ajatteles.

Jotenkin tämä tuntui vahvistavan käsitystäni siitä, että naiset noin niinkuin lähtökohtaisesti narsistisesti häiriintyneitä.
Mä en oikein enää itsekään saa muodostettua järkeä yöllisiin kirjoituksiini. Kai tarkoitus on harjoitella eka itsellään jotta sitten voi mennä soveltamaan taitojaan niihin paremmannäköisiin. Noi kamppailulajit on ihan erillinen juttu. En kyllä tunne ketään miestäkään joka varsinaisesti hihkuisi riemusta nähdessään itseään filmillä tai kuullessaan ääntään nauhoitettuna...
Elukka

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti:En kyllä tunne ketään miestäkään joka varsinaisesti hihkuisi riemusta nähdessään itseään filmillä tai kuullessaan ääntään nauhoitettuna...
Mä ainakin näytän ja varsinkin kuulostan tosi typerältä nauhoitettuna. :roll:
bedlam

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elukka kirjoitti:
hermine kirjoitti:En kyllä tunne ketään miestäkään joka varsinaisesti hihkuisi riemusta nähdessään itseään filmillä tai kuullessaan ääntään nauhoitettuna...
Mä ainakin näytän ja varsinkin kuulostan tosi typerältä nauhoitettuna. :roll:
Minä kiihotun nähdessäni tai kuullessani itseäni nauhalta.
Exsat

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
Minä kiihotun nähdessäni tai kuullessani itseäni nauhalta.
p.s. Tämä ei ole sarkasmia.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Ann kirjoitti:Panisin, mutta tuskin saisin.
Siis et saisi itseäsi vai et saisi itse?
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Totta helvetissä!
AarneAnkka

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Minä kiihotun nähdessäni tai kuullessani itseäni nauhalta.
p.s. Tämä ei ole sarkasmia.
Noh.. rokkitähdiltähän suorastaan vaaditaankin tätä.
HoundDog

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Tietenkin. Kuukauden päästä kylkiluiden väliin.
millivanilli

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

en
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

millivanilli kirjoitti:en
Hullu!
Geetzu

Re: Panisitko itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jos olisin suurella ihanalla kyrvällä varustettu helvetin komea ja upea mies, laittaisin itseni vinkumaan. Siis minut, no sen naisen. Ja kaikilla tyyleillä, kiusaavasta helppoon - rajusta hellään... No myönnän, että nään toisinaan tämmösiä uniakin, missä kasvottomana Miehenä nussin itseäni. Leikittelen pimpillä ja suurimman osan ajasta tyydyn vain ihailemaan miltä kyrpä näyttää liukuessaan ajeltuun pilluun. Minkä tämän tunnustaminen minusta tekeekään?

Naisena en itseäni panis. Tissini ovat liian pienet ja hyvällä tiukalla pillulla, pyllyllä ja suurella imuteholla ei juurikaan olisi merkitystä. No loistavalla suutelutaidolla ehkä, ja kosketuksilla, hmmh ihollakin, mutta en kyl panis.
Vastaa Viestiin