Hiusten väri

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Hiusten värin pitää olla

Blondi on ihanin
12
15%
Punainen on sexy!
16
20%
Brunetti on paras
25
32%
Charmantti harmaa
3
4%
Ehdoton musta
10
13%
Puhdas kalju
7
9%
Vihreä menninkäinen
1
1%
Joku muu???
5
6%
 
Ääniä yhteensä: 79

Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Siis mikä hiusten väri kolahtaa parhaiten ja pituus?

EDIT:mulle uppoaa parhaiten punainen, pitkänä tai lyhyenä.
Viimeksi muokannut KulisataN, 30.12.2005 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Truth fears no trial
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Georgina »

vaikka mä kuvittelen olevani kirjoituslakossa niin ajattelin käydä täällä yllättävästi ilmoittamassa että kalju. :P Pitkä tukkakin menee paremman puutteessa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ElanorRaven

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Pitkät mustat hiukset. Nam.

Muutkin värit käy, kunhan on pitkät.
slam

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja slam »

Kunhan ei partakarvat kasva päästä, ei kai sen muuten niin väliä.

Kaksi värinen rakkikoira taidan olla itse karvoiltani, että tarjoilija, laitetaan toinen samanlainen?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ihan sama minkä väriset vai onko hiuksia, onko pitkät vai lyhyet vai letit vai rastat, kunhan ovat puhtaat. (Ja kantajalleen sopivat)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Patz

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Patz »

Eeeeette kyllä ikinä arvaa mitä vastasin!
ninnithequeen

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Punaiset.

Just niin ihanan punaiset mitä Bigmamalla aikoinaan oli. Pitkät, punaiset, upeat hiukset.

Me like. Me wants.
Turbohaltija

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Täysin järjetön kysymys. En voisi koskaan kuvitella vakavampaa suhdetta ihmisen kanssa, jolle jokin tietty tai jotkin tietyt ulkonäköön liittyvät seikat ovat ratkaiseva kriteeri parinvalinnassa. Tosin ymmärrän ´kolahtamisella`ehkä jotain muuta kuin ketjun aloittaja.
Yönmustaritari

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Niin kyllähän se pitkä tuuhea punainen kera silmien vihertävien mieluummin ilman ihon pigmentti-muutoksia olisi liki lottovoiton arvon tietämillä.
Pikku-Akka

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Miehellä pitää olla kalju tai lyhyt, tumma letti. Pitkät hiukset miehellä on siitä inhottavat että se letti tunkee suuhun. Luulin ennen tykkääväni pitkätukista, mutta nukuttuani erään karvapään vieressä tulin toiseen ajatuksiin. Ja tästä on nyt aikaa sellainen 8 vuotta. Sen jälkeen mitä lyhyempi, sitä parempi.

Naisella, esim itselläni vaalea yhdistettynä tummaan sopivassa suhteessa on jees. Kunhan on kiiltävät ja hyväkuntoiset, niin mikä tahansa väri käy.

Kittys

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tumma on håttia.

Miehillä ei koskaan, ei missään, ei missään nimessä minkäänmoista punasta eikä pitkää lettiä.
Faghag

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Omat hiukset:

Kuten galleriakuvastani näkyy, oma tukkani on jo hopeaisen harmaantuva, eksoottisen maantienharmaan sävyinen. Itse asiassa pidän siitä eniten, vaikka olen käynyt läpi pitkät punaiset hiukset ja lyhyet ultrablondit. Neljä vuotta sitten tukka mallini oli samanlainen kuin Lolitalla ja Huimalla, eli 12 millin siili. Pitää muuten kaivaa kuvaa esiin tuosta kaudesta :-D

Itselleni sopii parhaiten lyhyet hiukset. Pitkä tukkakin on ollut, mutta kuten jotkut miehet väittävät, se ei todellakaan sovi kaikille naisille eikä tee välttämättä ulkonäköä naiselliseksi. Minä näytin ainakin ihan tantalta eli ei sovi ruumiinrakenteeseeni eikä pukeutumistyyliini.

Miehen hiuksista:

Pituus ihan sama, kunhan leikkaus on trendikäs ja herraa pukeva. Lyhyt, puolipitkä tai kalju, kunhan staili on jees eli tukka tai tukattomuus on synkassa muun pukeutumisen kanssa. Itse inhoan miehillä hiirenhäntämäisen ohuita ponihäntiä. Ja tinttitukat alkavat kyl olemaan valitettavasti aika passé, tsorppa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siis riippuu ihan täysin siitä päästä, jossa ne on kiinni! Ei pysty sanoon.
Nighthawk

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Ei väri tai yleensäkään hiusten muoto ole mulle se juttu, mikä aiheuttaa napsahdus-efektejä. Mutta yleisesti pidän kyllä pitkistä hiuksista ja tietenkin siitä kokonaisuudesta, johon ne ovat integroitu. Ei väristä niinkään väliä.
1108

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Black is my soul, black is my hair (mahtava Dark Throne vääristelmä)

Ja sama uppoaa kumppaniltakin. Ja punainen. Ja tietenkin VAALEAT.
1108

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Faghag kirjoitti:...kunhan leikkaus on trendikäs...
Olet siis ehta trendiperse?
Bigmama

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Kalju
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mulla oli blondit (oikein kunnon vetyperoksidi) hiukset monta vuotta ennen kuin päätin kokeilla tätä tummaa.
Olin tosi vannoutunut blondi enkä osannut enää kuvitellakaan itseäni
muun värisillä hiuksilla, mutta nyt kun värjäsin niin oon tosi tyytyväinen!
Nyt alkaa jo uutuuden viehätys katoamaan,
mutta se on jotenkin aina niin kivaa muuttaa ulkonäköään niin radikaalisti ettei meinaa tunnistaa itseään peilistä..
pajazzo

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Mustat ja tummat kolahtaa aikas mukavasti. Hiuksia saa olla runsaasti päässä, mutta ei välttämättä mitkään julmetun pitkät. 8)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Vastasin brunetti vaikka se ei todellakaan mitenkään ehdoton ole, ei vaan ollu sellasta vaihtoehtoo että en voi päättää vain yhtä parhaaksi..

Järkiään kuitenkin jotakuinkin niin, että

Ennemmin tumma kuin vaalea, punapää tai harmaa.

Pituuksista käy kaikki muu paitsi sellainen ällö polkkapituus, joko lyhyt kiva malli siis tai rehellisesti pitkä, jos pitkä niin siistiksi hoidettu.

Pälvikalju ei saa kannatusta mutta täyskalju on tietty hottis.

Itseltäni löytyy pitkä ja musta turkki. Tai jos värjyylaiskuus iskee, joka ei ole ihan hirvittävän harvinaista, sitten pitkä brunette taipuen aavistuksen verran kastanjan punaiseen päin.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Faghag

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Faghag »

1108 kirjoitti:
Faghag kirjoitti:...kunhan leikkaus on trendikäs...
Olet siis ehta trendiperse?
*huutaa ylpeänä* OLEN!! Vain muodin vuoksi kannattaa elää ;)

Tarkennuksen vuoksi, mikään ei ole niin tyylitöntä ja ohimenevää kuin pintamuoti. Arvostan ihmisiä, jotka arvostavat tyyliä ja siihen liittyy niin moni aspekti, joita voitaisiin sanoa kokonaisvaltaisiksi elämäntapavalinnoiksi. Olet sitä miten pukeudut :-D

Muodin seuraaminen tarkoittaa yleensä sitä, että on perillä ajankohtaisista trendeistä ja oman ammattini takia tämän on suotavaa jo ammattitaitoni ylläpitämisen vuoksi.

Ei muodin kehityksen seuraaminen tee sen pinnallisemmaksi kuin tekniikan ja nörtteilyn viimeisimpien värkkien vahtaaminen.
Feiz

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Mulle kolahtaa yleensä se nainen, ei hiukset, MUTTA lähes kauttaaltaan tyttöystäväni ovat olleet blondeja. Jotain TENDENSSIÄ siis näyttäisi olevan noihin vaaleatukkaisiin.
hebuli

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Neonväriset saavat minun kannatukseni, sellaiset pimeässä loistavat. Kaikki animea nähneet ehkä tietävät millaisista puhun. Seksikin on aivan upeaa valaisevien hiusten loisteessa. Suosittelen! Siis seksiä yleensäkin. Auttaa kolotukseen ja vitutukseen.
Dumari

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Blondi tai Brunette, pitkät on pääsääntöisesti kivemmat.
Kid

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ei hiusten värillä oo väliä kunhan on kalju :lol:
Vastaa Viestiin