Hiusten väri

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Hiusten värin pitää olla

Blondi on ihanin
12
15%
Punainen on sexy!
16
20%
Brunetti on paras
25
32%
Charmantti harmaa
3
4%
Ehdoton musta
10
13%
Puhdas kalju
7
9%
Vihreä menninkäinen
1
1%
Joku muu???
5
6%
 
Ääniä yhteensä: 79

Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Klikkasin mustaa, mutta kyllä se ruskeakin käy. Siis luonnollisesti tumma.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Vaaleat hiukset, mielellään tietysti mahd. paksut/ tuuheat. Ja lyhyet siis semmonen ns. poikatukka mikälie niin nams. Menee tietysti myös pitemmätkin, mutta esim uutena-vuonna löytyi pitkästä aikaa kasvot juuri mun makuun noin 90%, elikä siis oli kyl aika huippu otus, mutta kun ei ne hiukset olleet tarpeeksi tuuheat niin piti laittaa jäähylle,,okei okei taitaa se syy olla kyllä se että se peppu oli hiukan liian iso mulle, elikä noin tommonen 3-3,4 kiloo kun ois ollut hoikempi niin tilanne ois voinut olla toinen ja joo en rupea nyt niitä lenkki-ohjeita hälle faxaamaankaan että sitten muka natsais. Ja toinen syy oli varmaan se että tytsi kertoi mulle että kun oli 10v kimpassa niin nyt on vuosi ollut aika vauhdikasta ja oli kuulemma laskenut että on nainut 26:n eri kundin kanssa tänä-vuonna--aijai kun mä repesin, ja enhän mä halunnut varmaan siihen listalle joutua, vaan haluan "kiltin" tytön itselleni kuten itsekin.

Ja siis vielä hiuksista, diih elikä lyhyet ne voisi olla ja mielummin semmoset revityt mallia ja siihen vielä vähän tummahkoja raitoja niin voi voi mä sanon että silloin saattaa taivaspaikka aueta!

No tapasin kyllä sitten uutena-vuonna, soprais soprais semmosen punapää lyhyttukkamallin ja se oli aikas jees ja oli niin kiva niitä hiuksia haroo..ja sitä tein ihan vaan frendinä mut en mä sit tajuu et miten se sit yhtäkkii kuitenkin halusi jollain lailla mua lähestyä ja painaa lantionsaKin mua vasten..noh ihan kivaltahan semmonen halailukin tuntuu hah.

Ja tietysti tummakin menee ja itseasiassa noin vuosi sitten oli semmonen ihana lyhyt tukkanen pörröpää mut sekin sitten osoittautui mm. liian tuhmaksi juuh.

Joten loppuskaneettina vois sannoo että semmonen vaalea maitotyttö varmaan on paras koulutettava, daamiksi?

Tosin palaan vielä hetkex, elikä niissä lyhyissä on ehkä vain yksi huono puoli elikä se että niistä ei saa kunnolla otetta ja siis silleen ei pääse kunnolla tukistaa niin että varmaan tuntuu ja oppii olemaan jeah.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

No eipä kyllä oikeastaan väliä, vaikka punaisissa hiuksissa on aina ollut jotain viehättävää - varmaan siksi kun ovat kohtuullisen harvinaisia.
Muutama hassu selvisi keskiajan roviohipoista.
Mutta ei minkään värinen tukka naista pahenna tai paranna sen puoleen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Starflare

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Preferoin tummia/punaisia sekä pitkiä kutreja, mutta ei se niin nökönuukaa ole.
Elukka

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ennen olin sitä mieltä, että "Gentlemen prefer blondes", mutta nyttemmin oma Haniseni on näyttänyt, miten håttiksia muodokkaat brunetit voivatkaan olla... 8)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Starflare kirjoitti:Preferoin tummia/punaisia sekä pitkiä kutreja, mutta ei se niin nökönuukaa ole.
Veit karvat perseestäni!
Pitkä tumma tai punainen olla pitää.
Blondeille mieluiten lyhyt tukka, ettei se äklö valju väri niin paljon näy! :D

Minulla muuten mustaksikin luultu tummanruskea tukka beatlespituudessa eli vähän korvien päälle plus jakaus. Jos lyhyempi, näytän tavallistakin karummalta. Jos pitempi, tulisi afro, koska on niin paksua ja geelithän ovat homoille.
ElanorRaven

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Preferoin tummia/punaisia sekä pitkiä kutreja, mutta ei se niin nökönuukaa ole.
Veit karvat perseestäni!
Pelottavaa. :shock:
Starflare

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Preferoin tummia/punaisia sekä pitkiä kutreja, mutta ei se niin nökönuukaa ole.
Veit karvat perseestäni!
Pelottavaa. :shock:
Niin minustakin :shock: .
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Veit karvat perseestäni!
Pelottavaa. :shock:
Niin minustakin :shock: .
Gattacalla on pitkät punamustat persekarvat? Nyt voin kuolla onnellisena tämän tiedon kanssa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
bedlam

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Pelottavaa. :shock:
Niin minustakin :shock: .
Gattacalla on pitkät punamustat persekarvat? Nyt voin kuolla onnellisena tämän tiedon kanssa.
Hyi. Gattacan punaisena liehuva persletti kuulostaa melko nökönuukalle.

Mutta itse joskus ajattelin, että erittäin tumman ruskeat hiukset ja ruskeat silmät olisivat SE juttu, vaan itse asiassa sinisilmäisiä ja vaaleita on prosentuaalinen enemmistö kumppaneista ollut.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei sillä hiusten värillä niin suurta merkitystä ole, joten en äänestänyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Äänestin vaihtoehtoa "joku muu". Tämä siksi, että väri on vaihdettavissa, ja niinollen helppo muuttaa mieleiseksi... Kunhan on omat karvat päässä, niin hyvä. Tai sitten kokonaan ilman. Puoliksi kalju on yök :x
hebuli

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Mylwin kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: Pelottavaa. :shock:
Niin minustakin :shock: .
Gattacalla on pitkät punamustat persekarvat?
Ei enää. Ne vietiin.
ElanorRaven

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hebuli kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Niin minustakin :shock: .
Gattacalla on pitkät punamustat persekarvat?
Ei enää. Ne vietiin.
Todellinen erotiikkakeskustelu :lol:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ElanorRaven kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Gattacalla on pitkät punamustat persekarvat?
Ei enää. Ne vietiin.
Todellinen erotiikkakeskustelu :lol:
En mie tiedä kumpi on eroottisempaa, Gatlingmiehen kertomukset siitä kuinka ei pese pipukkaansa vai spekulointi sen pyllyparrasta. Taidan kallistua pyllypartakeskusteluun.

Puhumattakaan järkyttävän pitkästä lainauslitaniasta! Tix hajoaa pirstaleiksi. Muaha.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ElanorRaven

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mylwin kirjoitti:Gatlingmiehen kertomukset siitä kuinka ei pese pipukkaansa
Jösses, tuota en ole kuullutkaan. Onneksi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ElanorRaven kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Gatlingmiehen kertomukset siitä kuinka ei pese pipukkaansa
Jösses, tuota en ole kuullutkaan. Onneksi.
http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1634

Kuvakertomusta odotellessa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ElanorRaven

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mylwin kirjoitti:http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1634

Kuvakertomusta odotellessa.
Jeesussaatana.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ElanorRaven kirjoitti: Jeesussaatana.
Kity - Koko perheen viihdekeskus.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Punaiset ja blondit, ennenkaikkea punaiset.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1634

Kuvakertomusta odotellessa.
Jeesussaatana.
Mitä sitä yhtenään pesemään kun en missään käy ja tuntien sisään joka pesusta se on kuitenkin runkkismegmoissa :D
PicNic

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja PicNic »

Turbohaltija kirjoitti:....Tosin ymmärrän ´kolahtamisella`ehkä jotain muuta kuin ketjun aloittaja.
Tumma on tulisempi, siis kyllä aivan ihgusti, mut kuiteski ihan sama kunhan miehessä SITÄ JOTAIN ja MUN silmääni sopiva kokonaisuus.

Tapasin siis kesällä yhden Miehen (huom! isolla ämmällä) jonka olisin voinut vaix sit "syödä". Siis ensisilmäyksellä jopa, ja sitähän ei mulle kovin usein tapahdu...Tihku siis niinQ JUST oikeella tavalla sitä seksii...Urheilullinen oli selvästi, mut ei liian trimmattu...Mutta, mutta arvatkaas kun näin sen miehen sit vaatteet päällä...Tää tyttö kiersi niinQ aikuisten oikeesti pikkareit kuivax ku kotiin pääsi. Voi juma, olisittepa nähneet sen pepun...uuh!...Mut enhän mä sitä sille kertonu tieteskää. Oli muuten just sellai mies, ku mun jääkaapin ovessa...ja siis tumma oli.

*hymyilee leveästi*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PicNic kirjoitti:
Tumma on tulisempi, siis kyllä aivan ihgusti, mut kuiteski ihan sama kunhan miehessä SITÄ JOTAIN ja MUN silmääni sopiva kokonaisuus.

Tapasin siis kesällä yhden Miehen (huom! isolla ämmällä) jonka olisin voinut vaix sit "syödä". Siis ensisilmäyksellä jopa, ja sitähän ei mulle kovin usein tapahdu...Tihku siis niinQ JUST oikeella tavalla sitä seksii...Urheilullinen oli selvästi, mut ei liian trimmattu...Mutta, mutta arvatkaas kun näin sen miehen sit vaatteet päällä...Tää tyttö kiersi niinQ aikuisten oikeesti pikkareit kuivax ku kotiin pääsi. Voi juma, olisittepa nähneet sen pepun...uuh!...Mut enhän mä sitä sille kertonu tieteskää. Oli muuten just sellai mies, ku mun jääkaapin ovessa...ja siis tumma oli.

*hymyilee leveästi*
Sä olet naispuolinen Jouden.
Kikkelis kokkelis.
PicNic

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja PicNic »

Keikaus kirjoitti:
Sä olet naispuolinen Jouden.
Käväs äkkiseltään toi omasakin mielessä...heh...(Eniwei, Jouskan ja muutaman muunkin juttui kyl ihan kiva lueskella)...Mut hei koettakaa kestää vielä hetki...viikonloppu on tulossa ja mä pääsen laitumille purkaan paineita... :hep:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hiusten väri

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin