Pallien suhteellinen koko ja asema

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kivekseni:

Pallit samalla tasolla ja yhtä suuret
5
36%
Pallit samalla tasolla ja vasen suurempi
0
Ei ääniä
Pallit samalla tasolla ja oikea suurempi
0
Ei ääniä
Vasen palli alempana ja suurempi
7
50%
Vasen palli alempana ja pienempi
0
Ei ääniä
Oikea palli alempana ja suurempi
1
7%
Oikea palli alempana ja pienempi
1
7%
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Niin, lisää (heteroseksuaalisella tavalla) kiinnostavia kyselyitä!

Minulla on vasen kives alempana ja suurempi.

Miten muilla?
Naisetkin saavat vastata poikaystävänsä pallien puolesta.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Voi vittu!!! Siinä ne samassa pussissa molemmat roikkuu. Vasen ehkä hiukan alempana.
Truth fears no trial
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ÄRH!!
Unohdin vaihtoehdot että eri tasolla mutta yhtäsuuret!!! Tyhmä.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Meik »

Siinä ne kököttää vierekkäin ... kaikkensa antaneena :twisted:
nypari

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keskolan täti riiputti mua aina nyyteistä, kun en imenyt kunnolla. Teini-iän saavutettuani kokivat nyyttini säkäpituuden, joka varhaisesta riiputuksesta johtuen on pakottanut minut sitomaan pähkinöistäni sensuellin rusetin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Yleensä vasen on alempana, sitä en kyllä tiedä että miksi. Mukavampi niiden kai on roikuskella hieman eri tasolla, ettei olo käy liian ahtaaksi jalkojen välissä..?

Ylös "kasautuessaan" ne sitten ovatkin samalla tasolla. Hmm.
Joo, pakko siis oli tähänkin vastata. Olen varmaan vaan kateellinen kun ei ole omia palleja mitä räplätä ajan kuluksi, ja siksi en saa pallottaa mitään omakohtaiseen kokemukseen perustuvaa vaihtoehtoa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaga nussii ja hänen naamansa loistaa ilosta. Onko hän todella onnellinen? Vai mikä hänet ajaa tähän panemaan haluamisen kierteeseen. Nussimisessa on erilaisia vaiheita. Voimme liikuttaa ruumistamme tietyllä nopeudella edestakaisin, kuinkahan monta liikenopeutta voidaankaan rekisteröidä ihmisen edestakaisin liikkuvasta lanteesta? Gattaga nuolee naisen puhdistamatonta emätintä voimakkain nauttivin liikkein. ”Makeeta olet pitänyt puhtaana alapääsi kaunistuksen!” Gattaga huudahtaa iloisena ja kiihottuu hänen kasvojaan ja nenää vasten haisevasta näytteille asettelusta. ”Ota pillua saamari, nyt kun kerran saat!” venäläinen kaunis horokka huutaa komentaen gattagan polvilleen eteensä. ”Puhdista emättimestä, entisen miehen limat!” hän örähtelee ja röyhtäisee kuuluvasti. Gattaga painaa menemään himojensa pauloissa, mikään asia ei häiritse hänen mieltään. Hän juopuu naisesta täysin. Kasvot liman peitossa hän nousee alapään ääreltä suudellakseen naista. Kamera mies puhdistaa gattagan naaman liinalla. ”Kuvataan nyt äkkiä loppuun tämä puolivillin saamattoman miehen ja naisen kohtaaminen!” Nainen murahtaa ja Gattaga aukaisee housunsa. Onhan Gattagalla ollut ennenkin tarve olla esillä asoidensa kanssa netissä. Katsomaan kerääntyneet ihmiset huomaavat, että hän todella nauttii siitä, että saa julistaa yksityiset tarpeensa julkiseksi. Fyysinen tilanne kiihottaa hänet raivokkaaseen puskenta haluun. Hän kiskoo kireät farkut naisen yltä pois. ”Hänhän työntää kuin mies” toteavat katselijat yhteen ääneen. ”Tämä pätkä tulee myymään ja tuottamaan hunajaa” Kukapa olisi päästänyt saamattoman miehen filmiinsä? "Hienoa, että hänen munansa todellakin! seisoo" ihmiset toteavat hyvillään.
MarthaFocker

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

slam kirjoitti:Onhan Gattagalla ollut ennenkin tarve olla esillä asoidensa kanssa netissä.
Olet sä Slami vaan hauska veikko! :rofl:

Voi kuvitella tämän tilanteen, kun kadulla ihmiset pällistelevät näyteikkunaan, jossa Gattaca hoitaa hommiaan. Äidit pitelevät lastensa silmiä, mutta uteliaat lapset kurkkivat siitä huolimatta. Yleisön joukossa supistaan "ajatelkaa, tuo mies ei ole saanut vapaaehtoisesti koskaan! EI KOSKAAN!!" Screenille heijastetaan Gattacan kuolemattomia valitusvirsiä, jotka on otettu talteen citystä, kity 1.0:sta ja Kity 2.0:sta vuosien 1999-2005 ajalta. Perusajatukseltaan ne mahtuvat ehkä seitsemään lauseeseen.
mustanikki

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kuva
Turbohaltija

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

LillyMunster kirjoitti:Yleensä vasen on alempana, sitä en kyllä tiedä että miksi. Mukavampi niiden kai on roikuskella hieman eri tasolla, ettei olo käy liian ahtaaksi jalkojen välissä..?
Joo, mulla on myös vasen alempana. Luulen, että se voi johtua siitä, että jos kivekset olisivat vierekkäin, ne lämmittäisivät toisiaan liikaa ja siittiöthän kehittyvät paremmin viileässä. Mutta miksi juuri vasen, se onkin jo mystisempää. Toisaalta laitetaanhan molokin yleensä vasempaan lahkeeseen, tai ainakin minä laitan.
slam

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja slam »

mustanikki kirjoitti:
kait kiveksetkin kaipaa liikuntaa
Turbohaltija

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Oikeastaan vaihtoehdot 2, 3, 5 ja 7 ovat mahdottomia. Jos toinen palli on suurempi, eihän se voi olla samalla tasolla toisen kanssa, koska sen massa on raskaampi. Vastaavasti pienempimassaisempi palli ei voi roikkua alempana kuin suurempi. Vai löytyykö tästä päättelystäni poikkevia havaintoja? :?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:Oikeastaan vaihtoehdot 2, 3, 5 ja 7 ovat mahdottomia. Jos toinen palli on suurempi, eihän se voi olla samalla tasolla toisen kanssa, koska sen massa on raskaampi. Vastaavasti pienempimassaisempi palli ei voi roikkua alempana kuin suurempi. Vai löytyykö tästä päättelystäni poikkevia havaintoja? :?
Onhan se fysikaalisesti mahdollista että on erikokoiset pallit, joiden pohja tai painopiste kuitenkin on samalla tasolla. Pussi kai siinä määrää pääseekö painavampi palli alemmas. Se epäselvää määritelläänkö pallien korkeusero pohjan, yläosan vai painopisteen mukaan, mikäli erikokoiset pallit eivät tilavuuserosta huolimatta ole samankorkuisia...

Enemmän harmittaa kun unohdin vaihtoehdot samankokoisista mutta eri korkeudella olevista palleista...
hebuli

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Käsittääkseni yleisin syy sille miksi monilla miehillä toinen kives (yleensä nimenomaan vasen) roikkuu alempana johtuu kiveskohjuista, jotka omalla painollaan painavat kyseisen puolen kivestä alemmas. Toisinkuin Gattaca esittää, se siis harvemmin johtuu erikokoisista ja -painoisista kiveksistä. Jostain syystä kiveskohjut ilmestyvät paljon useammin vasemmalle kuin oikealle puolelle. Yleensä kiveskohjut ovat oireettomia eivätkä aiheuta lisätoimenpiteitä, paitsi jos ne muuttuvat kivuliaiksi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti:Keskolan täti riiputti mua aina nyyteistä, kun en imenyt kunnolla. Teini-iän saavutettuani kokivat nyyttini säkäpituuden, joka varhaisesta riiputuksesta johtuen on pakottanut minut sitomaan pähkinöistäni sensuellin rusetin.
Lääh! Roikkuvat pallit on himottavat! No jaa, pallit kuin pallit ovat kai himottavat. Mieluummin ehkä isot kuin pienet.
Kikkelis kokkelis.
Turbohaltija

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti:
Lääh! Roikkuvat pallit on himottavat! No jaa, pallit kuin pallit ovat kai himottavat. Mieluummin ehkä isot kuin pienet.
*fläp fläp fläp* :wink:
Leilah

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Keikaus kirjoitti:Roikkuvat pallit on himottavat!
Täällä Savossa sanotaan että vitjamunat. Roikkuvat kuin vaarin vanha taskunauris vitjassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Leilah kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Roikkuvat pallit on himottavat!
Täällä Savossa sanotaan että vitjamunat. Roikkuvat kuin vaarin vanha taskunauris vitjassa.
Sanoit sanan vaari. Nyt multa tulee!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai vitsi kun pääsisi tökkimään palleja nenällä ja nuuhkimaan niitä
Kikkelis kokkelis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja martza »

Täältähän puuttuu vielä yksi vastausvaihtoehto.
Jos on vain yksi kives. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Keikaus kirjoitti:Ai vitsi kun pääsisi tökkimään palleja nenällä ja nuuhkimaan niitä
Saat nuuhkia mun palleja jos itse olet nakuna. Voin pestäkin ne sinua varten. Koska ja missä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gattaca kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ai vitsi kun pääsisi tökkimään palleja nenällä ja nuuhkimaan niitä
Saat nuuhkia mun palleja jos itse olet nakuna. Voin pestäkin ne sinua varten. Koska ja missä?
Pistetään tämä asia mietintämyssyn alle.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Leilah kirjoitti:Täällä Savossa sanotaan että vitjamunat. Roikkuvat kuin vaarin vanha taskunauris vitjassa.
Hei! Enkelini! Olen miettinyt tätä asiaa jo 27-vuotta! Mikä on vitja?

Nimittäin kun pappani (tässä tapauksessa äidin isä) näki minut ensimmäisen kerran synnytyssairaalassa, oli ensimmäinen asia mitä hän sai suustaan "Jo on pojalla vitjamunat".

Niin ja itse (typerään) gallupiin: Kivekseni ovat ison kouran kokoiset ja pyöreät, sekä roikkuvat kauniisti vierekkäin.
Herra Manala

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vittu, en ole vieläkään saanut vastausta siihen mikä on vitja. Nyt olen miettinyt tätä jo 29 vuotta!
Duckzilla

Re: Pallien suhteellinen koko ja asema

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Herra Manala kirjoitti:Vittu, en ole vieläkään saanut vastausta siihen mikä on vitja. Nyt olen miettinyt tätä jo 29 vuotta!
No onneksi siinä on tuo sanonta, siitä voi päätellä. Jos vaarin taskunauris siinä roikkuu, niin kai se tarkoittaa ketjua? (taskunauris = wanhanaikainen herrasmiehen taskukello)

Varmaan missasin jotain ja pilasin jonkun sisäpiiri-kryptovitsin vastaamalla tähän näin yksioikoisesti, mutta ihan sama.
Vastaa Viestiin