Aamuherätys?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
volkkari1976
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 249
Liittynyt: 14.09.2005 10:05
Paikkakunta: PKS

Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja volkkari1976 »

Tää ensimmäinen on naisille:

Heräät lauantai aamuna sängystäsi, muistat olleesi baarissa pilkkuun asti edellisenä iltana, hämärä mielikuva on myös siitä, että raahasit kotiisi miehen mukanasi. Varovasti nostat peiton kulmaa....ja kas kummaa Sauli Niinistö nukkuu vieressäsi, mitä on tapahtunut??


Ja tämä sitten miehille:

Heräät lauantai aamuna olohuoneesi lattialta, muistat olleesi baarissa pilkkuun asti edellisenä iltana, hämärä mielikuva on myös siitä, että raahasit kotiisi naaraan mukanasi. Katselet ympärillesi ja havaitset x-määrää erilaisia naisten asusteita vaatteidesi vieressä pitkin asuntoa, kävelet makuuhuoneeseen ja vedät varoen peiton lattialle sängyltä, Tarja Halonen makaa sängyssäsi syvässä unessa....alasti. Mitä ihmettä on tapahtunut??


Nonni, antakaahan kuulua, mitä on käynyt?
Exsat

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

volkkari1976 kirjoitti: Heräät lauantai aamuna sängystäsi, muistat olleesi baarissa pilkkuun asti edellisenä iltana, hämärä mielikuva on myös siitä, että raahasit kotiisi miehen mukanasi. Varovasti nostat peiton kulmaa....ja kas kummaa Sauli Niinistö nukkuu vieressäsi, mitä on tapahtunut??
Vaihtoehto 1:
Joku on tullut uhoamaan, että "et varmaan saa iskettyä Niinistöä", ja mä olen ottanut sen haasteena.

Vaihtoehto 2:
Olen lyönyt vetoa ja hävinnyt.

Vaihtoehto 3:
Niinistö on löynyt vetoa ja hävinnyt.

Vaihtoehto 4:
Beddis on löynyt vetoa ja hävinnyt.
Lilo

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Löysin (tai luulin löytäneeni...)sen kadonneen pahvi-Niinistön. Tuntui hyvältä idealta kantaa se kotiin, koska luin jostakin että se on arvokas.
PerttiMakimaa

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Minut on homokaasutettu? :)
Dumari

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

PerttiMakimaa kirjoitti:Minut on homokaasutettu? :)
http://homokaasu.org/pages.gas?1
Starflare

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Maailmanloppu.
Leilah

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Saulilla ei ole ollut riittävästi taksirahaa ja olen sitten ystävällisyyttäni tarjonnut hänelle yöpaikkaa. En ole kuitenkaan jaksanut yöllä pedata vierassänkyä, vaan ottanut Salen viekkuun nukkumaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen aina halunnut asumaan pressanlinnaan, kato siellä on tilaa lapsille ja lemmikeille, ja tää oli tällä hetkellä todennäköisin vaihtoehto unelman toteuttamiseen. Linnanjuhlatkin on kivat sitten Joulukuussa. Mie olen siis pokannut Saulin ihan vanhanaikaisesti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
PerttiMakimaa

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Näin miehenä mietin mitä tämä tekee erotiikassa? :roll:
slam

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja slam »

Eihän minun sharmi riitä sellaiseen...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Laitan kotona ekaa kertaa silmälasit päähän aamulla. Luulen henkilöä Presidentiksi ja teen ilmoituksen puolustusvoimien ylipäällikölle.

Saan nyrkistä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Olen luultavasti jurripäissäni saanut kuningasajatuksen Salen kidnappaamiseksi koko maailman proletariaatin puolesta.
Työn orjat sorron yöstä nouskaa!
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Geetzu

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Päätettiin sitten kuitenkin miehen kanssa toteuttaa fantasioitamme. Herättämättä Salea naputan tekstarin mussulleni "noh, oliko Karpela håttii settii?"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

volkkari1976 kirjoitti: Nonni, antakaahan kuulua, mitä on käynyt?
Ilmeinen moka. Tytär unohtunut kyydistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja brona »

Sale on selkeesti vedonnut "pelastakaa reppanat"- puoleeni.
...
Herra Manala

Re: Aamuherätys?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niin että naisten vaihtoehto on roudata kotiin charmantti ja nuorekas herrasmies siinä missä miesten vaihtoehto on roudata kotiin kalakukon näköinen 70-vuotias puhevikainen alatoopitehdas.

Vitun reilua.
Vastaa Viestiin