mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Keikaus kirjoitti: Mua ei kyllä haittaa vieno kusentuoksu munanpäässä ollenkaan. Oikeastaan se on aika hyvä haju. Kunhan se muna on pesty noin vuorokauden sisällä siitä kun minä rupean sitä haistelemmaan ja maistelemmaan.
Näin kai se on useimmilla naisilla. Oma tavara sensijaan kuurataan juuriharjalla ja painepesurilla ennen tarjoamista tuntien silti itsensä lihaiseksi, likaiseksi palaksi. Mutta puhtaus on puoli toimitusta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
T3000

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Ann kirjoitti: Kateus ei kaunista, pikku vinkuheinäseni.
Lupaan ensimmäisen sinua koskevan kateushippusen ilmaannuttua mennä välittömästi aivojen kauneusleikkaukseen, rikkinäinen sytytystulppaseni.
Ann kirjoitti: Esim. hoitamaan hommat itse, sen saamattoman vinkuheinän puolesta?

Mitä vittua niillä käsillä tekee? Kirjottelee raporttia Kitylle? No okej, kurkusta kiinni sitten, sillon ei tartte pidellä käsiä.
Tän kommentin sisäinen logiikka on umpikieron liukumäen luokkaa. Kerros ny tyhmälle yleisölle, että a) ootko sä niin ahdasmielinen katolinen koulutyttö, että jopa saamattoman vinkuheinän pitää itse hoidella ittensä sun kanssas vai b) koetko itsesi niin saamattomaksi vinkuheinäksi että partnerisi menee helpottuneena näpittämään kun saa sinut sidottua pois tieltä? Tai älä kerrokaan, oli kummin oli niin ymmärrämme syvästi ongelmaasi, jotka juontuu epäilemättä siitä että erogeeniset alueesi ovat ranteissa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Ann »

T3000 kirjoitti: Lupaan ensimmäisen sinua koskevan kateushippusen ilmaannuttua mennä välittömästi aivojen kauneusleikkaukseen, rikkinäinen sytytystulppaseni.
Mun käsivoimat on luokkaa Alli Paasikivi, joten tietenkään sä et kadehdia mua-mua.
T3000 kirjoitti:Kerros ny tyhmälle yleisölle, että a) ootko sä niin ahdasmielinen katolinen koulutyttö, että jopa saamattoman vinkuheinän pitää itse hoidella ittensä sun kanssas vai b) koetko itsesi niin saamattomaksi vinkuheinäksi että partnerisi menee helpottuneena näpittämään kun saa sinut sidottua pois tieltä? Tai älä kerrokaan, oli kummin oli niin ymmärrämme syvästi ongelmaasi, jotka juontuu epäilemättä siitä että erogeeniset alueesi ovat ranteissa.
c) Seksiaktiin sisältyy myös naisen orgasmi.., jonka se akka niinku ite veivaa itselleen, kun mies ei kykene.

Sä oot huono tässäkin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Seksiaktiin sisältyy myös naisen orgasmi
Nää on taas jotain näitä leffoista opittuja kliseitä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Melnais kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mua ei kyllä haittaa vieno kusentuoksu munanpäässä ollenkaan. Oikeastaan se on aika hyvä haju. Kunhan se muna on pesty noin vuorokauden sisällä siitä kun minä rupean sitä haistelemmaan ja maistelemmaan.
Näin kai se on useimmilla naisilla. Oma tavara sensijaan kuurataan juuriharjalla ja painepesurilla ennen tarjoamista tuntien silti itsensä lihaiseksi, likaiseksi palaksi. Mutta puhtaus on puoli toimitusta.
Ei mulla oikeastaan ole tuollaista likakammoa omaa tavaraani kohtaan. Saa sekin vähän tuoksahtaa mehevältä. Riippuu tietenkin siitä, kuka sitä haistelee. Uuden tuttavuuden kanssa sitä voi miettiä vähän enemmän. Pimppa kyllä tuoksuu aika erilaiselta kierron eri vaiheissa.
Kikkelis kokkelis.
T3000

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Ann kirjoitti: c) Seksiaktiin sisältyy myös naisen orgasmi.., jonka se akka niinku ite veivaa itselleen, kun mies ei kykene.

Sä oot huono tässäkin.
Mä oon kauheen huono ymmärtämään että miten naisen käsien sitominen vapauttaa ne veivaamaan orgasmia yhtään kellekään, jos klitoris ei oo kämmenpohjassa ja reikä ranteessa. Mut ehkä se on taas vaan mä. Mut ei me saavat vinkuhenät ymmärretäkään sytystulppalogiikkaa, varsinkaan jos se on vähän rikkinäistä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Ann »

T3000 kirjoitti: Mä oon kauheen huono ymmärtämään että miten naisen käsien sitominen vapauttaa ne veivaamaan orgasmia yhtään kellekään, jos klitoris ei oo kämmenpohjassa ja reikä ranteessa.
Miksi helvetissä sitoisin naisen? Pervo.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

T3000 kirjoitti:
Ann kirjoitti: c) Seksiaktiin sisältyy myös naisen orgasmi.., jonka se akka niinku ite veivaa itselleen, kun mies ei kykene.

Sä oot huono tässäkin.
Mä oon kauheen huono ymmärtämään että miten naisen käsien sitominen vapauttaa ne veivaamaan orgasmia yhtään kellekään, jos klitoris ei oo kämmenpohjassa ja reikä ranteessa. Mut ehkä se on taas vaan mä. Mut ei me saavat vinkuhenät ymmärretäkään sytystulppalogiikkaa, varsinkaan jos se on vähän rikkinäistä.
Teillä meni vähän jutut ristiin.

Mylwin-setä tulkkaa:

T3000 kirjoitti: Ei oo sulla koskaan tullut mieleen, että jos sitoo niin ne kädet vapautuu tekemään jotain muuta kuin pitämään kiinni ranteista?

Ann vastasi: Esim. hoitamaan hommat itse, sen saamattoman vinkuheinän puolesta?

Eli siis tixuliini tarkoitti että sen päällä olevan poroveivarin kädet vapautuvat kun ei tarvitse pitää sen alla olevan käsistä kiinni, ei että sen alla olevan kädet vapautuvat.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
T3000

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Ann kirjoitti:Miksi helvetissä sitoisin naisen? Pervo.
Nyt minä jummartaa. Sinä katsoa että naine ei ansaita penetraatio jos ei jaksa pitää mies kiinni patjassa. Sinu hyvä paree otta pieni vinkuheinä sinu petineeker, niin saada välil kiki. Myltsi liika iso haba.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Ann »

T3000 kirjoitti: Sinä katsoa että naine ei ansaita penetraatio jos ei jaksa pitää mies kiinni patjassa.
Kannattaa harventaa lakanoiden vaihtoväliä, niin pysyy pitämättä kiinni kiimaliimalla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
T3000

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Ann kirjoitti:
T3000 kirjoitti: Sinä katsoa että naine ei ansaita penetraatio jos ei jaksa pitää mies kiinni patjassa.
Kannattaa harventaa lakanoiden vaihtoväliä, niin pysyy pitämättä kiinni kiimaliimalla.
Tosivinkuheinät ei käytä lakanaa vaan maastoutuu joka yö patjan olkien sekaan. Ei pääse ilkeät raiskaajatytöt yllättämään ja viemään vaivalla säilöttyä saamattomuutta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ja tähän loppuun, rohkaisisin mieluummin sitomaan simmut piiloon kuin kädet käymästä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gattaca kirjoitti:Tappaa se pervo eli päästää kärsimyksistään. Parempi itselleenkin. Tai Kitylutkaa vois nussiakin, onhan sitä ennenkin nussittu. Miespuolisen pervon voisi jättää siihen mätänemään, ei sellasen nirhaaminen olis vankilareissun väärti.
Kerrotko ystävällisesti mikä on oikein ja sallittua näissä ihmisten välisissä seksisuhteissa ja leikeissä?

Kun kerran Petri jo kertoo nuo oikean uskon jutut niin saadaan kerralla kunnon oppi tähänkin asiaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

nuutti kirjoitti:Sinulla on muuten mielenkiintoinen titteli.

Ei kai puhuttu tuntemattoman henkilön kanssa sitomisesta, vai viittasitko edes minun kirjoitukseeni kun sitä lainasit? Minä puhuin pitkäaikaisen kumppanini kanssa leikkimisestä. On päivänselvää että tilanteeseen kuuluu myös luottamus, jos halutaan että tilanne tuntuu molemmista positiiviselta.
Kiitos! :D

Osittain viittasin joo, osittain en.
Mitetin lähinnä sitä, että jos tutustuu kivaan tapaukseen ja jo suhteen alkuvaiheessa toinen kertoo fantasioivansa kovasti sidotuksi tulemisesta, muttei osaa tuota fantasiaansa mitenkään muulla tavoin sanoiksi pukea. Toinen taas olisi heti kättelyssä innokas toteuttamaan toisen fantasiat, mutta jos ja kun se luottamus heti suhteen alussa ei ole ihan 100%, ja muutenkin lähinnä tunnustellaan... mutta silti sitä intoa ois... niin miten toteuttaa toisen fantasiaa, jos toinen ei sen kummemmin osaa fantasiastaan puhua ja toinen haluaa heti antaa kaikkensa toiselle ja nuin. Tuo on hiukan kimurantti juttu.

Kivahan se on tunnustella kepillä jäätä, mutta jos toista ei tunne... ottaa aikansa, ennenkuin toisen olemista voi alkaa tulkitsemaan sillai, että mistä se toinen oikeasti tykkää ja nauttii ja mistä ei. Vai pitäskö moista edes opetella tulkitsemaan. Ainahan voi tulkita aivan päin mäntyä. Mutta jos ja kun sängyssä ei ole tapana puhua, niin mikä neuvoksi... :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Turbohaltija

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Olen oikeasti miettinyt tätä... Nyt tajusin, että mähän voin lukea sille sidotulle mun tenttikirjoja ääneen eikä se pääsis mihinkään karkuun! :twisted:
hermine

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Turbohaltija kirjoitti:Olen oikeasti miettinyt tätä... Nyt tajusin, että mähän voin lukea sille sidotulle mun tenttikirjoja ääneen eikä se pääsis mihinkään karkuun! :twisted:
Joku vois tulla tänne, sitoa mut sänkyyn ja lukea mulle MUN tenttikirjoja ääneen..
slam

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja slam »

vemppaitin velmettä ten naaten nählen ja titte päättäitin ten kottiin tukkumaan.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

hermine kirjoitti:Joku vois tulla tänne, sitoa mut sänkyyn ja lukea mulle MUN tenttikirjoja ääneen..
Eikö tuollainen puhuminen seksin aikana ole aika epäkohteliasta?
hermine

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Oikeastaan se voisi olla aika jännää. Ja saisi vähän niinkuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Ei silti voita täydellistä maolin taulukoihin keskittymistä samalla kun tulee nussituksi takaapäin.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

hermine kirjoitti:Ei silti voita täydellistä maolin taulukoihin keskittymistä samalla kun tulee nussituksi takaapäin.
En pysty edes kuvittelemaan... :shock: En tiedä raiskataanko tässä seksiä vai maolia.

Sitäpaitsi, valmistuin noin vuosi sitten, eikä maolia ole pahemmin näkynyt sen jälkeen.
Angita

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä saan älyttömät kiksit jo ihan pelkästään siitä sidottuna olemisesta ja jos siihen lisätään vielä silmien sitominen, olen seitsemännessä taivaassa. Nautintoon ikään kuin uppoaa ja sitä katoaa ihan omaan maailmaansa. Kosketukset tuntuvat paljon voimakkaammilta ja saavat aikaan uudenlaisia väristyksiä, etenkin kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Nautin myös siitä avuttomuuden tunteesta ja toiselle antautumisesta.

Siinä, mitä sidotulle voi tehdä on vain mielikuvitus rajana - suukottelu, nuoleminen, imeminen, näykkiminen, puraisut, koskettelu, hively, kiusoittelu, leluilla leikkiminen, jääpalat, steariini, breath control, avokämmen, piiska, pippelin työntäminen eri ruumiin aukkoihin - vain muutamia mainitakseni... Ja tämä kaikki tietenkin sen rakkaimman tekemänä. Pervo mikä pervo. :twisted:
Exsat

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Angita kirjoitti:Mä saan älyttömät kiksit jo ihan pelkästään siitä sidottuna olemisesta ja jos siihen lisätään vielä silmien sitominen, olen seitsemännessä taivaassa.
:shock:

Mä ahdistun ja saan epämääräisen pelkokohtauksen, jos joku (vaikka sitten oma rakas) halaa liian pitkään. Käsien sidonta kävisi kidutuskeinosta, ja siinä vaiheessa jos vielä silmätkin sidottaisiin, niin tuloksena olisi mitä luultavammin itkupotkupaniikkikohtaus.

Vapaaehtoisesti sidottua henkilöä sentään kiusin itsekin mielelläni.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Melnais kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mua ei kyllä haittaa vieno kusentuoksu munanpäässä ollenkaan. Oikeastaan se on aika hyvä haju. Kunhan se muna on pesty noin vuorokauden sisällä siitä kun minä rupean sitä haistelemmaan ja maistelemmaan.
Näin kai se on useimmilla naisilla. Oma tavara sensijaan kuurataan juuriharjalla ja painepesurilla ennen tarjoamista tuntien silti itsensä lihaiseksi, likaiseksi palaksi. Mutta puhtaus on puoli toimitusta.
En tiedä.. ehkä olen sitten tässä asiassa siisteysfriikki mutta vaikka suuseksistä tykkään, puolinjos toisinkin, niin kyllä mieluusti niin tavarani tyrkylle laitan kuin myös vastaanotan ihan mahdollisimman puhtaana. Juuriharja nyt ehkä jo menee hiukan liioittelun puolelle ;)
Exsat kirjoitti:
:shock:

Mä ahdistun ja saan epämääräisen pelkokohtauksen, jos joku (vaikka sitten oma rakas) halaa liian pitkään. Käsien sidonta kävisi kidutuskeinosta, ja siinä vaiheessa jos vielä silmätkin sidottaisiin, niin tuloksena olisi mitä luultavammin itkupotkupaniikkikohtaus.

Vapaaehtoisesti sidottua henkilöä sentään kiusin itsekin mielelläni.
Nimenomaan vapaaehtoisuuteen ja siihen, että pois pääsee just sillon ku oikeasti haluaa tää juttu mullakin perustuu. Ei ehkä heti itkupotkupaniikia aiheuttaisi pattitilanne mutta aivan varmasti suunnattoman kiukkuraivohuutamisen ja vapautuisin luultavasti adrenaliinin antamalla voimalla jos joku edes uhkaisi tehdä minulle jotain minkä olen selkeästi ilmaissut minulle epämieluiseksi asiaksi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kaikkist tylyintä ja pahinta alistamistahan kuitenkin on se, että toinen toivoo ja kerjää, että häntä alistettaisiin/nöyryytettäisiin seksuaalisesti tavalla tai toisella ja tämä toinen ei moiseen millään muotoa suostu.
Tuolloin toinen alistuu siihen, ettei häntä alisteta.... ju nou?!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
hebuli

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Juu juu, se wanha witsi:

Masokisti: "Lyö minua!"
Sadisti: "EN!"
Vastaa Viestiin