mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
AarneAnkka

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mulla on tällä saralla vielä opittavaa ja kokeiltavaa...
Avatar
tuike
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 171
Liittynyt: 30.12.2005 18:11
Paikkakunta: L-V

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja tuike »

Itse olen vuosia sitten ollut kerran sidottuna sänkyyn käsistä & jaloista, ja odotin innolla, mitä kivaa seuraavaksi tapahtuu... mutta ennen kun homma lähti edes kunnolla käyntiin, mä sainkin yllättäen kauhean paniikkiahdistuskohtauksen ja aloin hysteerisesti parkumaan ja tempomaan itseäni irti köysistä. Tuli siinä toisellekin hätä käteen. Sen jälkeen olen tyytynyt kuvitelmiin...
-Taidan olla enemmänkin dominoivaa tyyppiä. :p:
Jokaiselle jotakin
-minulle kaikki loput!
Geetzu

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Viimeiset about 5 kertaa kun oon miehen saanu sidottua (onnistuu nukkuessa melko suurella varmuudella) oon käyttäytynyt kiltisti ja istunut vaan nätisti naamalle. Höp mitään höyheniä, repis ittensä irti vaan, nassulle jommin kummin päin (äh, finskapraattaajat piiskatkaa mua) and aaaaaction.
Herra Manala

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:nassulle jommin kummin päin (äh, finskapraattaajat piiskatkaa mua) and aaaaaction.
Ottaisit ees suihin senkin tyhmä hurri.
Yönmustaritari

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

mustaenkeli kirjoitti:Niin, tämä useamman ihmisen fantasia. Tulla sidotuksi sänkyyn tai johonkin muuhun paikkaan tai sitoa toinen. Mutta... liikkuuko tämä fantasia mihinkään itse sitomista pidemmälle, tai mitä tässä oikeasti voisi tapahtua. Joskus tätäkin ehkä Cityssä käsitelty, mutta... kertokaahan, mitä mieleenne juolahtaa!
Pistää liitu persauksiin ja potkia suuhun.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Starflare kirjoitti:Huh! Täytyypä muistaa varoitella neitosia siitä että jos minut sidotaan kiinni ja ruvetaan kutittelemaan niin nukahdan alta aikayksikön.
Siihenhän se hyvä seksi perustuu, avoimuuteen.
Pitää olla sen verran pokkaa, että uskaltaa sanoa toiselle mitä tahtoo. "Spank me with my underwear, baby!!"
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
HellBell

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

mustaenkeli kirjoitti:Mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?..
Kaikenlaista seksuaalista hairintaa.
Geetzu

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:nassulle jommin kummin päin (äh, finskapraattaajat piiskatkaa mua) and aaaaaction.
Ottaisit ees suihin senkin tyhmä hurri.
Höp, se ei tosiaankaan kuulu joka kerta kuvioihin tuo toisen imuttelu...
nypari

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:nassulle jommin kummin päin (äh, finskapraattaajat piiskatkaa mua) and aaaaaction.
Ottaisit ees suihin senkin tyhmä hurri.
Höp, se ei tosiaankaan kuulu joka kerta kuvioihin tuo toisen imuttelu...
Ymmärrän Gee, joskus yks akka sano mulle, että ei ole mitään niin pahanmakuista kuin kusinen mulkku! :D
Geetzu

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nypari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Ottaisit ees suihin senkin tyhmä hurri.
Höp, se ei tosiaankaan kuulu joka kerta kuvioihin tuo toisen imuttelu...
Ymmärrän Gee, joskus yks akka sano mulle, että ei ole mitään niin pahanmakuista kuin kusinen mulkku! :D
Itseasiassa kusinen vanhoissa spermoissa piäksee ton. 8)

Mutta siis... Tuo face sitting on jo itsessään toisia erikoisesti lämmittävää puuhaa, meillä harvoin voi kyrpää siinä samalla imeä jos ei tarkoituksena ole antaa suukkiin laueta vaan vielä haluta yhtyäkin niinq. Yleensäkin pippeli saa hoidon vasta viimeisenä noissa sitomisleikeissä, jotka minä aloitan. Meillä ne on (toisen fantasioita mukaillen) omaa tyydytystä varten, ottamista, pienen pientä alistamista...
nypari

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Geetzu kirjoitti: Itseasiassa kusinen vanhoissa spermoissa piäksee ton. 8)
Sattuneesta syystä tietämykseni ja mielikuvitukseni tässä asiassa on rajoittunut. Jos tohon lisää vielä suuhun varisevat rekkamiehenpastillit, niin alkoisko se oleen pikku hiljaa hänessä?
Geetzu

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nypari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Itseasiassa kusinen vanhoissa spermoissa piäksee ton. 8)
Sattuneesta syystä tietämykseni ja mielikuvitukseni tässä asiassa on rajoittunut. Jos tohon lisää vielä suuhun varisevat rekkamiehenpastillit, niin alkoisko se oleen pikku hiljaa hänessä?
Mielikuvitusta terhakkaasti käyttäen kykenen ehkä tajuamaan mitä ovat rekkamiehenpastillit... Kyllä se pikkusta hiljaa ois sit siinä! Ai niin, edellisenä iltana iholle valuteltu suklainen liukkari, tai siis kielen siihen jättämät rippeet, tuo vielä lisänä niin se on sit siinä. Näistä mielikuvista innostuneena lähden seurassa vaahtokylpyyn nyt. Nams. :]
T3000

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Kerrankin asiallinen ja oikeasti erotiikkaa sivuava avaus, ja heti on provot ja porot taas kerenny kuseksimaan nurkkiin. Hävetkää paskat. Geetzunkin saitte noin vaisuksi.

Sänkyyn sidottu (tai kettiön pöytään tai kesämökin kuistille tai..) viedään ko. partnerille sopivin keinoi nautinnon rajamaille, sitten kiusoitellen ei annetakaan laueta, toistetaan 0-X kertaa fiiliksestä riippuen. Kun sitten kyllästyy kiusaamaan, annetaan laueta 1-X kertaa ja lopuksi otetaan reippaasti niin että naapuritkin tietää missä mennään. Tämä kaava on tavallisin.
Kittys

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

T3000 kirjoitti: niin että naapuritkin tietää missä mennään.
"Kyllä meilläkin osataan!"
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Itse haluan kanssa (naapureiden ohella) tietää missä mennään, eli haluan tuntea ihmisen (sängyssä) aika hyvin, ennen kun alan sitomaan ketään, tai suostun sidottavaksi.
Pitää tietää mistä toinen tykkää ja mitä hän haluaa, muuten on olemassa riski, että koko touhu menee noloksi räpellykseksi, josta kumpikaan ei saa mitään kiksejä. Sidottuna kun on aika vaikea vihjailla toista hienovaraisesti oikealle tielle, varsinkin jos ei uskalla ääneen sanoa (tai on suu tukittuna)
Toisen ollessa sidottuna pitää myös itse varautua tekemään enemmän töitä. Toinen kun on avuton, niin pitää itse olla kykenevä ottamaan ohjat käsiinsä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
HellBell

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

LillyMunster kirjoitti:Itse haluan kanssa (naapureiden ohella) tietää missä mennään, eli haluan tuntea ihmisen (sängyssä) aika hyvin, ennen kun alan sitomaan ketään, tai suostun sidottavaksi..
Se luottamus, se luottamus.. aivan.
nuutti

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja nuutti »

Kylläpä on häveliäitä kertomuksia. On tullut aikoinaan harrastettua sitomisleikkejä vakituisen kumppanin kanssa. Niin paljoa ne eivät kuitenkaan ole kiinnostaneet että käyttäisin toisen köyttämiseen kaksi tuntia ja hivelisin häntä sulalla neljä tuntia, kuten tosiharrastajat tuntuvat tekevän.

Koska en saa kiksejä kivun tai nöyryytyksen tuottamisesta toiselle, sitomisleikkini ovat kai aika vaniljaa. Aika normaali kuvio on laittaa kädet sängynpäätyyn kiinni tai pelkkä käsien pitäminen paikoillaan pään yläpuolella tai selän takana seksin aikana. Kuvioihin ei ole kuulunut isoimman mahdollisen dildon työntämistä toisen anaaliin hänen kiljuessaan tuskasta tai toisen jättämistä yksikseen virumaan kun itse lähtee Tallinnan-risteilylle. Asiassa kiehtoo ja kiihottaa luullakseni vallantunne ja toisen sinuun osoittama luottamus. On kuin osoittaisi toiselle että hän on vallassani ja voisin halutessani tehdä hänelle mitä vaan, mutta en tee koska hän voi luottaa minuun enkä halua hänelle pahaa. Kuitenkin saatan haluta tehdä jotain jossa on hieman kielletyn makua. Näykin sidottua kohdetta lemmenpuraisuin eri puolilta kehoa, nipistän hieman nännejä, annan suuseksiä samalla kun työnnän sormeni varovasti hänen ryppyreikäänsä hänen omilla mehuillaan. Akti saattaa olla normaalia rajumpi ja himokkaampi.

Muistan olleeni vain kerran ottavana osapuolena, kun nainen halusi pitää käsivarteni paikoillaan ja selkäni sängyssä samalla kun hän ratsasti päälläni. Näyttelin heikkoa etten muka olisi pystynyt irtautumaan hänen otteestaan, ja hän tuntui saavan tilanteesta kovinkin paljon lisäkiksejä. En ole ollut tilanteessa jossa olisin oikeasti ollut täysin avuton kumppanin edessä, mutta ehkä joskus.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pissataan päälle.

Sitominen on homojen hommaa. Jos ei käsivoimin saa pidettyä toista aloillaan, ei ansaitse penetraatiota.
Rotan aivot valtasivat pääni.
hebuli

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Pätee myös naisiin. Punttisalille mars mars, muuten kuollaan sukupuuttoon.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hmm.. :think: Ekaksi vois aloittaa sellasella kivalla pikku kiusimuksilla ja vaiks kutittamuksilla esim. höyhenellä, kielenpäällä tai hampien välissä olevalla jääpalasella.. (tai mitä nyt kukanenkin keksii ja mihin on mieltynyt :p:) :h: ..sitten vois hakee jotain kivaa herkkuloista, kuten iholta syötävää suklaa kastiketta, kermavaahtoa tai mitä nyt ikinä sopivaksi kokee.. sitä sitten hiljalleen lirutellen /levitellen pitkin kumppanin ehdottoman puhdasta kroppaa (tämä asia hoideltu siis kuntoon ennakoidusti esimerkiksi yhteisen :suihku: :n merkeissä) josta sen sitten voi ihanaisesti toista edelleen kiusoitellen pitkin lipaisuin nuoleskella pois ennen varsinaiseen aktiin siirtymistä.. :h: ..jotain tällaista, ehkä.. :pliis: :h: :h:

*lähteekin seuraavaksi kaupoille katsastamaan sopivaa säNkynpäätyä* :hep:

Mitä eroa on höyhenellä ja kanalla? -Jos seksin tiimellyksessä mukaan otetaan höyhen, se on eroottista mutta jos mukaan otetaankin kokonainen kana niin se on sitten jo ehkä hiukan pervoa. :D
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

nuutti kirjoitti:Asiassa kiehtoo ja kiihottaa luullakseni vallantunne ja toisen sinuun osoittama luottamus. On kuin osoittaisi toiselle että hän on vallassani ja voisin halutessani tehdä hänelle mitä vaan, mutta en tee koska hän voi luottaa minuun enkä halua hänelle pahaa.
Tänään just duunikaverin kanssa puhuttiin tuosta vallantunnejutusta. Että kun on olemassa henkilöitä, joita seksissä kiinnostaa nimenomaan se vallantunne. Pelkkä ajatus seksistä pelkkään vallantunteeseen perustuen puistattaa minua. Ennen valtaa, tulee luottamus.

Ymmärrän, että on olemassa henkilöitä, jotka rakastaa tulla sidotuksi ja samalla piiskatuksi, raiskatuksi ja tiesmiten väkivalloin alistetuksi... mutta tuo pointti, miksi joku haluaisi moista ihan vain vaikka tuntemattoman henkilön kanssa, ei mene minulle ihan jakeluun. Tai jakeluun ehkä, muttei perille asti ymmärrykseen. Olen joskus kokeillut, mutta ei niin ei. En tiedä, mistä joillekin tulee halu moiseen. Luonnostaan kai. Masokismiksihan tuota kutsutaan.

Itse en nykyisellään lähtisi ketään sitomaan, jota en sen kummemmin tuntisi. Enkä sitoisi välttämättä ainakaan kättelyssä tutumpaakaan henkilöä, joka ei osaa kertoa mitään pohjaa tuolle fantasialleen. Siis yhtään sen enempää toiveita, että mitä sitten, kun on sidoksissa....

Sitten kun tietää ja tuntee toisen ja osaa tämän myös mahdollisesti tyydyttää ihan noin niinku vaniljapohjalla, niin sitten se tyytyväisyys voi olla taatumpaa myös vähän kinkympien leikkien jäljiltä. Itse turvaudun yleensä vain pienesti tökkimään kepillä jäätä ja jos jää särähtelee, otan varovaisesti, jos jää kantaa ja toisesta voi tulkita mahdollista nautintoa, voi keksiä sitten sitä, mitä mieleen juolahtaa ihan siitä kutittelusta piiskaukseen tai jättämällä se toinen sikseen ja keskittyen itse vaikka koulutehtävien tekoon ja hyväksikäyttämällä tätä toista vasta sitten, kun itsestä tuntuu hyvälle. Mutta... näin ei toimita kuitenkaan ihan jokaisen vastaantulijan kanssa.

Vallantunteesta... kyllä, sillä joka toista sitoo ja muutoin kiusaa, hänellä on oleva valtaa suhteessa tuohon kahlehdittuun. Kuitenkin, olen sitä mieltä, että se suurin valta on sillä sidotulla. Sikäli kun pelataan oikeilla, yhteisillä pelisäännöillä ja huomioidaan toinen kuten (toivottavasti) kuuluukin. Alistettu kuitenkin useimmiten on se, joka voi kesken leikin mahdollisen turvasanan (sikäli jos ja kun moinen käytössä) lausua ja keskeyttää koko leikin, vaikka toinen olisi kuinka innoissaan vielä tekemään vaikka ja mitä. Kuinka usein perus vaniljaseksisession voi lopettaa kesken kaiken lausumalla ääneen vaikka "raparperipiirakka" ja tämän jälkeen molemmat olisivat vielä tyytyväisiä... tuskin monesti.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
T3000

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Ann kirjoitti:Pissataan päälle.

Sitominen on homojen hommaa. Jos ei käsivoimin saa pidettyä toista aloillaan, ei ansaitse penetraatiota.
Vai noin teillä. Hauska tietää. Ei oo sulla koskaan tullut mieleen, että jos sitoo niin ne kädet vapautuu tekemään jotain muuta kuin pitämään kiinni ranteista? Kerros myös tarkemmin tuosta penetraation ja ansaitsemisen yhtymisestä!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti: Ymmärrän Gee, joskus yks akka sano mulle, että ei ole mitään niin pahanmakuista kuin kusinen mulkku! :D
Mua ei kyllä haittaa vieno kusentuoksu munanpäässä ollenkaan. Oikeastaan se on aika hyvä haju. Kunhan se muna on pesty noin vuorokauden sisällä siitä kun minä rupean sitä haistelemmaan ja maistelemmaan.
Kikkelis kokkelis.
nuutti

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja nuutti »

mustaenkeli kirjoitti:Tänään just duunikaverin kanssa puhuttiin tuosta vallantunnejutusta. Että kun on olemassa henkilöitä, joita seksissä kiinnostaa nimenomaan se vallantunne. Pelkkä ajatus seksistä pelkkään vallantunteeseen perustuen puistattaa minua. Ennen valtaa, tulee luottamus.

Ymmärrän, että on olemassa henkilöitä, jotka rakastaa tulla sidotuksi ja samalla piiskatuksi, raiskatuksi ja tiesmiten väkivalloin alistetuksi... mutta tuo pointti, miksi joku haluaisi moista ihan vain vaikka tuntemattoman henkilön kanssa, ei mene minulle ihan jakeluun. Tai jakeluun ehkä, muttei perille asti ymmärrykseen. Olen joskus kokeillut, mutta ei niin ei. En tiedä, mistä joillekin tulee halu moiseen. Luonnostaan kai. Masokismiksihan tuota kutsutaan.
Sinulla on muuten mielenkiintoinen titteli.

Ei kai puhuttu tuntemattoman henkilön kanssa sitomisesta, vai viittasitko edes minun kirjoitukseeni kun sitä lainasit? Minä puhuin pitkäaikaisen kumppanini kanssa leikkimisestä. On päivänselvää että tilanteeseen kuuluu myös luottamus, jos halutaan että tilanne tuntuu molemmista positiiviselta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: mitä tehdä sänkyyn sidotulle henkilölle?

Viesti Kirjoittaja Ann »

T3000 kirjoitti: Vai noin teillä. Hauska tietää.
Kateus ei kaunista, pikku vinkuheinäseni.
T3000 kirjoitti:Ei oo sulla koskaan tullut mieleen, että jos sitoo niin ne kädet vapautuu tekemään jotain muuta kuin pitämään kiinni ranteista?
Esim. hoitamaan hommat itse, sen saamattoman vinkuheinän puolesta?

Mitä vittua niillä käsillä tekee? Kirjottelee raporttia Kitylle? No okej, kurkusta kiinni sitten, sillon ei tartte pidellä käsiä.
T3000 kirjoitti:Kerros myös tarkemmin tuosta penetraation ja ansaitsemisen yhtymisestä!
Kts. ylempi. Ei kykene reaaliaikaiseen raportointiin ja tämän norsun muisti on lyhyt..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin