Eroottiset ilmeet?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

MarthaFocker kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Voisin harkita laittavani mun pumpattava irmeli -kuvan (eroottisuuden multihuipentuma?) tuolta galleriasta, mutta en vain osaa.
Pakko esittää tässä oma Barbamartha-kuvani, vaikka se on ollut kybon galleriassa esillä ennekin.
Himmeetä seksualismia
HellBell

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

<- Se hullu meksikaano ketkun ilmeineen.

Ladies.. watch out!

Syö teitit ja nauraa vielä päälle hullua inkkarinauruaan. Tiedän tämän auervaaran..
Herra Manala

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tällä minä olen ennenkin kilpailut voittanut.

Kuva
nypari

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Herra Manala kirjoitti:Tällä minä olen ennenkin kilpailut voittanut.

Kuva
Panisin!
tonttu

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

nypari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tällä minä olen ennenkin kilpailut voittanut.
Panisin!
IhQt lasit. Uuuuuuh.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

tonttu kirjoitti:
nypari kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Tällä minä olen ennenkin kilpailut voittanut.
Panisin!
IhQt lasit. Uuuuuuh.
Tuo taustalakana (suihkuverho whatevö) on paras.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Multa on tulossa, ahh, siis yksi kuva, kunhan saan yhden kaapelin toimimaan tietsikan ja puhelimeni välillä. Mä olen siinä persikanvärisissä sepaluksellisissa lörpähtäneissä Black Horse-pitkissäkalsareissa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Keikaus kirjoitti:Multa on tulossa, ahh, siis yksi kuva, kunhan saan yhden kaapelin toimimaan tietsikan ja puhelimeni välillä.
Kerro sitten mullekin miten sait toimimaan! Oon yrittänyt pari kuukautta, mutta ei nin ei! Puhelin on tupaten täynnä kuvia (mm. rankkaa evidenssiä 3.12. p.jouluista..) ja kohta joutuu raa'asti deletointihommiin.. :(
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

irmelianneli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Multa on tulossa, ahh, siis yksi kuva, kunhan saan yhden kaapelin toimimaan tietsikan ja puhelimeni välillä.
Kerro sitten mullekin miten sait toimimaan! Oon yrittänyt pari kuukautta, mutta ei nin ei! Puhelin on tupaten täynnä kuvia (mm. rankkaa evidenssiä 3.12. p.jouluista..) ja kohta joutuu raa'asti deletointihommiin.. :(
No voi villu. Olen asentanut koneelle (työkaverin, heh, kun omassa ei ole usb-reikiä) ohjelman, mutta kun kytken sen piuhan puhelimeen ja koneeseen, mitään sen kummempaa ei tapahdu. Täytyy kysyä meidän sivarilta, jos se tietäisi jonkun keinon. Kannattaisi ehkä myös lukea puhelimen ohjekirjaa, mutta en ole ihan varma, onko sitä enää jäljellä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Koneissa on usein myös infrapunaportti (ainakin läppäreissä). Kun lähetätte kuvat puhelimesta infrapunalla niin kone yleensä huomaa puhelimen (vaati joskus vähän sihtaamista puhelimella siihen infrapunaporttiin). Kone kysyy lupaa tiedostojen lähettämiseen, vastaatte yes, ja kuva siirtyy tietokoneelle.
Nighthawk

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

irmelianneli kirjoitti: Puhelin on tupaten täynnä kuvia ... ja kohta joutuu raa'asti deletointihommiin.. :(
Käsittääkseni lähes kaikista kamerapuhelimista löytyy nykyisin infrapuna. Onhan se hidas ja vaivalloinen tapa siirtää tietoa, mutta kannattaapi kokeilla.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Keikaus kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Multa on tulossa, ahh, siis yksi kuva, kunhan saan yhden kaapelin toimimaan tietsikan ja puhelimeni välillä.
Kerro sitten mullekin miten sait toimimaan! Oon yrittänyt pari kuukautta, mutta ei nin ei! Puhelin on tupaten täynnä kuvia (mm. rankkaa evidenssiä 3.12. p.jouluista..) ja kohta joutuu raa'asti deletointihommiin.. :(
No voi villu. Olen asentanut koneelle (työkaverin, heh, kun omassa ei ole usb-reikiä) ohjelman, mutta kun kytken sen piuhan puhelimeen ja koneeseen, mitään sen kummempaa ei tapahdu. Täytyy kysyä meidän sivarilta, jos se tietäisi jonkun keinon. Kannattaisi ehkä myös lukea puhelimen ohjekirjaa, mutta en ole ihan varma, onko sitä enää jäljellä.
Joo, ihan sama homma täällä. Ohjelmat on asennettu ja päivitetty ja liikkeessäkin oon käyny kysymässä, mutta eivät pojanklopit osanneet antaa yhtään neuvoa, jota en olisi jo kokeillut. Käskivät ottaa yhteyttä sen piuhan myyjään.. :roll:

Edit: Infrapuna? Ei kai mulla sellasta oo.. Mistä sen näkee?

Yritin lähettää s-postiinkin, mutta tulee vaan koko ajan: Siirretty lähteviin lähetystä varten. Eikä se lähe mihinkään silti sieltäkään vaikka yrittää. Ja tiedoista kun kattoo, niin lähettäjä: ei saatavilla... jne. Yhtä shittiä taitaa olla tuommoset..
Viimeksi muokannut irmelianneli, 19.01.2006 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

irmelianneli kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Kerro sitten mullekin miten sait toimimaan! Oon yrittänyt pari kuukautta, mutta ei nin ei! Puhelin on tupaten täynnä kuvia (mm. rankkaa evidenssiä 3.12. p.jouluista..) ja kohta joutuu raa'asti deletointihommiin.. :(
No voi villu. Olen asentanut koneelle (työkaverin, heh, kun omassa ei ole usb-reikiä) ohjelman, mutta kun kytken sen piuhan puhelimeen ja koneeseen, mitään sen kummempaa ei tapahdu. Täytyy kysyä meidän sivarilta, jos se tietäisi jonkun keinon. Kannattaisi ehkä myös lukea puhelimen ohjekirjaa, mutta en ole ihan varma, onko sitä enää jäljellä.
No villu. Siellä se kalsarikuva odottaa puhe-elimessä..

Joo, ihan sama homma täällä. Ohjelmat on asennettu ja päivitetty ja liikkeessäkin oon käyny kysymässä, mutta eivät pojanklopit osanneet antaa yhtään neuvoa, jota en olisi jo kokeillut. Käskivät ottaa yhteyttä sen piuhan myyjään.. :roll:
Villu. Siellä se kalsarkuva odottaa puhe-elimessä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Pakko kai se on näyttää että kyllä miekii oon sexy.




Kuva
Truth fears no trial
Herra Manala

Re: Eroottiset ilmeet?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kimmen kirjoitti:Koneissa on usein myös infrapunaportti (ainakin läppäreissä).
No ei kyllä enää tänä päivänä. BT on korvannut myös irdat aika täydellisesti. Ainoastaan ibarin jostain mallisarjasta ja jonkun toisen valmistajan (Acer? Dell?) tietystä mallisarjasta löytyy muistaakseni infrapunaportti enää nykyään.
Vastaa Viestiin