Mikset eukko myy itseäsi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Hyvät tulot ja vielä verovapaasti... :jouden: :roll: :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Exsat

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kyllä varmasti miehillekin markkinoita löytyisi.
Runkkis

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Exsat kirjoitti:Kyllä varmasti miehillekin markkinoita löytyisi.
Löytyisikö?

*miettii*
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Oikeastaan mitä olen kuullut niin mieshuorana tienaisi ennemmän kerta kilpailua on vähemmän vaikka heteroita on ennemmän mitä hinttejä. Yhdellä toisella palstalla yksi tämmöinen mies prostituutio oli tienannut 100 tuhatta euroa alle 2 vuodessa. Kuulemma persettä ei myy mutta ottaa suihin yms ja tyttöystäväkin siltä löytyy. Kuulemma ulkönäöltään ihan tavis mutta timmi kroppa. Tuntipalkka on sillä kuulemma 50-400 euroa riippuen mitä tehdään. Harva naishuora tienaa tunnissa 400 euroa, yleensä korkeintaan 200 euroa.
Viimeksi muokannut mölli, 07.01.2006 12:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin todellakin, miksi?

a) Haluan valita kumppanini tarkkaan, en harrasta seksiä kaiken maailman tursakkeiden ja ällötysten kanssa. Huoraamisessa taitaa kuitenkin päteä ostajan markkinat.

b) Toinen maksaa, hän myös määrää. Hienosti sanottuna sängyssä ei synny vuorovaikutusta, vaan tähdätään ainoastaan maksavan osapuolen mielihyvään.

c) Seksi on parasta, kun osapuolten välillä on kiintymystä ja tunteita toista kohtaan. Vaadin seksiltä laatua.

d) Työstäni saama palkka riittää elämiseeni erittäin hyvin

e) Seksi ei nyt vaan ole kohdallani sellainen asia, jota voisin rahasta myydä, se on yksityisasia, intiimiä ja herkkää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Mä voisin kyllä myydä itteeni miehille, mutta ei ole tarvetta. Toisaalta saattaisi tulla mieleen miksi en ryöstä tota ja kiristä siltä vielä lisää. Miehinen mies kun olen.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En myy itseäni, koska olen päättänyt, että en enää koskaan harrasta huonoa seksiä.

Muuten minulla ei oikeastaan edes ole mitään kovin suurta moraalista ongelmaa asian suhteen, mutta ei minusta tulisi sellaista ammattihuoraa ikinä. Maksun vastaanottaminen seksistä on eri asia, mutta olisin sellainen valikoiva huora. Toisekseen kukaan tuskin tahtoisi maksaa minun nussimisestani, eli tätä minun ei tarvitse oikeasti edes pohtia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:Mä voisin kyllä myydä itteeni miehille, mutta ei ole tarvetta. Toisaalta saattaisi tulla mieleen miksi en ryöstä tota ja kiristä siltä vielä lisää. Miehinen mies kun olen.
Onhan sulla tarve myydä itseäs, kun et muuten ole naista saanut.

Edit: Ajattele nyt, kun sulla kerran ulkonäköä, tyyliä ja varallisuutta löytyy, voisit päästä rikkaiden keski-iän ylittäneiden rouvien rattopojaksi. Vierailisit luksuslukaaleissa kiimaisten rouvien möyhennettävänä. Siinä näkisit pillun jos toisenkin ja voisit jopa oppia jotain.
Viimeksi muokannut Lolita, 07.01.2006 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:Mä voisin kyllä myydä itteeni miehille, mutta ei ole tarvetta. Toisaalta saattaisi tulla mieleen miksi en ryöstä tota ja kiristä siltä vielä lisää. Miehinen mies kun olen.
Onhan sulla tarve myydä itseäs, kun et muuten ole naista saanut.
Häh??? :roll: :shock: :o :roll:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Onhan sulla tarve myydä itseäs, kun et muuten ole naista saanut.
Häh??? :roll: :shock: :o :roll:
Niin niin, moneen kertaan olet sanonut, ettei sulla ole naista. Tainnut koskaan ollakaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Onhan sulla tarve myydä itseäs, kun et muuten ole naista saanut.
Häh??? :roll: :shock: :o :roll:
Niin niin, moneen kertaan olet sanonut, ettei sulla ole naista. Tainnut koskaan ollakaan.
Joo mutta miksi sitten tarve olisi myydä itseeni?
ninnithequeen

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu ei ole tarvetta myydä itseäni. Kyllä tässä hengissä pysytään ilman niitäkin rahoja. Ja mitähän mies ja muksukin tuumais ku lähtisin verkkosukkiksissa ja nahkatakissa, ylimeikattuna käsilaukku pullollaan kondomeja assalle että "äiti lähtee nyt töihin".
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mölli kirjoitti:Joo mutta miksi sitten tarve olisi myydä itseeni?
Kun sua ei ilmaiseksi kerran kukaan huoli, niin rupea mieshuoraksi. Itse totesit, että niille on kysyntää. Saisit seksiä ja saisit siitä rahaakin, tosin kumppania ei voisi valita.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Lolita kirjoitti:
mölli kirjoitti:Joo mutta miksi sitten tarve olisi myydä itseeni?
Kun sua ei ilmaiseksi kerran kukaan huoli, niin rupea mieshuoraksi. Itse totesit, että niille on kysyntää. Saisit seksiä ja saisit siitä rahaakin, tosin kumppania ei voisi valita.
Kyllä huolii, en tarvi rahaa kerta synnyin mieheksi ja en tykkää miehistä sillain.
hermine

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja hermine »

mölli kirjoitti:en tarvi rahaa kerta synnyin mieheksi
Mamma betalar?

Mulla ei ole minkäänlaista luontaista lahjakkuutta alalle ja toisekseen jos meinaa tehdä noita hommia edes suht säännöllisesti menettämättä kuitenkaan mainettaan tuttavien, perheen tai mahdollisten tulevien muiden alojen työnantajien silmissä, vaatii liikaa taitoa elää kaksoiselämää mikä sekään ei multa onnistu. En halua olla esim. vanhempieni silmissä huora loppuikääni.

Sit sellaisia periaatteellisia juttuja, kuin että en tahdo osallistua pettämiseen, kun suurin osa seksinostajista on kuitenkin varattuja. Ja jos joku yksinäinen reppana multa ostaisikin, tulisi vaan huono omatunto kun käytän niin hyväkseni toisen ahdinkoa. Sit noi raskausjututkin. Mutta ehkä suurimpana syynä solidaarisuus niitä sisaria kohtaan, jotka haluavat kulkea kaupungilla öiseenkin aikaan ilman että kukaan tulee ahdistelemaan. Omalta osaltani ostettavaksi ts. pelkäksi pilluksi suostumalla edistäisin kuitenkin yhteiskunnan yliseksualisoitumista ja vahvistaisin niitä rakenteita jotka erottavat senkaltaisen ilonpidon siihen liittyvästä vastuusta ja todellisista seurauksista.
Turbohaltija

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Osa nuorista opiskelijanaisista tienaa hyvin myymällä itseään. Viime vuoden puolella oli artikkeli Hesarissa: Tienestit saattoivat olla jopa 3000 euroa kuussa. Haastatelluilla oli yleensä säännöllinen, tuttu asiakaskunta; liikemiehiä ja perheenisiä. Yksi kuvaili asiakkaitaan hyvätapaisiksi ja fiksuiksi miehiksi ja sanoi ettei muunlaisia kelpuutakaan.

Joo. En yhtään ihmettele, jos nainen valitsee mieluummin huoraamisen kuin pienipalkkaisen hanttityön, jos ei ole mahdollisuutta parempaan. Mutta sitä en ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava mies suostuu maksamaan seksistä.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti: miten kukaan itseään kunnioittava mies suostuu maksamaan seksistä.
Se onkin taito oppia kunnioittamaan itseään vaikka lutkat ei anna ilmaiSeksi! :D

Huoraamista harkitsevien eräiden Kitymisujen kanssa olisin valmis neuvottelemaan. Parempi symppis tuttu nainen kuin kylmä ja kyyninen ammattihuora, ja amatööri varmasti aidommin mukana sittenkin. Kitymisut haluaa minua kumminkin pillu märkänä! :D
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Turbohaltija kirjoitti:Osa nuorista opiskelijanaisista tienaa hyvin myymällä itseään. Viime vuoden puolella oli artikkeli Hesarissa: Tienestit saattoivat olla jopa 3000 euroa kuussa. Haastatelluilla oli yleensä säännöllinen, tuttu asiakaskunta; liikemiehiä ja perheenisiä. Yksi kuvaili asiakkaitaan hyvätapaisiksi ja fiksuiksi miehiksi ja sanoi ettei muunlaisia kelpuutakaan.

Joo. En yhtään ihmettele, jos nainen valitsee mieluummin huoraamisen kuin pienipalkkaisen hanttityön, jos ei ole mahdollisuutta parempaan. Mutta sitä en ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava mies suostuu maksamaan seksistä.
Tuskinpa siinä on kunniasta kiinni vaan nautinnon hausta, itselleni se on niin vastenmielisen naisellisesta kun kumpikin tietää mistä on kyse suoraan eikä ole semmoista piiloprostituutiota kuten yhdenillan jutuissa missä naamalla, drinkeillä, jutuilla ja taksilla ostetaan se pillu. Tosin ei ne yhdenillan jututkaan pahemmin kiinnosta, koska sitten voisin mennä suoraan huoriin kerta se on sama asia.
santtu

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja santtu »

Ei tulojen hankkiminen vartaloaan myymällä ole verovapaata hommaa. Ihme urbaanilegendoja. Heitetään tämä nyt tässä samaan romukoppaan sen "televisiolupatarkastaja on pakko päästää sisään" -lastenpelottelusadun kanssa
Homeboy65 kirjoitti:...verovapaasti...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja nexie »

santtu kirjoitti:Ei tulojen hankkiminen vartaloaan myymällä ole verovapaata hommaa. Ihme urbaanilegendoja. Heitetään tämä nyt tässä samaan romukoppaan sen "televisiolupatarkastaja on pakko päästää sisään" -lastenpelottelusadun kanssa
Homeboy65 kirjoitti:...verovapaasti...
Oikeana toimialakoodina taitaisi olla "muu viihdepalvelu" tms...

Niin lapset, jos työkykyisen henkilön verotettava tulo on normaalien elinehtojen rajoissa mitattuna huomattavan alhainen, omistaan huolehtiva verottaja kysyy, miten tämä henkilö itsensä elättää. Jos selitys ei ole kelpo, verotus voidaan toimittaa arvioimalla.


Hajotkaa sit siihen.
Don't Panic!
Leilah

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Syitä on monia:
1. Olisi ihan äärettömän noloa, jos mahdollinen huoraamiseni tulisi äidin tai jonkun sukulaistädin tietoon. En kestäisi sitä hävetystä.
2. Minusta tulisi kulunut ja kyyninen ihminen. En uskoisi ihmisistä enää mitään hyvää.
3. Mahdolliset pieksäjät ja naisten vihaajat pelottaisivat.
4. Kovin monella ei olisi vara minuun, joten asiakaskuntani olisi hyvin pieni. Tulot tuskin nousisivat nykyisestä pikkupalkasta kovinkaan paljon.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikset eukko myy itseäsi?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Olen ilmeisesti ymmärtänyt käsitteen "erotiikka" jotenkin väärin.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Vastaa Viestiin