Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

0 (olen mies)
26
26%
1 (olen mies)
15
15%
2-4 (olen mies)
8
8%
5-9 (olen mies)
0
Ei ääniä
10 tai yli (olen mies)
1
1%
0 (olen nainen)
24
24%
1 (olen nainen)
12
12%
2-4 (olen nainen)
10
10%
5-9 (olen nainen)
2
2%
10 tai yli (olen nainen)
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 99

RikuKiki

Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja RikuKiki »

Gattacan pyynnöstä, on aika tarkistaa Kityn haureustilanne. Kuinka monen kityläisen kanssa olet harrastanut seksiä? Naimiseksi lasketaan joko yhdyntä, tai niukoissa vaatteissa tahi ilman vaatteita tapahtunut vähintään toisen osapuolen orgasmiin johtanut käsi- tai suupeli tai muu fyysinen toiminta. Myös homot ja lesbot ovat vapaita vastaamaan. Yhteismasturbaatiosta ei saa pisteitä, rajana on toiseen koskeminen fyysisesti.

Se ettei henkilö enää nykyisin omaa tunnusta Kityyn ei poista hänen kityilijä-statustaan, joten kitykarkureistakin saa pisteen. Kityläisiksi panokumppaneiksi lasketaan myös vakikumppanit, mutta vain jos ensimmäinen panokertanne tapahtui vasta sen jälkeen kun aloitte molemmat kirjoittaa Kityyn/Cityyn tai osallistua Kity/City-miitteihin. Parit joiden yhteinen taival on alkanut ennen molempien Kity/City-kautta jätetään laskuista pois. Kityläisiksi lasketaan lisäksi henkilöt jotka eivät välttämättä kirjoittele Kityyn, mutta jotka selkeästi vaikuttavat Kityyn jollain muulla tavalla, esimerkiksi osallistumalla miitteihin.

Gallupin äänestys on täysin anonyymiä, edes ylläpito ei voi saada selville minkä vaihtoehdon olet valinnut. Jos haluat kommentoida sanallisesti, voit kirjoittaa omalla tunnuksellasi, tai käyttää kaikille avointa anonyymia mustanikki-tunnusta (salasana: mustanikki), tai luomalla uuden tunnuksen vain tätä gallupia varten. Hienotunteisuussyistä panokumppaneitaan ei saa nimetä tai tehdä muulla tavoin helposti tunnistettaviksi ilman toisten osapuolten suostumusta, tästä seuraa armotonta bannia. Myös Gattaca saa vastata, kunhan pysyy asiallisena. Odotan innolla etenkin jouden-zan kertomuksia. Oman raporttini voin antaa joko tällä tai muulla tunnuksella jos gallup saa yhtään tuulta alleen.
Starflare

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

En ensimmäistäkään. Pitäisiköhän?
nypari

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Nada. Antakaahan skooraajat suosituksia ketä kannattaisi. Omia kokemuksia kehiin!
Dumari

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vastaan: Känädä
RikuKiki

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja RikuKiki »

Suosituksia hyvistä scoraus-kohteista ei saa antaa edes yksityisviesteinä, koska gallupin säännöissä kiellettiin rikostovereiden tekeminen tunnistettaviksi.
ninnithequeen

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RikuKiki kirjoitti:Suosituksia hyvistä scoraus-kohteista ei saa antaa edes yksityisviesteinä, koska gallupin säännöissä kiellettiin rikostovereiden tekeminen tunnistettaviksi.
Niin, ja kukahan se sinä olet?
RikuKiki

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja RikuKiki »

Olen RikuKiki, mutta se ei ole tämän gallupin aihe. Miksi kysyt?
ninnithequeen

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RikuKiki kirjoitti:Olen RikuKiki, mutta se ei ole tämän gallupin aihe. Miksi kysyt?
Koska jos joku uusi rekkautuu tänne, ja alkaa ensimmäisenä kysellä tuollaisia, tulee vaan mieleen, että kenen alter-ego oletkaan... :roll:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kiitän gallupista!!!
Ja varsinkin selkeästi ilmaistuista säännöistä.

Mikään ei aiheuta minulle ihanampaa masokistista nautintoa kuin Kityn sisäisistä panoista ja ristiinnussinnasta lukeminen!! Kärsin ja nautin, nautin ja kärsin!

Oma saldoni siis tietenkin NOLLA.

Mutta menneinä potentiaalisina (toivottavasti ei tästä tunnista, vaikka joku voi muistaa vanhoja):

Kityläisistä:
-yksi yöpymisharkinta, ilman että sanomaani viettelytavoitetta olisi erikseen kielletty. Ei onnea koska neito ei saapunut, ja tuskin muutenkaan olisi minut nähdessään lohkaissut
-yksi SäPi -tarjous, josta kohteliaasti kieltäydyin, koska SäPi ei ole ollut oikeasti tavoitteeni. Toivottavasti en loukannut pihtaamalla?
-yksi vierailuni sopiminen, aikataulu meni paskaksi, sitten riitaannuttiin. Viestinnän henki molemmin puolin varmasti yhdyntätavoitteinen.
-yksi ihQ viestitelty, lupaavahenkinen jos sinne eksyisin. Nyt selibaatti.

CITY-historiasta:
-yksi treffejä ehdottanut lupaava, jäi sitten.
-yksi suihin ottaessaan minua takaapäin panemassa kuvitteleva.. äh...
-yksi joka lupasi antaa jos en vuoden sisään saa, erehdyin käymään huorissa sitä ennen.

Sitten aitoja nakukuvia kahdelta Kitymisulta, yhdeltä Cityyn jääneeltä.

Tästä päättelen, että jos en olisi pilannut "mainettani" ja en asuisi kaukana Kitymailta, minä kaikkein eniten KYLPISIN Kitypimpassa. Visioikaa jättimäinen kollektiivinen KityPimppa, jossa Gattaca istuu kaulaa myöten ja huuhtelee itseään pillun eritteillä.

Lisäksi mainitsen, että Kitymisuista haluaisin olla sukupuoliyhdynnässä ainakin HellBellin, Zebin, EveryWomanin, Kaakin, Geetzun (vain jos olisi vapaa) ja miksei Aito_Johannankin kanssa, vaikka korostettakoon että kukaan heistä ei kuulu edelliseen listaan, kukaan ei ole lupaillut enkä ole ollut kaikkien kanssa virtuaaliyhteyksissäkään.
nuutti

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja nuutti »

Kolmen kitynaisen kanssa olen päässyt kolmannen asteen yhteyteen. Olivat tosi kivoja jokainen, yhden kanssa ei jäänyt vain yhteen kertaan. Vain yhdessä tapauksista olin aloitteellinen osapuoli, mikä on varsin positiivista. Unohtui mainita että olen mies.
Viimeksi muokannut nuutti, 07.01.2006 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:Nada. Antakaahan skooraajat suosituksia ketä kannattaisi. Omia kokemuksia kehiin!
Koita dumaria, luulen ettei se olisi huono vaihtoehto.
Dumari

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:Nada. Antakaahan skooraajat suosituksia ketä kannattaisi. Omia kokemuksia kehiin!
Koita dumaria, luulen ettei se olisi huono vaihtoehto.
Älä turhaan tyrkytä poikarakkaus-tapojasi Nyparille :D
Miulta ei heru kuin naisille..
Viimeksi muokannut Dumari, 07.01.2006 17:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yönmustaritari

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Zip, nada

Ei ketään eikä kukaan

Kuka Jestas ja ketä on toi 5-9. Vähintäänkin jonkinmoinen Nuuuh!tm
nypari

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Herra Manala kirjoitti:
nypari kirjoitti:Nada. Antakaahan skooraajat suosituksia ketä kannattaisi. Omia kokemuksia kehiin!
Koita dumaria, luulen ettei se olisi huono vaihtoehto.
Luuletko että se antais mulle? Eihän mulla ole mitään saumaa. Jos se antoi sulle, niin eihän se tarkoita, että se muille antaisi.
Patz

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Patz »

0 eli nolla
Herra Manala

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Visioikaa jättimäinen kollektiivinen KityPimppa, jossa Gattaca istuu kaulaa myöten ja huuhtelee itseään pillun eritteillä.
Onko ihan pakko, jos ei halua?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämä on hykerryttävän mielenkiintoista. Vastasin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Tämä on hykerryttävän mielenkiintoista. Vastasin.
Jep, niin on. Miettii vaan kuumeisesti että kuka ja ketä :lol:
MarthaFocker

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

nuutti kirjoitti:Kolmen kitynaisen kanssa olen päässyt kolmannen asteen yhteyteen. Olivat tosi kivoja jokainen, yhden kanssa ei jäänyt vain yhteen kertaan. Vain yhdessä tapauksista olin aloitteellinen osapuoli, mikä on varsin positiivista. Unohtui mainita että olen mies.
Mielenkiintoinen avausviesti.

PanomiesPanomiesPanomiesPanomiesPanomiesPanomiesPanomies kuka ties.
Turbohaltija

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Eri kivaa! Vastasin: 10 tai yli (olen nainen).

*kaikkien jakorasioiden äitee*

:perse:
ninnithequeen

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Turbohaltija kirjoitti:Eri kivaa! Vastasin: 10 tai yli (olen nainen).
*kaikkien jakorasioiden äitee*
Pitiks paljastaa!
Mä oisin voinu kusettaa et se oon mä :perse:
Turbohaltija

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

ninnithequeen kirjoitti:
Mä oisin voinu kusettaa et se oon mä :perse:
Sori, mä nyt vaan oon tämmönen lutka, en voi sille mitään! :lol:
MarthaFocker

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti: Pitiks paljastaa!
Mä oisin voinu kusettaa et se oon mä :perse:
Hauskinta siinä olisi ollut se, että se on totta!

*släps Martta*
ninnithequeen

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Pitiks paljastaa!
Mä oisin voinu kusettaa et se oon mä :perse:
Hauskinta siinä olisi ollut se, että se on totta!
*släps Martta*
HYSSSTTTT!!!!!
Herra Manala

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vastasin rehellisesti että 2-4.

Tosin jos olisin antanut kaikille niille, jotka ovat minulta vonganneet, olisin joutunut vastaamaan 20-40.

Tosin jos olisin saanut kaikilta niiltä, joilta olen vongannut, olisin joutunut vastaamaan 2000-4000.
Vastaa Viestiin